XaviPapell

XaviPapell

14 Nov 2010 22:04 #841 per maria (Associat/da)
Felicidades Xavi...poc a poc amic meu!!!
Bss
M

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Nov 2010 23:10 #842 per solteron (Associat/da)
Moltes felicitats Xavi   :great:

15 Nov 2010 11:07 #843 per XaviPapell (Associat/da)
Joderrr !!! ja deia jo, ahir em feien mal les orelles jajaja!!!
Moltes gracies a tots.
Una abraçada

15 Nov 2010 11:11 #844 per XaviPapell (Associat/da)
Danili, no soc de poemes i menys de literatura i com podràs comprendre la poesia encara que he llegit alguna cosa soc un nulo total.
Aquestes claus fa temps que hi son en aquest lloc, precisament l'ultima vegada que hi vaig anar fa bastants dies le vaig agafar i me les vaig mirar.
Cada vegada que estires en aquest pal fas de Colometa ??

15 Nov 2010 20:06 #845 per canferreir (Visitant)
Faig tard,

Moltes felicitats, Xavi!!! Per molts anys!!!!

Una abraçada

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

15 Nov 2010 21:44 #846 per danili (Associat/da)

Danili, no soc de poemes i menys de literatura i com podràs comprendre la poesia encara que he llegit alguna cosa soc un nulo total.
Aquestes claus fa temps que hi son en aquest lloc, precisament l'ultima vegada que hi vaig anar fa bastants dies le vaig agafar i me les vaig mirar.
Cada vegada que estires en aquest pal fas de Colometa ??

No pateixis. Si t'ha gradat mínimament ja em dono per satisfet!
De claus n'he vistes un munt! A la meva imaginació són claus de cotxe que la gent perd a propòsit per no poder tornar a casa i poder córrer per sempre a le Aigües. I sí, acostumo a repassar amb els dits els números quan estiro els bessons!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

16 Nov 2010 19:58 #847 per XaviPapell (Associat/da)
danili possiblement no entenia el que volies dir però nanu es maco el que has escrit, jo m'he fet la meva pelicula i m'ha semblat be.

Es per esta fins els collons, la molèstia que m'estava donant pel sac aquests últims 30 dies, fins ahir encara i segons el gesto que feia veia el forat negre que s'ha descobert aquests dies a no si quina galàxia, dons be, avui quan m'he llevat com si no tingues res, era tanta la sorpresa que em pensava que estava dormint, he anat a correos i he corregut uns 150 metres sense cap molèstia, en canvi divendres vaig creuar un carrer, vaig tindre que fer unes passes corren perquè venia un cotxe i a partir d'aquell moment i el cap de setmana no em no em podia ni moure.
Aquest dilluns ha fet 8 setmanes que em va començar la primera molèstia a la part exterior, de cop de un dia per l'altre va marxar i de la mateixa manera em va venir la de la part interior. En segons quins moment ha arribat a ser dolor, dolor de marejar-te i casi plorar.
El que no es torni boig o es desesperi amb tot això, es que no es normal ja no per les molèsties que pots tenir que pots anar fent, si no perquè de vegades per una inflamació de no res, donar-te la volta al llit es un calvari.

16 Nov 2010 21:29 #848 per Pau (Associat/da)
K-sumlolla :grrrrrr: :grrrrrr: Ja he fet tard  :whip: :whip:

FELICITATS!!!!  :party: :party: :party: :party: :party:

I nano, assabenta't on treballa el Dr. House que és un crack en coses raríssimes i fes-li una visita. Mentre no el trobis, paciència 8) però no abandonis.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

23 Nov 2010 21:44 #849 per totvabe (Associat/da)
Xavi, ens veiem a la Cursa de Sant Andreu, eh! Hem de fer la cervesa post-cursa amb l'Albert i qui s'apunti...

Little by little, a little becomes a lot
[move]La seule façon d'être suivi, c'est de courir plus vite que les autres. (Francis Picabia)[/move]

31 Des 2010 19:09 - 31 Des 2010 19:25 #850 per XaviPapell (Associat/da)
Avui al voltant de les 12:00 i a la terrassa de casa he començat a fer un balanç del que ha sigut per mi el 2010 i la veritat es que no ha sigut gens positiu en cap aspecte o en la majoria. En la vida personal lligat amb el de la salut, l'abril ens va deixar una persona a la que estimàvem molt i que va patir una greu malaltia durant casi 9 mesos, en el tema econòmic des de el Febrer que estic a l'empresa més gran d'Espanya, en el tema salut i personal a part de que els meus problemes de cames han anat a més, per la resta en aquest aspecte crec que estic be i això es el més important. Hi han més coses en el tema familiar que han sigut bastant negatives per mi i que m'ha deixat tocat però es el que hi ha.
No puc dir que faig el pas del 2.010 al 2.011 amb alegria desbordant però tampoc de manera negativa, no es que estigui plorant ni que me estigui queixant perquè considero dintre de tot que soc una persona amb sort, soc del pensament de que tot el que et passi a la vida es per aprendre i treure tot lo positiu i lo negatiu llençar-lo a les escombraries.
Desprès d'haver fet totes aquestes reflexions m'ha vingut i com no les San Silvestres que se celebren a tota arreu del mon i en especial a Catalunya, de aquest any per tots els problemes que tinc no m'havia inscrit a cap però de seguida he pensat que collons !! m'he preparat, m'he posat les sabatilles i cap a la CdLA a fer la meva San Silvestre particular i puc dir que desprès dels 5 qms soc una persona afortunada i puc acabar l'any feliç perquè ho he pogut fer.

Una abraçada molt forta per tothom i molta salut per el 2011
XP

31 Des 2010 19:16 #851 per Zenon (Visitant)

Avui al voltant de les 12:00 i a la terrassa de casa he començat a fer un balanç del que ha sigut per mi el 2010 i la veritat es que no ha sigut gens positiu en cap aspecte o en la majoria. En la vida personal lligat amb el de la salut, l'abril ens va deixar una persona a la que estimàvem molt i que va patir una greu malaltia durant casi 9 mesos, en el tema econòmic des de el Febrer que estic a l'empresa més gran d'Espanya, en el tema salut i personal a part de que els meus problemes de cames han anat a més, per la resta en aquest aspecte crec que estic be i això es el més important. Hi han més coses en el tema familiar que han sigut bastant negatives per mi i que m'ha deixat tocat però es el que hi ha.
No puc dir que faig el pas del 2.010 al 2.011 amb alegria desbordant però tampoc de manera negativa, soc del pensament de que tot el que et passi a la vida es per aprendre i treure tot lo positiu i lo negatiu llençar-lo a les escombraries.
Desprès d'haver fet totes aquestes reflexions m'ha vingut i com no les San Silvestres que se celebren a tota arreu del mon i en especial a Catalunya, de aquest any per tots els problemes que tinc no m'havia inscrit a cap però de seguida he pensat que collons !! m'he preparat, m'he posat les sabatilles i cap a la CdLA a fer la meva San Silvestre particular i puc dir que desprès dels 5 qms puc acabar l'any feliç perquè ho he pogut fer.

Una abraçada molt forta per tothom i molta salut per el 2011
XP

XP
  8) a pesar de todo tu optimismo por encima de todo.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

01 Gen 2011 02:18 #852 per Biel54 (Associat/da)
Molt Bon Any 2011 !!!
Xavi, tan sols et conec de llegir-te, segueix aixi company, no cambiis mai.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

01 Gen 2011 04:16 #853 per Barceruel (Associat/da)
L'any nou coincideix practicament amb el solstici d'hivern. L'any nou xinès, amb el moment de maxim fred (yin extrem). Son moments d'oscuritat, quietut, fredor... pero a partir del moment en que arribes allà, els dies comencen a allargar, les temperatures pujen a poc a poc i pasades unes setmanes comencen a florir alguns arbres cami de la primavera.

Per tots els motius que has explicat (i alguns d'ells que hem pogut compartir), 2010 ha sigut l'any del teu maxim yin. Aixi que no ho dubtis: Potser encara falta perque arribin bons temps, pero en el cami les coses només poden anar a millor. I amb el teu esperit i una actitut sempre positiva, segur que arribaran abans del que et penses.

Una abraçada i molta força pel 2011.  :love:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

01 Gen 2011 08:32 #854 per Jaume2t (Visitant)
Hosti Papell amb tu volia parlar.
El darrer dijous vaig passar per la Rambla Brasil, si alli on vius, hi habia molt ambient amb una fireta i moltes atraccions, vaig mirar als caballitos per si estabas montat, inclús vaig tornar a mirar en els cotxets i no et vaig veure.
M'hagués fet il-lusió donar-me una volta amb tu, un altre dia tindré més sort.
Amb tota la il-lusió d'un nano espero veure't aquest 2011.
Salut per demunt de tot i per sota .....també.

Ser transparent és estar-hi i deixar passar la llum,.......... ser invisible no és el mateix.(Since 2006)

01 Gen 2011 11:51 #855 per runjackyrun (Associat/da)
Un petonàs rei... a mi el 2010 m'ha deixat tenir-te com a llebre... poc més puc demanar  :love:
Salut i felicitat Xavi... a mirar endavant i felicitats per la teva Sant Silvestre personal... ets el millor!  :yes:
Un altre petó,

Jacky

Baby steps

01 Gen 2011 11:59 #856 per Jim (Associat/da)
Papell: Aquesta talla de preservatiu que gastes i que a la foto tens als peus, és com per estar moolt content. :oh:, però potser que una altra vegada no vulguis fardar tant i la tiris a una paperera.  :grrrrrr:

Bon any !

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

01 Gen 2011 12:22 #857 per grampy (Associat/da)
Molt be company,aixi et vull veure............content! :love:

molt bona st.silvestre,la cuestio es fer la sigui com sigui,es la nostra tradicio dels corredors.............

jo estic a pamplona pasant uns dies i no vaig estarme de participara la sanssi de pamplona,es cullunut veure com s'ho manegan per aquets pobles de deu en el tema curses...........pamplona com madrid un 10  :party: m'ho vaig pasar teta i disfrutar del ambient i l'organitzacio.

MOLT BON ANY NOU AMB SALUT I KM

01 Gen 2011 12:37 #858 per PereBoss (Associat/da)
Els millors desitjos per a tú en aquest Any que comença, Xavi.

Una abraçada.

Algun dia, no sé quan, arribarem a aquell lloc on realment volem anar ... Però fins llavors, els rodamons com nosaltres, hem nascut per còrrer

02 Gen 2011 22:08 #859 per SOM (Visitant)

Una abraçada Xavi

Que tinguis Bon Any ... CAMPIÓ !!!

42K 3h44'13  -  21K 1h43'19  -  10K 44'55

12 Gen 2011 23:18 #860 per RunnerSantBoi (Visitant)
Xavi la Nuri arreglará lo nuestro, bueno lo de Jucomed
gracias de nuevo catacrack ¡¡¡¡¡

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats