Bona tarda,
Avui ens hem reunit uns quants per fer la primera tirada de l'any. Ens ha fet un matí fresc però sense vent i xerrant els kms semblaven mes curts. Compartitr la teva afició al mateix temps que t'assebentes de les curses fetes recentment i les planificades dels companys no te preu.
Un cop hem finalitzat la tirada, a la ST al mateix temps que recuperavem forces amb els entrepans s'han comparat diferents rellotges tant a nivell de sensors de freqüència cardíaca com de preu i precisió. També models de sabatilles (sobretot minimalistes). Bé es el tipus de conversa que es pot esperar sabent l'historial de curses que tenim.
Per tant, si algú vol fer una tirada i al mateix temps ampliar coneixements de sabatilles, curses i rellotges, recomano assistir a aquestes trobades.
Per cert, si algú vol venir algun dia però no te transport que ho digui donat que avui ens hem reunit companys de diferents localitats i pot donar-se el cas que es pugui compartir trajecte amb alguna altra persona.
Doncs res, un plaer haver compartit el matí amb alguns de vosaltres (alguns per segon dia consecutiu). En el meu cas, si es fan trobades en cap de setmana i no tinc plans es fàcil que m'apunti.
Que tingueu bons reis i bona recuperació als que teniu molèsties.
Fins aviat.