XaviPapell

XaviPapell

26 Gen 2010 09:52 #621 per Cadillac (Visitant)
Xavi Papell, encantat de conèixer-te..... :great: :great:Diumenge a la cursa.
Salutacions

Carlos

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2010 22:21 #622 per XaviPapell (Associat/da)
Igualment company, ja era hora  :mdr:

11 febrer 2010 18:45 #623 per XaviPapell (Associat/da)
Jo sempre he dit que si la NASA em fes un estudi l'humanitat guanyaria en qualitat de vida perquè mira que el meu cos es raru raru
Tots sabeu el que tinc i que es difícil per mi anar a un ritme de 3'30"  :mdr: però es que aquesta setmana ha sigut molt estranya.
El dimarts vaig sortir a córrer, eren les 18:00 a la CdLA (Pla dels Maduixers) amb pluja i fred. Desprès del primer km vaig tindre que parar, era molt difícil córrer, em feia mal tot i estava molt carregat per totes bandes, em vaig emprenyar com una mona fins a tal punt que vaig fotre un parell de crits de l'impoten que em sentia, vaig estar com 5' parat sense saber que fer i al final vaig decidir seguir corren, mentre ho feia el meu cap s'anava omplin de ràbia fins a tal punt que semblava que estes sol i en un altre mon i que quan vaig acabar no m'havia donat compte de que havia arribat fins a la Carretera de Vallvidrera i vaig donar la volta, vaig parar quan portava 7 kms, passat el km 6 vaig notar que no podia i vaig anar paran fins que les cames ja no s'aguantaven, exhaust, cansat, sense força ni tan sols per caminar amb normalitat els primers metres. Fins al Pla ho vaig fer caminant,  i amb molt de  fred, congelat que no entenc com a hores d'ara no estic al llit.
Quan vaig arribar a casa i desprès d'haver sopat vaig posar les dades al programa del garmin i em va sortir això:

Km 1 : 7'24"
km 2 : 7'13"
km 3 : 6'48"
km 4 : 6'26"
km 5 : 5'39"  :surprised:
km 6 : 5'43"  :surprised:
km 7 : 7'01"

Vosaltres direu, collons quins temps més ridículs, però es que per mi anar a 5'39"/5'43" uffff !!!!  per mi això es com un somni
Però no s'acaba aquí la cosa, ahir tb vaig sortir a córrer, m'ho vaig agafar amb filosofia, 5 kms en 36'51" i be, a 7'22" km.
Avui he sortit un altre vegada, tenia que fer 25' escalf + 2x5000 R3' + 10' trot suau però he anat a la meva bola, he fet 12,2  kms. Els primers 2,5 kms he parat i he fet estiraments però es que els temps que em sortien no eran normal, ni el dimarts ni avui he pres EPO ni anabolitzant, no m'he en recordat i els temps per km son molt irregular i han sigut aquests:

km  1 :  7'28"
km  2 :  7'03"
km  3 :  6'39"
km  4 :  6'59"
km  5 :  6'54"
km  6 :  6'38"
km  7 :  6'45"
km  8 :  6'40"
km  9 :  6'38"
km 10 :  6'22"
km 11 :  6'34"
km 12 :  6'42"
200 m :  1'46"

Un ritme mig de 6'48", anem a veure, jo actualment entrenant fer això, ni de conya, ni amb una pistola, la veritat es que no ho entenc i l'únic que m'ha fet parar es la sobrecarrega que tinc al bessó dret que de tant que se'm puja em toca els collons i la intenció avui era de fer o arribar al 14 kms però ha pogut ser.
El que no acabo de entendre es que amb lo fotut que estic desprès dels 26 kms de diumenge, aquesta setmana hagi fet aquests entrenaments. Vosaltres tenia alguna explicació ?? dons jo no perquè em conec més que ningú.
Estic a punt d'enviar un email a la NASA  :mdr:
Perdoneu per el rotllo però es que no tinc res més que fer

12 febrer 2010 06:22 #624 per Andreu38 (Visitant)
Xavi poc a poc, et felicito :yipi: per la teva cursa a Granollers, espero que segueixis entrenant be i sense problemes.
salutacions :winktongue:

12 febrer 2010 06:55 #625 per Manel. (Associat/da)
Xavi
Entenc que l'esforç i la constancia tenen premi, i d'això em fa l'efecte que tu en saps molt.  :great:
Felicitats!!!!  :yipi:

Manel

12 febrer 2010 08:33 #626 per XaviPapell (Associat/da)

Xavi
Entenc que l'esforç i la constancia tenen premi, i d'això em fa l'efecte que tu en saps molt.  :great:
Felicitats!!!!  :yipi:
Manel

No crec que sigui la constància, els meus problemes físics no em permeten millorar tant en dos/tres dies, com la setmana que be sigui igual a les hores si que ho entendre menys encara.

Andreu38 si vols que et digui la veritat, desprès de les 2h44' a Sitges no les tenia totes i m'esperava el mateix

12 febrer 2010 09:06 #627 per gorka (Associat/da)
XaviPapell

Entrenant vas millorant, encara que no n' acabis de ser conscient. A més a més som molts els que en dies de fred anem més depressa (deu ser per les ganes d' acabar?)

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

12 febrer 2010 21:54 #628 per Echevarria (Visitant)
A vegades Xavi la rabia es la nostra millor aliada!!! Nen quins temps em sembla que sortire sol a la marato

12 febrer 2010 22:52 #629 per XaviPapell (Associat/da)
Echevarria anem a veure.
Possiblement faci la mitja de diumenge per sota de 2h25' amb 5/6 kms previs i a lo millor a Gavà per sota de 2h20' amb 6/7 kms abans.
Però les meves cames a la marató podran aguantar aquest ritme fins el km 32 o el 33 a partir d'aquí el temps es pot desmadrar i acabar a 8' km.
La meva idea es sortir el més lent possible, a prop dels 8' km que seria acabar la marató al voltant de les 5h30'/5h40' ja que si tinc que caminar ho puc fer per sota de 7'30".
L'error més gran es sortir a un ritme de 7'15" quan saps que al final aniràs a 8'
Tu acabaràs abans que jo

12 febrer 2010 23:04 #630 per Echevarria (Visitant)

Echevarria anem a veure.
Possiblement faci la mitja de diumenge per sota de 2h25' amb 5/6 kms previs i a lo millor a Gavà per sota de 2h20' amb 6/7 kms abans.
Però les meves cames a la marató podran aguantar aquest ritme fins el km 32 o el 33 a partir d'aquí el temps es pot desmadrar i acabar a 8' km.
La meva idea es sortir el més lent possible, a prop dels 8' km que seria acabar la marató al voltant de les 5h30'/5h40' ja que si tinc que caminar ho puc fer per sota de 7'30".
L'error més gran es sortir a un ritme de 7'15" quan saps que al final aniràs a 8'
Tu acabaràs abans que jo

Justament es el meu plantejament, tingues en compte que jo vull acabar o sigui que intentare portar el ritme mes alt posible que em permiti conseguir l'objetiu, havia pensat en aixo 7:40-8:00, m'he marcat arribar al 30 en 4 hores

12 febrer 2010 23:59 #631 per XaviPapell (Associat/da)
Dons noi estem igual, a mi si tot va be em seguiran la meva dona i els meus fills que si vols que et portin quelcom ja ho saps

13 febrer 2010 00:17 #632 per runjackyrun (Associat/da)
Ei Xavi! Moltíssima sort! Segur que ho faràs genial! :yes: L'any vinent, si vols anem junts, ok?  :P
A veure si ens veiem pels Bombers!
Sort a les maratons de BCN i Gavà! Ànims!  :yipi:
Espero que la cama et respecti!

Salut i (molts) kms,

Jacky

Baby steps

13 febrer 2010 07:49 #633 per Echevarria (Visitant)

Dons noi estem igual, a mi si tot va be em seguiran la meva dona i els meus fills que si vols que et portin quelcom ja ho saps

Merci estic intentant convencer a la meva dona, pero merci igualment  :great: :great: :great: :great:

13 febrer 2010 11:29 #634 per XaviPapell (Associat/da)

Ei Xavi! Moltíssima sort! Segur que ho faràs genial! :yes: L'any vinent, si vols anem junts, ok?  :P
A veure si ens veiem pels Bombers!
Sort a les maratons de BCN i Gavà! Ànims!  :yipi:
Espero que la cama et respecti!
Salut i (molts) kms,
Jacky

runjackyrun moltes gracies per els ànims, des de la mitja de Granollers estic una mica més animat ja que vaig sortir bastant negatiu i tot va anar super be.
Bombers no la correré ja que el dijous dia 11 em fan el primer dia de tractament per treure'm l'edema que em provoca el dolor a la cama, en principi son unes 3 sessions, una cada tres setmanes i tinc prohibit fer res d'esport, però possiblement estaré a la sortida per animar.
I respecte a la marató de l'any que be, si la fas ja pots comptar amb per arribar juntets a meta agafadets de la ma  8)

Echevarria digal.li a la teva dona que s'ho passara pipa, els nens gaudeixen com a camells i això que ja no son ten nens  :mdr: , això d'esperar a un familiar que si passa, que si ja tindria que estar aquí, que no arriba, li ha passat quelcom ?? ostres !!! noi, una vegada han gaudit de tot això i desprès veure't com trepitges la catifa, les sensacions que senten son indescriptibles

13 febrer 2010 15:02 #635 per runjackyrun (Associat/da)
Ostres Xavi, no ho sabia... em sap greu. Espero que després de les 3 sessions ja no tinguis molèsties i tot vagi sobre rodes... I també espero que ens coneixem en persona, finalment pels Bombers encara que sigui només per animar... no cal que esperis l'arribada... t'adormiries esperant  :oops:

Sobre això que dius de la família... ha de ser molt bonic... els meus nens són massa petits encara per entendre-ho. Van estar per anirmar-me a la Sansi i quan em van veure no van saber què dir... en fi... esperem que en poquet temps cridin i m'animin a ple pulmó! I el meu home... bé... no comment... se li fa molt feixuc... entenc que el peque només té 15 mesos i porta feina, però de fet, està assegut al cotxet (deixar-lo caminar seria perdre'l segur :yes:) en fi... s'hi haurà d'anar acostumant, o acostumar-me jo a que no hi siguin... tot i que malgrat els nens (encara) no animin, saber que hi són, dóna molta energia!

Doncs apa, et prenc la paraula i l'any vinent, si tot va bé, fem la marató de BCN junts!  :yipi: :yes: :yipi: (I el meu home que mogui el cul i que hi sigui... això SÍ que s'ha d'immortalitzar!!!!!)

Salut i (molts) kms,

Jacky

Baby steps

14 febrer 2010 18:33 #636 per XaviPapell (Associat/da)
Jacky ja ho veuràs, arribar a meta en una marató es un sentiment que no es pot explicar, simplement ho tens que fer per saber-ho.

Dons avui he fet la mitja de Barcelona, m'acompanyat el 7/8 primers kms en David C (moltes gracies company) a un ritme per sensacions, a partir del km 14 ha sigut en Albert67 fins el km 17, en aquells moments portava un ritme mig de 6'42 per km però ja feia estona que els bessons no rotllaven be i a partir d'aquest km ja he començat anar a més de 7' km i al passar del km 19 ha sigut bastant caòtic, sort que en els últims 200 metres companys correcats (Danistal i en Zenon) m'han portat fins el final per fer un temps de 2h28'11" i acabant molt molt cansat muscularment.
De tot això puc dir que avui he acabat la meva mitja marató 180 i es per estar content

14 febrer 2010 18:46 #637 per PereBoss (Associat/da)
Xavi, mirant fotos de la web de Granollers he trobat aquesta. Ja l'havies vist ?  :great:

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

14 febrer 2010 18:52 #638 per XaviPapell (Associat/da)
Dons no company, ja faré una ollada

14 febrer 2010 19:04 #639 per canferreir (Visitant)
XaviPapell, vaig llegir la teva queixa al post de la mitja de Barcelona, i crec que tens molta raó pel que dius. Haurien de deixar més marge de temps. Recordo mitges que venien arribant corredors 10' mes tard del limit establert i cap problema. Ara, que fent dues onades de sortida trobo lògic que deurien de deixar més temps de perllongació. I si no, que no es compliquin la vida i surtim tothom.

A mes, crec que deus saber, el que compta per fet la mitja en garantíes i dins del limit establert es pel temps real. Cadascú haurà de tenir el ritme que s'ajusti a aquest temps i si no es així, es desqualifica. Al teu cas, que vas arribar en poc més de 2h28', hauria de ser just que arribésis sense els globus i els arcs al terra, encara ets a temps. Suposo que l'organització deu pensar en acabar la prova perquè els nanos estaven pelats de fred i volien plegar aviat.

Ànims, Xavi. Estic amb tu.

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

14 febrer 2010 22:45 #640 per XaviPapell (Associat/da)
Candido primer de tot enhorabona per la teva mitja ja casi t'apropes als 6' km.

Anem a veure, jo no es que em queixi, ja he dit que trobar-me amb tot allo a l'arribada me la pela perquè el que volia era acabar-la per el numero de mitjes que ja porto.
Però com ja he dit abans, jo he fet 2h28'11" estic dintre de les 2h30' que dona l'organització i com tots no sortim en el mateix segon dons no ho entenc, esta clar que son 2h30' des de el tret de sortida però crec que es un tema que es tindria que millorar, com ?? que posin una sortida de 1000 metres d'ample i que tots sortim a la mateixa hora

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats