XaviPapell

XaviPapell

29 febrer 2008 00:18 - 29 febrer 2008 00:25 #301 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Be, diumenge es la marató i estic passant una setmana de molt nervis. Recordo quan l'any passat uns dies desprès de que aquest es celebres vaig posar un post entusiasmat per tot el que deien els companys i deia que jo faria la del 2008. Vaig estar llegint aquell post durant dies pensant que  jo tenia algun problema al cap  :yes:
Ha hores d'ara no estic segur de si l'acabaré i si soc sincer crec que no i si anem una mica més lluny i tingues una lleugera activitat de seny en el meu cervell, lo lògic seria no sortir.
He estat mirant tot el que he fet des de que em vaig apuntar al repte de l'Abel des de la setmana 1 i la veritat es que les xifres no ajudant gens i si afegim els problemes que tinc ja ni parlem.
Les xifres son aquestes:
*Entrenaments.
- Corren          : 44  472,2 kms
- BTT              :  4  187  kms
- Gimnàs          : 39  mitja de 1H40' cada sessió
- Fissio            :  7  sessions (tractament de les tendinitis)
- Massatjes    :  5  sessions
- Dies descans :  6

A tot això se li te que sumar que cada dia al vespre les sessions de gel semblaven que estigues a la Siberia  :mdr: i freguetes de traumel  necessàries per mi com el pa de cada dia  :mdr:.
Com podeu veure, els kms fets no son els suficients, segurament que, el/la que em segueix haurà fet com a mínim 150 kms més que es el que jo tenia pensat fer per acabar la marató.
Han sigut 15 setmanes. Dies en que sols he pogut córrer 160 metres i he tingut que plegar fins el dia de la mitja de Barcelona que a un ritme mig de 6'44" vaig fer 26 kms.
Vaig fer el Medoc però aquella marató encara que era un gran repte per mi es diferent, allò es un altre manera de fer-la i viure una marató. 
No se el que passara diumenge, des de que vaig sortir a MAPOMA en el 2003 i que no vaig acabar, no més tinc al cap una imatge i es entrant sota l'Arc d'arribada d'una marató corren el màxim possible.
El que si puc dir es que estic satisfet del que he fet, he fet el màxim possible i que si diumenge acabo la marató haurà valgut molt la pena, si faig 30 kms haurà valgut la pena i si no més en faig 15 també haurà valgut la pena.
Son moltes les persones que m'han ajudat no no més a recorre aquest camí fins a la marató si no pràcticament des de que vaig començar a tenir problemes ara fa dos anys.
Us vull donar les gracies a tots, no vull donar noms encara que com podreu entendre hi ha companys que son una mica més especials que altres i que gracies a tots vosaltres jo avui encara estic aquí.
Diumenge faci el que faci va per vosaltres. Pensareu que soc un sentimental, pot ser, be, ho soc, però per davant de tot això, una de les coses que m'han ensenyat es a ser una persona agraïda i us ho volia dir.
Una abraçada a tothom
Salut i kms
XP

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 febrer 2008 00:51 #302 per llança (Associat/da)
XP, t'ho dic amb el cor a la ma. Et desitjo molta sort per a aquest diumenge. Perquè el teu exit, serà el meu exit. No parlem de fracàs, perque ja se sap que tot fracàs es el condiment que dona sabor a l'exit. Sobretot, amb les paraules que he pogut llegir... he notat que tens un cor que no et cap al pit.

Endavant!!!!

29 febrer 2008 08:52 #303 per rubens (Associat/da)
XP, si amb aixó que he llegit ja et porto al cor no vull imaginar-me el que em faràs emocionar-me quan llegeixi la teva crònica una vegada acabis la marató.

Company, ja ho saps, et desitjo lo millor. El diumenge acabaràs, fet una merda  :erf:, peró acabaràs. Segur. A mi no em sobren peró de totes maneres una petita part de les meves forces aniran amb tu. Al igual que una petita part de les teves (moooooolt petita  :he:) aniran amb mi.

Ens veiem diumenge, crack!!

:yipi:

29 febrer 2008 09:31 #304 per joansan (Visitant)
XaviPapell, company, diumenge acabis o no acabis la marató això ja no importa perquè des de el moment en què t'has proposat fer-la tu ja has triomfat.  :yes:

10 Qm's: 43'33" Nassos 10
Mitja  : 1h 37 31" Vilanova 10
Marató : 3H 38 14" Barcelona 10

29 febrer 2008 09:57 #305 per Rivendel (Visitant)
papell, ens veiem passejant per Bcn el diumenge  ;)

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

29 febrer 2008 10:07 #306 per Albert67 (Visitant)
XP,  moltíssima sort per diumenge, ja saps lo que t'estimo  :love:, i si hi ha algú que es mereix fer i acabar aquesta marató, ets tú...

Ens veiem diumenge.. :great:

"No deixis per demà el que no pots passar sense fer avui...."

El tigre del Guiera i destraler de Sant Andreu.

29 febrer 2008 14:28 #307 per Geox (Visitant)

Geox moltes gracies. Llàstima que no m'hagis posat abans o que m'ho haguessis dit per privat. Acabo de veure el teu post perquè anava a posar un en aquest fil.
Ja l'he comprat per el doble del que posava en el link que m'has posat  :frown: :frown: :'(

I'm sorry, no se'm va ocòrrer.

Molta sort diumenge !!!!No et posis tanta pressio que no val la pena, pensa que tots esteu igual, acabo de parlar amb la meva germana i m'ha dit el mateix, que no sap si l'acabarà. Jo crec que si, però sino... que passa?

Qui diu que no pots tenir el que vulguis ?

29 febrer 2008 14:38 #308 per tianenc (Associat/da)
XP hem coincidit en poques curses però per mi ets tot un ídol i un exemple d'autosuperació.

Molts dies que estic cansat o tinc molesties a les cames em dic: Avui, descanso i llavors penso, descans?? per aquesta molestia?? si l' XP correr amb infinites vegades més molésties que jo. Jo tb surto.

Per cert, et vull veure al Km 38 i veure com segueixes cap a l'arc d'arribada.

P.D:et vull veure a Vallhonesta eh???

29 febrer 2008 14:47 #309 per Pucurull (Visitant)

Xavi,

Et mereixes el goig de poder fer la marató.

T'ho mereixes molt!!!
:great:

Pucu

29 febrer 2008 14:48 #310 per Zenon (Visitant)
XP  8), tú puedes, eso no te quitará el sufrimiento pero ¿esto en nuevo para tí?

Ánimo y recuerda que en el km 38 estaremos esperándote  ;).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

29 febrer 2008 15:05 #311 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

Com tenim el refredador de begudes?

Vinga que diumenge ens espera en Waterpoler  :jap: i no l'hem de fer esperar, que no li agrada l'arrós covat.

29 febrer 2008 17:59 #312 per cristina (Associat/da)
XP ya verás que el domingo te irá todo muy bien. Sólo hay que tener fuerzas y mucho ánimo para seguir para delante.
Nos vemos el domingo en la foto.  :-*
Chao chao.

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

29 febrer 2008 19:37 #313 per ERIC (Associat/da)
només el fet de estar a la linia de sortida d´ na marató ja és tot un èxit; estic segur que la lograràs acabar i m´agradarà llegir la teva crònica explicant els teus sentiments i el haver assolit amb èxit el repte; de fet em va agradar forza quan vas explicar en un dels fils l´any en que vas debutar a la marató, una magnífica crònica que segur que repetiràs, salutacions

29 febrer 2008 19:51 #314 per Tram (Visitant)
Xavi, figura, ja t´ho dit, diumenge ha de ser un gran dia per disfrutar (i potser patir) amb el que tant ens agrada, espero veure´t a l´arribada o et vinc a buscar, ànims

05 Mar 2008 22:41 - 09 Mar 2008 23:08 #315 per meep (Associat/da)
Esborro el contingut d'aquest post, perquè sembla que al XaviPapell no li ha agradat.

06 Mar 2008 08:42 #316 per kijotheh (Associat/da)
:grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:

No tengo más que decir.

Dichosa Edad y Siglo dichoso aquel dónde saldran a la luz las famosas hazañas mías. Dignas de entallarse en bronces y esculpirse en marmoles y pintarse en tablas, para memoria en lo futuro.
www.jaenman.es/

06 Mar 2008 18:00 - 09 Mar 2008 23:09 #317 per meep (Associat/da)
Esborro el contingut d'aquest post perquè al XaviPapell no li ha agradat

08 Mar 2008 09:28 #318 per Martí (Visitant)
Hola XP!

Em presento: sóc en Martí, un dels cridaners del km38, i em caracteritzo bàsicament per patir de genolls. Tant és així, que em sembla que m'acabaré canviant el nick i posant-me Amunike. Bé, la meva pregunta és la següent: ¿on es compra aquest spray que vas fer servir per la marató? Perquè és un spray d'efecte fred, oi? Jo ara en tinc un del Decathlon (cooling spray) que no serveix per res...

A veure si això m'ajuda una mica...

Per cert, enhorabona per la marató!!!

Martí

800m: 1:46 Athens 2004 (PlayStation2)
1500m: 3:33 Athens 2004 (PlayStation2)
10km: 43'47 Jean Bouin 2006
Behobia: 1:39'13 Behobia 2007
Mitja marató: 1h39'25 Granollers 2008
Marató: un dia o altre.

08 Mar 2008 10:12 #319 per XaviPapell (Associat/da)
meep amb tu ja parlaré personalment i ha una cosa que no m'ha agradat.

Marti aquest spray el compro al massatgista del Sabadell però diuen que el venen a les farmàcies, algunes no totes, si vols quedem un dia i et dono el que em queda perquè el provis

08 Mar 2008 10:29 #320 per llança (Associat/da)
Li faràs tu mateix el fregament??  :mdr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats