Hola gran familia. El que exposare avui ho dic molt en serio esperant que entre tots vosaltres em podeu ajudar o treiem alguna conclusió.
Com ja sabeu la majoria, tinc el problema del genoll que això practicament no te solució però que l'he pogut millorar una mica.
El que realment em preocupa es el tema del cansament muscular i per tant intentaré explicar el millor possible el que em passa o les sensacions que tinc.
El tema es que més o menys em vaig trobar be fins a Bombers d'aquest any en la qual podia anar entre 5'20" i 5'30" però fins que el genoll deia prou, fins a les hores si que anava justet de cames però era per la falta d'entrenament (20/24 kms setmana).
A partir de llavors, finals de Maig més o menys vaig començar a tenir els problemes que tinc actualment que no puc córrer mes de 3/4 kms seguits a un ritme rapid per mi, en aquest moments a 5'50"/6' sense que la musculatura de la cuixa de la part que agafa entre cuàdriceps i la fascial.lata em facin mal.
Es igual que vagi a 6' com que vagi a 7' o a 5'30" com he fet de vegades, es igual al ritme, màxim he aguantat 4 kms i realment el que sento pot arribar a un dolor que sembla que el muscle es tingui que trencar, com si portés 70 kms en una Matagalls-Montserrat que garirebé les cames no et responen i no t'aguanten, una vegada he parat al cap de 15/20" ja ha marxat, recupero, descanso i faig estiraments durant 2/3' i puc tornar a un ritme rapid però cada vegada menys kms a lo millor aguanto com a molt dos i a partir d'aqui ja no puc córrer ni 500 metres seguits amb normalitat, el dolor o la molestia torna.
Primer pensava que podia ser per no descansar, des de el Gener que la Rosa i jo vivim junts i el no dormir be per el tema soroll de la carretera de Sants que això em podia haver provocat un cansament o fatiga. Vaig anar al metge que em va donar pastilles per dormir que me les prenc quan estic a Sants ja que Dimarts i Dijous vaig a casa dels meus pares a Castellar i alla es dorm de collons i sense soroll.
Em vaig fer unes anàlisi molt completes assessorat per en cachirulo per veure si podía tenir o patir una fatiga ja que també em trobava una mica cansat en general però aquests van sortir inmillorables.
També he pensat que com ja no faig entrenaments forts de series o en el quals no forço gaire, la musculatura es pot haver adormit i a l'hora d'apretar no pot, he pensat de fer un entrenament a la setmana de series de 200 (poques) i anar pujant en qantitat i en distància, simplement per probar però es que si corro 6 kms i l'endemà tinc unes tiretes que gairebé no puc baixar escales,que em passarà si faig les series ??
No donc res per perdut, de moment un fissio m'ha ajudat dient-me que faci uns estiraments i exercicis concrets tres vegades al gym a la setmana com a minim i així ho estic fent des de Juny i sembla que el genoll ha millorat bastant i aquest dimecres tinc visita amb un fissio del Club Mediterrai que tracta bastantes lesions de triatletes i molts esportistes en general, sembla ser que el noi es bastants bo, em fara unes probes i desprès decidira si puc fer alguna cosa o no.
No se si la meva explicació ha sigut prou bona o no, però espero que entre nosaltres sorti una petita solució, la meva aspiracio no es poder tornar a córrer a 5' kms en una mitja ojalá pogués, simplement el que desitjo es córrer amb normalitat encara que sigui a 7' km.
Perdoneu el rotllo, no es que m'estigui queixant perquè em sento un privilegiat perquè encara que només pogui córrer 4/5 kms seguits estic content per poder-ho fer.
Salut i kms.
XP