XaviPapell

XaviPapell

05 Mar 2010 18:55 #661 per runjackyrun (Associat/da)
Xavi, ja hi pots comptar  :yes: :yes: el que passa és que si vas fent aquets ritmes de 5'km... hauré de córrer més sola que la una  :neutral: però bé... podem estar junts a la sortida  :yipi:
Diumenge anirà genial, ja ho veuràs! No deixis que et domini, domina-la tu a ella! Endavant XP! :party:

Salut i (molts) kms,

Jacky

Baby steps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2010 20:30 #662 per XaviPapell (Associat/da)
Qui ha dit de que jo vaig a ritme de 5' km ??  :oh: :oh:
El diumenge netra en la web de la marató i mira el meu ritme  ;)

06 Mar 2010 00:35 #663 per runjackyrun (Associat/da)
Pel que he llegit faràs la marató en 5 hores o una mica més  8), però vaig llegir que sorties a entrenar i que cada km era més ràpid que l'anterior  :yipi:, de totes maneres si l'any vinent tens ganes de fer-la de tranquis, sàpigues que jo hi aniré de "tranquis" pq és el meu ritme :neutral: i llavors la podríem fer junts que seria genial!  :yes:

Apa, ara a descansar... això ja ho tens a tocar... quina emoció!  :party:

Molta sort i gaudeix a tope!

Jacky

Baby steps

06 Mar 2010 12:42 - 06 Mar 2010 12:44 #664 per XaviPapell (Associat/da)
runjackyrun jo ja he fet tot el que tenia que fer, ja porto molta tralla en aquest mon del córrer, no dic que algun dia si em mig recupero podria anar a fer una bona marca personal en marató però sincerament mes igual.
Jo ja he dit en altres fils que si l'any que be puc acabar la marató de Barcelona en menys de  5 hores be, hi ha algú que em demana que l'acompanyi encara que sigui a un ritme més lent jo seré el primer en oferir-me.
No més que em recuperes un 30% de tot el que tinc baixar de les 5h ho tinc molt assequible, sense problema i si la recuperació fos el 50% ja no ho vull ni imaginar  :mdr: .
Aixi que ja pots començar a mentalitzar-te , llegir les cròniques dels companys i guardar-te la que més t'agradi , per un corredor fer una marató es com una dona tenir un fill i no ho dic de broma

Avui he anat a fer la Breacfast runner i no he tingut bones sensacions, els bessons molesten, pot ser encara estic adolorit per la matxacada d'ahir del fisio que em va trobar molt malament i em va treure molta merda, esperem que demà no senti les molèsties al menys en els primers 27/28 kms

06 Mar 2010 13:54 #665 per runjackyrun (Associat/da)
Oh Xavi!! Ets un  :love: M'ha agradat la comparació de tenir un fill i córrer una marató... per mi córrer una marató seria com tenir el meu quart (i a més maratons, més) fill... amb un embaràs llarguíssim però amb un resultat, igual que el fill, genial... creuar la línia d'arribada  :yipi: Per mi, el temps realment és el de menys, jo sé que no sóc ni keniata ni olímpica i que acabo de començar però a mi m'agrada el que faig i per això el meu objectiu és simplement (o no tan simplement) acabar les curses que començo  :happy: i realment cadascuna és com un part  :rofl: La marató serà un part... maratonià :rofl: :rofl: :rofl:

Espero que els  bessons no et molestin demà i sobre tot que t'ho passis bé i t'enduguis un bon record passi el que passi. També espero que et recuperis no al 50%, sinó al 100% i així tot sigui meravellós  :yes: Ànims!

I per demà... molta energia, molta sort i (tot i que virtualment) jo seré allà animant, ja ho saps i a més la teva família t'anirà seguint... això per mi no té preu  :love:

I l'any vinent... sí, sí... la fem junts... quina canya... serà genial! Jo demà seré a la volta a l'Estany de Banyoles (6.5K). Porto una setmana sense córrer (he estat malalata amb la passa de la panxa i... desmotivada  :neutral:) però faré el que pugui... en tinc ganes! Així que estarem corrent a la vegada tot i que a llocs diferents  :yipi:

Doncs apa... a gaudir del recorregut que ja saps que tan important com és arribar, també ho és el camí... ja el tens tot fet... ja només queda la "volta" final! Go Xavi Go!!!!!!  :yipi: :yipi: :yipi:

Jacky

Baby steps

06 Mar 2010 14:03 #666 per Nurita (Visitant)

runjackyrun jo ja he fet tot el que tenia que fer, ja porto molta tralla en aquest mon del córrer, no dic que algun dia si em mig recupero podria anar a fer una bona marca personal en marató però sincerament mes igual.
Jo ja he dit en altres fils que si l'any que be puc acabar la marató de Barcelona en menys de  5 hores be, hi ha algú que em demana que l'acompanyi encara que sigui a un ritme més lent jo seré el primer en oferir-me.
No més que em recuperes un 30% de tot el que tinc baixar de les 5h ho tinc molt assequible, sense problema i si la recuperació fos el 50% ja no ho vull ni imaginar  :mdr: .
Aixi que ja pots començar a mentalitzar-te , llegir les cròniques dels companys i guardar-te la que més t'agradi , per un corredor fer una marató es com una dona tenir un fill i no ho dic de broma

Avui he anat a fer la Breacfast runner i no he tingut bones sensacions, els bessons molesten, pot ser encara estic adolorit per la matxacada d'ahir del fisio que em va trobar molt malament i em va treure molta merda, esperem que demà no senti les molèsties al menys en els primers 27/28 kms

Xavi deixa de pensar en com et trobes o com et trobaras, així no et relaxes. Ves a fer una sauna al gim, paseja amb la rosa, fes la migdiada, mira la tele no se...pero deixa de pensar en com et trobes perque no serveix de res, el que pasi pasara i punt, amb aixó només fas que estar més tens. I tot aixó t'ho dic amb carinyo, que després em dius que t'esbronco  :love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

06 Mar 2010 15:13 #667 per XaviPapell (Associat/da)
:P :P 8)

06 Mar 2010 21:03 #668 per Pau (Associat/da)
Nen,

Recorda a Medoc, ni tu et creies que podies acabar. ÀNIMS!

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

06 Mar 2010 21:11 #669 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies Pau.
Ens veiem demà al km 38

07 Mar 2010 17:47 #670 per Nurito (Visitant)
com a anat XP?? ens ha fet molta ilusion veure't,ja pensavem que no et trobariam  :happy:

07 Mar 2010 18:02 #671 per Enric59 (Visitant)
Papell, t'he estat esperant a la Catedral fins quarts de 3, quan m'han dit que t'havies retirat. Em sap molt de greu. Com estàs, company?

Una abraçada molt forta de les moltes que et dec  :love:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

07 Mar 2010 18:25 #672 per Pau (Associat/da)
Nen!

T'hem preparat una bona festa al 38 i no has vingut :'( :'( :'(

Espero que no sigui res.

Cuida't.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

07 Mar 2010 18:44 #673 per runjackyrun (Associat/da)
Ostres Xavi, de debó??? Em sap mooolt, moooolt, moooolt greu  :'( :'( :'( Moltíssims ànims! Ja veuràs com amb les sessions que et faran la cosa va de nassos i tornes a córrer en un plis.

Descansa i recupera't  :love:

Jacky

Baby steps

07 Mar 2010 18:49 #674 per krlos (Associat/da)
Una abraçada Xavi!

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

07 Mar 2010 19:05 #675 per antonimg (Visitant)
Em sap molt greu company, una abraçada

Toni.

Quan no puguis córrer trota, quan no puguis trotar camina, quan no puguis caminar utilitza el bastó però mai t'aturis.

07 Mar 2010 22:17 #676 per canferreir (Visitant)
Ànims, XaviPapell, ho has intentat i has demostrats que tu pots, pero quan les coses marxen malament...

Segur que hauran més maratons i millors dies. Una abraçada.

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

07 Mar 2010 23:43 #677 per cristina (Associat/da)
Hola XP.
Te hemos estado esperando en el avituallamiento de la catedral hasta que hemos visto que venia el coche escoba. 
Si esta maratón no la has podido terminar por x motivos no te desanimes y ya veras que en la próxima la acabas seguro; muchos ánimos y a seguir hacia adelante.
Chao chao  :winktongue:

Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

07 Mar 2010 23:58 #678 per solteron (Associat/da)
Xavi , amb les tres mitjes gairebé seguides ja t'havies guanyat els galons, i avui encara has fet mes de 30 km ( ja voldria jo aguantar tant) , que valent que ets !!

08 Mar 2010 00:14 #679 per lunde (Visitant)
Molts ànims Xavi  que el millor està per venir !

08 Mar 2010 00:24 #680 per Jordi Sanz (Visitant)
Anims XP,estavem esperan-te a l'avituallament quan ens han dit que havies plegat ,pero t'has currat 30 kms .

1 persona, 0 temors , 2 collons, avui  no han sigut 42 pero si 30 , i segur que dintre de poc caurà alguna altre cursa sonada.

Anims , recuperat i a per una altra

Jordi

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats