... i ja en van 11

... i ja en van 11

04 Nov 2025 16:25 #1 per TXABI (Associat/da)
Sí, ahir dia 3 va fer ja 11 anys que el neuròleg em va deixar anar, així a botepronto i sense anestèsia, la frase que ja es presumia que no anava seguida de gens de bo:
"Sé que no t’agradará gens el que et vaig a dir..."
I aqui seguim 11 anys després competint en aquesta espècie d'"ultra trail" a la què voluntàriament jo no m'havía inscrit. Per ara vaig bastant ben posicionat, la veritat; així que -tot i havent-hi el què hi ha, el meu Parkinson- fins el moment ni puc, ni m’haig de queixar.
Des de la mateixa sortida de la visita em vaig situar, sense "escalfar gens ni mica", a la línia de sortida d'aquesta peculiar "Ultra trail”. Sempre he dit que, mentre de mi depengués, intentaria mantenir-lo a ratlla, no deixant que el seu dorsal m'avancés i així no tenir que anar jo a remolc seu.
Però els “organitzadors” d'aquesta peculiar ultra trail no donen informació sobre aspectes tan importants com la durada de la prova, així que no sé si estic a meitat de trajecte, o si porto només una cinquena part recorreguda, o si el recorregut es tornarà més dur, més complicat (què tot pinta a que sí). Així que no em queda un altra que seguir com fins ara, seguir actiu, molt actiu, fent-li veure el meu clatell mentre seguim avançant fins a no sé on ni fins quan...
Em queda molta ultra encara... vaja si me’n queda!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Nov 2025 16:51 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí, que sigui molt llarga la ultra!!

Com ja ens vas dir, moure't és el millor remei per frenar l'avanç. Encara pots dir que has tingut la "sort" que els metges t'obliguen a seguir i a seguir i seguir!!

Ànims txabi

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

06 Nov 2025 16:30 #3 per Jorfer (Associat/da)
Txabi a continuar donant guerra. :thumbup: :thumbup:

07 Nov 2025 09:50 #4 per Chute (Associat/da)
Sempre endavant, és el lema dels corredors. Ni un pas enrere.

08 Nov 2025 12:33 #5 per Mona (Associat/da)
A seguir donant guerra Txabi!!! :clap: :clap: :clap:

08 Nov 2025 16:32 #6 per fandes (Associat/da)
Vinga Txabi, aquí l'important és seguir sumant, nosaltres seguirem atents a les teves cròniques :cheer:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats