XaviPapell

XaviPapell

08 Mar 2008 12:07 #321 per Martí (Visitant)

Marti aquest spray el compro al massatgista del Sabadell però diuen que el venen a les farmàcies, algunes no totes, si vols quedem un dia i et dono el que em queda perquè el provis

Si em dius la marca ja miraré de comprar-me'l per aquí al meu barri, que hi ha un fotimé de farmàcies. Potser és el més pràctic... Entre sabatilles, plantilles, reflex, mitjons injiji... ja no em ve d'uns quants euros més... Gràcies!!!

M.

800m: 1:46 Athens 2004 (PlayStation2)
1500m: 3:33 Athens 2004 (PlayStation2)
10km: 43'47 Jean Bouin 2006
Behobia: 1:39'13 Behobia 2007
Mitja marató: 1h39'25 Granollers 2008
Marató: un dia o altre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2008 12:28 - 09 Mar 2008 23:10 #322 per meep (Associat/da)
Esborro el contingut d'aquest post perquè al XaviPapell no li ha agradat

08 Mar 2008 13:33 #323 per XaviPapell (Associat/da)
Marti es diu CRYOSPRAY es un pot de color groc amb la tapa blava

08 Mar 2008 14:43 #324 per Martí (Visitant)
Gràcies Xavi!

Me'n posaré un pot sencer al genoll esquerre a veure si així se'm congela i em deixa de molestar...

Fins aviat!

M.

08 Mar 2008 15:55 #325 per XaviPapell (Associat/da)
Martí que tens en concret ?? aquest spray el que et farà es deixar-te córrer durant uns 2/3 kms sense problemes, possiblement si acostumes a anar de pressa et molesta més, proba d'anar més a poc a poc

09 Mar 2008 17:31 - 09 Mar 2008 17:32 #326 per Martí (Visitant)
Hola Xavi!

Doncs no sé quin seria el diagnòstic exactament, però es tracta de molèsties/dolor al genoll E. De fet, he llegit el fil condromalacia vs. tendinitis i no he sabut resoldre què és el que podria tenir jo.

Si t'expliqués tota la meva història clínica t'acabaria avorrint, ja que és llarga i penosa. Per sort, no m'he de guanyar la vida amb això de l'esport... Intentaré fer-te un resum.

Bé, el cas és que arran d'unes molèsties em van acabar fent un TAC i un parell de traumatòlegs em van dir que tenia les ròtules desviades (síndrome d'hiperpressió rotuliana externa era el diagnòstic) i que s'havia d'intervenir, cosa que vaig fer l'any passat: artroscòpia per alliberar la ròtula E. Després de la recuperació he pogut córrer amb bastanta continuitat i comoditat (he pogut fer alguna mitja bé) fins que ara al gener em van reaparèixer els mals de genoll.   

A mitjans de febrer vaig anar a veure el Dr. Florenciano perquè m'estudiés la petjada i que em fes unes plantilles (cosa que hauria hagut de fer el principi de tot, segurament, abans de passar pel quiòfan... però esclar, no tenia la informació que tinc ara i prenia les decisions que podia).

A més, he començat exercicis de quàdriceps i isquios a casa, amb lastres als turmells... (exercicis extrets de la revista Runnersworld del mes de març).

Ara he sortit amb les plantilles noves + sabatilles neutres noves, i m'he sentit còmode i segur (llàstima que al dit petit del peu em fa un mini-roce i se m'ha fotut vermell... ai ai ai, ahir que em vaig gastar la pasta amb les sabatilles i ara em fan un petit roce... bé, això ja miraré de solucionar-ho amb una tirita). Però les molèsties del GE no han desaparegut del tot.

En fi, resumint, que ara tinc moltes esperances amb els exercicis de quàdriceps/isquios i amb les plantilles+sabatilles noves.

Sento el rotllo...

Si tens qualsevol consell, sóc tot orelles!!!

Gràcies i fins aviat!!

Martí

Per cert, el cyrospray no el tenen a la farmàcia de sota a casa. Ja aniré preguntant a les farmàcies...

11 Mar 2008 21:38 #327 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom
Alguna cursa per el dia 30 de Març ??

11 Mar 2008 22:05 #328 per gorka (Associat/da)
XaviPapell

A banda de les de Montornés, el 29 tens el Cross de Muntanya de Can Caralleu... encara que no sé si et convé pels genolls.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

11 Mar 2008 22:08 #329 per XaviPapell (Associat/da)
Acertaste Jordi  :mdr:

16 Mar 2008 20:58 #330 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Necessito ajuda.
El dia de la cursa de la mitja de granollers, l'acabar quan estava a baix al recinte ha on donen tot l'avituallament, estava parlant amb no se qui, no ho recordo, se que em va venir a saludar i estava amb la seva dona.
I parlant del tema aprimar em va comentar que la seva dona va fer una dieta basada en l'anàlisi de sang i en el que et determinen entre uns 100 aliments a quin d'aquest ets al·lèrgic.
M'agradaria parlar amb aquesta persona per saber ha on es va fer aquesta prova.
Ostres no pararé de pujar el fil fins que aquesta persona vegi aquest post.
Necessito saber-ho

17 Mar 2008 13:11 #331 per dimoito (Visitant)

17 Mar 2008 22:10 #332 per XaviPapell (Associat/da)
dimoito si si, vaig buscar per internet i va ser el primer article que vaig llegir.
Ja tinc el tema solucionant, al menys ja tinc la manera de contactar amb la persona que vaig parlar al final de la mitja.
Ara no més toca seguir endavant i mira d'arribar a estar més prim que una fulla de paper  :whistle: per poder despentinar-me corri  :mdr:

17 Mar 2008 22:25 #333 per Fletxa Platejada (Visitant)

Hola, em dic Xavi Papell i estic boig

Avui fa un any i un dia que et vas presentar al foro amb aquesta frase...(confeso que és la millor presentació que he llegit als correcats..)

MOLTES FELICITATS!
:party: :party: :party:

"Si la ilusión me alcanza... si vuelco en ganas, puede el viento y puedo yo, llenar de aire las alas... si pongo corazón.."
(Rosana)

18 Mar 2008 14:11 #334 per XaviPapell (Associat/da)
Jejejeje!!!! gracies company

24 Mar 2008 14:26 #335 per XaviPapell (Associat/da)
Hola.
Ahir vaig anar a Vilabertran a fer la marxa de 15 kms.
El ritme va ser de més o menys 7' km fins el 12 i a partir d'aquí problemes de genoll.
Les facies no les tinc be, no hagués pogut fer gaires més kms ja que les molèsties eren cada vegada més fortes.
A partir de divendres tornaré a anar al rampes cada 15 dies i ara que no faig casi res intentar fer una bona cura del que tinc a veure si puc treure tota la porqueria.
Intentar treure uns grams cada setmana i començar des de 0 com sempre
Des de Sants per a corredors.cat
XP

25 Mar 2008 00:31 #336 per Josep58 (Associat/da)
La teva força de voluntat no té paraules, SIEMPRE POSSSSSITIVO.

Xavi tu no començas de zero, segur que ho aconsegueixes, tu mateix ho dius "no puc" dues paraules que per tú no existeixen

A reveure.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

06 Abr 2008 12:51 #337 per XaviPapell (Associat/da)
Bones.
Desprès de la marató no més havia anat a córrer dues vegades. El diumenge següent desprès de la mateixa fent 3,5 kms i el diumenge de setmana santa a la marxa de Vilabertran.
Avui ha sigut el primer entrenament seriós, vull dir que tornem a començar.
Lloc: CdLA  / Hora : 10:00 a.m.  / Temperatura: uffff!!!! molta calor.
Intenció de fer no més de 7 kms i ha un ritme sense patir.
Primers 3,5 kms a un ritme promig de 6' 31" km impressionant, estiraments i desprès per recomanació del rampres, series de 500 metres no gaire més de pressa però a un ritme còmoda, totes m'ha sortit per sota de 5'32" i sobrat. Els 200 metres caminant molt xino-xano.
Al final 7 kms a un ritme mig de 6'38" i 46'25" força be i estic content perquè no estic tant malament.
Dos sessions de electròlisis i la cama esquerra no em molestava gens, l'esquerra he tingut que aguantar una forta molèstia en l'ultima serie.
No penso fer en cada entrenament més de 8 kms, si algun dia em trobo be possiblement en faig 10 però tb depend de la evoluciò del pes i de les cames.
El dia d'avui ha sigut possitiu 100X100. Pròxima cursa Vallhonesta

06 Abr 2008 12:59 #338 per tianenc (Associat/da)
Alla et vull veure jo champion, a vallhonesta!!!!!
Ja et vaig dir a la maratò...

Ànims !

06 Abr 2008 22:30 #339 per XaviPapell (Associat/da)
Tianenc m'ho vull prendre amb molta calma. Vull córrer un altre marató al Novembre i em poso una data per estar casi be de les cames i amb una mica menys de pes fins a finals de juny per començar els entrenaments de la marató el primer dilluns de Juliol.
Tinc clar una cosa, si a Vallhonesta veig que puc fer la cursa i acabar petat, no la faig i no més queden tres setmanes  :oh:

06 Abr 2008 23:31 #340 per JRR (Visitant)
Quina marató vols fer al novembre? Jo i el meu pare havíem dit d'anar a Berlín i seria la meva segona participació i la seva tercera en tres anys, no està malament però m'agradaria buscar alguna cosa interessant, per canviar.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats