2025 Abbott World Marathon Majors Wanda Age Group World Championships – TCS NYC

2025 Abbott World Marathon Majors Wanda Age Group World Championships – TCS NYC

15 Nov 2025 09:59 #61 per Jorfer (Associat/da)
Gran crònica Kilo.
Has gaudit del recorregut i de la marató que és del que es tracte i, indirectament, nosatlres també al gaudir dels teus escrits durant la preparació i, com no, ara amb la crònica.

Enhorabona per aquest nou repte assolit i treta l'espineta de l'anterior vegada.
Ets molt gran!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Des 2025 18:49 - 03 Des 2025 18:51 #62 per kilometer (Associat/da)
Bé nois, que tal ?...ja devieu tenir oblidat el fil :stucktongue . Ahir va fer tot just 1 mes que va tenir lloc la marató. Passa ràpid el temps. Gràcies pels comentaris de la crònica. Com sempre la vaig fer amb molt de carinyo. Per cert Dennis, a la teva pregunta de la possició al meu grup, no he sabut trobar el resultat. però respecte al grup d'edat ha estat curiós ocupar la mateixa possició que fa 11 anys, el 197, tot i que llavors era de 34-39, i ara ha estat en la categoria de 44-49...

He decidit escriure avuí unes últimes lletres per acomidar-me ja de NYC, que formarà per sempre en el meu record de la marató, perque ja toca centrar-se en un nou repte que estic acabant de manegar i que en breu anunciaré al foro...

Volia anar acabant dient que hi havia dos coses que em feien especial il·lusió de la marató, del viatge i que volia i vaig poder complir. Per un costat una foto
No tens permís per accedir a aquesta pàgina!
. 11 anys separen aquestes dos fotos...amb això tot està dit. Tenia moltes ganes de repetir aquell bonic moment amb el meu fill, que ja es tot un noiet...
L'altre era pujar les icòniques escales del Museu d'Art de Filadèlfia com el emu admirat i estimat Rocky, sempre recolzant-me motivacionalment en aquestes aventures. Ho vam fer...i vaig ser feliç com un nen i això em va portar a recollir, amb aquest epílog el que havia estat la preparació i el treball per NYC. Un record que m'he propiciat, que em fèia il·lusió i que comparteixo ara amb vosaltres amb tot el carinyo...espero que no em critiqueu massa :stucktongue.

1drv.ms/v/c/8882e293e47e4629/IQCetG87AEA...xpnpB_CRXj0?e=pM4gfA

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020
Adjunts:

03 Des 2025 19:50 #63 per Jorfer (Associat/da)
Quina foto més maca.
D’aqui una anys Potser repetiu pare i fill🤭😉
Enhorabona!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats