Acte d'homenatge a Biel54. Ripollet, Dissabte 2/7/22.

Acte d'homenatge a Biel54. Ripollet, Dissabte 2/7/22.

01 Jul 2022 09:48 #21 per Barceruel (Associat/da)
Demà és el dia. L’homenatge a en Biel a Ripollet començarà puntualment a les 9 del matí (trobada a les 8:30) al parking de la zona esportiva ( https://goo.gl/maps/v1wFzr7Wz7XYAGnr6 ), amb un recorregut pel poble visitant llocs significatius en la seva vida, guiats per en Mario.Cat.

Al voltant de les 10:00, arribarem a la passarel·la del riu Ripoll, on descobrirem la placa en el seu record que s’ha instal·lat. Hi haurà un torn de paraules amb en Barceruel (com a representant de Corredors.Cat), Andrea Guijarro (regidora d’esports de l’Ajuntament de Ripollet) i la família d’en Biel).

Si és possible, veniu vestits de correcats. Tots i totes sabem de la importància que va tenir el sentiment de pertinença a la nostra associació per a en Biel, tant a la seva vida com durant la seva malaltia. Fem que aquest acte es converteixi en el mirall d’aquest sentiment.

Us hi esperem! 🧡

2h59'43" (Donosti 2016) - 1h22'31" (Prat 2014) - 37'00" (Prat 2013)

FB: Víctor Millán || TW i IG: @barceruel

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Jul 2022 10:47 #22 per Debutante (Associat/da)
Amb el cor trencat, demà no podré ser-hi al meu poble, amb en Biel, i amb totes vosaltres. Ja fa dies ho vaig comunicar als organitzadors.

Ha estat un plaer poder apropar dues entitats com corredors.cat i la Regidoria d'Esports de Ripollet per fer-les treballar conjuntamente en un acte tan bonic i tan merescut com el de demà. Una vegada els vaig posar en contacte, totes dues parts m'han transmés elogis versus l'altre part. La gent de l'ajuntament encantada amb la gent de corredors.cat, i la gent de corredors.cat agraïda per la col·laboració de l'Ajuntament. I una persona com jo, encantada de ser correcat i encantada de ser de Ripollet..... doncs un orgull i un plaer!!

Gaudiu demà del recorregut i de l'homenatge. Us trobaré a faltar.

Pel Biel!!!


PD: Espero que torneu a Ripollet per la cursa de Festa Major. Allà hi seré amb el micro a la ma si no passa res estrany.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2022 14:35 #23 per Ramon_B (Associat/da)
Avui s'ha fet un homenatge com en Biel54 es mereixia i m'ha encantat poder ser-hi. Moltes gràcies mario.cat i corredors.cat per l'organització.

Biel sempre estaràs en el nostre record :heart:

689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2022 16:57 #24 per TtX (Associat/da)
Avui un acte en record d'en Biel senzill, però molt emotiu que segur que li hagués agradat. Moltes gràcies a tots els que han ajudat a portar-lo a terme i tothom que ha vingut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2022 17:10 #25 per TtX (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2022 20:30 #26 per Jorfer (Associat/da)
Per temes personals, finalment no he pogut acompanyar-vos, però he vist fotos i videos i ha sigut espectacular, de pell de gallina.

Tant en Zenon com en Biel avui, encara estan més orgullosos de nosaltres. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jul 2022 22:16 - 02 Jul 2022 22:17 #27 per ericmm (Associat/da)
Hoy fue un evento impresionante para honrar a nuestro amigo Biel.

Fue un placer ver tantos correcats.

Muchas gracias a Mario.cat y a Barceruel por organizar.

Algunas fotos: 2022-07-02 Homenatge Biel54 Corredors.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2022 12:59 #28 per ManoloM (Associat/da)
Al final éramos unos 80 correcats entre familiares, ayuntamiento y amigos de Biel. Una mañana muy emotiva y grata sorpresa de ver a tantos amig@s 😘😘😘.


😬😬😬😬😬

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2022 17:46 #29 per rularo86 (Associat/da)
Bones,
Aquest dissabte vaig tenir el plaer de participar a la cursa mes emotiva de la meva vida.

Abans de res, em trec el barret davant els companys/yes que han fet possible aquest homenatge. Han cercat informació relativa a la vida personal, professional i esportiva d'en Biel54 i han aconseguit retra-li un homenatge de la millor forma possible, juntant companys/yes de la seva passió fent recorregut per part dels indrets mes important de la seva vida.

No vaig comptar quants companys/yes hi erem, en ManoloM indica que mes de 80, però en arribar a l'aparcament, em vaig quedar de pedra en veure tanta samarreta taronja i encara faltaven 10 minuts per a l'hora en la que estavem convocats :woohoo: .
Per tant, el segon reconeixement va per a tots/tes les pesones que van venir i a les que haguessin volgut venir pero no els hi va ser possible. Vau demostrar que aquesta associació es molt gran no només tenint en compte el número d'associats sinó en poder que convocatoria i sentiments envers companys/yes. :great:

El recorregut, amb parades a les escoles on va estudiar, pavellons on va jugar a basquet, empreses, residència o lloc on entrenava em va servir per a conèixer part de la vida d'un company, que donada la meva relativament recent incorporació a l'associació, desconeixia en gran mesura (treient ocasions com la desconfinada: Conversa amb Biel i Rosa Maria. La Desconfinada. 3/5/20 ) :( . L'artífex de posar llum en aquesta foscor va ser en gran Mario.cat, qui va arriscar fins i tot la seva integritat física per tal d'explicar-nos detalls de la vida d'en Biel54. En Mario.cat, no va dubtar en situar-se al bell mig dels carrers per evitar que qualsevol soroll fes que no l'escoltessim be. :great:

El recorregut també va poder ser aprofitat per conèixer una mica mes alguns/nes companys/yes amb qui no havia coincidit en curses o on les presses o nervis que hi ha a les mateixes no ho permeten. Una d'aquestes converses va ser amb un altre gran de l'associació, en Ramon_B, qui em em va explicar les seves sortides a córrer o bicicleta com si fossin poca cosa... Ramon_B, has de valorar-te mes, molta gent escolta la paraula córrer i et miren com veiessin un fantasma... Em va agradar força compartir una estona amb tu.

En arribar al pont on es va inaugurar la placa, en Barceruel va tenir l'honor de fer una dedicatoria. En aquesta, em vaig assabentar que en Biel54, en acabar les seves jornades a la feina, agafava riu amunt i avall per poder preparar i fer en un any totes les maratons d'asfalt de Catalunya. Simplement increïble.B)

Una altre cosa que em va agradar força va ser l'ambient festiu, en accions com dir que estaven prohibides les retallades de recorregut (es veu que hi ha gent que no ha fet tasca de llebre... :laughing: ) o que em prohibissin fer sprints, ara que no em vaig poder reprimir, ho sento... La victima va ser en Grobyc :whip:

Ah, també em va quedar força clar que hi ha membres de l'associació per tot arreu, em van veure a la Cursa de Sant Muç dijous i després, parlant al bar em vaig assabantar que a 2 carrers de distància d'on estiuejo n'hi ha 2 que hi passen gran part del temps. Ara hauré de mirar d'anar a bon ritme per tot arreu, no sigui que perdi reputació... :laughing: .

Per cert, gràcies fandes per felicitar-me per l'actuació als 1000 socials (venint d'una persona que em por arrencar les enganxines es tot un honor), rnou per proposar-me una cursa o Grobyc per donar-me excusa per apretar una mica. ManoloM, vaig veure que ja no vas amb crosses, mica en mica vas millorant veig. Salutacions piratencs/ques (pirata agus, Pirata Luci), pinelli i molts/tes que em deixo aquí.

Parlant amb Barceruel, va sortir tema de trobades/entrenaments i com podríem fer que mes gent s'afegís a l'asociació. Veig que els temes de trobades esporàdiques està una mica parat. Potser es podria mirar d'organitzar entrenaments. Per cert, espero que el proper cop ja estiguis totalment recuperat.

Tenint en compte el que vaig aprendre d'en Biel54, d'en Zenon, a qui es va fer homenatge en el seu moment: Homenaje a Zenón en La Almunia. Video de Mario.Cat. o d'en Ramon_B, se m'ha ocorregut que es podria fer una secció on fer dedicatoria als i les associats/des mes il·lustres (mes anys a l'associació, fundadors, records com el d'en Biel54, anys fent curses, número de participacions en una cursa,...).

Gràcies a en ericmm per les fotografies. Ah, i a la policia, que a sobre eren del gremi. :cheer:

Resumint, va ser una jornada per retre homenatge a en Biel54, pero al mateix temps una ocasió per poder-nos juntar i compartir idees. Sou molt grans i molt bona gent...:great:

1000: 0:03'21" (1000 socials - 18/06/2022).
5000: 0:19'59" (XXIII Cursa de Poble-sec - 17/07/2022).
10000: 0:41'17'' (Córrer per córrer - 13/11/2022).
21097: 1:32'08" (XXXV Mitja Marató del Vendrell - 30/10/2022).
42195: 3:42'51" (Marató Barcelona - 07/11/2021).

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Jul 2022 23:11 - 04 Jul 2022 23:15 #30 per mario.cat (Associat/da)
Quina bona radiografia has fet rularo86. :ok_hand: :ok_hand:

Només agrair-vos la vostra assistència i que li fessiu costat a la familia del nostre company Biel54. Em consta que van quedar molt emocionats de la resposta de Corredors.Cat

Deixeu-me que ensenyi dues fotografies de totes les que vàrem fer tots plegats. Una la vaig fer jo sense saber el que sortiria ja que vaig estirar el braç amb el mobil a la mà i vaig fer unes quantes ràfegues. Quan vaig arribar a casa i la vaig veure, se'm va posar "gallina de piel" que diria el mestre Johan. Es molt emotiva veure a la familia d'en Biel com els hi va afectar l'acte.

L'altre, amb permís del gran Krlos MG, també em va impactar, on es veu a tots els que van assistir al poliesportiu, escoltant les meves paraules i d'esquenes es veu l'Ara amb la samarreta de KMSxELA. Em sembla molt representativa del binomi Corredors i KMSxELA.

Repeteixo, gracies a tots per venir a una jornada molt bonica i que va sortir tot rodat i molt bé.

M'agradaria no haver de tornar a fer mai mes cap homenatge con aquest ja que voldria dir llarga vida per tothom.



Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Jul 2022 21:47 - 05 Jul 2022 21:48 #31 per ericmm (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2022 14:38 #32 per mario.cat (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Jul 2022 20:54 #33 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Només agraï a la comisió per la gran tasca que heu fet al Ajuntament de Ripollet per tot el seu suport al Mario per guiar-nos tant bé per els llocs on va està el Biel ens feia falta un acte com aquest per la nostre associció feia temps que no rem tantes persones :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Jul 2022 10:02 #34 per fandes (Associat/da)
Com diu el Mario, tan de bo no fossin necessaris dies així mai més. Però dissabte va ser bonic i necessari recordar al Biel que tan ens ha inspirat en aquests anys. Ara ja tenim un motiu més per tenir-lo en el record i entrenar pel bonic voral del riu Ripoll.

Gràcies a tots els que vau fer les gestions per a que aquest esdeveniment fos possible!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Jul 2022 15:50 #35 per mario.cat (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.