XaviPapell

XaviPapell

08 Gen 2008 21:06 #261 per XaviPapell (Associat/da)
Al final no he anat al doctor Arquer. Ho he fet amb un altre. M'ha examinat i encara que m'ha dit que no deixi de córrer, una de les tendinitis que tinc i en especial en el tibial dret es crònica i enquistada, m'ha dit que en teoria em pot solucionar una mica el problema però que serà difícil que m'ho curi del tot.
Al tenir aquesta tendinitis tan forta fa que la fascial.lata dreta també es carregui i  provoca un altre tendinitis en aquesta part i tot això al fer que corri malament també afecta al canto esquerra.
Ara que el genoll responia una mica en condicions un altre problema.
Esperem que aquest tractament faci que pugui entrenar al menys fins que arribi el dia de la marató.
Que hi farem, les lesions sempre han sigut la meva creu i encara que puc omplir pagines i pagines, encara no estic acostumat a conviure amb elles.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Gen 2008 22:37 #262 per Zenon (Visitant)
XaviPapell, siento mucho lo que cuentas, esperemos que este tratamiento te vaya bien y te minorice lo más posible todo y puedas seguir haciendo la actividad que te gusta aunque haya que bajar el ritmo o la frecuencia.

Nosotros no queremos perderte  ;). ¡Ánimo!

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

15 Gen 2008 22:59 #263 per XaviPapell (Associat/da)
Be, noticies de ultima hora.
Com algú de vosaltres sabeu, des de dimarts que vaig a un fissio , el tractament es diu electròlisi.
Va començar primer amb el tibial dret, el dimarts i el dijous encara que no esta curat em va deixar córrer tranquil.lament. Divendres em va tornar a tractar el tibial més la fascial.lata. Dissabte vaig rodar 8 kms amb pujades i baixades i vaig aguantar be a ritmes una mica més ràpids.
Ahir vaig sortir a intentar fer 15 kms, vaig començar en 7'06" el primer km però en el km 3 ja anava per sota de 6'15 i en el km 7 per sota de 6'05" acabant el dos últims per sota de 6'.
Vaig tindre que parar perquè la fascial.lata de la cama esquerra em feia molt mal i vaig aguantar fins que vaig patir una contractura en aquesta cama en el km 12,2.
Quan portava 10/11 kms era aguantar com podia del dolor de la cama esquerra, tant que no em donava compta de que la dreta no em feia mal.
La sensació de córrer sense dolor al menys en una cama feia com 8 mesos que no sabia el que era. Avui m'han tractat la esquerra i esperem que tingui la mateixa evolució que la dreta.
Encara no m'ho puc creure, córrer sense dolor, amb la tranquil·litat de que no tinc que estar pendent constantment del patiment que me espera.
Esperem que d'aquí a una setmana (dos sessions més) pugui augmentar el quilometratge i poder fer la marató de Barcelona amb un minim de garanties per acabar-la.
El genoll va aguantant, tinc una mica abandonat el gim, no tinc temps però esperem que a partir de la setmana que be podré fotra canya, no més tindrè que nara una vegada a visitar l'electròlisi .
Salut

16 Gen 2008 10:06 #264 per gorka (Associat/da)
Ja saps que sóc home de poques paraules

8)

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

16 Gen 2008 10:25 #265 per pluvinet (Associat/da)
Molt be XP, aguanta amb el rampes i veuras els resultats molt aviat.

16 Gen 2008 10:28 #266 per mònica (Visitant)
Vinga guapo, que això té molt bona pinta!!!! 8) :yes:

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

16 Gen 2008 11:55 #267 per rubens (Associat/da)
XP, encara no ens em presentat cara a cara però vinga company! Jo porto més de dos mesos arrossegant problemes al genoll i ara ja casi estic recuperat. Per mi es una P..... esta parat o correr amb molesties encara que lo teu es mes important, clar. Nomes donar-te anims i el meu suport. Potser algun dia m´acosto i fem una tiradeta al teu ritme (que ara mateix tambe es el meu).

Una abraçada, nen!!

