XaviPapell

XaviPapell

01 Oct 2010 20:23 #781 per XaviPapell (Associat/da)

Hola a tothom
Ultimes noticies des de Sants.
Avui he anat al trauma amb la ultima RM que em van fer, collons !!!! fa por llegir el que posa el diagnostic, el genoll dret el tinc molt molt fotut però el cas es que no es que sigui un gran problema per mi a l'hora de córrer però el traumatòleg flipa quan li dic que mal no em fa, son simplement molèsties i que entrenant puc arribar a córrer 32/33 kms sense problema.
La solució que tenim es canviar d'esport o senzillament fer menys impacte, que això no seria problema.
En segon lloc baixar de pes, això es pràcticament impossible, les meves cel.lules son extraterrestres i encara no hi han aparell que les puguin analitzar
I en tercer lloc es fer un tractament de factors de creixement
Aquest ultim es una incògnita, pot sortir be i em pot ajudar a regenerar un tant per cent els cartilegs .

la meva pregunta es :
Hi ha algú que s'ha fet aquest tractament

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Oct 2010 21:12 #782 per Barceruel (Associat/da)

- Si el Dr.Seijas es de l'equip d'en Cugat (jo no el conec), no dubtis que et proposarà algun tractament amb cel.lules mare. Ultimament les posen fins i tot per les morenes...  :rofl:
Anims. Segur que arribaràs al final del cami.  :biggrin:

Xavi: Fixa't el que et vaig dir sobre el Dr.Seijas la primera vegada que vam parlar al teu fil...
Cel.lules mare - Factor de creixement... pel cas es el mateix.
No dic que sigui un tractament dolent, perque no ho es. Pero depen de com estigui el cartileg, el resultat que tindrás no serà tant gran com la pasta que et deixaràs.

Dijous porta la nova Reso i ens la mirem plegats, ok?

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

02 Oct 2010 00:02 #783 per XaviPapell (Associat/da)
Victor tinc unes ganes de que arribi dijous que se'n fara una enternitat

06 Oct 2010 00:05 #784 per XaviPapell (Associat/da)
El dia 21/09 vaig començar una nova dieta per el tema del sucre, el meu pes era de 94,2 kg . Avui, desprès de dues setmanes primer control, 93 kg

06 Oct 2010 09:17 #785 per jimbdn (Visitant)

El dia 21/09 vaig començar una nova dieta per el tema del sucre, el meu pes era de 94,2 kg . Avui, desprès de dues setmanes primer control, 93 kg

8)
Molt bé Xavi, no se si et sembla poc o no, jo crec que està molt bé. Et parlo de l'experiencia d'haver perdut 13 kilos fa uns anys, abans de començar a correr. L'important no son baixasdes espectaculats, son baixades petites i progressives.

8) 8) 8)

06 Oct 2010 11:13 #786 per XaviPapell (Associat/da)
Gracies jimbdn , clar que ho trobo be tenint en compte de que porto dos setmanes sense fer res de exercici i això que tampoc l'he fet al 100x100 del que m'ha dit la dietista, el que he deixat de menjar o millor dit, he canviat el pa, no soc panarra però abans en menjava de normal i ara pa alemany que es dolent de cojones, abans encara que en poca quantitat menjava unes 7/8 vegades hidrats de carboni (llegum no més bullides tres vegades, dos arros i tres pasta) i ara una vegada llegums i no més llenties, una vegada arros i dos pasta encara en menys quantitat. 
No soc de beure begudes amb gas (2/3 a la setmana) però ara res, menjo 5 vegades al dia i de fruita dos o com a molt tres però no qualsevol.
Collons !!! però al vespre no puc dormir i malament de la gana que tinc i això emprenyaaaa
En fi, esperem que la cosa continuï aixi, tinc el proper control d'aquí 4 setmanes .

Ara esperem que la molèstia del genoll esquerra em marxi que no m'ha deixat fer res aquestes dos ultimes setmanes però crec que va per llarg, avui he anat a la CdLA, m'he posat la genollera però dues passes i he tingut que parar.
Ara que semblava que cada setmana millorava corren encara que molt poc, un altre vegada tindré que començar de 0, amb el que em costa acostumar a les cames.
Apa !!!! salut per tothom
Des de Sants per a corredors.cat
XP

01 Nov 2010 11:54 #787 per XaviPapell (Associat/da)
Be senyors, ja he tocat fons, les molèsties del genoll esquerra avisen de que aquest va per el mateix camí que el dret ja que les sensacions de  l'os i el cartílag, ja son masses coses juntes i cada vegada em surten més.
Faré el que em va dir en Barceruel, reforçar la musculatura de la part interna de les cames ja no per poder córrer sino per corregir el problema de cara a fer una vida el més normal possiblei a veure si intentant de resoldre el meu problema del sucre aconsegueixo perdre pes i possiblement poder sortir a córrer 25/30' de tant en tant .
La Rosa em va apuntar a Sants, la Jean Bouin i la  Mitja de Granollers, fer la segona si no tinc molèsties es factible ( simplement per aprofitar l'inscripció, res més) encara que no entreni gaire o gens, la mitja ja es un altre cosa.
Em queda el gym, nedar ( no m'agrada gens) i fer bici, (algú em regala una de carretera ??  :mdr:)
Així que ja em queda clar que de moment si les coses no es torcen molt a favor aquest mon del córrer s'ha acabat per mi.
Apa !! salut per tothom
XP

01 Nov 2010 12:30 #788 per danili (Associat/da)
Espero de debó que les coses es redrecin encara que siguin miraculosament. Tu ves a veure el Papa de Roma a veure què passa.

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

01 Nov 2010 12:44 #789 per runjackyrun (Associat/da)
Ànims campió! Em sap greu, però procura pensar en positiu (sí, ja ho sé... no és gens fàcil... a mi també m'ho deien durant els 3 llarguíssims anys que vaig estar per trobar alguna solució a la meva lesió), reforça i millorant la postura, a l'igual s'adreça la resta de coses. No et podem perdre, no et volem perdre  :no:
Endavant Xavi! El que diu el Danili... mira... ves a veure el Sant Pare... el no ja el tens, per si de cas...  ;)
Salut i força company!

Jacky

Baby steps

01 Nov 2010 17:06 #790 per Pau (Associat/da)
Nen,

El cos mana, si això et demana, li has de fer cas. Però espero que no ens abandonis i segueixis participant en el fòrum i venint-nos a veure a alguna cursa ;)

No descartis tornar, amb lo tossut que ets, i ara que fas bondat, crec que faràs una mitja abans del que et penses.

Ànims i molta sort, que només per lo ben parit que ets, te la mereixes 8)

Pau.

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

01 Nov 2010 17:44 #791 per Barceruel (Associat/da)
Ei Xavi!

No et despedeixis de ningú que tu no t'en vas enlloc. El que està clar es que no pots fer l'animal com portes fent molts mesos per no dir anys. Pero d'aixó a plegar...  :no: :no:

Has de perdre pes, has de tonificar "a tope" les teves cames perque siguin més estables pero, sobretot, les has de deixar descansar una bona temporada. Fes cas de les sensacions i no corris fins que no ho vegis clar. Tota la gent que et coneixem et volem veure a les curses, i entenem que tindràs un "mono" important, pero has de ser molt i molt pacient.

Una abraçada forta. I qualsevol cosa... ja saps que pots comptar amb mi.

Víctor

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

01 Nov 2010 18:33 #792 per pluvinet (Associat/da)
XP, aquest any preparem un Triatló i al 2012 tornem a fer un altre marató, recupera un any, amb gym+bicileta+natació i despres podras correr de nou.

01 Nov 2010 18:49 #793 per RunnerSantBoi (Visitant)
Xavi a mi el traumatoleg en 2003 y 2006 me dijo que no corriera, que hiciera natación y al igual que tú no valgo de rana,que hiciera bici suavecito,yo he luchado lo mio por hacer lo que más me gusta, y no es otra cosa de huir de la justicia je,je o sea correr,correr y correr, de momento vamos aguantando y disfrutando el momento, hasta que mi esqueleto aguante me vais a ver cámara en mano o sin ella participando en todas LES CURSES   que pueda.

ánimo,refuerza fisica y mentamente ese cuerpo serrano, tú puedes, tú lo conseguirás :great:

Salut

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

01 Nov 2010 18:53 #794 per Manel. (Associat/da)
Cuida't, posa't fort i segur que en un temps et tornarem a veure per les curses.

Molts ànims

Manel

01 Nov 2010 20:18 #795 per Nurito (Visitant)
ho sento moltisim Xavi,aixo ha de ser molt dur,especialment per tu.Espero que el repos, el gimnas i el temps et torni de nuo al que mes t'agrada.

una abraçada i motisims anims campio.

01 Nov 2010 20:31 #796 per mickymache (Associat/da)
XaviPapell  :love:

Fa poc que coincidim en alguna cursa però sé que tens una força de voluntat descomunal, que superarà totes les lesions que es presentin.  :yes:
Segur que són moments durs, de desànim absolut, però el que cal ara és un punt de tranquilitat, una bona planificació-recuperacio-entrenament i molta, molta paciència i constància. No et diré allò de que espero que et recuperis ben aviat  :no:
El que vull és que et recuperis el millor possible amb el temps que faci falta.

Hi ha molts tipus de campions i tu, ho sé ben cert, ets un d'ells. Company, una abraçada molt forta!!

5km - MMP: 20'00'' (1a volta La Maquinista 2008) - MMT: ---
10km - MMP: 40'20'' (Mercè 2009) - MMT: 59'23" (10 km Cursa Mar i Murtra)
Mitja - MMP: 1h34'04'' (Mediterrani 2009) - MMT: ---

02 Nov 2010 09:22 #797 per jimbdn (Visitant)
Xavi, descans, descans, descans.......+ tot el que et diu en Barceruel i d'aqui a dos anys, el que et proposa el pluvinet 8)

02 Nov 2010 09:40 #798 per Zesar (Visitant)
Xavi,

Ni se te ocurra abandonar que te queremos ver los domingos aunque sea de claca!!!

Haz caso a Víctor! yo miraría eso de hacer un triatlón sprint o super sprint un verano de estos. Lo de las transiciones es muy divertido!!

02 Nov 2010 09:43 #799 per koldo (Visitant)
Si la persona amb més força de voluntat que conec, abandona, que faré jo quan em passi alguna cosa similar?  :'(

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

02 Nov 2010 16:49 #800 per Xeix (Associat/da)
XaviPapell,

A la propera comanda de trimono passaré llista i no pots faltar. Si pots caminar sempre tens les marxes de muntanya a l'abast  :666: :whistle: ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats