XaviPapell

XaviPapell

16 Jun 2007 00:37 #101 per pizicatoo (Visitant)


Boig i amb mala llet.......????

Quina tela!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2007 02:18 #102 per BurningSun (Associat/da)
eps, esperem ansiosos la proxima pesada, segur que els genolls ja t'ho estan agraint. :yipi:

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Jun 2007 10:32 - 16 Jun 2007 10:36 #103 per XaviPapell (Associat/da)
BurningSun gent aquest dijous i vaig però a un altre dietètica que tb visita, tindre que alternar entre aquests dos dies. Aquest Dimarts començo un pla d'entrenament per la marató del MEDOC adequat al meu genoll i canvien el entrenament segons com estigui aquest aquell dia, tot sobre la marxa i partint d'unes bases mínimes perquè quan arribi el dia al menys pugui acabar-la sense patir massa físicament.
Els entrenaments seran dos dies seguits i un de descans, esperem que el meu estimat i destrossat genoll pugui aguantar genoll. Tinc un bony en la part interna a la altura del menisc que fa dos mesos casi ni existia, suposo que deu ser tema lligament i o articulació perquè de vegades el tinc del tamany d'una pilota de golf. després de vacances em faré un altre ressonància i aniré al metge a veure que em diu, quan estic dos o tres dies parat l'inflamacio baixa bastant.
ja us aniré posant els entrenaments i com evoluciona tot. Dintre d'una setmana ja no tindre gens de l'alergia, no he parat de fer coses i espero encara que no gaire però com deia el meu ídol EMIL ZATOPEK: " La clau de tot corredor de fons es sortir cada dia encara que no mes siguin 5' " i aquestes paraules les tinc posades en el meu mòbil, quan l'engego em saluda dient-me això  :mdr:
Moltes gracies a tots, us dec una.
pizicatoo vigila i molt, si no preguntau a l'Albert67, ell sap com soc  :mdr: .
Gemma jo cada vegada que et veig a tu penso: " Jo vull ser com la Gemma;) :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2007 16:36 #104 per BurningSun (Associat/da)

... com deia el meu ídol EMIL ZATOPEK: " La clau de tot corredor de fons es sortir cada dia encara que no mes siguin 5' " ...


Es veritat, avui ho he comprobat a la Vila Olimpica, sino surts a fer kms, despres no pots demanar que faci marques, o tindré molt en compte.

Respecte al tema pes, jo ara tinc 4 kilets més desde la marató i es noten, els tinc tots a la cintura, tindré que fer algo de esport entre semana, sinó, malament, pero amb moderació i si no es pot doncs no es pot. Que no sigui per voler sino per poder.

A cuidarse campio.

km's

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2007 17:36 #105 per XaviPapell (Associat/da)
BurningSun company si vols baixar aquest kilets fes un parell de setmanes una dieta sense llegums, pasta, arrós, pa, patata i em el poc esport que facis ja veuràs com els perds. Avui a Templers molta gent que feia mes de tres setmanes que no em veia m'ha dit que estava mes prim.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2007 19:49 #106 per Albert67 (Visitant)

pizicatoo vigila i molt, si no preguntau a l'Albert67, ell sap com soc  :mdr: .


  Jo quan el vaig coneixer, vaig està tres dies seguits sense dormir, i a hores d´ara, ting malts sommis... :666: :666:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2007 22:52 - 21 Jun 2007 14:51 #107 per XaviPapell (Associat/da)
Be, avui tocava presentar-se davant del teniente coronel. No ho tenia clar perquè aquest cap de setmana no he fet bondat, me he dado un gustillo i la veritat que això no es pot fer si es volen aconseguir segons quines coses.
Es te que tenir molta voluntat i jo la tinc però, be ja sabeu. Total que he pujat a la bascula 93,4 kilos però si teniu en conta de que ho faig vestit i que quan vaig anar la primera vegad despres ho vaig fer a la bascula de la Rosa se li te que restar 1 kilet i chac chan chan això vol dir que el meu pes es de

92,4 kilos , 2,8 kilos menys i en 4 setmanes ja que la primera em vaig engreixar 600 grams que si els sumene son 3,4 kilos menys  :party: :party: :party: :party: :party: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Jun 2007 23:14 #108 per Zenon (Visitant)
XaviPapell cuida a ver si te vas a pasar y no te conocemos, :arf:  hay que ir "POC A POC" o mejor dicho tienes que venir a "POC A POC".

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Jun 2007 23:16 #109 per Hansi (Associat/da)
XP, això va bé, tio, no perdis la voluntat de seguir la dieta, que estàs obtenint el resultat desitjat! :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 14:54 #110 per XaviPapell (Associat/da)
El que m'emprenya de la dieta es que menjo molts poc hidrats de carboni, aquesta setmana m'ha posat dos vegades però es que ja ho feia d'estranquis, tinc una feina que no paro de mourem i els necessito.
A mes ara estaré 3 setmanes sense córrer però aniré al gym i faré BTT pero no cremaré tantes calories, possiblement la setmana que be no mes m'aprimo 300 grams

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 15:00 #111 per xavi miquel (Visitant)
Xavipapell,

Pq sempre et queixes?,fotali coll.......ns a la cosa,si agafes la btt,i l`utilitzes com està manat,t`aprimaràs en una setmana,ningú no et coneixera!.
Ara si només t´entrenes xerrant,això si que aprima poc,jejejeje,al ataquerrrrrrr :666:

Jo tb t`estimo! :whip:

Si us plau companys,no em traspasseu les vostres limitacions,he pagat un alt preu per la llibertat,correrem plegats però si el vostre gps no us correspon no em vingueu amb romanços.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 15:19 #112 per XaviPapell (Associat/da)
Calla ignorant, no saps la meitat de la missa sobre mi perquè quan t'explico les coses no mes penses en els punts

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 15:30 #113 per xavi miquel (Visitant)

Calla ignorant, no saps la meitat de la missa sobre mi perquè quan t'explico les coses no mes penses en els punts


:666: :666: :666: :666: :666:
:mdr:

Si us plau companys,no em traspasseu les vostres limitacions,he pagat un alt preu per la llibertat,correrem plegats però si el vostre gps no us correspon no em vingueu amb romanços.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 21:13 #114 per Albert67 (Visitant)
Tiu, la transferencia no m´ha arribat, vas apuntar bé els números..? :slap:  :he:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Jun 2007 22:08 #115 per XaviPapell (Associat/da)
Ostiaaaa!!!!! segur que se l'ha quedat un altre.
Nanu sortim amb BTT dissabte ben doreta ??

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2007 08:42 #116 per Albert67 (Visitant)
  Capullu, tinc la BTT feta mistos, no tinc temps material per possar-la apunt, teranyines, pols, fang , etc.... d´aquest cap de setmana no pasa, potser surto diumenge.. com ho veus..?:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2007 19:46 #117 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Avui he anat a veura el fissio que m'ha recomanat na tatza a la que estimo molt, molt no, moltissimmmmmmmmm .
Esta clar de que tinc el genoll fet pols, però de fa dos mesos en sa en la part interna-menisc se m'inflama bastant i es la part que em fa mes mal i que fa que en el km 7/8 no em deixi anar a un ritme constant.
Ha estat durant mes de 30' fent probes/moviments/estiraments a les dues cames, ha arribat a la conclusió de que en la dreta tinc el isquios descompensats amb els quàdriceps, m'ha dit que durant un parell de setmanes fagi com a mínim 4 vegades per setmana estiraments i peses. BTT tota la que vulgui i si vull escalfament però no mes de 20 però amb cinta corren.
Que a partir de la segona setmana comenci a fer alguna cosa 6/7 km (però si no podré) i que miri a veure com va. Si em fa el mateix (s'inflama) tindrem que actua d'un altra manera, continuar amb els estiraments i reforçaments però amb maquinetes mirar de treure lo màxim possible l'inflamacio
Així que ja sabeu, si algú vol sortir amb BTT que m'ho faci saber si us plau

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Jun 2007 20:19 #118 per JAVI 39 (Visitant)
XAVIPAPELL no te preeione spor lo de la media de relevos,si no puedes voy con carmen y trinity y ya esta chavalote,lo importante (te lo he dicho mil veces)es que te recuperes bien. 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2007 13:10 #119 per Hansi (Associat/da)
XP, sé que no et deu agradar el planning que t'ha fet la fisio, però fa pinta de ser assenyat. Els teus dolors al genoll s'han de curar d'alguna manera, que si no, s'aniran agreujant i millor que no ens imaginem les conseqüències que podrien tenir.

Ànims nano!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2007 13:17 #120 per XaviPapell (Associat/da)
Pipiolo company ficat al cap tal i com jo ho he fet. El meu genoll no te cura, el que passa es que si hi ha alguna manera de que el moment de deixar de córrer s'allunyi una mica, jo faré el que faci falta.
En el tema de la dieta fa tres dies que tinc un problema i que es el que fa que no estigui d'acord totalment amb la dieta que m'han posat. I es que no vaig a veure a una persona que es amiga de tots  :whistle: . Em va donar unas pastilles naturals de Aloe Vera fa dues setmanes però es que des de que les prenc em sembla que vaig pitjor.
Ara baixaré a la fruiteria i compraré un parell de papayas i aquest cap de setmana em faré uns suquillos d'aquesta fruita que es miraculosa

Please Entra or Crear compte to join the conversation.