XaviPapell

XaviPapell

04 Abr 2007 09:29 #61 per jolourds (Associat/da)

Un dia us posare una foto amb barret, camperes i cinturon de cowboy


Amb només això? Coll*ns papell!! No cal que avisis, ja ens enterarem  :he:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Abr 2007 14:42 #62 per Belenka (Associat/da)
XP, jo acostumo a entrenar entre setmana quan arribo de la feina al vespre. Surto de casa sobre les 9 i m'hi estic al voltant d'una hora, depenent del tipus d'entrenament (canvis de ritme, sèries, tirada...) que em toqui.

El lloc sempre és el mateix: del passeig marítim del Masnou fins a Premià de Mar i tornar.

Amb el danistal baixem junts i segons què li toca fer m'acompanya més o menys tros. Després pugem plegats.
Al cap de setmana només surto el diumenge a fer una tirada més llarga (al matí o al vespre també) depenent de si marxem fora o no.

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2007 22:19 #63 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Faré servir aquest fil, el meu per posar els meus avanços en el tema del pes.
Avui he anat a una dietista que hi ha a prop de casa. Una dona guapíssima i amb una clase impressionant  :whistle: :mdr: :love: .
M'ha atiburrat de preguntes i m'ha dit que em tenia que fer uns anàlisi però ja el portava a sobre, el que em vaig fer quan l'atac de ronyó que vaig aprofitar perquè em fecin un de complert.
Pues desprès de dir-li tot el que menjava sense amagar-me de res a arribat a la conclusió de que les tres vegades que menjo llegums i les tres vegades que menjo pasta a la setmana mes el poc i casi insignificant pa que tasto fa que el meu metabolisme  reaccioni de manera que tot el que pugui fer i menjar encara que siguin poques calories al dia, m'engreixi o no m'aprimi. No se si m'explico.
Es una cosa que no m'havien dit mai, el que si sabia es que els hidrats de carboni si no els cremes es converteixen en grassa, pero cojones es que cagun l'olla hi ha dies que dec cremar 25.343 calories quan aixeco 5.000 quilos a la feina.
En fi, ho farem al siento por siento i cada setmana anire posant els gramets de menys que diu la que manda que es la bàscula 

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2007 22:26 #64 per Albert67 (Visitant)
Ànims company, molta sort amb aquesta nova dietista, a veura si et quedes fet un figurí.... :yes:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2007 22:28 #65 per XaviPapell (Associat/da)
Albert no m'agrada aquesta cara que fas

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mai 2007 22:32 #66 per Zenon (Visitant)
XaviPapell como empieces con este tema, vas a tener que apuntarte todo lo que comes y no te digo nada si encima tienes que pesarlo.

Sobre Albert67, yo tasmbién me he asustado.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mai 2007 08:29 #67 per XaviPapell (Associat/da)
AH!!!! lo mes important

15/05/2007  95,2 kgs.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Mai 2007 22:55 #68 per XaviPapell (Associat/da)
Una cosa que se'm va oblidar mencionar es que em va donar unes pastilles de nom GERLEKI i que contenen Extracto de Crassostrea gigas que ho treuen de les ostras.
Total que com ja vaig dir, dimarts quan vaig arribar a casa em vaig pesar i feia 95,2 kilos i ahir vaig fer el mateix i el meu pès era de 93,7 kilos  :surprised: :surprised: .
Em semblan bastant per no mes dos dies.
En fí a veure com surt el tema.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 00:04 #69 per ManoloM (Associat/da)
Xavi creo que tienes más experiencia que yo, pero ojo con perder mucho peso en poco tiempo. Es mejor perder poco a poco en más tiempo. Que luego se recupera enseguida.

Recuerda como te dije yo hace 3 años pesaba 90kg y ahora entre 73 y mido 173

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 00:07 #70 per BurningSun (Associat/da)
XP, segur que que ho aconseguiras.

T'aniré seguint.

km's


l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 00:09 #71 per BurningSun (Associat/da)
Eps, podries posar la teva foto cada 5kg de menys.

l'Experiencia Taronja Continua

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Mai 2007 11:59 #72 per XaviPapell (Associat/da)
ManoloM como pierda en 3/4 meses 8/9 kilos de recuperarlos será dificil pudiendo correr 50/60 kms semanales  :mdr: :mdr: suponiendo que la rodilla aguante
BurningSun si vols que penji una foto cada 5 kilos menys ho faig però sempre i quan sigui per ensenyarles a la xatis  :mdr: :rofl:
Suposo que en les dues tres setmanes podrè perdre entre 3/4kilos i despres la cosa sera mes lenta, em conformaria en poder perdre 1/1,5 kilos per mes.
Al Desembre podria estar al voltant dels 86 kilos, el genoll per llogica aguantaria millor i aixi podria preparar la Maratò de Barcelona
Ostres com trobo a falta el poguer menjar pasta  :'( :'( :'(

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 09:22 #73 per gorka (Associat/da)
XaviPapell
Segur que tindràs éxit! A 1.5-2 Kg per setmana, en quatre dies estaràs fet un figurí... i els teus genolls ho agrairàn!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Mai 2007 14:52 #74 per XaviPapell (Associat/da)
Gorka no ho tinc gaire clar, dijous/divendres em sentia de p... m...., ahir i avui ja no em sento comoda. Ja veurem demà. El que si tinc clar es que em conformaria en que focin 500 grs al mes

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 20:20 #75 per XaviPapell (Associat/da)
Estimada gent.
Acabo d'arribar de la dietista. Em peso i tela marinera 600 grams mes. Aixè es acollunant, ja li vaig dir jo que no era un especimen normal.
He eliminat el pa, la llet, les llegums i la pasta tal com m'ho va dir, ella deia que una de llegums i una de pasta i jo a rajatabla.
Clar com m'ha tret això el tema lavabo no va gira be i diu que pot ser d'això. Ho faré un parell de setmanes mes, si no veig uns resultats que em puguin fer seguir passo olimpicament de patir sense cap profit.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 22:47 #76 per Zenon (Visitant)
XaviPapell, ánimo y no desesperes que ya verás como sí que da resultado aunque al principio te parezca que no. Al menos conmigo dió resultado, el endocrino me puso una dieta que como de todo y no paso gana.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 22:56 #77 per gemmota (Visitant)
XP puc dir la meva?

1r: Deixa de pesar-te cada dia. La pèrdua de pes no és pas una línia recta que va baixant regularment. Pensa que de pesar-te a la nit o pesar-te al matí hi pot haver una diferència de més d'un kg, igual que hi ha diferències importants si has anat al lavabo o no...

2n: Deixa de pensar en el menjar (si pots). És com el tabac, quan ja no hi penses és quan comencem a superar l'hàbit.

3r: Dona-li una mica de temps al cos per tal que s'habitui als nous hàbits alimentaris que has començat amb la nova dieta.

4t: Tingues fe en tu mateix. Pensa que hi ha fòrmules que no poden fallar. Si ingereixes X calories/dia i en cremes un número superior t'aprimaràs.

Ànims!! 8)

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 23:02 #78 per Zenon (Visitant)
XaviPapell haz caso a gemmota que lo ha puntualizado como no te lo podría hacer tu dietista  8), se ve que como es mujer  :oops:, están más acostumbradas a esto de las dietas y tienen más experiencia  :mdr:.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 23:06 #79 per XaviPapell (Associat/da)


1r: Deixa de pesar-te cada dia. La pèrdua de pes no és pas una línia recta que va baixant regularment. Pensa que de pesar-te a la nit o pesar-te al matí hi pot haver una diferència de més d'un kg, igual que hi ha diferències importants si has anat al lavabo o no...


Gemma no mes em vaig pesar el dijous pasat

2n: Deixa de pensar en el menjar (si pots). És com el tabac, quan ja no hi penses és quan comencem a superar l'hàbit.


Gemma no penso en el menjar encara que sembli lo contrari i si tinc gana em puc aguantar tranquil.lament fins que arribi l'hora

3r: Dona-li una mica de temps al cos per tal que s'habitui als nous hàbits alimentaris que has començat amb la nova dieta.


Gemma
es el que li he dit a la Rosa, no mes li dono dos setmanes per veure encara que siguin 200/300 grams per setmana, no demano mes.

4t: Tingues fe en tu mateix. Pensa que hi ha fòrmules que no poden fallar. Si ingereixes X calories/dia i en cremes un número superior t'aprimaràs.


Gemma això ho he estat fent durant 18 mesos i resulta que quan mes em cuido desprès d'haver parit (atac de ronyó) :mdr: m'engreixo 5 kilos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mai 2007 23:24 #80 per gemmota (Visitant)
Doncs ja no sé què més dir-te, Xavi... Jo només et volia animar....no sé, si decideixes deixar el règim quedem i ens anem a berenar junts!!! ;)

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

Please Entra or Crear compte to join the conversation.