16 Gen 2008 15:00 #268 per XaviPapell (Associat/da)
rubens moltes gracies company. La veritat es que aniria be trobar algú per fer els rodatges llargs. Però crec que ja es una mica tard. Diumenge Terrassa, desprès Granollers i per ultim la mitja de Barcelona. Però tranquil que hi han més dies i algun Dissabte o Diumenge ho podem fer i desprès un bon esmorzar  :mdr:

19 Gen 2008 17:46 #269 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
tenia el tema del pes una mica aparcat.
Avui he anat a la dietista mes maca del mon mundial (la de sempre)  :mdr:. Una roseta de 1,60 amb ulls blaus impressionant !!!!!
Sempre pujo a la bascula amb els pantalons, corretja, camisa, mitjons i els calçotets. L'ultima vegada va ser el 10 de desembre amb la putada de que havia pujat de pes 91,7 kg. Dons be, avui el tema han sigut 89,600 grams vestit que vol dir que casi segur que estic per sota dels 89 kgs. Això vol dir que en 5 setmanes mes de dos kilos menys  :party: :party: :party:
Collons m'està costant un i part de l'altre però crec que si l genoll aguanta i puc arribar a fer 55/60 kms a la setmana durant les pròximes 4/5 següents abans de la marató, crec que puc arribar als 87 kgs que era el que com a mínim volia arribar

19 Gen 2008 19:14 #270 per Xeix (Associat/da)
Moltes Felicitats XaviPapell:party:

Segueix, jo sé el que costa  :arf: però si l'esforç té recompensa millor  :great:

19 Gen 2008 20:04 #271 per rubens (Associat/da)
Enhorabona XaviPapell!
:great:

03 febrer 2008 19:50 #272 per edu (Visitant)
XP, m'he alegrat llegint les teves darreres cròniques de curses (Les Borges Blanques i Granollers). Encara m'en recordo d'un missatge que vas escriure fa messos, on deies que potser no podries córrer mai més. Ara sembla que la recuperació va de debò.

(Els que conegueu al Papell només pel fórum potser pensareu que és un tio esbojarrat, però no és així -Bé, potser una mica sí... :whistle:. Cal tenir el cap ben posat per no rendir-se i continuar buscant solucions per molt negre que es vegi el futur).

Xavi, llàstima que no seré a la marató de Barcelona (seré fora en una altra cursa). Espero que algú faci una foto de la teva arribada triunfal, per veure la cara que fas  :clown:

Eduard

07 febrer 2008 13:55 #273 per cristina (Associat/da)
Hola XP que tal llevas los entrenos del maratón ?

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

07 febrer 2008 14:49 #274 per jolourds (Associat/da)

...
(Els que conegueu al Papell només pel fórum potser pensareu que és un tio esbojarrat, però no és així -Bé, potser una mica sí... :whistle:.
...

:rofl: :rofl:
edu, ets un paio amb molt sentit de l'humor  8) :666:

Què XP, com ho portes?
Sembla que estàs, per fi, en una bona ratxa oi?
Ja et tocava home, ja et tocava. Encara que no sé si et recuperes del tot no seguiràs tornant a la fisio dels ulls blaus dient-li "em fa mal aquí o allà..."  ;)

Continua millorant campió :great: :great:

07 febrer 2008 14:59 #275 per XaviPapell (Associat/da)
Ostres, feia dies que no entreva en el meu fill.

Edu gracies company per les teves paraules, però de vegades un no pot fer tot el que vol i si un es posa un objectiu i no pot treballar per aconseguir-lo, a les hores es millor fer servir el seny.

Cristina los entrenos ?? no he hecho ninguno de los que ha puesto Abel . He ido a mi bola, estoy haciendo un tratamiento y muscularmente voy mejor. A principios de años hice 21 kms entrenando en 2h42' y muy mal, en Granollers 25 kms en 2h37' a ritmo medio de 6'25. La mejoria es bestial pero la rodilla no aguanta, ya llevo dos semanas que voy de media en media sin poder hacer nada entre semana.
El dolor y la molestia de la rodilla no remite, voy cojo y no recupero, tampoco me deja ir al gimnásio, así que lo que tengo claro es que si no llego un poco mejor o al menos que pueda entrenar un poco más para la maratón dudo que salga.
Ya abra otras

jolourds no es tan facil, faig moltes coses per fer cuatre kms i de vegades no serveix de rés

Besitos

08 febrer 2008 08:07 #276 per cristina (Associat/da)
Animos XP . Si no es este maratón abra otros, lo importante es que te recuperes pronto.  :great: :great:
Nos vemos. Chao chao.  :yipi:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

08 febrer 2008 16:54 #277 per quimcots (Visitant)
Ànims  Xavi...! tu no ho deixis i ves fent a la teva "bola", el dia de la marató et sortirà sola, i acabaràs si ho tens al cap..! ës qëstió d'anar sumant minuts de corre per acustumar al cos a estar "x" temps corrent...

Marató.......Valencia  2011:  02:48:44             
1/2Marató..Maresme  2011:  01:19:43          
10km.........Girona     2011:  00:36:11

08 febrer 2008 18:15 #278 per jag75 (Visitant)
amic, com estàs? he mig entès que no téns clara la teva participació a la marató? espero que sigui una falsa alarma i trobar-nos allà i donar-te el meu suport.
una abraçada

11 febrer 2008 23:42 #279 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom i gracies per el vostre suport.
El meu genoll es un tema que ai etendre. La setmana pasada vaig passar practicament fins divendres amb unes molèsties considerables i fins i tot en segons quins moment molt doloros.
Ahir a partir del km 18 de la mitja de Barcelona córrer era un calvari i avui quan m'he llevat el meu genoll estava perfecte, es increïble.
De vegades me'n vaig a dormir i l'en demá quan em sona el despertador em fa tant de mal que em costa caminar.
Per això dic que la meva participació a la marató ara per ara no la puc asegurar, no puc fer entrenaments entre setmana perquè no recupero de la cursa de diumenge i si no faig kms malament.
A Terrassa vaig pesar que amb una mica de sort podia fer 3/4 setmanes seguides al voltant de 53/55 kms setmanals, però ha sigut tot el contrari.
Ja ho paso fatal en una mitja, imagineo com será a partir del km 28/30 de la marató.
Val la pena ?? una cosa es patir de mal de cames i un altre es tenir un dolor que fa plorar.
Avui el rampes m'ha fet un repàs que denido. M'ha deixat fet una piltrafa que em deixará dos o tres dies tocat, la setmana que be no hi vaig.
Dijous intentaré fet 13/14 kms i dissabte si laTatza vols anirem al Riu Ripoll a intenar fer 25/26 kms.
Hola Jag75 company et vaig veure en el km 20, collons nanu tu vas molt depressa collons  8)
quimcots no se si ens coneixem o no, però esta clar  :mdr: que no tns ni idea del que tinc, millor que no t'ho digui que no sigui que t'encomani algunacosa  :rofl:, moltes gracies company
cristina guapa a ti si que te qedan maratones por delante

Una bona noticia si que us tinc que donar, fa uns 4 dies que em vaig pesant (feia molts dies que no ho feia)i he baixat de pes tot i que aquesta ultima setmana no he fet gens de bondat, dos o tres dies he menjat porqueies (una pizza i molt pa).
Ja soc sub 88,4  :party: :party: :party: :party: , será molt dificil però amb una mica de sort  a veure si d'aqui a tres setmanes puc arribar a 87,5 kilos, si aquestes tres ultimes stmanes haguès pogut entrenar, a ben segur que faria un kilet menys.
Una abraçada per tothom
XP

12 febrer 2008 00:54 #280 per Didi (Associat/da)
XP! Molts ànims crack!  :great: Aviat no et veurem passar si vas fent sub88, després sub87...encara haurem d'anar a la Cibeles per veure't (a la passarela, perquè una altra cosa no em passa pel cap ni en broma... :rofl: )

Salut!  :jap:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats