Gràcies
Jorfer,
homedferro!
Doncs sí, estic en un núvol!
A mi de fet si m'ha agradat el recorregut, malgrat els girs dels primers 10 km.
(
Havia un moment en el km 11 ó 12 que semblava que ens anàvem a creuar literalment entre nosaltres i els mes lents de la cursa de 10K 
) Però era maco poder saludar-nos i animar-nos molts cops. I sobre paper semblaven rectes de 300m, però eren rectes prou llargues..
Aquí la meva petita crònica (espero).
Per sort tenia reservat el hotel a pocs metres i podia sortir ja de curt amb l'equipament de Corredors.cat sense res més.
Feia fred, però poder trotar poc més de 1 km amb totes les llebres era tot un encert.
Surto amb molt tranquil·litat, per darrera de Mariona, i em queda amb ella sense preocupar-me del ritme. Però passat el primer km en poc més de 5 minuts decideixi anar endavant i augmentar una mica més el ritme. De fet, aprofito la baixada del km 2 per fer un km a 4'28" i ja he agafat el ritme creuer de aprox. 4'37".
La idea era de fer parcials cada 3 kms (sempre ho faig així, ja que normalment Championchip ja fa els parcials de cada 5K), però no trobo el km 3.. ni el 4... ni el 5. Els poc més de 100 corredors de la cursa de 5K ja ens han deixat i es nota que ja vam més espaiats. De sobte surt el cartell del km 7 però després ja no veig cap km indicat.
Sobre el km 9 ens separem de la cursa de 10K, faig un crit a una noia que està al meu costat i ja està.. comença la cursa solitària.
Fa fred, però molt poc vent... temps perfecte per córrer. No té pinta de pluja així que millor impossible.
Quan ja surts de la ciutat, sobre el km 12÷13, de sobte veig novament gent venint de cara, i ja no sé si és gent que està davant meu o darrera. Es una mica de "lio", però en cada encreuament hi ha un voluntari indicant-nos on anar. Molt molt bé. (i necessari

)
Quan ja sortim de debò de Lleida, per la llarga carretera cap a Benavent, per fi podem posar el ritme de creuer, i m'adona que no fa gens de vent. Cero. No pot ser una altre cosa que el vent bufa de cua, i això compensa en part la pujada sostinguda dels km 14-28.
No he fet cap parcial al Fenix, i sempre deixo en el rellotge la pantalla de "ritme mitjà del parcial" i curiosament es manté totalment estable tota la primera mitja a 4'37".
Fem un bucle estrany per un barri, amb els Speakers a tota hòstia i tot just quan ho necessitava, al km 23 crec, donaven gels!! Espero fins al km 24 a ingerir-ho, i noto de seguida com pugen les forces (pensava sempre que trigava un temps... potser és tot mental?).
Sortim del bucle i queden 3 km més de dura pujada (ara sí) fins al punt més alt de Benavent.
Tot i ser un poblet petit, sembla que tot el poble està content amb la nostra presència, i són molts els ànims quan més ho necessitàvem. De fet, era el primer moment que estava passant una petita crisi, però els crits d'ànim ajudaven moltíssim.
Sortim del poble al km 29 i ara sí notem el que vam pujar.
Un km 30 que baixo en 4'23", malgrat les cames ja prou trinxades. Al km 31 fem un gir de 180º i fem un tram divertit per un polígon on els camions travessats ens indiquen per on hem de passar. Sense voluntaris però els camions no deixaven cap dubte

Ja a la carretera principal passem pel km 32 i faig el segon parcial. Aquests 10,9 kms (del 21,1-32) les he passat també a ritme mitjà de 4'37". 2h28:11, i ara ja sé que fins i tot a 5'/km baixaré de 3h20. Quina alegría!!
Vaig molt còmode, ara la baixada és menys forta, i el vent en contra es nota una mica, però començo a augmentar una mica el ritme, ara a 4'33" i per fi vaig passant a alguns que estan més petats que jo.
Al km 35 de sobte noto que em quedo sense forces, i agafo la barreta de Müesli que tinc a la butxaca, però 100m després veig a una senyora salvadora amb uns gels que tenen molt millor pinta que la meva barreta. L'hi agraeixo i m'ho prenc amb ganes i ara ja sé que no pot fallar res! Avui acabarem sub 3h17!
Baixo 4 kms més, els últims kms a 4'27-4'26-4'25 i de sobte en el km 39 veig en un últim bucle que la llebre de 3h15 tampoc està tan lluny. Encara em queden 100 metres però veig que m'estic apropant de mica en mica.
Faig el km 40 -
prou favorable i novament a la ciutat- en 4'14, el km més ràpid de la cursa. 3h04:12. Tinc gairebé 11 minuts per baixar de les 3h15!!
Gairebé 800 metres més tard surt un cartell amb "KM 40" i se'm cau el món per damunt.. merda!! Estava segur que ja havia passat el km 40 però potser amb el cansansi i tot m'he despitat. Pregunto 300 metres més tard si falta només 1 km i el voluntari em diu "ja ho tens, falten només 1500-2000 metres" Collons!!...
Perdo totes les esperances i baixo una mica el ritme per regular, ja que aquest km afegit no el teníem previst.
Però per sort, 600 metres més tard girem a l'esquerra i ja podem sentir el Speaker i sabem que ens queden només 500 metres.
Per fi arribo al
Raül, la llebre sub 3h15 i ara sí faig el sprint final, amb les mans aixecades de alegría. SUB 3h14!!
3h13:52. Encara no m'ho puc creure.
La meva enhorabona a totes les llebres, que no és gens fàcil fer de llebre amb tan poques referències (punts quilomètrics).
Bravo a tots i totes!!!
Surto corrents al hotel i arribo a les 12:00, el temps límit que m'han donat per surtir i em dutxo ràpidament abans de anar al restaurant on alguns Correcats (Toni, Victor i Judith, Mariona i Hèctor) i amics de Toni hem quedat per gaudir d'un menú boníssim en Lleida. Gran dinar, sí senyor!!
Després de 2 hores d'àpats tornem a casa sota une tempesta molt forta, però arribarem sans i estalvis a casa.
Gran cap de setmana!! Moltes gràcies!!