ACTUALITZACIÓ 08.03.2026
Ahir, amb molta ràbia i tristor, vaig haver de cancel·lar el viatge a Seül. La situació al Golf Pèrsic ha fet inviable el viatge a Corea amb unes mínimes condicions.
Contra les coses que escapen a la nostra capacitat de prendre decisions no podem fer-hi res més que adaptar-nos, com es diu ara: ser resilients.
La decisió de viatjar fent escala a Abu Dhabi, en el meu cas, va ser presa deliberadament per comoditat, per tal d'arribar tan descansat com fos possible a Seül: la meva experiència em diu que suporto molt millor dos vols de 8 hores amb una connexió enmig que no pas un de 13h seguides. També era una condició irrenunciable dormir 3 nits a Seül abans de la cursa, tenint en compte que hi ha una diferència horaria de 8 hores i es viatja en contra del temps.
Mai se'm va passar pel cap que dos psicòpates criminals amb molt de poder iniciarien una guerra que col·lapsés el trànsit aeri al Golf Pèrsic.
Ara toca pensar en com reciclo la feina feta perquè miraré de no perdre-la. Córrer a casa el dia 15 no és una solució: no en tinc ganes i tampoc vull gastar un dels pocs cartutxos maratonians que em queden. Quan tingui l'alternativa ja us l'explicaré.
Finalment, espero que aquesta guerra estúpida (com totes les guerres) acabi com més aviat millor, que els seus responsables (Donald i Bibi) en paguin les responsabilitats tot i que tinc zero fé en la justícia humana, que per cert té des de fa anys sota recerca per a jutjar-lo a un d'aquests sapastres. Netanyahu és un criminal reincident.