XaviPapell

XaviPapell

31 Jul 2009 09:55 #481 per cat (Visitant)
Papellllllllllllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

has provat de menjar el meló sense la closca  :whistle: :sarcastic:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Jul 2009 12:14 #482 per XaviPapell (Associat/da)
Company cat!!! no estic fent broma
Carmeta Gorka segons els entesos tens que mastegar 28 vegades cada tros d'aliment que et fots a la boca i el Papell ho fa

31 Jul 2009 12:30 - 31 Jul 2009 12:33 #483 per David C (Visitant)
Company ¡¡estas fet un pupes¡¡.

No tindra res a veure amb la teva signatura "XP" ¿es possible que tingis que reiniciar el sistema?  :rofl:

Ens veiem a Malgrat, depen de la meva dona si anem amb vosaltres o una mica mes rapit (no gaire mes t'ho aseguro), si m'enrrecordo, portare la camara de fotos ¡
:glasses:

T'ha passat ja el de "l'anuagament" ?

Propera parada ... ¿?

31 Jul 2009 12:32 #484 per cat (Visitant)

Company cat!!! no estic fent broma
Carmeta Gorka segons els entesos tens que mastegar 28 vegades cada tros d'aliment que et fots a la boca i el Papell ho fa

wenu  :oops:

31 Jul 2009 12:44 #485 per Pau (Associat/da)
Carmeta,

Si vas amb en Xavi Papell, no cal que portis cascos :666: . I no el deixis caminar, que diu que es cansa però no és veritat, es que fa el ronso.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

31 Jul 2009 14:37 #486 per Tinte (Visitant)
Papell: un informàtic de mena! jeje  ;)

Clínica de Fisioteràpia MIOSTAF
www.miostaf.com

AERIFY RECOVERY
www.aerifyrecovery.es

01 Ago 2009 12:14 #487 per XaviPapell (Associat/da)

Papell: un informàtic de mena! jeje   ;)

:rofl: :rofl:

14 Ago 2009 14:23 #488 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom.
Avui començo vacances  :party: :party: :party: i torno a treballar el dia 07/09.
Si algú vol surtir a caminar 4/5/6 hores per muntanya no gaire dur, que m'ho faci saber.
Salut per tothom i bones vacances

14 Ago 2009 14:29 - 15 Ago 2009 13:38 #489 per XaviPapell (Associat/da)
Ehhhhhhhhhh!!!!! una cosa, teniu en compte de que si els circuits no son gaire durs puc fer 20 kms  en 3h

15 Ago 2009 13:09 - 17 Ago 2009 09:48 #490 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tots.

Em varen fer una gammagrafia fa uns dies, algú em pot explicar de manera vulgar que collons vol dir això el que posa l'informe ??.

Ligeros signos de sobrecarga articular en coxofemorales de aspecto inspecífico, sin hipercaptaciones asociadas atribuibles a patología inflamatoria o traumática activa en la actualidad.
Refuerzo en la actividad en estructuras posteriores del segmento L4/L5, de predominio derecho y que es compatible con un sindrome facetario articular inflamatorio o degenerativo focal y de predominio en la carilla interapofisaria inferior derecha de L4.
Signos de osteocondritis metabólicamente activa de aspecto degenerativo en el comportamineto interno de la rodila derecha, donde se evidencia marcada erosión osteocondral de predominio en el cóndilo medial.
Sin otra anomalis de captación en ambas extremidades inferiores.

15 Ago 2009 13:17 #491 per Sancho (Associat/da)
Habia oido hablar de una mamografia, pero no debe de ser lo mismo :whistle:
En breves palabras  N P  I
Consultemos al Sr. Google
A10

15 Ago 2009 13:23 #492 per XaviPapell (Associat/da)
kalimero, perdona. Volia posar el que deia l'informe, que es el que he posat a baix

15 Ago 2009 13:29 #493 per Sancho (Associat/da)
XaviPapell queria sacar hierro al asunto, porque asi explicado la mayoria no entendemos nada, pero queda como muy serio.
Perdona y a ver si te explican, quien sepa, lo que significan.
0a10

15 Ago 2009 13:31 #494 per XaviPapell (Associat/da)
Ja ho he corregit, gracies company

17 Ago 2009 09:49 #495 per XaviPapell (Associat/da)

Hola a tots.

Allllguiennnn sabe algo ??

Em varen fer una gammagrafia fa uns dies, algú em pot explicar de manera vulgar que collons vol dir això el que posa l'informe ??.

Ligeros signos de sobrecarga articular en coxofemorales de aspecto inspecífico, sin hipercaptaciones asociadas atribuibles a patología inflamatoria o traumática activa en la actualidad.
Refuerzo en la actividad en estructuras posteriores del segmento L4/L5, de predominio derecho y que es compatible con un sindrome facetario articular inflamatorio o degenerativo focal y de predominio en la carilla interapofisaria inferior derecha de L4.
Signos de osteocondritis metabólicamente activa de aspecto degenerativo en el comportamineto interno de la rodila derecha, donde se evidencia marcada erosión osteocondral de predominio en el cóndilo medial.
Sin otra anomalias de captación en ambas extremidades inferiores.

17 Ago 2009 10:09 #496 per XaviPapell (Associat/da)
echevarria espero y deseo con todo mi cuerpo de pies a cabeza, que estes sano

17 Ago 2009 10:28 #497 per Carmeta (Visitant)

Hola a tots.

Sin otra anomalis de captación en ambas extremidades inferiores.

XaviPapell,
Cada vegada que escrius, m'espanto...Penso: Què li haurà passat ara a aquest? Ets tot un personatge de còmic, eh! No he entès res d'això que dius que et diuen els metges, encara que espero que et recuperis sigui el que sigui.
Jo he començat a treballar avui i... Fa molta mandra, tot!

Bones i envejades caminates!

Carme

"Sobre tots els moments sublims plou, amb el temps, la prosa de la qüotidianitat però el record del moment sublim es manté intacte a les ànimes..."

17 Ago 2009 10:50 #498 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies Carmeta, jo tb t'estimo  ;)

17 Ago 2009 11:16 #499 per raulgv (Visitant)
hola Xavi Papell, primer de tot preguntar si el metge et va comentar com funciona aixó de la gammagrafia? T'ho comento pq no deixa de ser una interpretació del q veu el radiolég ( no vui dir q s'equivoqui, si no q pot donar varies causes a les que són degudes les afectacions q hi veu) segóns la quantitat de marcador acomulat a la zona.

Hi han 3 cosetes:

La primera crec q queda força clara: lleugera carrega a coxofemorals= cap de femur+ cótil (els 2)

Treball extra de les estructures a la zona lumbar per una Inflamació o un desplaçament entre L4-L5.

Inflamació recent q sembla degenerativa i Erosió de la part interna de l'ós del femur al genoll dret.

Més o menys diu aixó, potser q alguna de les paraules q utilitzo no sigui la més correcte, o que no defineixi exactament l'estat, peró he intentat simplificar-ho al maxím.
De totes maneres el millor es que t'ho expliqui el traumatóleg.

Espero haver esclarit dubtes
Peró si encara queda algún, per aquí estarém.

37'29" 10km marató del mediterrani 2009
1h23'53" Mitja de Granollers 2009
Marató.....Un dia d'aquests!!!

17 Ago 2009 11:28 #500 per XaviPapell (Associat/da)
raulgv gracies company. Be m'ho has aclarit una mica. Però clar, fins que no hi vagi no ho sabre mes exacte, unes proves diuent una cosa i altres un altre.
Es acollunant

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats