16a Marató d'Empúries- L'Escala 5-05-2019

16a Marató d'Empúries- L'Escala 5-05-2019

06 Mai 2019 08:12 #141 per pinelli (Associat/da)
Efectivament decisió encertadíssima , ahir era imposible correr una marató .. el vent que feia era brutal , a vegades completament parats i a vegades sortíem disparats per la empenta del vent .. felicito a totes les llebres perquè lo de ahir va ser dur no , lo següent .. ???.. m’ha sorprès que l mitja sigui una mica curta ??‍♂️

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 08:14 #142 per Josep80 (Associat/da)

Mona va escriure: Sense cap mena de dubte avui he coregut la cursa més èpica de la meva vida, quina ventolera!!! Però ha estat genial! En trams difícil i fins i tot dolorosa (els granets de sorra a la cara no son gaire agradables), a trams semblava impossible tirar endavant i a trams impossible retenir-se d'anar tan ràpid, però això és el què passa quan bufa tramuntana! Hi ha hagut un moment que pensava que no podria seguir endavant sense volar, fins i tot la gent de la barqueta m'ha agafat la banderola perquè semblava que sortíem disparades amunt!
La decisió de cancelar la Marató ha estat molt sàbia, córrer 42.195m és un gran esforç, si se li suma l'esforç de lluitar contra el vent crec que el desgast dels corredors hagués estat fatal, i més tenint en compte la solitud quan s'acaba la Mitja.
A part, entre la Mitja i la Marató ens hem ajuntat una gran quantiat de llebres i Correcats i hem pogut compartir molts moments que han estat genials. Molt divertit, m'ho he passat pipa!
Diuen que reserven la Marató per algun dia d'octubre... estarem pendents de la nova data!

Al menys aquesta vegada s'ha pogut córrer la Mitja, oi?, recorda el passat febrer a Malta, amb circumstàncies una mica semblants, quan ens ho varen cancel·lar tot, Marató i Mitja. Bona tasca, Mariona!

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 08:26 #143 per jaume86 (Associat/da)
Javi crec que, també degut al vent, van haver de modificar una petita part del recorregut pel passeig, d’aquí que faltessin uns metres. No em sona de l’any passat el tram aquell tan estret passar-lo d’anada i també de tornada.

pinelli va escriure: Efectivament decisió encertadíssima , ahir era imposible correr una marató .. el vent que feia era brutal , a vegades completament parats i a vegades sortíem disparats per la empenta del vent .. felicito a totes les llebres perquè lo de ahir va ser dur no , lo següent .. ???.. m’ha sorprès que l mitja sigui una mica curta ??‍♂️


2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 09:55 #144 per MarcMV (Visitant)
Bon dia! Doncs sí, sembla que aquest any el vent està fent estralls a les maratons catalanes, a Tarragona va bufar de valent i ahir vam veure cancel·lada la d'Empúries a pocs minuts de la sortida, una llàstima però tothom va acatar la decisió esportivament. La única que s'ha salvat va ser Barcelona, però a canvi, vam tenir una caloreta interessant per l'època de l'any.

Per una banda, sorprès que suspenguéssin la marató i mantinguéssin la mitja, doncs els riscos per la integritat física de corredors i corredores éren els mateixos. Per altra, alleujat doncs fer una marató amb el vent que bufava... hagués tingut mèrit. Aquesta hagués estat la meva quarta Marató d'Empúries, m'agrada especialment per la poca gent que la fa i no haver d'anar a cops de colze com les més multitudinàries, n'haurñe de buscar una altra per fer la desena marató :-)

Felicitats a les llebres, vaig estar una bona estona amb la de 3:15 i dono fe de que la banderola anava de banda a banda i agradable no deuria ser :S

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 11:09 #145 per quico peinado (Associat/da)
Hola a tod@s,

Día duro ayer, llevaba preparando la liebre sub3 desde hace tiempo y sabe muy mal no poder terminar un proyecto tan bonito como este. A pesar de todo, fue un placer hacer de liebre sub 1:30 con las leyendas Dani (Fandes) y Rafa Pérez. La decisión fue muy acertada, pues había momentos en los que el viento casi nos tira e incluso teníamos que aguantar la bandera con una mano en la espalda. Creo que en la media el viento era un problema que se podía superar, lo que no era buena idea era hacer una maratón así. Imaginad un corredor sol@ en el km35 medio pajarón al que le viene de golpe una racha de 90 km/h... se va al suelo seguro.

Me preocupa que esto afecte a esta histórica Maratón, porque ya llevan dos suspensiones en 5 años, lo que puede hacer que mucha gente la descarte como carrera. También hay que tener en cuenta que la fecha original era otra y se tuvo que cambiar por culpa del adelanto electoral, así que la mala suerte de la fuerte tramontana se podía haber evitado una semana antes... bueno, nunca lo sabremos.

De todas formas, un muy buen fin de semana corriendo y conviviendo con toda la maravillosa gente de corredors.cat. Incluso mi hijo hizo la carrera infantil!!.

Ahora esperaremos nueva fecha para ver si es posible quitarnos esta espiníta.

10 km: 35:48 (Nassos 2017)
Mitja: 1:18:39' (Mitja Granollers 2018)
Marató: 2:52:44 (Barcelona 2015)
24 hores equips: 1r classificat 2016 i 2017
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 17:08 #146 per sandmannn (Associat/da)

sandmannn va escriure: Que us respecti la climatologia (sempre que l'he feta ha estat molt dura) i que us agafi amb les ungles dels peus tallades


M'autocito per declarar-me com el Nostradamus correcat :joy: :joy:

Llàstima pels que anaveu a per "la senyora". N'hi hauràn més oportunitats

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Mai 2019 17:53 #147 per jaume86 (Associat/da)
Javi crec que, també degut al vent, van haver de modificar una petita part del recorregut pel passeig, d’aquí que faltessin uns metres. No em sona de l’any passat el tram aquell tan estret passar-lo d’anada i també de tornada.

pinelli va escriure: Efectivament decisió encertadíssima , ahir era imposible correr una marató .. el vent que feia era brutal , a vegades completament parats i a vegades sortíem disparats per la empenta del vent .. felicito a totes les llebres perquè lo de ahir va ser dur no , lo següent .. ???.. m’ha sorprès que l mitja sigui una mica curta ??‍♂️


2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mai 2019 10:36 #148 per fandes (Associat/da)

quico peinado va escriure: Ahora esperaremos nueva fecha para ver si es posible quitarnos esta espiníta.


Creo que en eso podemos definir uno de los sentimientos del domingo! Decisión acertadísima de una organización que tiene quizás el recorrido más bonito de las tres maratones catalanas (nuestras majors, verdad quico peinado?). Así que por mi parte pensando en cuando correrla, preparándola para hacerla de liebre o compitiéndola de todas todas.

Que bonic és l'Empordà! I part d'aquesta terra és el vent que el moldeja, la Tramuntana. Moltíssim mèrit la gent que ha sortit i finalitzat les curses aquest 5 de maig i especialment als companys llebres. Sent finalment tres (de 3h hem passat a 1h30 en els 21k) he estat l'afortunat de córrer sense motxila i he vist com es barallaven amb ella en Quico i també el Rafa Pérez. Records de la mitja de Figueres, aquestes experiències és el que fan que corredors.cat tingui el millor equip de llebres de tota Catalunya.

I sino mireu els temps d'arribada de cada grupeta... Senzillament apostoflant. Com el cap de setmana amb tants companys :hearteyes: i coneixent nous associats, endavant pastanagues!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2019 11:44 #149 per Jordi (Associat/da)
Decisió encertada, però frustració absoluta i ara apatia estranya :sob: :sob: :sob: :sob:

Arribo amb el temps just i vaig a preparar el "meu avituallament pro" per la marató. Deixo el cotxe prop del restaurant on dinaré (finalment el canvi de plans va fer que decidís marxar i no dinar allà) i anant cap a la sortida a recollir dorsal veig un vent que fa por :scream:

Descartat arriscar amb en Joan33 i les 3h30 pot ser serà massa agosarat, hauré de conformar-me amb 3h45.
Queden 15min per la sortida i encara estic "lluny" i sense dorsal i amb la bossa :whip: :whip: Escalfament amb l'estrès de que arribo tard i que fa un vent insuportable i que quan s'ajunta amb sorra la sensació ja es espectacular :silly: Gorra fora, no vull anar patint per si sortirà volant.

Finalment arribo i només falten 10 minuts per la sortida i al guarda bosses hi ha cua :scream: :whip: :whip:

Agafo dorsal i escolto que marató suspesa :blink: i ara què :wonder: (no em donen la bossa d'obsequis que suposo hauria d'haver rebut i no m'adono fins arribar a casa :grrr: :grrr: )
Em poso a la cua del guarda bosses mentre penso que fer, mitja de passeig amb aquest vent descartat, mitja a tope un suïcidi i sense sentit, llavors què, no corro? :confounded:

Per sort enredereixen la sortida i puc deixar la bossa sense que hagi començat, vaig cap a la sortida buscant grupets i acabant de decidir que fer.
No he escalfat ja que per marató no escalfo, però per mitja a ritme hauria d'escalfar,... continuo saludant companys, però estic totalment perdut, aïllat en els meus pensaments sense saber que fer i amb la frustració de saber que no faré la marató que volia fer.
Pensant-ho bé també volia fer la mitja i ara tinc l'oportunitat, no faré la marató sol perquè sí, ja que ni sabria seguir el circuit i em desmuntarien el circuit abans que pogués acabar (crec que el 3h45 hagués estat també molt agosarat i millor hagués estat 4h, marató per "complir expedient").

Finalment em decideixo, fa no gaire tenia marca de mitja de sub1h37 i avui aquest pot ser un resultat prou competitiu :dash: :muscle:

M'ajunto a la sortida amb en jaume86 i el que suposo es en bern que són les llebres de 3h15 i ara diuen faran 1h37'30 :great: Només cal aguantar amb ells i al final fotre l'atxassu de rigor :666: :hocho: :hocho: (sempre com a mostra d'agraïment i de bona feina :kissheart: ).

Sortim i anem fent, jo totalment paparra de les esquenes de les llebres millor en bern que tapa més que en jaume86 :stucktongue

Es un plaer anar amb el grupet i veure com en jaume86 fa de llebre experta, coneix el circuit, mesura l'aire, fa vídeos, canta els temps de pas i els segons de menys,... senzillament increïble sembla un autèntic veterà :hearteyes: (llàstima tingui ritmes massa alts per mi, perquè crec que m'he enamorat i he trobat una de les meves llebre preferides :kissheart: )

El vent bufa, però les llebres em fan la feina perfecte i realment ja estic començant a gaudïr :party: :party:

Els kilòmetres passen i continuem allà, però en el Km 18 em despenjo :sick:, em venen tots els mals i pateixo la solitud i el vent fins el Km 19 que arriba un paio d'un equip que crec es deia Coty i m'ha tornat a posar les piles per seguir-lo fins al Km 20,5 i ja atacar i anar en busca d'un sub 1h37 que s'ha escapat per ben poc 1h37'08 ; culpa d'aquest Km del 18 al 19 :(

Sensació un altre cop agredolça he fallat per segons i entenc que es com si hagués deixat escapar un altre cop el sub3h30 tot i que he gaudit fent la mitjà, però realment volia fer la marató :cry:

Ara què, no estic fet caldo perquè no he fet una marató i tinc un estat de forma força òptim.
Miro calendari i planifico els dos propers caps de setmana, el següent (el tercer i quart) marxo de viatge de vacances. Tocarà una mitja a Tossa on no competiré i només gaudiré de l'entorn i del fet de còrrer i la mitja de Mataró on buscaré una MMP i després faré las "dos setmanes" de desconnexió amb el viatge de vacances per afrontar el "gran repte" de la temporada: marató de Berlín :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2019 13:28 #150 per Luigi (Visitant)
Després de la lesió en plena marató de Barcelona em vaig prometre que intentaria fer una bona preparació per la marató d'Empúries, encara que no comptava amb una recuperació força lenta ni tampoc que de mica en mica m'aniria enfonsant anímicament, en un procés que s'anava retroalimentant. Si bé dos mesos semblaven suficients, la realitat és que a principis d'aquest mes de maig vaig arribar molt poc preparat d'entrenament, amb molts dubtes si no tornaria a recaure i el que potser és més important, sense gaires ganes de córrer. Però Empúries és Empúries i havia de participar fos com fos.

El mateix diumenge camí de l'Escala anem comprovant com el vent segurament esdevindrà el factor més important del dia. I efectivament, poc després de recollir el dorsal, per megafonia s'anuncia l'anulació de la marató, tal com va succeir el 2016, i de retruc, també la del Campionat de Catalunya d'aquesta modalitat. Possiblement se celebri novament a l'octubre i tot aquell que volgués córrer avui, podria passar-se a la Mitja.

No per esperada ni per plausible, aquesta anulació cau de bon grat. Entenc que la Federació anuli el campionat potser per algun punt del reglament en relació a la intensitat del vent, però el que no queda clar és perquè l'organització permet córrer la mitja i no en canvi, la marató, atenent a criteris de "seguretat", si al cap i a la fi, es tracta del mateix circuit. Recordo d'altres edicions possiblement més "dures" en quant a les condicions ambientals i no va passar res. En fi, allà mateix i a pocs minuts de la sortida, decideixo córrer més per fe que per convenciment...

El que no esperava és que aquests canvis possiblement serien la millor opció personal, tal com arribava i tal com poc després es va desenvolupar la cursa.

Sense tocar asfalt en dos mesos, no cal dir que tenia pànic a qualsevol senyal del bessó durant els primers kms, així que opto per un ritme còmode. Em sento lleuger, bon senyal, i vaig seguint les llebres de l'1h 45min, que ja ho consideraria una bona marca. Passen els kms i albirant al davant el banderí de l'1h 40min, decideixo fer un petit canvi de ritme per intentar atrapar-los. Entre fortes ràfagues de vent vaig veient que avui cal ser Intel·ligent i cal córrer en grup, així que al llarg d'uns 2 kms camí de Sant Pere Pescador faig un bon esforç per enllaçar amb els nous companys de viatge. Mentre vaig recuperant l'alè, "endut" per les llebres, m'envaeixen els dubtes si estic actuant correctament, però és clar, tal com jo entenc aquest esport, si em poso un dorsal crec que cal suar la samarreta.

Una vegada tornant cap a l'Escala, passat el km 8, ja estic integrat a la colla, de manera que tot resulta diguem-ne fàcil mentre ens bufa un favorable vent d'esquena. De moment, estic sorprès agradablement del meu rendiment però continuo a l'expectativa de com respondrà la musculatura passada una hora de cursa. La feina de les llebres és meritòria i impagable.

Els kms se succeeixen sense gaire història i quan fem la rampa prèvia d'entrada al poble m'adelanto per agafar aigua. Aquí m'assabento que portem 30 segons de marge. De mica en mica m'he de frenar per no adelantar-me. Més endavant, al passeig a la vora del mar definitivament em començo a avorrir d'anar en grup i -per què no?- decideixo tirar endavant tot sol.

Passat el gir de tornada, km 16, per completar els kms finals tornem a tenir tota l'estona el vent de cara i aleshores crec que simplement m'he equivocat. Bufa amb molta força i el desgast és considerable. Segueixo tirant suposant que vaig afluixant, però el xivarri de les llebres no acaba d'arribar, de manera que m'adono que segurament dec anar a un ritme superior (no he mirat el rellotge en tota la cursa). Per altra banda, m'envaeixen els dubtes ja que el bessó se m'està ressentint lleugerament.

Quan falten uns 3 kms ja estic convençut que avui serà un bon dia. Vaig adelantant a alguns corredors que trobo per davant. Apreto tant com puc, encara que no sé si és el més adient. Tot plegat, fa fred i la tramuntana resulta atabaladora, malgrat que gràcies a ella vaig gaudint dels bells paisatges empordanencs, amb un cel profund blau, la mar ben picada i les muntanyes blanques del Canigó a l'horitzó.

Entro a meta en 1h 38min 05s, ben desconcertat pel bon resultat i netament convençut que he tornat a recuperar el carnet de corredor.

42 kms? No crec que estigués en condicions...

Per fi puc oblidar l'asfalt durant un temps i tirar-me de cap a la muntanya.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mai 2019 15:12 - 08 Mai 2019 21:11 #151 per Jordi (Associat/da)
I per cert MarcMV i Luigi una llàstima no haver-nos vist/presentat ni a Tarragona ni a Empúries :(, tampoc vaig veure en periku :cry:

Amb en MarcMV encara té més delicte, perquè crec que vam compartir barqueta i ell xerrava amb en jaume86, massa còmode anaves :whip: :whip: i jo no podia ni dir ni pio ni em vaig quedar amb la cara en el moment que parlaveu de Tarragona :whip: :whip:


Salut!
Jordi

EDITO: I sí, era curta i feia massa vent :whip: :whip:

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2019 00:04 #152 per Dennis Teuling (Associat/da)
JRDi69, Encara no ha sortit el que tens a dins, però "con la tontería" ja portes mig any en bona forma!!

La marca sub 1h37 pelat a la mitja es rebaixarà amb 3 minuts quan tinguis l'opció de córrer una mitja en bones condicions.

Luigi, bona tornada! Un fix a les maratons d'asfalt catalanes :great: :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mai 2019 11:17 #153 per jaume86 (Associat/da)
Moltíssimes gràcies Jordi!! Quina il·lusió la teva crònica!

Confirmar-te que, efectivament, el Bern portava la banderola doncs està en molt millor forma que jo i, a més, com era el seu debut, així podia saber perfectament què implica fer de llebre. Si la marató no hagués estat cancel·lada, segurament haguéssim portat la banderola mitja marató ell i la primera jo. En qualsevol cas, malgrat que sap greu, crec que és una decisió encertada no fer la marató.

També dir-te que els kms que vas patir estaven mal col·locats. Anàvem amb marge pel tomb de l'Escala i, de cop, al sortir, havíem perdut 90" i havíem passat d'anar amb coixí a anar amb demora, fet que ens semblava poc probable tot i que era cert que havíem començat a administrar el coixí. I al passar pel punt km20, tornàvem a tenir coixí de forces segons. Va ser una llàstima perquè vam haver de canviar de ritme en aquest parell de kms on vas patir, per després frenar, i n'estic segur que si haguéssim continuat a ritme tu haguessis baixat d'1h37' segur!

Molta sort per Tossa i Mataró!! Jo seguiré llebrejant, aquest diumenge a la nostrada Sant Quirze.

JRDi69 va escriure: Decisió encertada, però frustració absoluta i ara apatia estranya :sob: :sob: :sob: :sob:

Arribo amb el temps just i vaig a preparar el "meu avituallament pro" per la marató. Deixo el cotxe prop del restaurant on dinaré (finalment el canvi de plans va fer que decidís marxar i no dinar allà) i anant cap a la sortida a recollir dorsal veig un vent que fa por :scream:

Descartat arriscar amb en Joan33 i les 3h30 pot ser serà massa agosarat, hauré de conformar-me amb 3h45.
Queden 15min per la sortida i encara estic "lluny" i sense dorsal i amb la bossa :whip: :whip: Escalfament amb l'estrès de que arribo tard i que fa un vent insuportable i que quan s'ajunta amb sorra la sensació ja es espectacular :silly: Gorra fora, no vull anar patint per si sortirà volant.

Finalment arribo i només falten 10 minuts per la sortida i al guarda bosses hi ha cua :scream: :whip: :whip:

Agafo dorsal i escolto que marató suspesa :blink: i ara què :wonder: (no em donen la bossa d'obsequis que suposo hauria d'haver rebut i no m'adono fins arribar a casa :grrr: :grrr: )
Em poso a la cua del guarda bosses mentre penso que fer, mitja de passeig amb aquest vent descartat, mitja a tope un suïcidi i sense sentit, llavors què, no corro? :confounded:

Per sort enredereixen la sortida i puc deixar la bossa sense que hagi començat, vaig cap a la sortida buscant grupets i acabant de decidir que fer.
No he escalfat ja que per marató no escalfo, però per mitja a ritme hauria d'escalfar,... continuo saludant companys, però estic totalment perdut, aïllat en els meus pensaments sense saber que fer i amb la frustració de saber que no faré la marató que volia fer.
Pensant-ho bé també volia fer la mitja i ara tinc l'oportunitat, no faré la marató sol perquè sí, ja que ni sabria seguir el circuit i em desmuntarien el circuit abans que pogués acabar (crec que el 3h45 hagués estat també molt agosarat i millor hagués estat 4h, marató per "complir expedient").

Finalment em decideixo, fa no gaire tenia marca de mitja de sub1h37 i avui aquest pot ser un resultat prou competitiu :dash: :muscle:

M'ajunto a la sortida amb en jaume86 i el que suposo es en bern que són les llebres de 3h15 i ara diuen faran 1h37'30 :great: Només cal aguantar amb ells i al final fotre l'atxassu de rigor :666: :hocho: :hocho: (sempre com a mostra d'agraïment i de bona feina :kissheart: ).

Sortim i anem fent, jo totalment paparra de les esquenes de les llebres millor en bern que tapa més que en jaume86 :stucktongue

Es un plaer anar amb el grupet i veure com en jaume86 fa de llebre experta, coneix el circuit, mesura l'aire, fa vídeos, canta els temps de pas i els segons de menys,... senzillament increïble sembla un autèntic veterà :hearteyes: (llàstima tingui ritmes massa alts per mi, perquè crec que m'he enamorat i he trobat una de les meves llebre preferides :kissheart: )

El vent bufa, però les llebres em fan la feina perfecte i realment ja estic començant a gaudïr :party: :party:

Els kilòmetres passen i continuem allà, però en el Km 18 em despenjo :sick:, em venen tots els mals i pateixo la solitud i el vent fins el Km 19 que arriba un paio d'un equip que crec es deia Coty i m'ha tornat a posar les piles per seguir-lo fins al Km 20,5 i ja atacar i anar en busca d'un sub 1h37 que s'ha escapat per ben poc 1h37'08 ; culpa d'aquest Km del 18 al 19 :(

Sensació un altre cop agredolça he fallat per segons i entenc que es com si hagués deixat escapar un altre cop el sub3h30 tot i que he gaudit fent la mitjà, però realment volia fer la marató :cry:

Ara què, no estic fet caldo perquè no he fet una marató i tinc un estat de forma força òptim.
Miro calendari i planifico els dos propers caps de setmana, el següent (el tercer i quart) marxo de viatge de vacances. Tocarà una mitja a Tossa on no competiré i només gaudiré de l'entorn i del fet de còrrer i la mitja de Mataró on buscaré una MMP i després faré las "dos setmanes" de desconnexió amb el viatge de vacances per afrontar el "gran repte" de la temporada: marató de Berlín :party: :party:


Salut!
Jordi


2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 12:16 #154 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Es sap alguna cosa més respecte a l'opció de realitzar la marató el mes d'octubre? No sé si l'IronXevi o la comisió de llebres tenen més informació...

Gràcies,

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Mai 2019 21:13 #155 per ManoloM (Associat/da)
Hola Jordi!

Estamos atentos, pero de momento no sabemos nada. si nos enteramos lo comunicamos por aquí mismo.


:) :) :) :) :) :) :)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 12:34 #156 per ironxevi226 (Associat/da)
Doncs la veritat és que ni idea.. a la web no s'ha mencionat res de res, tot i que a hores d'ara segueixo opinant lo mateix que fa ja gairebé un mes.. he corregut totes les edicions, inclús la primera que es va anular la vaig fer tot sol, però després de suspendre's dos cops en 4 anys segueixo pensant que no hi tornaré més. Potser el pas del temps em va canviar d'opinió, però de moment ho tinc clar. Acato la decisió que es va prendre, però segueixo dient que s'ha corregut en pitjors condicions a Empúries, i no vull estar cada any fins 30' abans amb la incertesa de si es fa o no es fa. 2 precedents ja son masses i tinc coneguts que ara per ara pensen el mateix.

Sobre si es farà a l'octubre? no ho sé, però muntar un campionat de Catalunya de marató per 150-200 persones com a molt, amb la incertesa de si aquell dia farà tramuntana que passarà, jo no ho veig gaire factible... esperem noticies!!!

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 143 Mitges 146 Triatlons  1255 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Mai 2019 12:48 #157 per jordicp3 (Associat/da)
Moltes gràcies ManoloM i Ironxevi226,

La veritat és que és una marató que m'agradaria fer, però que a finals d'abril/ principis de maig són males dates per mi... I ara s'obria l'escletxa d'octubre... Però entenc que és difícil.

Gràcies per les informacions,

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jun 2019 11:24 - 06 Jun 2019 11:24 #158 per Jordi (Associat/da)
Frisos de saber quelcom per organitzar calendari ;)


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 18:13 #159 per rularo86 (Associat/da)
Bones,

A dia d'avui encara no hi ha notícies de quin día d'octubre es farà la marató, oi :( ?

Salutacions,
Rubén

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jul 2019 16:46 #160 per ironxevi226 (Associat/da)
Doncs no hi ha hagut cap més noticia..... :( ni a la web ni enlloc!!! la web no s'ha actualitzat ni la data per la propera edició. Per l'octubre a hores d'ara jo ho veig pràcticament impossible??? queden poc més de 2 mesos i ja hauria d'estar programada. Veurem.. esperem que com a mínim se segueixi fent l'any que ve, 2 suspensions en 4 anys fan molt de mal, sobretot en una marató petita, i més per el tema de la tramontana, que al fi i a la cap, és la característica principal d'aquesta marató. És com si a l'Antartida suspenguessin la marató per fred, sent el que toca a la zona...

A veure si es fa algun comunicat, seria una llàstima perdre una marató tan entranyable com aquesta, tot i els disgustos de les suspensions.

www.ironxevi.blogspot.com/   142 Maratons 143 Mitges 146 Triatlons  1255 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.