XaviPapell

XaviPapell

10 Nov 2010 17:22 #821 per txuss (Visitant)
XaviPapell, si tens tendinitis de la pata de ganso, es perfectament posible que et fagi el mal que dius, ho se per experiència, l'any passat despres de la mitja de Mataró, el menda va patir aquesta lesió, i ho vaig passar molt malament, però molt!! Em va tindre gairebé dos mesos en el dique seco, i la veritat em vaig acollonir molt, vaig haver de fer repós absolut i molts estiraments especifics, i tot va anar molt lent, pero vaig concloure que el repós era molt important.
Ja es mala pata tu!! A Vacarisses vàrem parlar, i mentre tu m'anavas posant cervesses em vas posar al dia dels teus mals, i ara que semblava que començavas a veure la llum... cachis!!
Molta paciencia i sort company!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Nov 2010 16:03 #822 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies txuss, avui he tornat al gym, tenia una mica de tiretes.
Avui quan m'he llevat, per primera vegada he notat que la molèstia del genoll havia baixat bastant però com be dius que aquesta lesió es duradera, tot i aixi em sembla que encara trigara un parell o tres de setmanes en marxar.
De totes maneres en l'ultima visita al Seijas vaig aconseguir que em dones 20 sessions de TECAR per la mútua, son per el quàdriceps però em sembla que les primeres 5/6 les faré servir per la Pata de ganso

11 Nov 2010 18:21 #823 per Enric59 (Visitant)

A les 16:00 hores d'avui he anat a la urgències de la Dexeus, el dolor en la part interna del genoll dret era insuportable.
El traumatòleg que m'ha mirat i ha descartat que tingui el menisc trencat, cosa que no me creo nada i m'ha diagnosticat una tendinitis en la pata de ganso.
Es acollonant , li dic que les pastilles no em fan efecte i em dona ENANTYUM 25mg que quan llegixes el prospecte et diua que es un antiinflamatorio para dolor leves i moderados, manda cojones !! i jo estic amb un dolor que ahir vespre va haver un  moment que quan em vaig aixecar de la cadira em vaig marejar del dolor, aquesta nit eren les 05:00 de la matinada i encara estava despert.
En resum, que tots els que he visitat un sabater ho faria millor, no m'he trobat amb cap que valgui la pena.
En fi, que serà millor anar a buscar un xute al mercat negre

Papell, cuida't, que tu les agafes totes, nano!

L'Enantium és un dels millors antiinflamatoris que hi ha; ara, si vols coses més dures hauràs de preguntar-li al teu camell  :rofl:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

11 Nov 2010 20:20 #824 per XaviPapell (Associat/da)
Enric59 ho dius en serio això del Enantium ??

11 Nov 2010 20:45 #825 per Enric59 (Visitant)
Sí, hi dic seriosament. Jo he tingut tendinitis de "pata de ganso", i el problema d'aquesta tendinitis és que està en un lloc molt fotut i l'antiinflamatori només ajuda una mica.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

11 Nov 2010 20:56 #826 per XaviPapell (Associat/da)
Demà torno a anar a urgències perquè em facin quatre receptes més per poder prendre 5 cada 8 hores  :mdr:

11 Nov 2010 22:47 - 11 Nov 2010 22:54 #827 per RunnerSantBoi (Visitant)
Xavi paciencia, espero que algún dia den con una solución a tú problema y podamos correr juntos codo a codo en alguna cursa, y sino empinando el codo je,je con una Voll y una buti  :party:
salut crack ¡¡¡¡¡

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

12 Nov 2010 23:11 #828 per XaviPapell (Associat/da)
Manolo las piernas las tendre como una me pero mi estómago no, no tengo ni idea de lo que puedes llegar a comer pero me juego lo que quieras a que no me ganas y ademas sin entrenar

12 Nov 2010 23:11 #829 per XaviPapell (Associat/da)
Ahhh !! y supongo que las mongetes amb botifarra son con all i oli no ??

14 Nov 2010 11:48 #830 per danili (Associat/da)
Unes fotos no tan temptadores com el plat de seques amb botifarra però que espero que ajudin a desencriptar el poema de fa un dies. No em va quedar clar si entenies a què em referia. El dia que hi pugis ja tindràs més pistes!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

14 Nov 2010 12:14 #831 per Raimon (Associat/da)
Bon dia Xavi!  :great:

14 Nov 2010 19:18 #832 per XaviPapell (Associat/da)

Bon dia Xavi!  :great:

Gracies Raimon per enrecordar-te  :great:

Danili dons em sembla que tens raó, possiblement no he entès o no he sabut desxifrar el poema, no soc de poemes i no llegeixo en Marti i Pol . Cada dia veig menys, es l'edat, suposo que el que hi ha a la fusta te pinta de cargol no ??

14 Nov 2010 19:26 #833 per Manel. (Associat/da)
Felicitats Xavi

14 Nov 2010 20:18 #834 per mickymache (Associat/da)
Xavi!! Què és el teu aniversari?  :neutral: Suposo que sí..  FELICITATS!!  :party: :party: :great:

Cuida't molt, company, i a veure si trobes un camí que et porti pel bon camí amb les lesions. Segur que elles es cansen abans que tu i et deixen tranquil  ;)

Una abraçada!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

14 Nov 2010 20:43 #835 per profe (Associat/da)
Felicitats!
Mira quin pastís més estrany he trobat:

14 Nov 2010 20:45 #836 per profe (Associat/da)
Aquest també és força original. Espero que no sigui aplicable al teu cas:

14 Nov 2010 21:06 #837 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hello ¡ Xaval ya te he felicitado en el FEISBOKKKKKKKK je,je
que pases un buen dia

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

14 Nov 2010 21:07 #838 per Zenon (Visitant)
XP  8) ... FELICIDADES.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

14 Nov 2010 21:32 - 14 Nov 2010 21:34 #839 per danili (Associat/da)
Felicitats!!!
T'he escrit aquest matí sense saber-ho. No entenia el missatge d'en Raimon!

Del poema t'explico millor. No és un cargol són unes claus perdudes que estan penjades a un pal amb el número 1818. Aquest pal l'has vist segur infinitat de cops. El solc on hauries de posar el peu per transfigurar-te i ocupar el meu espai i en teoria trobar-te curat (jo no estic lesionat) quedaria asota. Acostumo a resseguir el 1818 amb un dit quan estic estirant com ho feia la Colometa de la Plaça del Diamant amb una balança que hi havia gravada a l'escala d'on vivia. Bé, espero que ara sigui un milllor regal d'aniversari!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

14 Nov 2010 21:47 #840 per prudi (Visitant)
Felicitats!! :party:

a veure si un bon regal és millorar en la teva lessió, que no hi ha res més fotut que voler i no poder.

Ànims, i una abraçada!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats