Zurich Marató de Barcelona 2020

Zurich Marató de Barcelona 2020

03 Jun 2019 15:17 #1 per Aloi (Associat/da)
Hola a tothom!
Només comentar que fa uns dies van obrir inscripcions per la marató de Barcelona de 2020,

I m'he apuntat, encara no he corregut mai una marató d'asfalt i algun dia havia de fer la primera, i en lloc millor que a la ciutat que m'ha vist nèixer.
Estic força motivat per mirar de preparar-la el millor possible, espero disposar de prou temps i que la motivació aguanti fins el 15 de març de l'any vinent hehe..
El temps estimat que he posat a la inscripció, entre 3h 15' i 3h 30', realment no sé ni com ni en quin temps acabaré la marató, el temps estimat que em dona el garmin es de 3h 11' però no sé fins a quin punt es fiable o quants minuts puc acabar baixant si segueixo fil per randa alguna preparació específica

Tot i això, em fa bastanta il·lusió i també bastant de respecte, haviam com acaba tot plegat....

Salutacions!!!

"penso mentre corro"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2019 16:43 #2 per fandes (Associat/da)
Quina il·lusió veure aquest fil obert! I que et trobes amb aquesta il·lusió Aloi! Jo vaig debutar al 2019 i vaig viure justament aquestes sensacions.

Segur que seran mesos que recordaràs amb il·lusió! I encara que hi hagi gent molt més experta... Aquí estem per ajudar-te en el que calgui.

Això em porta a pensar que fer l'any vinent a la marató de casa, ara mateix el cos i el cap semblen ser lluny de tornar al 42k, però alguna cosa o altra farem aquell dia :P

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Jun 2019 20:13 #3 per Jorfer (Associat/da)
Doncs fa il·lusió veure el fil ja obert de la nostra estimada marató.

Aloi, et desitjo la millor de les sorts en aquest objectiu.

Per la meva banda, com ja sabeu tots vosaltres, la tornaré a fer, aquest cop no al cent per cent, però si ajudant a amics a fer la marató al voltant del sub 3:30. L'objectiu fort serà la marató sevillana així que aquí el grau d'exigència serà menor i el grau de satisfacció major, doncs el donar un cop de mà als amics a assolir l'objectiu no té preu.

Ens veiem per qui i el dia D.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 07:58 #4 per Aloi (Associat/da)
Gràcies pels ànims i els comentaris fandes i Jorfer!!

Durant aquests mesos intentaré anar fent una bona base de rodatge i a partir de desembre procuraré començar amb preparació més específica.
Ja imagino que serà durillo, però casi em motiva més la preparació previa que la marató en si, no se si m'explico, he sentit a dir que la veritable marató és la preparació de la mateixa, i suposo que del que tinc ganes és de treballar-m'ho, aviam fins a on puc arribar.

Salutacions!!!

"penso mentre corro"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 08:53 #5 per Jorfer (Associat/da)
Aloi, és bàsic en una preparació el perseverar l'entrenament contastant, el no defallir quan no tens ganes,...si piques pedra arribaràs en perfectes condicions.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 11:52 #6 per rnou (Associat/da)
Aloi, disfruta de la preparació, del camí i de tots els companys amb els que compartiras entrenaments i experiències.

Aquest any, segurament me la saltaré, intentaré entrar a Tokyo per sorteig o per tour i és el dia 1 de Març. Però encara tinc moltes dates al cap... :

* València on podría intentar retallar el punyetero minut i 3 segons que em va faltar per classificar-me :'( (però ja sería Tokyo 2021), fer de llebre, o d'entrenament.
* Tokyo, on he de decidir si anar a marca o no (més que res pq si em passa algo allà estic lluny de casa)
* Barcelona, ni idea... però si m'apunto serà per ajudar a algú segurament.

Faci el que faci, la preparació per la que vagi a per marca (si hi ha alguna) serà seriosa com la que vaig fer.

Salut!

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 14:29 #7 per XaviCht (Associat/da)
Ja tenia ganes de veure el fil obert :) jo també hi estic apuntat.

Aloi, va ser la meva primera (i no fa pas tant, el 2017). Gaudeix de la preparació, i de la marató. I... vigila que enganxa!

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jun 2019 16:17 #8 per fandes (Associat/da)

Aloi va escriure: ...he sentit a dir que la veritable marató és la preparació de la mateixa, i suposo que del que tinc ganes és de treballar-m'ho, aviam fins a on puc arribar.


I tant Aloi! El dia de la marató serà per no oblidar mai... Però en el meu cas el que m'ha marcat més i m'ha fet més feliç aquests mesos ha estat la preparació.

Així que disfruta-la, dedica-li "carinyets" i segur que serà espectacular!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jul 2019 23:20 #9 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Sinó passa rés faré la marató de Barcelona peró aquesta vegada molt epecial per mi la faré amb el meu fill parei fill junts per ell seràla seva primera marató el nostre objectiu serà gaudir-la a tope i entrar tot dos junts de la mà

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 13:56 #10 per Jorfer (Associat/da)

MIGUEL SBD va escriure: Sinó passa rés faré la marató de Barcelona peró aquesta vegada molt epecial per mi la faré amb el meu fill parei fill junts per ell seràla seva primera marató el nostre objectiu serà gaudir-la a tope i entrar tot dos junts de la mà


Un bon objectiu. Encara recordo l'emocionat que va estar en el seu dia l'Amic amb el Genis quan la vam fer junts. Serà una experiència inoblidable Miguel.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 19:01 #11 per XaviCht (Associat/da)
Ostres. Si fer-la amb una companya debutant ja va ser l'h*sti*, fer-la amb el teu fill ha de ser insuperable! El meu diu que potser la fa... però no voldrà anar tan lent :D
M'hauré de conformar amb repetir amb la companya, que no és poc. I "resar" per a que el meu nano gestioni bé les forces, si finalment la fa.

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jul 2019 19:11 #12 per Jorfer (Associat/da)
Doncs jo la faré suau i organitzarem una barqueta correcat amb servidor de llebre en busca del sub 3h30.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2019 10:33 #13 per jordicp3 (Associat/da)
Bon dia!

Algú sap si Zuric com a patrocinador continuarà oferint dorsals als clients? Si algú ho veu, si us plau, que ho anunciï per aquí quan es pugui realitzar...

Moltes gràcies!

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 Jul 2019 18:31 #14 per mario.cat (Associat/da)

jordicp3 va escriure: Bon dia!

Algú sap si Zuric com a patrocinador continuarà oferint dorsals als clients? Si algú ho veu, si us plau, que ho anunciï per aquí quan es pugui realitzar...

Moltes gràcies!

Jordi


Jo fins ara, m'he aprofitat i he tingut dorsal gratis al tenir una pòlissa de Zuric. No sé si això continuarà així. Espero que si. ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2019 18:19 #15 per MATEN (Associat/da)
Jorfer, aquesta vegada hi haurà "repte" ? es a dir, algun etrenador-a del grup ?

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2019 18:58 #16 per MATEN (Associat/da)
Fa molt de temps que no escrivia. Algun-a em pot recordar com modificar les marques ? Ja no m'en redordo com ho vaig fer ....:(

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Set 2019 19:26 #17 per Jorfer (Associat/da)
Maten, crec que és editant el teu perfil, però ara mateix no ho trobo.

Algú li pot ajudar si us plau?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Set 2019 14:33 - 04 Set 2019 14:34 #18 per XaviCht (Associat/da)
Cal anar al Fòrum, a Opcions i Informació del Perfil (sempre em cosa 1 h torbar-ho però avui ha anat més ràpid :D)

Prova a veure si hi vas directe: http://www.corredors.cat/index.php/forum/opcions/edit

23' 12" - 5 km La Sansi Viladecans 2016
43' 59" - 10 km Cursa dels Nassos 2019
1h 37' 32" - Mitja de Barcelona 2020
3h 49' 29" - Marató de Venècia 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 17:05 #19 per MATEN (Associat/da)
Ho intento, però no ho aconssegueixo Xavicht.

Gracies

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Set 2019 17:08 #20 per MATEN (Associat/da)
Ara Si. Gracies

DARRERES MILLORS MARQUES (ÉS EL QUE HI HA) :

52'44'' - 10 KMS LA MERCÈ 29 SET '19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.