XaviPapell

XaviPapell

02 Nov 2010 17:12 #801 per tianenc (Associat/da)
Ànims XP, pensa de forma positiva.. una mica de canvi d'esport principal sempre va bé, a part, que com diuen més amunt, amb la voluntat que tens, segur que reapareixeras, pq a tu t'agrada córrer i disfrutes en aquest món.

Una abraçada i ens anem veient.

P.D:Si desapareixes ja et vindrem a cercar.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Nov 2010 17:24 #802 per canferreir (Visitant)
Molts ànims, amic Xavi

El cos és savi, però també és tocaco....ns. A vegades quan menys se l'espera a algú, cau lesionat. Ja vaig comprovar que tant a Sant Andreu de 2009, la Marató de Barcelona i ara a Sants diumenge passat, els teus abandonaments van estar per aquests motius. I crec que, tant t'agrada córrer, intentar fer rodatges curts (25'-35') i suaus dos o tres dies. Forçar el cos no és adequat per tothom, i menys amb els problemes que portes tu.

Jo propondria que de moment deixis les competicions pero no nosaltres. Et tenim moltíssima admiració ja que sense el Xavi Papell aquest fòrum seria un altre.

Una abraçada, company. Et desitjo molta salut.

Cándido F.

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

02 Nov 2010 17:43 #803 per David C (Visitant)
Nen, molts anims. Ja quedarem ni que sigui per fer unes caminades i desprès una birreta.

Propera parada ... ¿?

02 Nov 2010 21:09 #804 per maria (Associat/da)
Xavi,
Lo siento... Se lo que te gusta!!!!
Nadar no es mal sustituto y cuando acabas no te duele nada....
Ven con los correcuacs!!!
Bss

02 Nov 2010 21:52 #805 per solteron (Associat/da)
XP perd un bon grapat de kilograms i segur que ho veuras molt millor, i mentres doncs natació, caminades, vindre d'animador a les curses  :party:
Molts anims !!

02 Nov 2010 22:10 - 02 Nov 2010 22:46 #806 per Nurita (Visitant)
XAVI al final has escoltat el teu cos, mira que ets de tossut. Qui diu que et demana abandonar? Abandonar mai, simplement dona-li tranquilitat, deixa'l relaxar-se, trobar-se bé, natejar-se. La natació a mi tampoc m'agradava, peró ara faig un dia a la setmana i quan li agafes el truquillo també mola, ademés pensa el munt de ties en banyador que veuras  :666: En serio, i la bici també es mooolt gratificant, et pots donar bones pallises i et fara continuar en forma, palabra de nurita. Segur que si deixes el teu cos respirar, dintre d'un temps començaras a veure la llum, segur que si. I mentrestant no deixis de banda el buscar un metge que et trobi el qué i puguis trobar un tractament adient. Oblida't d'aprofitar inscripcions, no fagis més curses Xavi, comença a recuperar-te i....vine a animar-nos!!! Tu no saps el que a mi em va animar els teus crits al triatló de la dona  :mdr:

:love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

03 Nov 2010 10:27 #807 per su2103 (Visitant)
Molt bon dia Xavi..ara mateix m'acabo de assabentar del q estàs passant..enviar-te tots els ànims del mon...si de moment no pots córrer, doncs intenta començar un nou esport ( natació, bici suau, caminades suaus per la muntanya ) mira de buscar la motivació per seguir endavant...no cal córrer per seguir endavant...només cal no està parat, i potser al canviar la modalitat d'esport potser baixes del pes...un petonas enorme!! espero veure¡'t aviat... :mdr: :mdr: :love: :love: :love:

Correr?? y pq no??!!

03 Nov 2010 15:52 #808 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tothom, anem a veure.
No em vull deixar a ningú i agraeixo el suport que em doneu.
El problema de aver decidit que això pràcticament s'ha acabat es que el nou dolor que tinc a la part interna del genoll esquerra es el mateix que tinc en l'altre genoll en el mateix lloc, cosa que em fa pensar quan em toco a l'alçada del menisc, que aquest el tinc malament i possiblement com a mínim escardat, com m'ho he pogut fer si feia unes 5 setmanes que no em posava les sabatilles, dons ni idea, vaig coix i em fa mal quan faig l'impacte al caminar i no crec que sigui tema tendinós o muscular però es curiós, puc doblegar el genoll.
Tots em dieu que perdi pes, lògic, per norma general la majoria dels corredors no estan amb sobrepès però es molt fàcil dir que perdi quilos, dijous farà un mes que vaig anar a la dietista del metge de capçalera per el tema del sucre, vaig variar una mica alguns aliments, els primers quinze dies vaig perdre 1,3 quilos i els quinze dies següents em vaig tornar a pesar i havia augmentat 3,6 quilos menjant estrictament el mateix i el que em posa la llista que em van donar, una cosa que si estic segur es que el sucre m'ha baixat ja que he reduït els hidrats i la fruita a una cinquena part del que menjava més tot desnatat, em sembla a mi, com no em cusin la boca o faci una vaga de fam a la Plaça Sant Jaume em sembla que això de perdre pes no es lo meu. Tb tinc que dir que he tingut un punt negatiu, en aquests 30 dies no he pogut fer gens de esport.
Em dieu que canvii de esport, evidentment el que tinc clar es que no faré impacte durant molt molt de temps. Fer bici ?? senyors, no en tinc i no em penso comprar una perquè no puc, però puc anar al gym i fer spinin per exemple que ja es una mitja solució, si casi odio la bici imagineu-vos nedar, en la meva vida he fet un esport més avorrit que aquest (per mi clar) i mira que en la meva juventud (0/18 anys) m'he mullat i nedat milers d'hores al mar, no es lo meu però forçadament ho tindre que fer.
Evidentment faré el que diu en Barceruel de reforçar la musculatura però com be em vas ensenyar a la RM, els cartílags no estan de bon veure i això no m'agrada gens, tampoc vas poder veure el genoll esquerra per falta de uan RM que no la tinc, però es un tant del mateix.
El que vaig a dir es de bon rotllo i no vull que us passi a cap de vosaltres ho dic de veritat, però si algun dia tinguéssiu que córrer amb una quarta part de les molèsties i el dolor que tinc des de el tormell fins a la caldera, entendriau que se sent, no ho sabeu, quan em dieu que : "Xavi, entenc com et sents" , no no, la majoria de vosaltres no ho sabeu, porto des de el 2005 amb molèsties que van començar al soli i mira fins ha on han arribat.
Desanimat ?? jo diria que més aviat estic cansat , cansat de veure que has anat a metges i que la majoria sembla que van a guanyar diners, a passar via i que no tenen ni puta idea del que es fan i deixen de fer, que uns et diuen una cosa i altres et diuen el contrari, que uns si els hagués fet cas m'hagués gastat uns diners que no haguessin servit per res i que de tot això arribes a la conclusió de que per l'únic que ha servit es per no solucionar res en un començament i que possiblement per la meva força de voluntat i tossudesa que em caracteritza, aquesta a fet, portar-me al que tinc ara.
Perdoneu per el rotllo i moltes gracies a tots
Salut per tothom
XP

Nurita faré natació si et poses un tanga i nedem junts  :mdr:

03 Nov 2010 15:53 #809 per XaviPapell (Associat/da)
OTIAAAA !!!! ara que he vist el post publicat, collonssss !!!! quin rotllo més llarg  :oh: :oh: pero ahi se queda

04 Nov 2010 09:16 #810 per curat (Associat/da)
Ostia neeeeeeeng!!!!

Fes cas al teu fisio particular i a cremar energies en altres esports o simplement caminar. El temps dirà.

Una abraçada

PS Encara esperem que ens diguis quan vindreu a dinar/sopar  :sleep:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

04 Nov 2010 09:38 #811 per pluvinet (Associat/da)
Xavi, el mateix et dic, tenim que quedar els 4 i fer un sopar, ara fa 2 anys hi erem a NY
PD: tinc un putafascitisplantar al peu dret desde fa mesos i ja no vaig a cap metge, el que faig es que de tant en tant li fotu uns 20Kms i funcionando  :666:

05 Nov 2010 19:36 #812 per XaviPapell (Associat/da)
A les 16:00 hores d'avui he anat a la urgències de la Dexeus, el dolor en la part interna del genoll dret era insuportable.
El traumatòleg que m'ha mirat i ha descartat que tingui el menisc trencat, cosa que no me creo nada i m'ha diagnosticat una tendinitis en la pata de ganso.
Es acollonant , li dic que les pastilles no em fan efecte i em dona ENANTYUM 25mg que quan llegixes el prospecte et diua que es un antiinflamatorio para dolor leves i moderados, manda cojones !! i jo estic amb un dolor que ahir vespre va haver un  moment que quan em vaig aixecar de la cadira em vaig marejar del dolor, aquesta nit eren les 05:00 de la matinada i encara estava despert.
En resum, que tots els que he visitat un sabater ho faria millor, no m'he trobat amb cap que valgui la pena.
En fi, que serà millor anar a buscar un xute al mercat negre

05 Nov 2010 19:42 #813 per Zenon (Visitant)
XP, no se que decirte, todos te lo han dicho ya, ánimo pero no abandones, combínalo con otras cosas pero tú con nosotros  8)

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

05 Nov 2010 21:25 #814 per merce.merce (Visitant)
Xavi,  ja t'ho han dit tot,  ara llegeixo aquest fil i em sap molt greu que estiguis així, si has parat es que realment deus estar molt malament, perquè tu ets un lluitador.

Recuperat be i fes cas dels consells de fer altres esports,  ja veuras com al final lo bo es  fer alguna cosa encara que de moment no et sembli que t'agrada gaire.

Un petonàs i que et milloris.  :love: :love:

na fent na fent.

07 Nov 2010 10:28 - 11 Nov 2010 18:16 #815 per danili (Associat/da)
Tens raó quan dius que es difícil entendre una situació esgotadora i per a molts per ser tan llarga, estranya.
Ànims amb la recuperació. Porto uns dies una mica prolífic escrivint (articles no, que em fan molta mandra, ho sento!) i com tens com jo tanta estima per la Carretera de les Aigües et proposo una transfiguració.

Transfiguració

I me m'adono que
els revolts que hem
resseguit incomptables
cops
són el mateix camí,
testimonis són
les fites i els seus fantasmes
marcant les hores
de les aspes del molí.
Quan el vent ja no bufa
solc encarar-me al pal més alt,
allà on dringuen les claus
dels que van perdre el nord
i no volen fugir;
amb els dits
resseguint incomptables
cops
els números 1818,
Colometa i balança.
Fes com jo,
enclota la punta dels dits
al solc de pedra
que trobaràs rera teu
i estira els bessons.
Ocupa l'espai buit
ara per mi
i tu seràs jo.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

07 Nov 2010 22:28 #816 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies Dani
Una abraçada

08 Nov 2010 08:06 - 08 Nov 2010 08:09 #817 per Pucurull (Visitant)

Xavi,

No sabia que estaves fotut.

Et desitjo molts ànims i paciència.

Coneixent-te, tornaràs més endavant a poder córrer. Segur!
8)

Pucu

08 Nov 2010 18:53 #818 per XaviPapell (Associat/da)
Moltes gracies Miquel i a la resta
Segur que tornaré a córrer però sense cap objectiu, al menys durant molts mesos, anar a la CdLA a suar una mica no ho deixaré de fer mai i segur, però per tornar a córrer assíduament necessitaria un miracle.
Però de vegades el miracles existeixen i com sempre he dit, la sort es busca i treballant possiblement es pot aconseguir aquest miracle  :mdr:

08 Nov 2010 20:53 #819 per canferreir (Visitant)
Amic Xavi,

Aquesta tarda he estat en Can Mercader fent fartlecks, concretament 3x10', i he pensat que tant t'agrada aquest esport, espero que com a minim tot el que t'està passant amb aquest malson de les lessions, serveixi aquest entrenament com un "correr per altruïsme". I de l'altruïsme, tu en formes part.

A més, diumenge i dilluns passat, amb el Cros de Sants (hi éres però malauradament has abandonat) i la Cursa de l'Amistat (no sé si l'hauríes fet alguna vegada), vaig acumular entre les dues competicions 27'3k. Al Cros vaig trigar 1h01'49", a 6'11"/k i a l'amistat 2h00'27", a 6'58"/k. Et foto aquest rotllo (si ho és per a tu) perquè sàpigues que fent dues competicions seguides m'alegra moltíssim acabar-les bé, i així ha estat, però per altra banda, he patit perquè duia un desgast tant físic com mental que tela.

Tu també has tingut sort de fer tres maratons (que jo sàpiga), dues a Barcelona i una a NY, però això ningú t'ho treu del teu palmarés i així quedarà.

Aviam si en el futur veig una altra vegada el Xavi Papell tossut (amb carinyo  :love:) devorant kms com sempre. Una abraçada company, i millora't.

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

10 Nov 2010 17:16 #820 per XaviPapell (Associat/da)
Encara tinc molèsties al genol però ahir vaig anar al gym, 20' eliptica, estiraments molt suaus, reforçament i més estiraments suaus.
Tinc les mateixes molèsties, no han anat a més, demà tornem.
Tinc entrada al gym fins el 31/12, a partir d'aqui no se com ens ho farem per fer el reforçament a casa, ja li faré una visita al tècnic  :mdr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats