Hola a tothom, anem a veure.
No em vull deixar a ningú i agraeixo el suport que em doneu.
El problema de aver decidit que això pràcticament s'ha acabat es que el nou dolor que tinc a la part interna del genoll esquerra es el mateix que tinc en l'altre genoll en el mateix lloc, cosa que em fa pensar quan em toco a l'alçada del menisc, que aquest el tinc malament i possiblement com a mínim escardat, com m'ho he pogut fer si feia unes 5 setmanes que no em posava les sabatilles, dons ni idea, vaig coix i em fa mal quan faig l'impacte al caminar i no crec que sigui tema tendinós o muscular però es curiós, puc doblegar el genoll.
Tots em dieu que perdi pes, lògic, per norma general la majoria dels corredors no estan amb sobrepès però es molt fàcil dir que perdi quilos, dijous farà un mes que vaig anar a la dietista del metge de capçalera per el tema del sucre, vaig variar una mica alguns aliments, els primers quinze dies vaig perdre 1,3 quilos i els quinze dies següents em vaig tornar a pesar i havia augmentat 3,6 quilos menjant estrictament el mateix i el que em posa la llista que em van donar, una cosa que si estic segur es que el sucre m'ha baixat ja que he reduït els hidrats i la fruita a una cinquena part del que menjava més tot desnatat, em sembla a mi, com no em cusin la boca o faci una vaga de fam a la Plaça Sant Jaume em sembla que això de perdre pes no es lo meu. Tb tinc que dir que he tingut un punt negatiu, en aquests 30 dies no he pogut fer gens de esport.
Em dieu que canvii de esport, evidentment el que tinc clar es que no faré impacte durant molt molt de temps. Fer bici ?? senyors, no en tinc i no em penso comprar una perquè no puc, però puc anar al gym i fer spinin per exemple que ja es una mitja solució, si casi odio la bici imagineu-vos nedar, en la meva vida he fet un esport més avorrit que aquest (per mi clar) i mira que en la meva juventud (0/18 anys) m'he mullat i nedat milers d'hores al mar, no es lo meu però forçadament ho tindre que fer.
Evidentment faré el que diu en Barceruel de reforçar la musculatura però com be em vas ensenyar a la RM, els cartílags no estan de bon veure i això no m'agrada gens, tampoc vas poder veure el genoll esquerra per falta de uan RM que no la tinc, però es un tant del mateix.
El que vaig a dir es de bon rotllo i no vull que us passi a cap de vosaltres ho dic de veritat, però si algun dia tinguéssiu que córrer amb una quarta part de les molèsties i el dolor que tinc des de el tormell fins a la caldera, entendriau que se sent, no ho sabeu, quan em dieu que : "Xavi, entenc com et sents" , no no, la majoria de vosaltres no ho sabeu, porto des de el 2005 amb molèsties que van començar al soli i mira fins ha on han arribat.
Desanimat ?? jo diria que més aviat estic cansat , cansat de veure que has anat a metges i que la majoria sembla que van a guanyar diners, a passar via i que no tenen ni puta idea del que es fan i deixen de fer, que uns et diuen una cosa i altres et diuen el contrari, que uns si els hagués fet cas m'hagués gastat uns diners que no haguessin servit per res i que de tot això arribes a la conclusió de que per l'únic que ha servit es per no solucionar res en un començament i que possiblement per la meva força de voluntat i tossudesa que em caracteritza, aquesta a fet, portar-me al que tinc ara.
Perdoneu per el rotllo i moltes gracies a tots
Salut per tothom
XP
Nurita faré natació si et poses un tanga i nedem junts :mdr: