XaviPapell

XaviPapell

24 Oct 2007 14:41 #201 per XaviPapell (Associat/da)
Moltes gracies a tots. No mes vull i espero que aquest esforç valgui la pena ja no per anar mes depressa si no per poder córrer sense patir encara que els temps siguin lents, que la veritat es que no es gaudeix gens quan tens moltes molèsties per tot arreu i la veritat es que últimament això de gaudir d'aquest esport no se'm dona massa be

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Oct 2007 14:58 #202 per gorka (Associat/da)

Xavi, company.

Que fas llevat a aqueste hores?

La dieta del cucurutxo, no n' has sentit a parlar?  :rofl:

Molt bé, XaviPapell !

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

03 Nov 2007 17:03 #203 per XaviPapell (Associat/da)
Noticies XP express.
Cada dijous pujo sobre la vàscula de casa, el dia 25 ho vaig fer i sorprenenment marcava 90,3. Divendres varem probar els vins del Medoc i dissabte tenia el cos descomposat i malament, la setmana no ha sigut bona, una fulla d'enciam que menjava i semblava que m'haguès fotut un cerdu sencer. Divendres al matí li dic a la Rosa, segur que he pujat com a mínim 1,5 kilos i efectivament 92,3.No em preocupa massa perquè sè que quan reguli el cos aquestus estaran fora.
Tb portava 10 dies sense fer res per el costipat i per el genoll que sense cap explicació em va començar donar moltes molesties però dijous,divendres vaig fer gym, avuí m'he corregut amb na tatza  :love: durant 49 kms en BTT i demà la Cursa de Pont de Vilomara a ritme d'acabar.
La setmana que be començo en serio els entrenament de la marató de BCN 2008 i amb una mica de sort el meu alre repte es veure si puc estar per sota dels 87 kilos el 02/03.

03 Nov 2007 21:43 #204 per Jetto (Visitant)
Hola Xavi! moltes gràcies per les teves paraules. Veig que portes molt bé lo de la dieta, anims company! 8), amb una mica de disciplina s'aconsegueix...jo des de fa un temps em peso 1 cop al mes perquè sino em tornava boig...però estic perfecte de pes, porto molt bé la meva dieta.Si tens algun dubte sobre el tema dieta jo tinc bastanta experiència sobre el tema.
Salut i km.

03 Nov 2007 21:50 #205 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies Jetto però si t'expliques ......, et dic que jo no soc normal, menjo molt sà, però sembla ser que ara m'han trobat el que sembla ser lo que no em deixava aprimar, però la meva barrera son els 90 kilets a partir d'aquí veurem el que pasa.
Noi a veure si e deixes caure per alguna cursa i no tonguis vergonya d'ensenyarl els michelns que ja no tens  :mdr: :mdr:

10 Nov 2007 20:30 #206 per XaviPapell (Associat/da)
Hola gran familia. El que exposare avui ho dic molt en serio esperant que entre tots vosaltres em podeu ajudar o treiem alguna conclusió.
Com ja sabeu la majoria, tinc el problema del genoll que això practicament no te solució però que l'he pogut millorar una mica.
El que realment em preocupa es el tema del cansament muscular i per tant intentaré explicar el millor possible el que em passa o les sensacions que tinc.

El tema es que més o menys em vaig trobar be fins a Bombers d'aquest any en la qual podia anar entre 5'20" i 5'30" però fins que el genoll deia prou, fins a les hores si que anava justet de cames però era per la falta d'entrenament (20/24 kms setmana).
  A partir de llavors, finals de Maig més o menys vaig començar a tenir els problemes que tinc actualment que no puc córrer mes de 3/4 kms seguits a un ritme rapid per mi, en aquest moments a 5'50"/6' sense que la musculatura de la cuixa de la part que agafa entre cuàdriceps i la fascial.lata em facin mal.
  Es igual que vagi a 6' com que vagi a 7' o a 5'30" com he fet de vegades, es igual al ritme, màxim he aguantat 4 kms i realment el que sento pot arribar a un dolor que sembla que el muscle es tingui que trencar, com si portés 70 kms en una Matagalls-Montserrat que garirebé les cames no et responen i no t'aguanten, una vegada he parat al cap de 15/20" ja ha marxat, recupero, descanso i faig estiraments durant 2/3' i puc tornar a un ritme rapid però cada vegada menys kms a lo millor aguanto com a molt dos i a partir d'aqui ja no puc córrer ni 500 metres seguits amb normalitat, el dolor o la molestia torna.
Primer pensava que podia ser per no descansar, des de el Gener que la Rosa i jo vivim junts i el no dormir be per el tema soroll de la carretera de Sants que això em podia haver provocat un cansament o fatiga. Vaig anar al metge que em va donar pastilles per dormir que me les prenc quan estic a Sants ja que Dimarts i Dijous vaig a casa dels meus pares a Castellar i alla es dorm de collons i sense soroll.
  Em vaig fer unes anàlisi molt completes assessorat per en cachirulo per veure si podía tenir o patir una fatiga ja que també em trobava una mica cansat en general però aquests van sortir inmillorables.
  També he pensat que com ja no faig entrenaments forts de series o en el quals no forço gaire, la musculatura es pot haver adormit i a l'hora d'apretar no pot, he pensat de fer un entrenament a la setmana de series de 200 (poques) i anar pujant en qantitat i en distància, simplement per probar però es que si corro 6 kms i l'endemà tinc unes tiretes que gairebé no puc baixar escales,que em passarà si faig les series ??
  No donc res per perdut, de moment un fissio m'ha ajudat dient-me que faci uns estiraments i exercicis concrets tres vegades al gym a la setmana com a minim i així ho estic fent des de Juny i sembla que el genoll ha millorat bastant i aquest dimecres tinc visita amb un fissio del Club Mediterrai que tracta bastantes lesions de triatletes i molts esportistes en general, sembla ser que el noi es bastants bo, em fara unes probes i desprès decidira si puc fer alguna cosa o no.
  No se si la meva explicació ha sigut prou bona o no, però espero que entre nosaltres sorti una petita solució, la meva aspiracio no es poder tornar a córrer a 5' kms en una mitja ojalá pogués, simplement el que desitjo es córrer amb normalitat encara que sigui a 7' km.
  Perdoneu el rotllo, no es que m'estigui queixant perquè em sento un privilegiat perquè encara que només pogui córrer 4/5 kms seguits estic content per poder-ho fer.
Salut i kms.
XP

10 Nov 2007 20:42 #207 per Albert67 (Visitant)
Ja saps que els meus coneixements en aquets tema es 0 de 0, tu ja tens prou experiencia en un mun de cosas com perque jo t'asesori...però com portes el tema hidratació...?, i la recuperació de la marató del Medoc..?, potser com be dius, dormir més i millor............ja se, a vegades costa...................molta sort company i ja aniràs informan... 8)

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

11 Nov 2007 13:19 #208 per XaviPapell (Associat/da)
Albert ara que ja fa mes fred normalment d'aigua en bec menys però com a mínim 1 litre cau, desprès pel matí em faig una infussiò de farigola acabt de llevar i si vaig al gym o a còrrer, mig litre de beguda isotònica, com podràs veure 2 litres de líquid .

12 Nov 2007 14:16 #209 per gorka (Associat/da)
xavipapell
Ho he llegit, però ni tinc cap consell a donar-te. Només comentar-te que em sembla una bona idea això d' anar enfortint al gimnàs. Es soberanament més avorrit que córrer, però fas treballar la musculatura i l' enforteixes sense matxacar gaire.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

12 Nov 2007 21:51 #210 per XaviPapell (Associat/da)
Per no obrir un alte fil aprofito el meu per fer ues preguntes.
No crec gaire en les cremes antiinflamatories però degut a tot el que tinc en gasto un tub de voltaren cada 10 dies.
Algù de vosaltres en fa servir alguna diferent i que us vagi be ??, jo no en conec gaires.
La segona pregunta es una pomada pe escalfar, no m'agradan perquè per exmple el radiosalil em crema, hi ha alguna que sigui suau ??

Gorka però no es normal, la millora es mínima i fa 4 mesos que trapitjo el gimnàs

12 Nov 2007 22:01 #211 per crica (Visitant)
XP: segons la meva experiència, el radiosalil te l'has de posar en petites quantitats.
En quant a antiinflamatoris prova el Traumeel. És homeopatia i funciona molt be.

12 Nov 2007 22:13 #212 per loRoure (Visitant)

XP, no sé que et pot passar a la musculatura, però el que està clar és que tens una voluntat de ferro  :great:

Antiinflamatoris:
fa un temps un trauma em va receptar Menaven + Enangel (heparina sódica + dexketoprofeno) i em va anar bé. L'Enangel és un gel que conté un tipus d'ibuprofé i el Menaven un gel amb heparina. Aplicar sobre la zona barrejant-los.
Com diu en crica, el Traumeel també m'ha anat bé.

Salut

13 Nov 2007 01:42 #213 per XaviPapell (Associat/da)
Crica , loRoure el traumel suposo que el puc trobar a la farmacia no ??
Però i el Menaven/enagel si es homeopàtic ?? ha on ??

13 Nov 2007 08:19 #214 per Roland (Associat/da)
XP,

M'alegro que a la Cursa del Clot recobressis algunes de les sensacions que fa temps que no tenies. A veure si millores amb aquests temes dels dolors (jo crec que et pot anar molt bé el tema del fisio, amb massatges de descàrrega).

Ja em contaràs com treballa aquest fisio,  ja que n'estic buscant algun per la zona.

En quant al traumel (aquest és l'homeopàtic), a la farmàcia que hi ha a la Ctra. De Sants amb Begur, en tenen.

Sort i ànims.

Roland

"If there is nothing that you like, you must like the things that you have"

13 Nov 2007 21:56 #215 per loRoure (Visitant)

XP,

Menavel i Enangel NO són homeopàtics, i es troben a quansevol farmàcia.
El Traumeel si es homeopatia, i també n'hi ha en comprimids i per punxar intramuscularment.
Un altre gel antiinflamatori homeopàtic és "Arnica Sport Gel" (aquest no l'he provat).
Salut

13 Nov 2007 22:05 #216 per XaviPapell (Associat/da)
Avuí he comprat el Traumel, collonssssssssssss!!!! 15 euros m'ha costat, joderrrrrr!!!!
Demà compraré el Menaven i el Enangel i un dia em posare un i l'altre dia la barrecha que diu en loRoure

14 Nov 2007 00:19 #217 per Xeix (Associat/da)
Xavipapell,

Moltes Felicitats, deixa avui tots els mals de cap i celebra-ho com cal  :sarcastic: :whistle:

14 Nov 2007 01:10 #218 per Darth Vader (Associat/da)
Si vols, el què va molt bé és ficar el Menaven i l'Enangel a la nevera, i quan tels posis estan frescos i relaxen molt més (m'ho va recomanar el propi representant del producte, i ho he provat amb mí mateix).
Ànims!

May the force be with you!

14 Nov 2007 07:43 #219 per gemmota (Visitant)
PER MOLTS ANYS, CAMPIÓ!!!

(No et felicito en el fil de l'Apocapoc perquè com que gairebé no t'hi passes, per allà.. :whip:)
Per cert, divendres hi ha un sopar ... :whistle:

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

14 Nov 2007 08:53 #220 per Maite_fon (Visitant)
[move]MOLTES FELICITATS, GUAPO  :party:  :love: [/move]

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats