XaviPapell

XaviPapell

10 Ago 2007 08:29 #141 per XaviPapell (Associat/da)
Crec que tinc una ultima oportunitat. Quan torni de vacances us l'explico

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 08:33 #142 per gorka (Associat/da)
xavi papell

Que tinguis unes bones vacances. Segur que tornes amb les piles recarregades i algun quilet menys. Ja saps, cuida' t!


MP
1000 m.l. (1): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (3): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (102): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (89): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (34): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 08:54 #143 per Debutante (Associat/da)
Cuídate campeón!!

Hay cosas en las que seguirás siendo el mejor corras o no corras, adelgaces o no adelgaces. Y luego hay quien se auto-proclama comissió caliu. Aprendices, eso es lo que son!!!

:love: :love: :love:

Salu2 y kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 09:33 #144 per (Visitant)
I tant, XaviPapell millor pendre's la vida en catxondeo que no pas amb cares llargues  ;)

a més, llegeixo el teu post i estic amb un riure d'orella a orella "que pa qué"

No poso algun acudit perqué quan ho explico, no faig gràcia. Serà que encara em falta molt humor com aquell que sempre comença els acudits "Lo saben aquel que dise"  :rofl:

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 09:44 #145 per (Visitant)
Se m'oblidava

Bones vacances, company.... uns el tenen i altres els deixen

Salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 10:14 #146 per Darth Vader (Associat/da)
Ànims i bones vacances!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 10:16 #147 per Zenon (Visitant)
XaviPapell, ahora disfruta de la vacaciones y más paciencia, ya que se que estás teniendo mucha, pero es que no sé que decirte.

Que no te odio, de verdad.  :love:

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 10:26 #148 per jolourds (Associat/da)
Xavi, fes-li sang a les vacances i ja en parlarem quan tornis.

Per sort, de Sessions Tècniques no tens límits... (tot i que l'altre dia semblàvem un matrimoni dels d'abans: vam parlar amb tothom però no entre nosaltres... :whistle:)

...Però que sàpigues que jo encara t'estimo... :love:  :clown:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 10:34 #149 per troton (Visitant)
HOLA!!!

Xavi disfruta de esas merecidas vacaciones, :glasses:  ya sabes nunca hay una ultima oportunidad, como minimo siempre sera la penultima.  8).

Un saludo.

Manolo

La vida es maravillosa, simplemente hay que ser valiente.

www.ceac.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 10:36 #150 per krlos (Associat/da)
Nen, una abraçada i ja saps, a disfrutar les vacances. Quan tornis, treu-li la pols a la bici que tornarem a sortir  ;)


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 10:56 #151 per XaviPapell (Associat/da)
Moltes gracies a tots.
krlos portaré la del meu fill, 27 velocitats i amortigüaciò davant  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 11:20 #152 per XaviPapell (Associat/da)
troton si no puedo correr camino y si no puedo caminar jugaré a las canicas y si tampoco puedo jugar a las canicas ya me inventaré algo. Pero lo que esta claro es que si esta ultima oportunidad que tengo en mente no sale bien pués que le den, no pienso comerme el coco.
Como tu ya bien sabes, hay cosas más importantes  8) .
Un abrazo campeón

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 11:38 #153 per ironxevi226 (Associat/da)

Hola, em dic Xavi Papell i estic boig


el problema és que si no ho estiguessim tots una mica, no hauriem fet res del que hem fet (i lo que ens queda.... :mdr:), i realment, la vida seria molt més vorrida, per tant, em solidaritzo amb tu, i ho deixo escrit perque consti en acte: LO TAMBÉ HO ESTIC :glasses:

www.ironxevi.blogspot.com/   143 Maratons 143 Mitges 146 Triatlons  1256 curses

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 14:51 #154 per XaviPapell (Associat/da)
Be familia.
Tanco barraca fins d'aquí uns dies. A les 18:00 penso estar en una piscina prenen el solet i refrescant l'adrenalina i l'estrès jejejeje!!!
Bones vacances a tothom
Salut
XP

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Ago 2007 16:43 #155 per pepnaus (Associat/da)
Bones vacances Xavi

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2007 15:02 - 14 Ago 2007 15:04 #156 per XaviPapell (Associat/da)
Be família ja soc aquí. A les 5 de la tarda de Divendres ja era a lloc i vaig arribar ahir abans de sopar. Tres dies de relax total amb la Rosa, poca cosa perquè tenim que estalvia que l'any que be anem 4 persones a fer un gran viatge i como somos pobres es que hi ha.
No mes arribar a la tarda ja ens posem el banyador i cap a ha on ?? Pues a la piscinaaaaaaaaaaaa chop chop !!!!

     
       

Tinc qe dir que la casa rural es diu Cal Ros, unes habitacions molt macas, un tracte excel·lent, em vaig en recordar de l'amic jauteras perquè posen una quantitat de menjar impressionant, un exemple va ser el diumenge migdia que estàvem sols. De primer una plata de macarrons (Quatre plats de un restaurant normal), abans de portar els segon plat una amanida de campionat que els tomates i l'enciam els va recollir mitja hora abans. Els segons plats eran quatre peus de porc i dos picantons i de prostre un troç de flam amb nata feta per la mestressa, el tamany del postre era perquè teniu una idea la meitat mes gran com un forerunner 301 i de gruix de uns 4/5 cms. mes el cafè. Ja us posaré la adreça desprès, aqui teniu unes fotos de un dels sopar, això era per unes tres persones i abans dels plats de la foto va fer escudella mes uns tomaquets.

 
 


Els esmorzars em vaig despistar i no vaig fer cap foto però era increïbles. Pa torrat amb tomàquet, embotits, formatges, brioixos o crosants petits, coca o pastel de formatge o un altre, sucs, cafè, llet i colacao . Diumenge al matí en va fer xocolata desfeta amb una oca immensa, imagineu-vos , jo arribant desprès dels 16,3 kms a les 10:30 amb una gana de elefant    :whistle: :mdr: .

Diumenge al matí em sona el despertador a les 07:00 amb la intenció de fer el màxim que pugui per aquella zona no gens plana. Em preparo el camelback i agafo directament dels arbres una poma i nectarina.
Començo a córrer i la veritat es que em costa, perquè serà  :whistle: .
M'acompanya en Dick un gosset de la casa molt trempat (Foto), l'amo em diu que esta acostumat a caminar i jo, cullunut.

 


Pujada en casi tot el recorregut fins el km 9.1, continuos tobogans i algunes pujades en concret dues d'uns 300 metres molt fortes, durissimes que em van fer suar lo seu. Aquestes fotos amb la boira es la part mes alta del recorregut.

 


El recorregut d'anada acabava al castell de .... (no recordo com es diu) estava molt emboirat i fer una foto no servia de res. De tornada vaig passar per els camps de conreu que ja estaven segats, es dur córrer per allà. El terreny no es regular i de continuos tobogans. En Dick em va acompanyar tota l 'estona. Fins el castell anava davant meu a uns 15/20 metres però a partir d'aquí ja anava al meu costat, ja no podia. Vaig agafar abans de sortir una ampolla d'aigua de 1/2 litre per ell.
Vaig sortir a les 07:54 del mati i vaig arribar a la casa a les 10:32, en realitat em marca 2h13' vaig fer mes metres i mes estona però era per lloc que no es podia córrer ni caminar depressa per tant parava el fore.
Em vaig trobar molt be, tant que en alguns moments a la tornada quan corría anava a 5'30 kms però era en baixada i 200/300 metres. El genoll res de res encara que se'm va inflar una mica, avui tinc una mica de tiretes però molt poca cosa.

Aquí teniu mes fotos del recorregut.

 
 

 
 


Ai!!!!!  aquesta foto se m'ha colat jejeje!!!! un que no se que ensenyava



La web de Cal Ros es questa, us ho dic en serio a la gent que tenen un estomac de ferro i que us agrada menjar fins a revantar i les habitacions i en general la casa valen la pena, de veritat

http://www.calros.info



 





Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2007 15:14 #157 per krlos (Associat/da)
Nen, ja estas buscant una cursa a prop d'aqui amb l'esxcusa d'anar a fer el dinar post cursa a aquest lloc. Em sembla un menu genial  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2007 15:29 #158 per XaviPapell (Associat/da)
krlos els dinars menjars que fan a la casa no mes son per els hostes.
La cursa de Cervera em sembla que es el dia 2 de setembre, pero em sembla que la casa esta ocupada fins el pont del 11

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2007 15:33 #159 per Debutante (Associat/da)
XP, enhorabuena por el descanso, las comilonas y por la salida del domingo. Me alegra que la rodilla vaya aguantando.

La foto del recorrido que sales tú... te la hizo Dick? La cámara está a su altura. :rofl: :rofl: :rofl:

Por cierto, bonito detalle lo de llevarle agua al perro. Se nota que tienes mano con animales.

Un fuerte abrazo y hasta pronto!!

Salu2 y kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Ago 2007 17:09 #160 per XaviPapell (Associat/da)
Debu el agua simplemente la lleve por precaución ya que el dia antespor la noche llovió lo suyo y habia charcos de aga por todo el camino, no se acabó el aua de la botella.
Y si le llego a dar gatorade con la dos botellitas de astenolit me parece que le hubiera faltado terreno  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.