XaviPapell

XaviPapell

12 febrer 2008 01:01 #281 per sir (Associat/da)
anims company ets un tio collonut ( la marato sense tu no seria el mateix ) el dia 2 de marÇ tots els teus companys correcats , et volem al nostre costat colÇa a colÇa al punt de sortida. :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 febrer 2008 19:20 #282 per quimcots (Visitant)
Bones XP no crec que aquestes coses s'encomanin on-line??...tu a mi nop em coneixes però jo a tu et conec per lo mediatic que ets al forum, i pels altaveus de la sortida de la 1/2 de Terrassa que et cridaven per anar a la graella de sortida.
Hem coincidit en curses però mai t'he dit res....(massa timid) ja em presentaré algun dia si coincidim.
Molts ànims per la marató i poc a poc i bona lletra,....!

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

12 febrer 2008 20:15 #283 per XaviPapell (Associat/da)

Hem coincidit en curses però mai t'he dit res....(massa timid) ja em presentaré algun dia si coincidim.

Company, que jo soc el més insignificant de los mortales

12 febrer 2008 20:22 #284 per curat (Associat/da)
papis,

els ànims cap amunt i ja saps que a voluntat i tossuderia no et guanya ningú. 8)

PS collons, diumenge sembla ser que vàrem jugar al fet i amagar doncs no ens vàrem veure ni abans, ni durant, ni després de la mitja... i jo que et volia donar un petó  :love:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

12 febrer 2008 20:28 #285 per XaviPapell (Associat/da)
Hola família.
Us vull demanar consell.
Necessitaria comprar un spray que segur que venen a les farmàcies o en algun lloc especialitzat.
Es un spray d'aquells que son freds, que et poses i el pels de la cama et queden congelats. Jo havia fet servir cloretilo fa anys però sembla ser que ara els metges no ho recepten perquè al tenir anestesia molta gent ho feia servir per col.locar-se .
Aquest spray el faré servir en varis punts de la marató. La Rosa el portara a sobre perquè a partir del 22 (Placa de les Glories) me'l començaré a posar .

Algú l'ha fet servir alguna vegada ?? sabeu d'alguna marca en especial ??

12 febrer 2008 20:31 #286 per XaviPapell (Associat/da)
Es veritat Jordi. No se que va passar però em sembla que amb el tema de la tirada abans jo tampoc vaig coincidir ni veure a molts companys que desprès vaig saber que havien fet acte de presencia  :mdr: .
Escoltem, per donar-me un pet{o podem quedar qualsevol dia  :whistle:

12 febrer 2008 21:00 #287 per llança (Associat/da)

Company, que jo soc el més insignificant de los mortales

Lo que para una persona puede ser algo insignificante, para otra puede ser un mundo.
(Anonimo)

15 febrer 2008 20:10 #288 per XaviPapell (Associat/da)
Hola gent.
Ahir pel mati vaig estar parlant amb en Pau de que no tenia les cames molt fines.
Em va comentar de que l'electròlissi es una reacciò de xoc per el muscle i el cos bestial.
Aquestes corrents fa que el cos produeixi sosa caustica per esborrar tota la porqueria que tens, la reaccio es molt forta ja que tb destrueix celules bones. Després el cos te que recuperar, produir i reparar tot el que falta i s'ha espatllat i arriba un pot que cada vegada que em faig el tractament la recuperacio es més lenta. No se si m'explico be.
A les hores em va aconsellar de que ja no la fes més al menys fins desprès de la marató i aixì segur que estaria a punt, que tindria les cames més recuperades.
Però continuo pensant de que no les tinc be, dimarts i avui he anat al gym i m'he fotut els dos dies unes bones matxacades de estirament i peses.
Demá descansaré i si la Tatza vol diumenge farem uns quants kms.
La veritat es que l'explicació d'en Pau es lògica i m'ha convencut.
Esperem que que tot sigui com ell diu

15 febrer 2008 20:44 #289 per XaviPapell (Associat/da)
Ahhhhhh!!!!! una cosa super impportant. Ahir el meu pès era de 88 kilos pelaos  :mdr:  :party: :party: :party:

15 febrer 2008 22:11 #290 per curat (Associat/da)

Ahhhhhh!!!!! una cosa super impportant. Ahir el meu pès era de 88 kilos pelaos  :mdr:  :party: :party: :party:

Joer, sub88  :party: i encara et queden 2 setmanes    8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

16 febrer 2008 19:02 #291 per XaviPapell (Associat/da)
Noi, no ho entenc  :neutral:. La setmana pasada i aquesta he fotut el que he volgut amb el menjar, ara mateix, fa una eston m'he fotut dues madalenes mb xocolata desfeta  :mdr: :mdr:

17 febrer 2008 20:09 #292 per XaviPapell (Associat/da)
Ningú sap rés sobre algun spray fred ??

Es molt important per mi de cara a la marató

19 febrer 2008 08:02 #293 per Darth Vader (Associat/da)
Xavi, hi ha una marca, crec que és Cryospray o una cosa similar, que és aquell spray miraculós que utilitzen quan els futbolistes es peguen un cop, l'únic que no et puc dir és si és de venta al públic o restringit com el Cloretilo.
Ànims!!

May the force be with you!

19 febrer 2008 08:18 #294 per cristina (Associat/da)
XP yo en las piernas me pongo una crema que se llama medicramer, es una crema fria y el frescor en las piernas te dura, además a mi me alivia mucho sobretodo cuando tengo el gemelo cargado.  Yo la compro en la farmacia ( pero hay que encargarla ).

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

23 febrer 2008 18:07 #295 per XaviPapell (Associat/da)
Darth Vader aquest spray que dius ja l'he provat i ja tinc encarregat dos al Josep Orriols massatgista del Sabadell.
Cristina lo que necessito es frio frio, que congele, he ido a la tienda de medicramer i me han dado tres muestras

23 febrer 2008 18:11 #296 per XaviPapell (Associat/da)
Ara us vull demanar un altre cosa, però es tema de fotografia.
Tinc una maquina de fotos OLYMPUS u760. Fa una setmana que estic buscant el carregador de bateria i no el trobo. He posat casa meua i la dels meus pares cap per vall i no hi ha manera de trobar-lo.
La pila que tinc es una LI-42B algú te un carregador semblant ?? li deixaria la pila per que me la carregues, es que vull la maquina a punt per la marató

24 febrer 2008 11:19 #297 per XaviPapell (Associat/da)
Necessito un carregador  :'( :'( :'( :'(

24 febrer 2008 12:16 #298 per Paconidas (Associat/da)
a lo mejor no es mucha ayuda
pero comprueba q entrada tiene y si es mini usb se puede cargar con otro cargador q coincida
el problema sera los vatios o amperios q necesita vigilalo pues te la puedes cargar
lo digo pues a mi me ha pasado con el geonaute perdi el cargador y como se podia cargar por puerto usb del ordenador probe con el cargador del mp3 q eran las misma entrada y me funciono
si es de ayuda pues q vaya bien

Le preguntó un día Hemingway a Capa, -¿qué cámara usas? Me gustaría hacer unas fotos como las tuyas. A lo que Capa respondió, -Yo también estoy interesado en escribir alguna novela como las tuyas ¿Qué máquina de escribir utilizas?

25 febrer 2008 17:47 #299 per Geox (Visitant)
Xavi com va lo del carregador? Igual aquest pagina t'ajuda

www.digitaltoyshop.co.uk/searches.asp?xs...nSubmit=%A1Buscar%21

Ja no nomes de cara a comprar-lo però vueras quines càmeres usen el mateix que tu.

La meva camera es una E410 i el carregador que te es el BSC-1. Crec que no et serviria.

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

28 febrer 2008 23:32 #300 per XaviPapell (Associat/da)
Geox moltes gracies. Llàstima que no m'hagis posat abans o que m'ho haguessis dit per privat. Acabo de veure el teu post perquè anava a posar un en aquest fil.
Ja l'he comprat per el doble del que posava en el link que m'has posat  :frown: :frown: :'(

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats