XaviPapell

XaviPapell

12 Nov 2009 09:14 #561 per Osc@r (Associat/da)
Han de ser 80Km no? :grrrrrr: :grrrrrr:
No poden ser 10, 15 o 20 tirant molt llarg.........Sempre a lo beeeestia :he: :he: :he:
Pero com fots aquestes bestieses :whistle:  :whistle: en el teu estat de forma :intello: :intello:

10.000 Vila Olimpica 2008 -41,23
Mitja Marató: Montornés 2012 1:33:30
Marató: 3´37  Barcelona 2014
www.facebook.com/oscar.g.mendez.3

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Nov 2009 14:41 #562 per XaviPapell (Associat/da)

Han de ser 80Km no? :grrrrrr: :grrrrrr:
No poden ser 10, 15 o 20 tirant molt llarg.........Sempre a lo beeeestia :he: :he: :he:
Pero com fots aquestes bestieses :whistle:  :whistle: en el teu estat de forma :intello: :intello:

Osc@r son 80 kms però ja especificarè més endavant de que es tracta. Ho saben molt poquets, no arriba a posiblement tres dits d'una ma  :mdr: o sigui tres persones  :mdr:

24 Nov 2009 20:45 #563 per XaviPapell (Associat/da)
Avui tinc dos noticies però ara no més en donaré una i es que ahir em vaig pesar i avui tb per corrobora el que veia i si senyor, el meu pes es de 89,7 kilos, deuen ser les BAYAS de GOJI  :mdr:

24 Nov 2009 21:02 #564 per Nurita (Visitant)

Bon dia, noticies.
Avui desprès de tant de temps pensant de llevar-me d'hora per anar a córrer ho he fet. a Les 05:50 m'ha sonat el despertador, m'he llevat a camara lenta i a les 06:45 ja estava a Santa Perpetua, un fred de collons. He fet dos sessions, la primera 3.760 metres a un ritme de 7'05", estiraments i la segona sessio 2.540 metres a un ritme de 6'56", m'he trobat molt cansat però ha anat be.
Però això es molt molt dur, llevar-se tant haviat es durissim, es una tortura però ho tindrem que fer si volem aonsguir un objectiu de 80 kms  :surprised:

Quina raó tens, es dur llevar-se d'hora. A mi avui els llançols se m'han encargolat al meu cos, no han deixat un milímetre del meu cos lliure així que... :sleep: no he anat a córrer  :whistle:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

26 Nov 2009 14:46 #565 per XaviPapell (Associat/da)
Be, desprès de dir la primera noticia de que ja estava en menys dels 90 kilos la segona es que dimarts vaig anar l'INSTITUT ICATME amb el doctor Ribas, veient totes les proves, en una de les radiografies va detectar en la part superior del femur per la part exterior una calsificació just per sota del gluteo mayor, aquest s'ajunta amb la fasci i el quadriceps i pot ser que aquest sigui el problema del dolor i que no em deixa córrer. Si es confirmes, la solucio seria operar, res complicat i de recuperacio normal de tres a quatre setmanes. Jo li vaig dir que ja en parlariem desprès de la marató i del repte personal.
Em tinc que fer tres probes més i tornar a demanar hora, del genoll em va dir que tal com el tinc si vaig aguantant que ho deixi com esta, l'unic es que per la condropatia seria convenient infiltrar acid hialuric.
Jo ja no em crec res, a veura que passa

26 Nov 2009 15:00 #566 per David C (Visitant)

Be, desprès de dir la primera noticia de que ja estava en menys dels 90 kilos la segona es que dimarts vaig anar l'INSTITUT ICATME amb el doctor Ribas, veient totes les proves, en una de les radiografies va detectar en la part superior del femur per la part exterior una calsificació just per sota del gluteo mayor, aquest s'ajunta amb la fasci i el quadriceps i pot ser que aquest sigui el problema del dolor i que no em deixa córrer. Si es confirmes, la solucio seria operar, res complicat i de recuperacio normal de tres a quatre setmanes. Jo li vaig dir que ja en parlariem desprès de la marató i del repte personal.
Em tinc que fer tres probes més i tornar a demanar hora, del genoll em va dir que tal com el tinc si vaig aguantant que ho deixi com esta, l'unic es que per la condropatia seria convenient infiltrar acid hialuric.
Jo ja no em crec res, a veura que passa

Tant de bo aquest sigui el problema, i et pugin possar llest per passar la ITV ¡¡  :party:

Propera parada ... ¿?

01 Des 2009 22:45 #567 per Nurita (Visitant)
Tranquil i no perdis l'esperança. La medicina es així, anar tantejant, no tot es veu a un cop d'ull. Per a mi el més important es un metge involucrat que no abandoni fins trobar el mal. Si t'han dit que pot ser aixó tu pensa que es aixó i continua amb les proves. Tot sigui aixó a la vida, operar, 4 setmanes i a córrer. Jo firmava.

Petonets  :love:

No compres, ADOPTA!

04 Des 2009 21:05 #568 per XaviPapell (Associat/da)
Nurita saps una cosa ??
T'estimo  :mdr:
David C a tu no tant però tb  :whistle:

04 Des 2009 21:12 #569 per XaviPapell (Associat/da)
Una pregunta per tots els correcats.
Crec que hi havia un fil però no he sabut trobar-lo.
Durant l'estiu quan he anat a córrer o he fet sense genollera fins i tot he arribat a fer una marxa amb na Rivendel de 32/33 kms i cap problema.
Ara be, des de que a començat el fred de veritat, ho sigui, aquesta setmana, les articulacions del genoll dret han començat a fer mal.
Voldria una crema per escalfar però les que siguin tipus radiosalil no les vull ni de lluny. Voldria una crema més suau, que escalfi tant.
De fet tb he pensat comprar-me unes malles de muntanya dura y pura per portar-les per treballar ja que a la feina aquests dies em estat per sota de 4 graus i casi tot l'hivern es igual.

En sabeu d'alguna crema ?? jo es que no e fet servir mai cap

04 Des 2009 21:51 #570 per canferreir (Visitant)
XaviPapell, prova en alguna d'aquestes:

Perskindol, gel per a massatge. Activitat física i esportiva.
Biofreeze, gel a l'alivi (amb Ilex)

A alguna cursa en dónen (a la Jean Bouin m'han donat 3 de la primera).

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

04 Des 2009 22:55 #571 per XaviPapell (Associat/da)
canferreir però aquestes escalfen ??
La segona per el nom semble que refresca, no em fotis neng que ha sobre que treballo casi sota cero a veure si em quedaré tiesu  :mdr:

04 Des 2009 22:58 #572 per XaviPapell (Associat/da)
He buscat per internet i aquestes dues cremes que dius son refrescants però els que fabriquen la segona diuen que ara han creat una que dona calor PROSSAGE però clar, com ja he dit abans si es com el Radiosalil no en vull saber es

04 Des 2009 23:33 #573 per Tinte (Visitant)

Una pregunta per tots els correcats.
Crec que hi havia un fil però no he sabut trobar-lo.
Durant l'estiu quan he anat a córrer o he fet sense genollera fins i tot he arribat a fer una marxa amb na Rivendel de 32/33 kms i cap problema.
Ara be, des de que a començat el fred de veritat, ho sigui, aquesta setmana, les articulacions del genoll dret han començat a fer mal.
Voldria una crema per escalfar però les que siguin tipus radiosalil no les vull ni de lluny. Voldria una crema més suau, que escalfi tant.
De fet tb he pensat comprar-me unes malles de muntanya dura y pura per portar-les per treballar ja que a la feina aquests dies em estat per sota de 4 graus i casi tot l'hivern es igual.

En sabeu d'alguna crema ?? jo es que no e fet servir mai cap

Has provat aquella mostra que et vaig donar? MAD FORM CREMY GEL CALENTAMIENTO?
Si vols en tinc a la consulta...

Clínica de Fisioteràpia MIOSTAF
www.miostaf.com

AERIFY RECOVERY
www.aerifyrecovery.es

04 Des 2009 23:51 #574 per XaviPapell (Associat/da)
Ostiaaa !!!! es veritat, no me'n recordava, la tinc al cotxe
Gracies company, demà la busco i la probo.
Ostres nanu estic cardadissim, tinc ora el dia 18 però dimecres et faig un truc

05 Des 2009 00:00 #575 per RunnerSantBoi (Visitant)
Xavi, yo utilizo Lápiz Termosan de venta en farmacias unos 4€, pero también puedes entrar en calor con estos látigos, ah¡¡¡ funciona :mdr:

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

05 Des 2009 10:56 #576 per XaviPapell (Associat/da)
Runners estos instrumentos ya los estoy usando desde hace años y ya estoy acostumbrado, mi cuerpo necessita algo diferente  :mdr:

05 Des 2009 11:21 #577 per Nurita (Visitant)
Tu el que necesites pel curru es aixó

tec.nologia.com/2009/02/27/pantalones-estufa/

:mdr:

No compres, ADOPTA!

06 Des 2009 13:02 #578 per canferreir (Visitant)
Amic XaviPapell,

em sap greu que hagis abandonat la cursa d'avui a Sant Andreu. Com vas dir tu a uns metres de sortir, estavas cascat i crec que això ha fet que et retiris. Molts ànims, recupera't i fins la propera cursa. Pot ser a la San Silvestre de Lloret??

Cuida't molt,

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

07 Des 2009 00:02 #579 per Tommy Gun (Visitant)
Hola Xavi Papell.
Una herida de bala en mis partes bajas me ha impedido conocerte in person en Sant Andreu. He perdido bastante sangre pero no tanta como la que tu donaste a la NASA hace ya algun tiempo. ¿250 litros? Ya he visto que tienes un físico espectacular y tremebundo y como yo, de tanto en tanto, tengo algunos problemillas... Bueno, nada importante, malentendidos con muchachos de Calabria o de Nápoles. Pues había pensado que quizás te interesara un sobresueldo. Por nada. Tu solo tienes que acompañarme cuando voy a la tintorería y si ves que alguien que no sea una tía buena me mira fijamente pues colocas tu cuerpazo entre ese insolente y yo,le tapas la visión al tipo, vamos. Es que no me gusta que me mire segun quien. Es una manía como otra cualquiera, creo yo. ¿Hace o no hace? Si dices que sí, en febrero nos vamos a los carnavales de Río de Janeiro POR LA PATILLA.

07 Des 2009 09:10 #580 per XaviPapell (Associat/da)
Antes de decirte que si mejor que tengamos una relación rápida ti y yo para conocernos un poquito más no, que te sembla ??

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats