Sopar CoRReDoRS.CaT 2017 - 10è aniversari (20/01/17)

Sopar CoRReDoRS.CaT 2017 - 10è aniversari (20/01/17)

21 Gen 2017 21:24 - 21 Gen 2017 21:37 #241 per piri (Associat/da)


I moltes gràcies per donar-me per segon cop el premi pastanaga especial. La veritat, no m'ho esperava. Sou molt grans i us  :love: :love:



Jorfer, entenc el teu discurs després del premi i és que la veritat tenim sort de que hi han molts associats que se'l mereixen, però no has d'oblidar que tots hem votat. Així que moooltes felicitats, enhorabona i una forta abraçada per la Glòria.


La gran festa correcat va ser espectacular per la feina de la comissió organitzadora, per ser tanta gent, per veure per primera vegada el museu de CoRReDoRS.CaT, pel bon menjar, per la qualitat dels vídeos, per l'emotivitat del rècord del Zenon, per escoltar música en directe, pels trofeus de la LLiGa, per les fotos del jaume86, pels premis pastanga i pel proper casament del CarlosHB.

La persona que es rendeix mai aconseguirà la victòria. Web de la LLiGa: lliga.corredors.cat/index.php i en twitter som l'usuari @LLiGaCoRReCaT en twitter.com/lligacorrecat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 00:32 #242 per solteron (Associat/da)
Hola,

Doncs molt emocionant el sopar d'ahir, molt afalagat amb rebre de nou un premi pastanaga gràcies als vostres vots  :love:  :love: tot un orgull, però crec que molts altres correcates i correcats s'ho mereixerien també  :oops:

Impressionat el nivell del videos !!

Una gran feina feta de nou per la comissió del sopar i aquesta any també la del 10è aniversari

Jaume86 , bones les fotos.

Gràcies a tots, sou molt macos !



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 00:40 - 22 Gen 2017 00:42 #243 per cristina (Associat/da)
Yo me lo pase genial ayer en la cena y con los videos disfrute y me rei mucho.
Un placer saludar a muchos correcats pero no pude saludar a mucha gente porque me tuve que ir pronto a descansar

CarlosHB vaya sorpreson que le distes a tu chica  ;)

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 11:06 - 22 Gen 2017 12:29 #244 per Shylah (Visitant)
Es la primera vez que voy al sopar de correcats y me lo pasé genial  :-*. Estuvo todo muy bien organizado pero para la próxima traeré a mi pareja jeje. Los vídeos geniales, felicito a todos los participantes por esa realización.
Felicidades correcats por esa noche mágica.
También saludé a amigos que les di la sorpresa de que me apunté a la asociación, a parte de conocer a otros. Espero ir conociendo a todos poco a poco. Un saludos a todos.  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 11:26 #245 per Liz (Associat/da)
Hola!!

Era la primera vegada que assistia al sopar i vaig quedar molt impressionada de l'organització, de la qualitat dels videos, de la conducció de tot el sopar i de l'ambient que es respirava.  M'ho vaig passar molt bé i em va agradar molt poder saludar i parlar amb molts corredors en un entorn tan diferent del de les curses o entrenaments. Repetiré segur cada any! Felicitats a l'organització!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 17:04 #246 per Sergi42195 (Associat/da)
Gràcies als organitzadors del sopar.

Vaig sortir amb les piles ben carregades.

L'any vinent, torno segur.

Merci per fer-ho possible

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 17:15 #247 per socanna (Associat/da)
Comissió i voluntaris, moltíssimes gràcies per la vostre dedicació.  Sabem que hi heu invertit moltes hores del vostre temps lliure, i ha sigut genial :party: :party:
debutante ets un crack  :yipi: :yipi:

I aquest any...apart dels vídeos..... declaració d'amor :love:

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 20:43 #248 per R61 (Associat/da)
Doncs  a mi això de les taules rodones i tal em recorden a la cel·lebració dels casaments i vaig fer la broma quan ens van sentar, preguntar de part de qui venia cadasqú(el protocol tipic) si de part del nuvi o de la nuvia i ..... RESULTA QUE NO VA QUEDAR EN BROMA¡¡¡¡¡¡¡  Felicitats parella , sempre recordarem el 10è amb molt de carinyo, entre d'altres  moments emotius el vostre.

No ser afegir res més de positiu a tot el que s'ha dit i em repetiria.

Molt bé nois, fenomenal , tot, tot plegat, però encara no he llegit res del que va passar al postsopar, em vaig anar aviat per poder agafar el metro.......,

MOLTES GRÀCIES A TOTA LA COMISSIÓ.

Rafa.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 21:05 #249 per Dennis Teuling (Associat/da)

Molt bé nois, fenomenal , tot, tot plegat, però encara no he llegit res del que va passar al postsopar, em vaig anar aviat per poder agafar el metro.......,


Un home intel.ligent  :sarcastic:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 21:25 #250 per pinelli (Associat/da)
felicitats als membres de la comissio  del sopar .. molt currat tot ..  :great: , encantat de compartir paraules amb molts de vosaltres i empipat per no poder saludar a tothom .. ara a les fotos del jaume86 (gracies  :great: )  , he vist gent que no hi vaig veure  :whip:
  , felicitar a tots els premiats i al carloshbi la seva parella  :love:
els videos tots molt bons.. a veure si l'any que ve encara son mes ..  :whistle:
fins l'any que ve  :glasses:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 21:51 #251 per poledancer (Associat/da)
Segundo año que voy a la cena y segundo año que lo paso genial!!  :mdr: :mdr:

Fantásticos los vídeos, la compañía y la organización!! 8) 8)

No sé si os pasa lo mismo a los demás, pero a mi el tiempo me pasa volando. No me llega para saludar a todos los amig@s!!  :neutral:

Un saludo a tod@s!!!


El dolor es inevitable pero el sufrimiento es opcional
Buda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2017 21:51 #252 per cargol (Associat/da)
En 10 anys era la primera vegada que anava al sopar, si be es una mica complicat venir des de Lleida, m'ho vaig passar molt be i crec que repetiré.
Gent de Correcats ... sou MOLT BONA GENT.
Salut i milles.
Abel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 09:18 #253 per squash (Associat/da)
Hola

divertit i amè.

I es va constatar, entre moltes altres coses, que el silicon valley de l'Associació està al Vallès. Quanta creativitat !!!

Tindrem els enllaços per veure de nou els vídeos?



Fins ara.

Jordi



Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 09:27 #254 per Ramon_B (Associat/da)
Moltes gràcies a la comissió i voluntaris per l'organització  :love:.

Ha estat tot molt bé.

Felicitats als guanyadors dels premis i a tots ela que han col·laborat a la festa. La part de vídeos ha estat genial  :party:.


689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 13:38 #255 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Moltes felicitats a la comisió i les voluntaris  per organitzar un sopar molt bó  :yes: :great: :great:

Per ser el 10 aniverari per fi em pogut aportar uns video desde el Es-K-mot Vallessà amb el Cachi també  :great: :great:
i com sempre els videos anima molt el sopar estan molt bé tots  :great: :great:

i com novetat la petició del Carles a la seva parella en directe una passada  :great: :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 15:37 #256 per curat (Associat/da)
Com sempre pel que veig en els comentaris, fotos i videos ha estat un sopar espectacular. Felicitar als organitzadors, als guanyador@s de la lliga correcat i als premiats pastanagues  :party:

PS A mi una "merda" de gastroenteritis m'ho va fer perdre  :'(

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 16:02 #257 per kilometer (Associat/da)
Unamica tard, peró no podia deixar passar el fet d edir que va ser una gran velada com el 10è aniversari de Corredors.cat es mereixia. Tot i que amb tanta gent és un sopar tipus boda. Vaig marxar cap als vols de la 1 del matí i el sopara ocmançava a les 21:00. No m'extranya que tinguéssim petició de ma. El moment de la nit  :yipi:.
Un altre per "Mi Cachi", que em va fer riure molt, tot recordant que portem 10 anys donant-nos "kanya" i algunes  :whip:

Felicitar a organitzadors i comissions i a ra a per les noses d'argent, a pels 25 anys  :yipi: :yipi:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 19:27 #258 per melcior (Associat/da)
M'apunto a les peticions de tornar a veure tots el videos que es vàren passar.

El talent no es pot reduir a una sola passada i prou. S'ha de compartir.

Felicitats a tots els companys que han treballat perque l'indiscutible éxit del sopar.

Melcior

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 23:06 - 23 Gen 2017 23:08 #259 per Debutante (Associat/da)
Gràcies a tots pels vostres comentaris sobre el sopar. Son moltes hores i molts esforços per un event de poques hores i és agradable i reconforta llegir els vostres comentaris.

Per tant, moltes gràcies.

I ara m'agradaria compartir amb tots vosaltres (després d'haver-ho fet previament amb la resta de la comissió) la meva decisió de sortir de la comissió organitzadora.

L'any passat, quan en meep va deixar la comissió vaig estar tentat d'abandonar jo també. Però després d'haver organitzat les nou primeres, volia també formar part de la festa del 10è aniversari.
Tot ha sortit molt bé. Però crec que és el moment de donar pas a noves persones, noves idees, noves propostes. Crec que la renovació que ha hagut aquest any amb la entrada de 7 persones, és un bon primer pas. Però tinc por a que si no marxo, el proces mai es completi del tot.

També haig de dir, si haig de ser sincer, que aquest any no he gaudit preparant el sopar. Altres anys em divertia fer-ho. Aquest any ha sigut un compromís adquirit que he volgut complir. Però no he gaudit fent-ho. I com que ningú està obligat a res, doncs crec que és un bon moment per reflexionar inmarxar.

La nova comissió, i corredors.cat, sempre podrà comptar amb mi pel que pugui ajudar. Però no vull fer més que assesorar amb el que calgui i resoldre dubtes si apareixen. Res més.

El tema de fer de presentador és diferent. És una cosa que m'agrada molt fer i que, per sort, no necessito preparar gaire. Per tant, si la nova comissió creu que haig de continuar presentant la gala, ho faré encantat. Però entendrè perfectament si la decissió de la nova comissió es que un altre faci la tasca que he fet jo durant aquests 10 darrers anys.

Espero que el moment escollit per fer la transició sigui el millor per a que es pugui fer sense problemes. Encara queda un any pel nou sopar. Ja sigui com a presentador, o com a convidat.... Espero poder anar.

Espero també que entengueu la meva decisió.

Salu2 i kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2017 23:32 #260 per meep (Associat/da)
MOLTES GRACIES PER TOTS AQUESTS ANYS DE DIVERSIÓ!!

No descobriré res, i a tu t'ho he dit moltes vegades, que l'èxit del sopar és 99% gràcies a la teva làvia davant del micro.
Jo fa temps que (en minoria a la ex-comissió) sóc crític amb el format dels premis pastanaga, però si els presentes tu, et fots un fart de riure sigui quina sigui l'excusa.
Si la nova comissió té un mínim de seny,  et demanarà que facis de presentador i tindrà l'exit assegurat!!

Ara ja pots tornar a córrer  :P :666:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.