XaviPapell

XaviPapell

06 Mai 2008 23:16 #361 per Josep58 (Associat/da)
Molts ànims Xavi, de mica en mica s'omple la pica, km a km segur que aniràs aconseguint el teu objectiu.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mai 2008 13:23 #362 per XaviPapell (Associat/da)
Ahir, cursa Memorial David Rovira, no va ser una bona cursa per mi, vaig patir molt i em vaig donar compte de que tinc que treure la mandra de sobre i començar a treballar de valent al gym.
Desprès de estar una estona amb els companys abans de pujar a casa vaig anar al gym.
Avui la meva intenció era no fer res, però he començat a pensar en la cursa d'ahir i quan m'he donat compte ja estava a la CdLA (10:00).
He fet 8 kms sense mirar el crono i per sensacions, quan he començat a córrer fatal, primer km en 7'42" i he acabat els km 4 a un ritme mig de 7'16" (29'04"), he parat per fer 20' d'estiraments i he continuat sense parar tots els 4 kms restants per sota de 6'30" per acabar en un ritme mig en total de 6'48" .
Els segons 4 kms molt més ràpids que els primers 24'48", ritme mig de 6'12". En total els 8 kms 53'53" casualitat no ??
Desprès 15' el·líptica, estiraments, peses i més estiraments, total 1h35' més  :party:  :mdr:
Ostres!!!! ara em trobo més be que ahir a la tarda, es curiós, ahir estava fet caldo i això que he fet més.
A partir d'ara comença una nova aventura, un nou camí que em portara a NEW YORK o FIRENZE, o les dues  :whistle: :whistle: , jeje!!! que més voldria jo 

20 Mai 2008 14:57 #363 per XaviPapell (Associat/da)
Ho tinc que posar.
Ahir vaig anar al rampes, em vaig trobar al company Pluvinet.
Vaig esta parlant amb el rampes un estona perquè l tema no evoluciona, em va dir que em teia que matxacar molt en dos o tres sessions.
Va ser molt dur com mai fins ara, vaig sortir d'allà coix i aquest mati desprès de estar 20' dret no he començat a caminar una mica amb normalitat.
No més de pensar de que encara em queden dos sessions com la de ahir ja tremolo, no més desitjo que sigui positiu perquè si no es aixì tindré que fer un pensament.
Diumenge a la cursa de Cardedeu encara que una mica millor em falta molt per estar mitjanament en condicions.
Seguirem informant
XP
Correcats

20 Mai 2008 15:27 #364 per sioux (Associat/da)
Xavi Papell, veig que la cosa va en serio, amb sap greu i et dessitjo que et recuperis lo avans possible, quina sera la proxima cursa que tens a la vista?

20 Mai 2008 15:41 #365 per XaviPapell (Associat/da)
sioux es que hi ha company.
La pròxima es Cursa del Riu Cornet, recomanable i 90% terra

20 Mai 2008 15:49 #366 per Cris (Associat/da)
XP,
tingues paciència...
A més, tens una gran objectiu: LA MARATÓ DE NEW YORK!!!!

20 Mai 2008 15:58 #367 per pluvinet (Associat/da)
XP, les rampes et deixen sempre fet pols  :666:, d´aixó es tracta, es produiex un trencament bestial de fibres per tornar a regenerar, la regeneració dura uns 20 dies. El mister rampes m´ho va explicar així, aunque el meu cas es diferent per que va fer una EPI molt selectiva per aumenta la qualitat del la fascia. Es una mena de manteniment. 

Anims campió a NY et vull veure disfrutar al maxim i en plena forma.

20 Mai 2008 16:25 #368 per XaviPapell (Associat/da)
Collons Pablo, però es que no es conya, estava millor quan vaig acabar la marató que ahir
Cris ING NY MARATHON pasant per Sallent  8)

20 Mai 2008 16:34 #369 per sioux (Associat/da)
Per desgracia tampoc ens veurem jo sere als 10 km de granollers, de totes maneres millorat

20 Mai 2008 17:13 #370 per XaviPapell (Associat/da)
sioux tu tingues a punt la llista de llibres per quan ens veiem  8)

20 Mai 2008 20:31 #371 per sioux (Associat/da)
Molt be ,collons al final semblarem dos novios avans de la cita  :rofl:  :rofl:

20 Mai 2008 20:40 #372 per XaviPapell (Associat/da)
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

20 Mai 2008 20:42 #373 per sioux (Associat/da)
veig que t´ha fet gracia, be doncs ja ens anirem informan de les proximes curses  :love:

20 Mai 2008 20:50 #374 per XaviPapell (Associat/da)
Si vols una molt bona cursa tens que anar a Templers a Ponent

20 Mai 2008 21:03 #375 per sioux (Associat/da)
amb queda una mica lluny i la family al final protestara, al problema es que porto un festival de curses ja  :party:  :party: i estic inscrit a 4 mes per fer contan la marxa del montseny.
ja veurem si cola  :whistle:

23 Jun 2008 12:13 #376 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Feia temps que no treia el cap per aquest fil.
Be, donarem una mica d'informació que ja toca.
Com tots ja sabeu la ultima era el tractament amb el rampes, les p.t.s corrents.
Dons des de Cantonigros he decidit no fer cap més cursa ni fer res que tingui impacte, no millorava possiblement per no deixar recuperar/regenerar el cos ja que diuen que desprès de cada sessió de corrents necessita com  mínim 15 dies per recuperar i jo ja portava 4 corrents de seguides.
Però com per la marató desprès de dues sessions ja vaig poder córrer la mitja de Terrassa sense parar quan m'era difícil aguantar els 14 kms seguits vaig pensar que si fèiem un tractament agressiu i seguit el problema marxaria abans, dons no ha sigut així.
Cada dia notava que podia córrer menys, ara porto dos setmanes amb no més gym, dilluns tinc sessió amb el rampes (farà tres setmanes des de l'ultima) i descansaré tres setmanes fins el dia 21 que comencare a fer alguna cosa corren.
No més em quedaran 14 setmanes fins la marató de NY, 4 setmanes de preparació menys que la de Barcelona i començant des de 0, sense haver corregut gens en 6 setmanes i sincerament crec que aquesta vegada no tindré tanta sort.
Menys mal que en aquesta marató puc trigar més de 6 hores sense problemes, però tampoc es això, soc un lluitador però la manera i en la situació que fas l'esforç comença a cansar i de saber de que cada vegada que et tens que posar les sabatilles de córrer saps que el que t'espera i que no es un caramel dolç si no tot el contrari això el que fa es desmotivar-te i la veritat es que en aquests moment ni visualitzar l'entrada d'arribada de la ING MARATHON OF NEW YORK em motiva.
S'ha acabat el rotllo.
Be, família ja ha començat l'estiu, gaudiu del solet i de la família que aquesta be s'ho mereix.
Una abraçada, salut i KMS
XP

23 Jun 2008 13:25 #377 per troton (Visitant)
HOLA!!!

Xavi un saludo, no te estreses, se muy bien lo que te cuesta tirar adelante, pero no te quiero desanimado, ahora un paroncito y despues a preparar esa pedazo maraton de ING MARATHON OF NEW YORK alli ha disfrutarla , que tu te lo mereces, asi que animos amigo, ya sabes sigo tus pasos... :intello:

Manolo

La vida es maravillosa, simplemente hay que ser valiente.

www.ceac.cat

27 Jun 2008 16:02 #378 per curat (Associat/da)
Disfruta del descans i després recorda:

No puc: dues paraules que no entren en el teu vocabulari

Tots sabem que ho aconseguiràs!!!  :yes:

Petons!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

27 Jun 2008 16:09 #379 per crit (Visitant)
Vinga Papell, descans i amunt, a ponent tothom ho diu: ell pot amb NY i molt més.

Salut, cuida't

Crit

27 Jun 2008 17:27 #380 per gorka (Associat/da)
XaviPapell
A NY a disfrutar i si corres de gust, millor. Ja saps que el "no puc" no existeix.

Salut i calor!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats