XaviPapell

XaviPapell

23 Jun 2010 17:07 - 23 Jun 2010 17:11 #761 per XaviPapell (Associat/da)
Be, he anat al fisio.
L'he explicat tot fins a l'ultima lletra i per els sintomes que li he dit de seguida m'ha dit que es una bursitis que a fet que em surti el edema que em va dir el Ledesma/ICATME, aquest edema desprès de estar tant de temps sense tractar s'ha enquistat, quan l'he explicat que em va dir que fes ones de xoc s'ha posat les mans al cap dient-me de que amb una infiltració en aquesta bursitis i el edema en un 95% del casos es desfà i marxa. No m'ha fet res perquè divendres li tinc que portar la RM i segons com ho vegi i el lloc ha on es a partir d'aquí farem.
Si te raó amb el que m'ha dit es per matar al Ledesma i a tota la xusma, fer-me gastar casi 800€ per res. No hi ha dret
Però amb tot el que arribat a llegir, la meva opinió es que la causa del dolor que tinc al quàdriceps/fàscia no ve de la bursitis, no se, tinc aquest pressentiment

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Jun 2010 17:30 #762 per David C (Visitant)
Si vols ajut per anar a fotra-l'hi alguna patada als collons a algú, m'avises. A veure si amb la inflitracio tornes a pode correr collons ¡

Propera parada ... ¿?

23 Jun 2010 19:07 #763 per XaviPapell (Associat/da)
DavidC no estic convençut de que la bursitis sigui la causa del mal que tinc.
Aquesta mai a donat senyals ni molèsties com a tal, per això dubto de que traient-la em marxi el dolor
De totes maneres aquest intrús es te que treure i la zona la tenim que netejar.
Si necessito un matón t'aviso  :mdr:

25 Jun 2010 19:33 #764 per XaviPapell (Associat/da)
Be, ja m'han punxat antiinflamatori, m'ha fet un mal que me cagu, ara no em fa mal res ja que com aquestes infiltracions tenen anestesia, dons clar, no sento cap molèstia, el resultat ho sabre al cap de un parell o tres de dies.
Dilluns tinc hora amb el Seijas i a la conclusió que he arribat es que tinc una bursitis que s'ha quedat en l edema actual cosa que no m'ho van exploicar tant clar. A les hores com ja se que va el tema l'inflaré de preguntes a veure si una infiltració de corticoides que es un dels tractaments més efectius en aquests casos pot donar resultat.
Si el tiu es desvia de que puc fer un tractament que fan uns col·laboradors seu, que no se que, que pa aquí i pa lla, ja tindre clar de que van per fer negoci, a les hores res de res.

25 Jun 2010 19:51 #765 per Barceruel (Associat/da)
XP, se't veu que tens mooolta experiencia en aquests mundillos dels metges...  :P
Algunes cosetes:
- Tens tota la raó en que una bursitis no es MAI la causa, sino una consequencia del mal funcionament de l'articulació. En si, tot el que vas explicant està relacionat. La fascia lata (cintilla iliotibial), per fregament, pot inflamar la bursa i inclús provocar l'edema ossi al condil extern. Es una lessió relativament frequent en corredors de fons (a l'associació conec algun exemple  :whistle:).
La localització del edema et dirá si es degut a la cintilla (seria més lateral) o a l'impacte (es localitzaría a la part que s'articula amb la tibia). Ara, tornant a la causa... Perque la cintilla no treballa bé?  :neutral: S'hauría de valorar la cadera, el turmell... la globalitat de l'extremitat inferior i fins i tot les lumbars.
- De totes maneres, els edemes ossis son fotuts i llargs de recuperar. I el mes important es treure el motiu que el cronifica. En el nostre cas, deixar de correr temporalment (i que consti que em fot molt haver de fer aturar-se a la gent). Ja sé que tu vas parar fa temps...  :yes:
- L'infiltració de corticoide et pot ajudar a baixar el dolor, pero es un tractament simptomatic. Si no vols recaure, continua buscant la causa.
- Si el Dr.Seijas es de l'equip d'en Cugat (jo no el conec), no dubtis que et proposarà algun tractament amb cel.lules mare. Ultimament les posen fins i tot per les morenes...  :rofl:
Anims. Segur que arribaràs al final del cami.  :biggrin:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

25 Jun 2010 20:07 #766 per Nurita (Visitant)
Xavi paciencia, t'ho dic jo que en tinc molt poca pero vaig aprenent. Quan s'ha de parar es para i punt. Et dic com sempre, busca una altra activitat esportiva que no t'afecti i et permeti estar en forma, i gaudeix de l'esport d'una altra forma. A vegades ens ofusquem i ens empenyem que l'únic que ens pot fer feliç es aixó i no tirem endevant.

I busca, no paris de buscar, tot te una solució. Costa trobar qui tingui interés pero mira, al final s'aconsegueix.

Una nurit@abraçada i un petó  :love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

26 Jun 2010 00:35 #767 per XaviPapell (Associat/da)
Barceruel moltes gracies, no t'ho dic perquè si.
Ara en se una mica més per poder afrontar la visita amb en Seijas i a veure que em diu.

Nurunjita buscar un altre esport depenent del tipus de bursitis que tingui tb em pot afectar, fins que no tingui una causa del problema i una solució no pararé de posar-me les sabatilles, de que serveix parar si no tens un tractament especific, fare més o menys però vull sentir com cau la suor per la meva cara, ja vaig parar casi sis mesos desprès de la marató del novembre del 2008 amb 32 sessions de fisio i res.

26 Jun 2010 09:27 #768 per Nurita (Visitant)
Xavi, alguna cosa ha d'haver que quan la fagis no tinguis dolor ¿no? aixó hem referia.

;)

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

27 Jun 2010 23:09 - 27 Jun 2010 23:11 #769 per XaviPapell (Associat/da)
Per primera vegada en tres anys tinc que dir que no sento cap molèstia en la cama, es que no m'ho puc creure, no més de pensar que estic en el sofà i que es com si no tingues cama esquerra es increïble.
Això no vol dir que no torni o que demà o dimarts vagi a córrer i em faci mal, però aquesta sensació no me la crec

28 Jun 2010 14:48 #770 per David C (Visitant)

Per primera vegada en tres anys tinc que dir que no sento cap molèstia en la cama, es que no m'ho puc creure, no més de pensar que estic en el sofà i que es com si no tingues cama esquerra es increïble.
Això no vol dir que no torni o que demà o dimarts vagi a córrer i em faci mal, però aquesta sensació no me la crec

Nen, aixo pinta be ¿no?, pero prent-ho amb calma

Propera parada ... ¿?

28 Jun 2010 15:28 #771 per Helen (Visitant)
:yipi: :yes: :yipi: :yes:

:yipi:

It's never too hot. It's never too cold. You're never too tired. You're never too busy. Put your shoes on and go run!!

28 Jun 2010 16:27 #772 per XaviPapell (Associat/da)
Suposo que deu ser per l'infiltracio i que debe ser comida para hoy y hambre para mañana.
He anat almb el Roberto Ceijas, cap novetat, s'ha estat mirant una bona estona totes les proves que tenia.
El edema ?? jaja!!! no ha fet ni cas, diu que era insignificant i el que si ha vist es que tenia moltíssimes rotures fibril·lars i una dismetria a la cadera sense importància, cosa que ja sabia.
Una ecografia dinàmica i hora el dia 16/07.
Em que do igual

28 Jun 2010 18:34 - 28 Jun 2010 18:39 #773 per Barceruel (Associat/da)

Suposo que deu ser per l'infiltracio i que debe ser comida para hoy y hambre para mañana.

Desgraciadament...  :yes:  :yes: :'( :'( :yes: :yes:
Tu continua buscant la causa, que es el que fara no recaure.  :great:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

11 Jul 2010 16:50 #774 per runjackyrun (Associat/da)
Ànims XP!!! Jo diria que gairebé ho has trobat... ja saps el que diuen... quien la sigue la consigue!  :yes: :yes:

A veure què diu l'eco del dia 16... esperem que porti les respostes que esperes!

Salut,

Jacky

Baby steps

10 Set 2010 15:55 - 10 Set 2010 15:58 #775 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tots.
Últimament no escric gaire en aquest fil però el que posaré ara encara que m'han assegurat que de moment no es preocupant tinc que prendre una serie de mesures si no vull que el problema es consideri greu.
Com molts de vosaltres sabeu soc una persona que amb el menjar em cuido al màxim encara que reconec que algun dia de tant en tant faig de les meves.
Be, el problema es que em van fer una proba (no se com es diu) per comprovar el tema de la quantitat d'insulina a la sang, et treuen sang, et donen un liquid dolç asqueros, repugnant i vomitiu,  et treuen sang al cap d'una hora i l'ultima extracció als 120'.
Els resultats en números no els tinc a ma però son bastant elevats, la explicació de la endocrina es que genero molta insulina però que aquesta no fa efecte en la grassa, ni res de res i per tant es casi be impossible reduir pes, m'ha dit que tinc que canviar la dieta, me ha donat unes pautes i m'ha recomanat de fer un tractament amb unes pastilles de minerals i desprès prendre uns sobres de Pronokal que llegint per internet es veu que els resultats son molt positius.
El problema es que aquest sobres i per la quantitat que necessito al mes, em puc gastar al voltant de 200€ i el XP como que no se gasta aquests diners.
He mirat i buscat per internet els aliments de Baix index de glucèmia però en cada pagina d'internet diuen coses diferents.
Ara be, la meva pregunta es, algú te una taula que sigui complerta ha on t'expliquin exactament la composició de cada aliment i que parli de quantitat de hidrats de carboni i index de glucèmia, o simplement algú em pot aconsellar.
Algú li ha passat el mateix i li han donat una dieta per solucionar el problema de la insulina ??

11 Set 2010 08:58 - 11 Set 2010 09:32 #776 per Barceruel (Associat/da)
XP:

Encara que a mi no em fa falta  :glasses: :glasses: , jo menjo per definició amb carregues glicèmiques baixes. Ho faig per salut i per millor rendiment a les curses.

No se si en el teu cas serà suficient, pero n'hi han mil formes de substituir al tipic menjar de l'esportista (pasta, arros, pizza...), que encara que et dona molta energia fa anar de bòlit a l'insulina, ja que provoca pics alts de sucre a la sang i el pancreas ha d'anar compensant com pot. Treballant amb una curva d'insulina més constant no forcem tant el cos. La clau està en menjar aliments on els carbohidrats siguin d'absorció lenta...
Està clar que jo tampoc em gastaría 200€ al mes en "polvos"  :he:

No tinc cap llista feta dels aliments, pero com que ens veurem d'aqui a uns dies, recorda-m'ho i en parlem. En el fons, es molt més efectiu una bona xerrada on et quedin clars els motius pel que has de canviar la forma de menjar, que no pas que et pasi un llistat i te l'hagis de mirar cada vegada que vulguis anar-te "de tapeo".  ;)

11 Set 2010 18:09 #777 per XaviPapell (Associat/da)
Collons Victor com em toqui la loteria tindràs que deixar la consulta perquè seràs el meu cuidador personal jeje!!!

11 Set 2010 18:12 #778 per XaviPapell (Associat/da)
Porto dos dies llegint per internet i es un coñazo ja que uns diuen una cosa i d'altres un altre i amb les taules d'aliments de IG no hi ha cap d'igual
Cada taula te un index diferent
L'endocrina que vaig anar es de la mútua però he demanat hora per la meva metgessa de capçalera que la veritat es que confio bastant i a veure que em diu.
Es que m'estic tornant boig, un dia d'aquest escriure un email a la NASA, ja ho diu la meva mare que va parir un extraterrestre  :mdr: però ni ella ni el meu pare ho son  :oh:

11 Set 2010 19:56 #779 per runjackyrun (Associat/da)
Ànims XP, jo tinc un problema similar i costa molt trobar els aliments millors. A mi em ve d'haver fet diabetis gestacional... ja me val, però bé... mica en mica... molta sort! A mi també em passa que el gluten m'afecta negativament. No sóc celíaca però si trec el gluten vaig millor... el problema??? Que m'encanta la pasta i el pa  :oops: :oops:

Ens veiem demà  :love:

Salut,

Jacky

Baby steps

01 Oct 2010 18:56 #780 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom
Ultimes noticies des de Sants.
Avui he anat al trauma amb la ultima RM que em van fer, collons !!!! fa por llegir el que posa el diagnostic, el genoll dret el tinc molt molt fotut però el cas es que no es que sigui un gran problema per mi a l'hora de córrer però el traumatòleg flipa quan li dic que mal no em fa, son simplement molèsties i que entrenant puc arribar a córrer 32/33 kms sense problema.
La solució que tenim es canviar d'esport o senzillament fer menys impacte, que això no seria problema.
En segon lloc baixar de pes, això es pràcticament impossible, les meves cel.lules son extraterrestres i encara no hi han aparell que les puguin analitzar
I en tercer lloc es fer un tractament de factors de creixement
Aquest ultim es una incògnita, pot sortir be i em pot ajudar a regenerar un tant per cent els cartilegs .

la meva pregunta es :
Hi ha algú que s'ha fet aquest tractament

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats