Bones,
Aquest dissabte vaig tenir el plaer de participar a la
cursa mes emotiva de la meva vida.
Abans de res, em trec el barret davant els companys/yes que han fet possible aquest homenatge. Han cercat informació relativa a la vida personal, professional i esportiva d'en
Biel54 i han aconseguit retra-li un homenatge de la millor forma possible, juntant companys/yes de la seva passió fent recorregut per part dels indrets mes important de la seva vida.
No vaig comptar quants companys/yes hi erem, en
ManoloM indica que mes de 80, però en arribar a l'aparcament, em vaig quedar de pedra en veure tanta samarreta taronja i encara faltaven 10 minuts per a l'hora en la que estavem convocats

.
Per tant, el segon reconeixement va per a tots/tes les pesones que van venir i a les que haguessin volgut venir pero no els hi va ser possible. Vau demostrar que aquesta associació es molt gran no només tenint en compte el número d'associats sinó en poder que convocatoria i sentiments envers companys/yes.
El recorregut, amb parades a les escoles on va estudiar, pavellons on va jugar a basquet, empreses, residència o lloc on entrenava em va servir per a conèixer part de la vida d'un company, que donada la meva relativament recent incorporació a l'associació, desconeixia en gran mesura (treient ocasions com la desconfinada:
Conversa amb Biel i Rosa Maria. La Desconfinada. 3/5/20
)

. L'artífex de posar llum en aquesta foscor va ser en gran
Mario.cat, qui va arriscar fins i tot la seva integritat física per tal d'explicar-nos detalls de la vida d'en
Biel54. En
Mario.cat, no va dubtar en situar-se al bell mig dels carrers per evitar que qualsevol soroll fes que no l'escoltessim be.
El recorregut també va poder ser aprofitat per conèixer una mica mes alguns/nes companys/yes amb qui no havia coincidit en curses o on les presses o nervis que hi ha a les mateixes no ho permeten. Una d'aquestes converses va ser amb un altre gran de l'associació, en
Ramon_B, qui em em va explicar les seves sortides a córrer o bicicleta com si fossin poca cosa...
Ramon_B, has de valorar-te mes, molta gent escolta la paraula córrer i et miren com veiessin un fantasma... Em va agradar força compartir una estona amb tu.
En arribar al pont on es va inaugurar la placa, en
Barceruel va tenir l'honor de fer una dedicatoria. En aquesta, em vaig assabentar que en
Biel54, en acabar les seves jornades a la feina, agafava riu amunt i avall per poder preparar i fer en un any totes les maratons d'asfalt de Catalunya. Simplement increïble.
Una altre cosa que em va agradar força va ser l'ambient
festiu, en accions com dir que estaven prohibides les retallades de recorregut (es veu que hi ha gent que no ha fet tasca de llebre...

) o que em prohibissin fer sprints, ara que no em vaig poder reprimir, ho sento... La victima va ser en
Grobyc
Ah, també em va quedar força clar que hi ha membres de l'associació per tot arreu, em van veure a la Cursa de Sant Muç dijous i després, parlant al bar em vaig assabantar que a 2 carrers de distància d'on estiuejo n'hi ha 2 que hi passen gran part del temps. Ara hauré de mirar d'anar a bon ritme per tot arreu, no sigui que perdi reputació...

.
Per cert, gràcies
fandes per felicitar-me per l'actuació als 1000 socials (venint d'una persona que em por arrencar les enganxines es tot un honor),
rnou per proposar-me una cursa o
Grobyc per donar-me excusa per apretar una mica.
ManoloM, vaig veure que ja no vas amb crosses, mica en mica vas millorant veig. Salutacions piratencs/ques (
pirata agus,
Pirata Luci),
pinelli i molts/tes que em deixo aquí.
Parlant amb
Barceruel, va sortir tema de trobades/entrenaments i com podríem fer que mes gent s'afegís a l'asociació. Veig que els temes de trobades esporàdiques està una mica parat. Potser es podria mirar d'organitzar entrenaments. Per cert, espero que el proper cop ja estiguis totalment recuperat.
Tenint en compte el que vaig aprendre d'en
Biel54, d'en
Zenon, a qui es va fer homenatge en el seu moment:
Homenaje a Zenón en La Almunia. Video de Mario.Cat.
o d'en
Ramon_B, se m'ha ocorregut que es podria fer una secció on fer dedicatoria als i les associats/des mes il·lustres (mes anys a l'associació, fundadors, records com el d'en
Biel54, anys fent curses, número de participacions en una cursa,...).
Gràcies a en
ericmm per les fotografies. Ah, i a la policia, que a sobre eren del gremi.
Resumint, va ser una jornada per retre homenatge a en
Biel54, pero al mateix temps una ocasió per poder-nos juntar i compartir idees. Sou molt grans i molt bona gent...