XaviPapell

XaviPapell

27 Jun 2008 20:36 #381 per Josep58 (Associat/da)
Xavi,

La gran ciutat de NY t'espera aquesta tardor o sigui que RECUPERA'T i sobretot moltissims

ÀNIMS

A reveure.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2008 17:06 #382 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies a tots
Però per fer 42.195 metres caminant tens que entrenar.

XaviPapell
A NY a disfrutar i si corres de gust, millor. Ja saps que el "no puc" no existeix.
Salut i calor!

Còrrer a gust ?? això que es ?? has corregut alguna vegada 10 kms amb un dolor que et fa sortir les llàgrimes ??

Una cosa es poder fer una cosa per molt que et costi i un altre es voler fer una cosa que es impossible per més que vulguis

28 Jun 2008 18:19 #383 per cristina (Associat/da)
Hola XP
Muchos animos y a ver si te recuperas pronto  :great:
A ver si vienes a alguna sesión técnica y así te vemos  :whistle: :whistle: :whistle:
Chao chao.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

28 Jun 2008 18:44 #384 per jag75 (Visitant)
amic,
molts ànims.
pensa que aquest yankees, sabedors de que venies, han tingut el detall de fer una espècie de catarates del Niagara al pont de Brooklyn:
www.publico.es/culturas/129882/cataratas/puente/brooklyn

ja veus, total,  que si has de caminar en acabar la marató -que l´acabaràs!!!- ho tinguis tot a mà i no et toqui desplaçar massa lluny.

una abraçada molt forta

12 Set 2008 19:40 #385 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Us informo que estic viu, estic fent una barbaritat de kms a la setmana, no els puc ni contar, jo diria que 150 o pot ser 200 o més, el forerunner 305 se m'ha espatllat de tanta tralla que li dono, pobret.
Apa !!! fins un altre  :mdr:

Ahhhh!!!! també estic fent entrenaments del sistema digestiu per fer-li la competència als americans  :rofl: 

12 Set 2008 19:44 #386 per Lay-Nah (Visitant)
Collons!....T'acabaràs tots els camins!!!!

12 Set 2008 20:36 #387 per XaviPapell (Associat/da)
Si si, estic pensant de anar a un altre país  :mdr:

12 Set 2008 20:43 #388 per cat (Visitant)

Si si, estic pensant de anar a un altre país  :mdr:

Al pais amb taburets de ferro colat,potser.. :mdr: :mdr: :yes:
ferro colat de bon rotllo ehhhhhhhhh!!!!

12 Set 2008 22:02 - 13 Set 2008 17:49 #389 per RunnerSantBoi (Visitant)

Hola a tothom.
Us informo que estic viu, estic fent una barbaritat de kms a la setmana, no els puc ni contar, jo diria que 150 o pot ser 200 o més, el forerunner 305 se m'ha espatllat de tanta tralla que li dono, pobret.
Apa !!! fins un altre  :mdr:

Ahhhh!!!! també estic fent entrenaments del sistema digestiu per fer-li la competència als americans  :rofl: 

Hola! Xavi, metres o kms. el entrenament digestiu qui es ,Botifarra amb monjetes

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

13 Set 2008 17:36 #390 per caloreta (Visitant)
Demà tindré flam de postres ?  :whistle: :whistle: :whistle:

Caloreta  ;) ;) ;)

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

13 Set 2008 18:52 - 14 Set 2008 11:03 #391 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom per no obrir un altre fil exposo el problema que tinc en aquest que es meu i intransferible  :mdr: .
Tinc un problema, be més que un problema es una putada com una catedral. Com mols de vosaltres sabeu vaig a la BIG APPLE; fa més de 5 mesos que entrava en el foro de NY recopilant informaciò, ja la tenia tota i no més em faltava ordenar-la una mica, m'havia fet una currada de dotzenes d'hores i ara no tinc res.
Tenia un disc dur de portàtil posat en una capsa d'aquestes extraible i USB, dons sembla ser que el HD a petat i m'he quedat sense res, no funciona.
Hi ha algun informàtic caritatiu i bona persona que tingui la possibilitat o que sàpigues com recuperar tota l'informació ??

13 Set 2008 19:11 #392 per caloreta (Visitant)
Xavi jo  d'informàtica com tu  :'( :'( :'( :'(

Ho xento

Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

13 Set 2008 19:33 #393 per (Visitant)
XP, el disc dur estava en una capsa però ficat a l'ordinador, o estava soltat??

Si estava soltat, pot ser que no estigui posat com a master (una gometa cuadrada que es posa en unes barilles, 4+4)  :smile:

Si estava ficat a l'ordinador, doncs no ho sé.  :neutral:

Salut

13 Set 2008 19:51 #394 per caloreta (Visitant)
Xavi ja tinc descarregades les fotos al meu picassa

Gràcies  :love: :love: :love: :love:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

13 Set 2008 20:45 #395 per Patinador (Visitant)
Hola XP,

Jo sóc informàtic. Si vols un consell porta'l a la teva botiga de confiança i els hi expliques el problema. Si es que quan cliques sobre la unitat de disc que no veus la informació, podria ser que amb algun software de recuperació et puguessin recuperar dades i si es que enjegaves el sistema a través del disc extern llavors seria menys crític ja que si te'l posen com a slave podries recuperar les dades.
Pero no et lïis i busca una botiga experta si realment aquestes dades són importants per tu, guanyaràs temps. Molta sort.

Milla     5'58'' Sant Vicenç de Castellet 2007
5 km     21'40'' Berga 2007
10 km    43'14'' Sant Silvestre 2008
Mitja 1h 38'14'' Barcelona 2009
Marathon -- -- --

13 Set 2008 21:05 #396 per XaviPapell (Associat/da)
canferreir es una capsa amb conexio USB, poses el disc dur dintre. Es com si fos un pendrive 
Patinador con ja le he dit a canferreir es un disc dur extern i sembla aquest que s'ha espatllat, quan el conecto el ordinador no el detecta con lo cual na de na.
Si esta espatllat, per el que m'han dit, si es pot recuperar l'informacio et costa uns 70/80 euros per cada GB i tinc unes 8 G, ni loco me gasto 500 euros

13 Set 2008 21:29 #397 per ZZJ (Visitant)

canferreir es una capsa amb conexio USB, poses el disc dur dintre. Es com si fos un pendrive 
Patinador con ja le he dit a canferreir es un disc dur extern i sembla aquest que s'ha espatllat, quan el conecto el ordinador no el detecta con lo cual na de na.
Si esta espatllat, per el que m'han dit, si es pot recuperar l'informacio et costa uns 70/80 euros per cada GB i tinc unes 8 G, ni loco me gasto 500 euros

Xavi segurament s´ha espatllat el disck dur, pero no perds res probant si el problema esta en la capsa o la conexió usb, intenta conectar-lo directament en un ordinador com a slave.

14 Set 2008 11:01 #398 per XaviPapell (Associat/da)
ZZJ ja ho he probat amb una al capça i res  :'( :'(
Estic prenent 80 pastilles diries per la depre  :arf: , no tinc sort amb el tema informàtic

14 Set 2008 11:31 #399 per Josep58 (Associat/da)
Hola Xavi,

No soc massa entés, però tractant-se d'un dispositiu extern algunes cosetes, el disc dur extern agafa l'alimentació electrica des de l'USB o amb cable a part, si per algun motiu s'ha desconnectat sense fer-ho a "modo seguro" i aleshores es possible que així "petat", comprovar que no fos el cable de connexio USB, de connexió electrica si en té, que no sigui el mateix port usb de l'equip, provar-ho en un altre port usb, en un altre equip informàtic. Con diu el Patinador la informació no crec que estigui perduda, cal mirar d'activar aquest disc, externament o com slave dins de l'equip.

Sort

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

17 Nov 2008 14:44 - 17 Nov 2008 14:46 #400 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Fa temps que no posava res en aquest fil particular.
Per mala sort he fet poques maratons, no més quatre i no puc opinar gaire però estic segur que molta gent que ha corregut maratons i entre elles NY estara d'acord amb mi.
Tot corredor que no hagi fet la marató de NY li faltara aquesta puntilla per ser un corredor al 100x100, es la meva opinió.
Es una marató dura i desprès de dues setmanes sembla que començo a despertar, l'experiència no va ser bona en aquell moment però ara amb el pensament fred i veien les fotos que tinc, he de dir que recordant els moments bons i no tant bons se'm posa la pell de gallina.
Tot el que vulgui anar l'any que be no dubteu en inflar-me de preguntes, totes tindran la meva resposta dintre de tot el que se i si voleu informació de la ciutat de NY us dic el mateix.

I per ultim vull donar les gracies a totes les persones que sempre em donen suport, no us podeu ni imaginar el que això m'ajuda a continuar endavant.
Una abraçada per tothm
XP

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats