- Missatges: 1456
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
15 minuts aixo no es res per tu :love:Gracies Jacky ja veig que tu ets una dona com cal :mdr: , com llegeixi això la Nurita em mata
Acabo d'arribar, no eren 40' però si 15. Us ho dic de veritat, es dur molt dur. Et posen l'aparell amb una intensitat baixa i van buscant fins que troben un punt que fa una mica més de mal, quan li confirmes et pujant la intensitat de l'aparell i cohones que dolorrrrrrrr, no siento las piernas . La doctora m'ha dit que la intensitat de la màquina era bastant per sobre de lo normal i jo com un tonto li anava dient, aquí no aquí si aquí no aquí si
En fi, que el dia 25 tinc un altre sessió, m'ha dit que puc fer estiraments i el·líptica però res d'impacte
:surprised: a mi em fan aixó i m'han de ficar a la presó perque els escanyu. El nen no surt si no hi ha anestesia que coll.....s
Jo porto 3 cesàries i a la primera no tenia tota la zona adormida...
Jacky
15 minuts aixo no es res per tu :love:Gracies Jacky ja veig que tu ets una dona com cal :mdr: , com llegeixi això la Nurita em mata
Acabo d'arribar, no eren 40' però si 15. Us ho dic de veritat, es dur molt dur. Et posen l'aparell amb una intensitat baixa i van buscant fins que troben un punt que fa una mica més de mal, quan li confirmes et pujant la intensitat de l'aparell i cohones que dolorrrrrrrr, no siento las piernas . La doctora m'ha dit que la intensitat de la màquina era bastant per sobre de lo normal i jo com un tonto li anava dient, aquí no aquí si aquí no aquí si
En fi, que el dia 25 tinc un altre sessió, m'ha dit que puc fer estiraments i el·líptica però res d'impacte
David tiu no m'espantis si us plau, el divendres em van trucar per dir-me que em canviàvem l'hora per dijous ja que com a mínim son dos setmanes entre sessions
Jacky moltes gracies, no m'obsessiono el que passa es que et diuen una cosa i resulta que res i un ja comença a estar fins allò :mdr:
De millora res, al contrari tinc unes punxades que no les havia tingut mai, l'únic que puc pensar es que aquestes volen dir que m'està curant però collons, de vegades sembla que m'estiguin clavant un ganivet
Jacky he visitat 6 traumatòlegs i soy pobre
Clar que ho he preguntat
Jacky he visitat 6 traumatòlegs i soy pobre
Xavi, jo també creu-me però per mi ha estat la pasta millor invertida de la meva vida... aquest noi, bé el Dr. Surós, em va fer preguntes que no m'havia fet mai ningú i ho va clavar... van ser 3 llaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargs anys de dolor i ell me'l va treure! Hi tinc molt bon rotllo amb ell, si vols diga'm quin és el diagnòstic que t'han donat i li comento a veure què en pensa... això no costa $$$ :wink2:
Molts molts moltíssims ànims... sé què és i no és divertit!
Un petó
Jacky
Que borde :no:Clar que ho he preguntat
Ja se perque no et piquen els mosquits, perque ets un repelent :beurk:
Que borde :no:Clar que ho he preguntat
Ja se perque no et piquen els mosquits, perque ets un repelent :beurk:
Però si t'he contestat normal, que vols que et posi, 27 cors i 52 petons ?? :grrrrrr: :grrrrrr:
Tete neng en porto 6 de traumatòlegs i cap menys l'ultim que em va dir que tenia l'edema els demés res, simple sobrecarrega