XaviPapell

XaviPapell

02 Mar 2009 23:11 #441 per jag75 (Visitant)
Ei,
m´alegra que vas millornat el tema de l´oxigen.
Igul és pels critsd´ànims de la marató  :he:
vinga, espero veure´ns aviat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Mar 2009 23:14 #442 per Josep58 (Associat/da)

Una noticia, avui he anat al fissio i he vist l'osteòpata, com sabeu un dels problemes que tinc es que no m'arriba oxigen als muscles, dos avui ha millorat una mica, de 82 que tenia l'ultima vegada avui en tenia 94 i el normal son més de 110.
Dissabte vaig anar a córrer la breakfast, ahir vaig estar 6 hores dret i al vespre semblava que havia fet la marató.
Però lo més fotut de tot es que no puc menjar formatges  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :mdr:

Me'n alegro Xavi són molt bones noticies, ànims crack cuida't molt, encara que sigui sense formatges. :yes:

Salutacions

Josep

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

02 Mar 2009 23:21 #443 per XaviPapell (Associat/da)
Sense formatges, sense llet, sense yogurs, sense tomaquet, sense ceba, gens de pa amb farina refinada per tan no em puc menjar les meves arepas  :grrrrrr:sense embotits que encara que no en menjo casi mai de tant en tant m'agrada menjar-me uns perritos calientes  :mdr: :mdr:, la menys carn possible de tot tipus i no més peix blanc i aquest ultim m'agrada ben poc  :grrrrrr: :grrrrrr:
Joder !!!! sembla que tingui 90 anys amb tots el respecte al Pucurull  :mdr:
Joderrrrrrrr!!! que tinc gana  :mdr: :mdr: :mdr:

03 Mar 2009 00:38 #444 per Josep58 (Associat/da)

Sense formatges, sense llet, sense yogurs, sense tomaquet, sense ceba, gens de pa amb farina refinada per tan no em puc menjar les meves arepas  :grrrrrr:sense embotits que encara que no en menjo casi mai de tant en tant m'agrada menjar-me uns perritos calientes  :mdr: :mdr:, la menys carn possible de tot tipus i no més peix blanc i aquest ultim m'agrada ben poc  :grrrrrr: :grrrrrr:

Ostres, ostres, no era més fàcil posar que pots menjar :mdr:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

03 Mar 2009 08:10 #445 per tianenc (Associat/da)
T'han tret el plaer de menjar carn.. però el plaer carnal continua permés, no?  :party: :party: doncs no et queixis home!! a mi l'ou m'agrada ben poc, però diuen que està super bo.. i no l'he vist en la llista de prohibits!!

03 Mar 2009 08:33 #446 per Zenon (Visitant)

Joder Xavi si me quitan a mi todo eso no se que tendría que comer y la cesta de la compra la haría rapidísimo ya que sólo iría a comprar pael de water  ;).

Pero ya verás como te va a ir bien, ahora creo que se te va ha hacer largo  :whistle:.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

03 Mar 2009 08:38 #447 per Pau (Associat/da)

Hola gent.
Una noticia, avui he anat al fissio i he vist l'osteòpata, com sabeu un dels problemes que tinc es que no m'arriba oxigen als muscles, dos avui ha millorat una mica, de 82 que tenia l'ultima vegada avui en tenia 94 i el normal son més de 110.
Dissabte vaig anar a córrer la breakfast, ahir vaig estar 6 hores dret i al vespre semblava que havia fet la marató.
Però lo més fotut de tot es que no puc menjar formatges  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :mdr:

Això és que xerres massa, si corressis callat t'arribaria més sang a la musculatura :rofl: :666:

Celebro que milloris 8)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

03 Mar 2009 22:31 #448 per XaviPapell (Associat/da)

Això és que xerres massa, si corressis callat t'arribaria més sang a la musculatura :rofl: :666:

COÑOOOO!!!!Això si que no ho havia pensat, ja li comentaré la pròxima vegada l'osteòpata  :mdr:

Normalment no en menjo gaire de carn però a la mínima que pugui vaig a la carnisseria i em compro 800 grams de entrecot de carn de Girona  :party: :party: i ho dic en serio, ja us faré una foto

04 Mar 2009 07:39 #449 per gorka (Associat/da)
XaviPapell hervivor?  :rofl: :rofl:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

04 Mar 2009 14:27 #450 per XaviPapell (Associat/da)
Si si, vosaltres aneu rient que el que es menjarà l'entrecot seré jo  :mdr: i quan us foti un hachasu ho faré amb entrepà a la ma  :rofl:

13 Mar 2009 22:12 #451 per canferreir (Visitant)

Hola a tothom.
Molta gent es preguntara ha on es el XP, molts ja saben el perquè estic missing in combat.
Es molt senzill, em passa una cosa que mai he tingut, estic lesionat  :mdr:
Desprès de NY, tot a anat a pitjor fins arribar el punt que tinc el següent:
Tot es basa en contractures de gran nivell, distancia i volum (jo es que si no faig les coses be ja no començo  :mdr:)
1.- Els dos piramidals.
2.- Glutis major i menor esquerra i dreta.
3.- Lumbars dret conratura suau
4.- Lumbars esquerra contracturats
5.- Fàscia esquerra
6.- Quàdriceps esquerra
Aquests tres últims sembla que siguin germans, s'ajunten que semblen i estan més durs que una pedra.
7.- Quàdriceps dret no tant malament
8.- Fàscia dreta igual que el nº 7
A tot això se li suma que no m'arriba l'oxigen a la sang (no recordo quin nom te), el mínim es de 100 no se que i jo en tinc 82, tot això dit per l'esteopata i aquest senyor també m'ha dit que tinc el fetge, pancreas i ronyons que no em funcionen correctament, que per fer vida normal cap problema però que per el tema de l'oxigen a la sang es essencial que aquest òrgans estiguin en perfecte estat.

Vaig tres vegades en setmana al fissio i ja portem 12 vegades, però la feina no em deixa fer la recuperació amb normalitat, serà qüestió de que em toqui la loteria per soluciona els meus problemes fisic  :mdr: :mdr:

Ah!!!! i no oblidem lo del genoll:
9.- Quist de beker esquerra i dret
10.- Condropatia rotuliana esquerra i dret
11.- Menisc intern dret trencat
12.- LCA dret molt deteriorat

A veure que més, que més, em sembla que no se m'oblida res, ahhhhh!!!!! si, que estic boig  :rofl: :rofl: :party: :party: i visca el córrer.

Entre totes les persones que entren en aquest web no hi ha algun guru ??  :mdr: :mdr:, a lo millor si venc la meva anima al diable, aquest em soluciona el problema jejeje!!!de pas li demano que em tregui 20 anys

Tornar a córrer ?? no ho se segur, suposo que si, quan ??  :neutral: :neutral:

Si algu vol que li faci de trauma, li faig de franc  :rofl:

Be companys/nyes a continuar amb el tema runner que això no s'acaba mai.
Salut i kms
XP

XaviPapell, aquest historial em fa  :'(, i jo pensava que els herois no es "jubilen" aviat  :rofl:. Cuida't, amic, i ànims.  ;)

Els excessos físics passan factura al cos, bé que ho sabem, però tant de bó et veiem córrent alguna cursa. L'important és la teva salut.

Fins aviat

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

13 Mar 2009 22:18 #452 per canferreir (Visitant)

Si si, vosaltres aneu rient que el que es menjarà l'entrecot seré jo  :mdr: i quan us foti un hachasu ho faré amb entrepà a la ma  :rofl:

bon profit

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

14 Mar 2009 15:53 #453 per XaviPapell (Associat/da)
Otiaaaaaa!!!! això si que te molt bona pinta  :mdr:

14 Mar 2009 20:05 #454 per koldo (Visitant)

Totalment tocat de l'ala  :party: :party: :party:

Ets un crack Xavi!

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

16 Mar 2009 23:09 #455 per XaviPapell (Associat/da)
Ostres !!!! aquesta foto es del carnestoltes del 2004 a Terrassa  :party: :party:
Aquí pesava 82 kilos , 10 menys que ara  :surprised:

16 Mar 2009 23:29 - 16 Mar 2009 23:36 #456 per RunnerSantBoi (Visitant)
Esta otra foto es del Viernes 13-3-2009 con 92 kilitos de nada

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

17 Mar 2009 23:14 #457 per XaviPapell (Associat/da)
Runners en blanco y negro para que no se vean los defectos actuales jajaja!!!!

17 Mar 2009 23:24 #458 per sioux (Associat/da)
qui et va parir, semblas al del xupa xups, per cert, saps com es deia la dona del amo de Xupa Xups? Xups  :rofl: :rofl: :rofl:.
I la fot que tens possada ara, no es de Cantonigros?

17 Mar 2009 23:54 #459 per RunnerSantBoi (Visitant)
Sioux, muy bueno lo de la Sra. chups, Xavi te agrada esta otra en plan Aristoteles

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

18 Mar 2009 15:08 #460 per XaviPapell (Associat/da)
Pero sin dinero jajajaja!!!!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats