- Missatges: 93
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola a totes/tots.
Ahir per mi era un dia complicat.
Per una banda tenia la seguretat de que no acabaria la marató, veient tots els problemes físics que arrossego, més els problemes de bessons de les ultimes setmanes eren els que més por em feien i aixi va ser, dos sessions de fisio aquesta ultima setmana no van ser suficients. Per un altre banda sempre hi ha l'esperança i de tenir aquell punt de fe de trepitjar la catifa de sortida i poder entrar a meta amb aquell sentiment de gloria inexplicable.
Abans de la sortida, tot va ser magnific fins que vaig començar a caminar per anar al meu lloc derera de tot, els nervis començaven a recorrer el meu cos, quan vaig veure a la Nuria, al Jose i al Lluís, l'alegria va ser tant gran com inexplicable, fins i tot de l'emoció se'm van sortir les llàgrimes, moltes gracies de veritat.
No estic dessabut, ni desmoralitzat, se que tinc moltes limitacions i se fins ha on puc arribar, per tant, tot el que faci o pugui fer en aquest mon del córrer m'omple d'orgull i satisfacció, puc estar content i feliç de haver corregut 30 kms de la marató de Barcelona, d'haver gaudit de tot , de fer casi 27 kms sense problemes, d'animar constantment a una pila de corredors que anava passant, de petar la xerradeta amb estrangers amb el meu curt angles, de fer conya amb la guàrdia urbana, mossos, amb el public, fer tot això sense pensar si em feia mal aquí o allà .
Que més puc demanar ?? no puc demanar res, simplement estic molt agraït de poder haver fet tot això.
De veure com aquesta marató es el que es i mirant enrera del que era l'any 2001 quan vaig córrer la meva primera amb 3.800 corredors amb un recorregut trist, sense animació, amb clàxons a cada moment i de vegades crits negatius de la gent.
El córrer es una filosofia, una filosofia que ens ajuda a ser més forts, que ens ajuda a tirar endavant, que ens ajuda a ser millors persones però hi han coses molt més important en aquesta vida que estan per sobre d'aquesta esport i realment son aquestes les coses que es tenen que valorar i per les que tenim que lluitar .
A partir d'ara estaré al voltant de dos mesos sense posar-me les sabatilles amb l'esperança de poder continuar fent aquest esport amb una mica menys de problemes físics.
No més em queda agrair a totes les persones que meu donat suport, no teniu ni idea del que això significa per mi .
Una abraçada per tothom
Ens veiem
XP
Xavi ara mateix tinc els ulls cristalins, mai oblidaré la teva careta quan per fi et vam veure. Vaig voler sortir amb tú però va ser imposible, ens van fer fora, normal :mdr: Volia compartir encara que siguessin un parellet de km.
Ets especial.
:love: :love: :love: