XaviPapell

XaviPapell

07 Abr 2008 09:19 #341 per XaviPapell (Associat/da)
JRR estic apuntat a la Lotery de la marató de NY i si no tinc la sort de ser accepted aniré a Firence el ultim cap de setmana de Novembre

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Abr 2008 10:03 #342 per JRR (Visitant)
Hummm el 30 de Novembre... amb aquesta data es podria començar a entrenar la segona quinzena d'agost que ja no fa tanta calor. Faré una proposta a casa a veure què els hi sembla i fem un viatget-gastromaratonià. jejejeje

:great:

07 Abr 2008 10:46 #343 per llança (Associat/da)
...això de que no fa tanta calor...s'hauria de veure  :whistle:

07 Abr 2008 10:48 #344 per JRR (Visitant)
Home normalment a partir del 15 d'agost la cosa ja comença a afluixar, i tot i això encara quedarien tres mesos complets de preparació, no està gens malament....

07 Abr 2008 14:41 #345 per llança (Associat/da)
Ja m'ho diras JRR   :mdr:

07 Abr 2008 15:18 #346 per XaviPapell (Associat/da)
Jo crec que per começar a entrenar una mica be es a partir de mitjans de setembre, es que ami la calor ufffff!!!!!

07 Abr 2008 17:16 #347 per JRR (Visitant)
Homes de poca fe....  :whistle:

08 Abr 2008 00:11 #348 per Josep58 (Associat/da)
Xavi,

Es tracta de començar de mica en mica a incrementar kms per la marató, no de suar a tort i a dret per fer una cursa massa ràpida, recorda que al juliol hi ha Sta. Cristina d'Aro

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

08 Abr 2008 14:34 #349 per XaviPapell (Associat/da)
JDR tinc casi 7 mesos fins a NY i casi 8 fins Firenze per arribar a fer 60 kms setmanals que per mi ja es suficient per fer 5 horetes i sobrat  :whistle: :whistle:  :mdr:
Santa Cristina ?? estic molt desenganyat amb aquesta cursa

08 Abr 2008 23:20 #350 per Josep58 (Associat/da)
Ostres Xavi " que me dices", l'any passat no vaig anar-hi, qüestions familiars  :whistle:

Ara que ho recordo em sembla que la sortida i fins el primer km zones molt estretes i altres coses van fer que no tingués bones cròniques.

Bé personalment després de la "aturada regenerativa" és la primera carrera per retrobar-me amb les curses.

Sempre però ens queda fer un bon sopar.

A reveure

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

08 Abr 2008 23:33 #351 per Zenon (Visitant)

JDR tinc casi 7 mesos fins a NY i casi 8 fins Firenze per arribar a fer 60 kms setmanals que per mi ja es suficient per fer 5 horetes i sobrat  :whistle: :whistle:  :mdr:
Santa Cristina ?? estic molt desenganyat amb aquesta cursa

Venga Xavi que de Santa Cristino lo de menos es la cursa  ;).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

09 Abr 2008 00:27 #352 per XaviPapell (Associat/da)
El recorregut esta be, la sortida caòtica, el regal ?? que vols que et digui em sembla que van ser uns pantalons, per la meva constitució no em van be (soc l'únic) al final una mica més i no tinc ni aigua, el lloc de les dutxes ni parlar.
Se el que costa organitzar una cursa però es que a part del preu hi ha coses que son bàsiques i que es fan sense diners i aquesta cursa sempre ha sigut igual.
Sincerament no m'atrau però si com diu en Zenon desp`res podem fer una trobada per un bon sopar això ja es un altre cosa, vaig per el sopar, els companys i no per la cursa  :party: :party: :mdr:

09 Abr 2008 08:05 #353 per jcros (Associat/da)
Aprimat ya tiu  :biggrin:

encara no se que hi faig aqui

10 Abr 2008 00:05 #354 per XaviPapell (Associat/da)
Company peso 7 kilos menys que la primera mona so mamón  :mdr:

10 Abr 2008 07:58 #355 per llança (Associat/da)
... y bajando! :wink2:

10 Abr 2008 16:44 #356 per XaviPapell (Associat/da)
llança Deu t'escolti.
Imaginat si es per agafar un careig que a la marató pesava 87.8 kilos. la setmana siguente vaig menjar sense aguantar-me, desprès vaig seguir amb lo de sempre però sense fer esport.
Dissabte em vaig mirar el pes i feia 91,7 kilos, es increïble. Quatre kilos més en quatre setmanes. Diuemnge vaig anar a la CdLA, dilluns gym, dimarts 7,2 kms i ahir ja tornava a fer 89,400, jo es que flipo amb aquestes pujades i baixades de pes.
Jo no soc normal, NASAAAAAAAAAAAAAA bennnnnnnnnnnnnnnn
però a partir d'ara i crec que al voltant de finals de juny quan comenci els entrenaments de la marató de NY espro estar un altre vegad per sota de 88.
Es que tinc una persona al derera que m'inspira molta confiança

10 Abr 2008 17:58 #357 per llança (Associat/da)

Es que tinc una persona al derera que m'inspira molta confiança

Tenerse confianza entre unos y otros, no es para respetarse menos sino para estimarse más.  :wink2:

10 Abr 2008 22:26 #358 per XaviPapell (Associat/da)
Jajajaja!!!! no no no, no es la Rosa es una profesional jaja!!!!

10 Abr 2008 23:05 #359 per llança (Associat/da)
Sorry!!  :wink2: :biggrin:

06 Mai 2008 22:42 #360 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom. Ja torno a ser aquí  :mdr:.
Be, desprès de la meva gran marató de Barcelona, he de dir que cada dia hi penso, estic bastant i molt fotut però no tant com abans de començar l'entrenament amb l'Abel.
Diumenge 27/04 vaig començar de nou amb la cursa de Vallhonesta (va anar be), divendres, diumenge i avui.
Des de la marató fins a Vallhonesta no vaig fer casi be res però he decidit d'anar al rampes durant 3 setmanes cada 5 dies per veure si netejo una mica, les molèsties encara son grans i m'és difícil entre setmana anar a un ritme per sota de 6'30" 7/8 kms.
Ara intentaré no parar i no passar-me, si surto tres vegades  a la setmana a córrer 6/7 kms cada vegada, encara que siguin pots kms ja es molt.
espero tenir la sort de no empitjora dels meus problemes, m'esperen NY o Florencia i tinc que començar a fer coses si no malament
Si algú vol rodar a 7' kms ja sabeu ha on trobar-me

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats