Sopar correcat (2 de març, 20h)

Sopar correcat (2 de març, 20h)

03 Mar 2018 12:26 #141 per Sarcel (Associat/da)
Si senyor! De nou una vetllada molt entranyable, l'any vinent més :)

Molt bona idea els imans :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Mar 2018 13:50 - 03 Mar 2018 13:52 #142 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

M'afegeixo als posts del sopar d'ahir, fèiem números de totes les edicions fetes, en van unes quantes, trobades en les que xerrem, riem, ens emocionem, no en fa vergonya dir que alguna llàgrima també se'n va escapar, quan et fan memòria amb les imatges de tantes i tantes coses que no es poden oblidar.

Doncs res que m'hi vaig trobar molt a gust durant tota l'estona que hi vaig estar.

Això no seria possible sense la feina que hi ha darrere feta per persones que es desviuen i també pateixen perquè tot surti bé des de molt abans de comenci i el seu final.

Enhorabona als guanyadors dels premis pastanaga 2017

Moltes gràcies comissió, Junta, Debutante, Meep i a totes les persones que el feu possible

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

03 Mar 2018 15:27 #143 per fandes (Associat/da)
Primer sopar Correcat i gran vetllada amb un centenar d'associats! Tant a el menda com a la Therci (esperem que aquest any la pogui animar a fer-se ? també) ens va encantar el bon rollo que es respirava i ens va deixar meravellats la feina desinteressada que molts de vosaltres (gràcies gràcies gràcies) havíeu posat, posàveu i poseu per a que tots xalessim. Així que als vostres peus comi i junta!

Encantat de retrobar companys, posar cara a d'altres als que us he llegit per la página i poder coneixer-ne de nous, compartir es xalar molt més!

03 Mar 2018 16:27 #144 per Ramon_B (Associat/da)
Moltes gràcies companys per fer possible un any mes la festa d'ahir.

Moltes felicitats als guanyadors de la Lliga correcat i dels premis pastanaga.

Un plaer passar una bona estona junt amb vosaltres fent petar la xerrada, em sento orgullós de formar part d'aquesta associació.

754 Curses, 307 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

03 Mar 2018 23:09 #145 per xevifisio (Associat/da)
Gràcies a tots els que vareu fer possible el sopar d'ahir (especialment al Jaume per la currada tant d'avans com durant el sopar). Com les altres vegades que hi he pogut assistir, una estona molt agradable.
Per cert, demà estreno el regal!!!

04 Mar 2018 18:49 - 04 Mar 2018 19:04 #146 per Barceruel (Associat/da)
Quina gran nit la de divendres!! Gràcies a tots/es els que vau ser-hi i a tots/es els que volieu ser-hi i no vau poder. Llarga vida als sopars correcats!! :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Us compateixo els videos que vam fer amb en Chute, la Laura i la Judith i la col.laboració de molts companys/es. També el que vaig editar per homenatjar a en Pau, Premi Pastanaga d’Honor d’enguany, i el que van preparar en Mario.Cat, Grampy, Sufridor, Agus, Maite i Goyo Cubillas sobre l’homenatge a Zenón.

Homenatge a Zenón

Xeix-Damm, servei exprés d’assistència correcat

Llegendes de l’esport: Joan Altafulla entrevista a Haile Gbreselassie

Es la hora CoRReDoRS.CaT

Pau, Pastanaga d´Honor

Esperem que us agradin als que no els heu vist. Si els gaudiu la meitat del que ho vam fer nosaltres preparant-los, ja ens donem per contents. :silly: :silly: :silly:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

05 Mar 2018 08:33 #147 per Mona (Associat/da)
Una bona trobada la de divendres, com cada any, va estar molt bé poder compartir una nit amb tots vosaltres! :kiss: :kiss: :kiss: Veure'ns sense la roba de córrer és ben diferent! Agrair-vos l'assistència, i la organització! I gràcies a tots per fer-me guanyar una pastanaga tan guapa com la que llueix ara a la prestatgeria de casa!

Els videos brutals! És espectacular com cada any segueixen sent boníssims i aconseguiu sorprendre'ns! Gràcies Barceruel per penjar-los i així poder-los tornar a veure!

05 Mar 2018 11:50 #148 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Els que em coneixem de prop ja saben que sóc una persona que intenta evitar al màxim qualsevol micròfon o posada en escena (sí, vaig escollir la millor feina del món fent per aïllar-me d'això fent la carrera de periodisme...): em quedo en blanc i ho passo bastant malament. A més, en aquestes situacions sóc incapaç de verbalitzar el que en text se'm dóna una mica millor d'explicar.

Això ve perquè en arribar a casa ja neguitejava per no haver sabut agrair tal com toca un premi pastanaga com el que em vau donar divendres. Poder dir que l'etiqueta del premi era el de menys (ja sabeu molts de vosaltres que intento estar el més lluny possible de tot el que hagi de veure amb influencers i/o marketing esportiu: ho faig perquè m'agrada, no perquè vulgui una compensació), i que el que realment m'importava era que una colla de bona gent que m'ha acollit a casa seva (que ja fa un bon grapat d'anys que és també casa meva) amb tant d'estima era per a mi (i ho serà sempre) el millor regal d'aquella nit.

Us ho agraeixo molt.

Salut, companys.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

05 Mar 2018 12:08 #149 per Jorfer (Associat/da)
Dabit, el fet que estiguis ja és moooolt per nosaltres.

Gràcies per tot el que fas per l'atletisme popular de casa nostra.

Ens veiem!!!

05 Mar 2018 12:14 #150 per squash (Associat/da)
Hola

sempre m'agrada aquest sopar; retrobar-nos m'encigala.

Enguany vaig trobar que vam estar massa estona asseguts , el que limita poder arribar a saludar/xerrar amb molts de nosaltres.

No sé, potser li va mancar una mica d'agilitat a la trobada. Que la Comissió s'ho prengui com a crítica constructiva, i valorar la tasca organitzativa i logística del Sopar.

Considero que el menjar ha fet un petit salt de qualitat.

Fins ara.

Jordi

05 Mar 2018 12:18 #151 per Mona (Associat/da)

squash va escriure: Hola

Enguany vaig trobar que vam estar massa estona asseguts , el que limita poder arribar a saludar/xerrar amb molts de nosaltres.

No sé, potser li va mancar una mica d'agilitat a la trobada. Que la Comissió s'ho prengui com a crítica constructiva, i valorar la tasca organitzativa i logística del Sopar.

Fins ara.

Jordi

Merci per la crítica! Sempre van bé les opinions per millorar. No ets l'únic amb aquesta sensació, i de cara a l'any vinent ja intentarem donar-hi una mica més de ritme! Gràcies!

05 Mar 2018 12:23 #152 per RugbyMan (Associat/da)

squash va escriure: Hola

Fins ara.

Jordi

Fent campanya pels premis de l'any vinent? Pastanaga al Correcat mes "crític"?

Jo t'hagues donat el de Irónic peró no em varen deixar.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

05 Mar 2018 13:57 #153 per Toni VLC (Associat/da)
Magnífica vetllada la del divendres passat. De nou, vam poder xarrar amb molts correcats que, per la distància, no ens és tan habitual. És un plaer retrobar-nos de quan en quan i conèixer nous companys.

Vull agrair i personificar en Barceruel -genial corbata, per cert- el treball que fa tota la Junta per què estiga tot de 10, així com felicitar a Jaume86, mimetitzat amb l'ordinador, i a debutante per la conducció tan amena de la gala.

Gràcies, igualment, a tothom per fer que em senta tan acollit.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

05 Mar 2018 15:24 #154 per Dennis Teuling (Associat/da)
Moltes gràcies Barceroel, no només per publicar els vídeos, però també per fer els vídeos amb el gran haile chute!!
Us hem deixat totalment sols... que segur que no passarà l'any vinent.

Dabit, jo no t'havia escollit com un dels 3 influencers però sí pel premi especial (junts amb el Carles.cat), doncs l'esforç continuat que feu per a ajudar-nos als corredors és molt gran. En el teu cas mediant el teu blogmaldito que és d'obligada lectura abans de qualsevol cursa.. sempre molt complert i objectiu.
La incomoditat davant del micro (com també va acusar el Rugbyman), només us fa més entranyables.
Per sort que jo no sóc res especial, doncs ja us dic directament que seria incapaç.
RunnerEnfurecido :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

i no és per criticar els crítics... però jo m'ho vaig passar molt bé sentat, escoltant al gran debutante i gaudir de tot l'espectacle. La veritat que no se'm va fer llarg... lo contrari. Vaig disfrutar moltíssim.

gràcies de nou a l'organització per la gran feina!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

05 Mar 2018 16:00 #155 per Grinta (Associat/da)
Moltes gràcies comissió, per la gran vetllada que ens vau fer passar!!!
A mi em van faltar tres sopars per poder xerrar amb tothom. Va haver-hi gent a la qui no vaig poder ni saludar.
Últimament no us veig gaire i se us troba a faltar.
I gràcies a l'esforç dels que veniu de lluny, és un puntàs.
A reveure i fins la propera!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

08 Mar 2018 09:16 #156 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Us deixo les fotos que vam fer el passat divendres al sopar.

photos.app.goo.gl/nJSsOxQ8k24n91px1

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

08 Mar 2018 17:35 #157 per Sarcel (Associat/da)

08 Mar 2018 19:12 #158 per Biel54 (Associat/da)
Tan la meva dona Rosa María com jo varem gaudir d'una vetllada genial, ens ho vam passar molt bé. :great:
La meva dona no corre, però ja ha trobat utilitat al regal, ella no porta mai cap dorsal, però ara disposa d'arrecades correcat's, queden molt xules. :)

Felicitats comissió per la feina d'organització del sopar !!!!!

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats