- Missatges: 137
Insisteixo
Algú coneix a un tal Dr. Ramón Balius Matas ??
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
avui he sortit per sensacions i la veritat es que han sigut bones que no vol dir que no he patit, he baixat en 9' el temps de la cursa de la Mercè, quin seria el crono d'avui si hagués pogut fer si 3/4 entrenaments més. No ho sabrem mai :mdr: .
Però el temps podria ser millor si anem a mirar el que diu el meu 305, segons l'aparell diu que he corregut 10.440 metres, si això fos real, li tindríem que restar un 3' com a mínim.
XaviPapis,
t'espero a la cursa de la Sagrera i a la de Sant Andreu
XaviPapis,
t'espero a la cursa de la Sagrera i a la de Sant Andreu
Perquè m'esperes a les dues curses ?? per que estigui més fet pols :grrrrrr:
El temps del Cros va ser de 1h4'52" segons el crono del 305, championship diu que va ser de 1h06'05" i això que quan vaig entrar i desprès de passar per la catifa em vaig girar i posava 1h05'36" i no falla, els 40/45" més que el meu crono es perquè vaig sortir dels últims, fins a la catifa de sortida ..... . Però clar, el garmin em marca 10.442 metres :surprised:, però be, els 3'15" dels 10.000 metres ja m'està be, es que si no seria un ritme promig de 3'06" :mdr:
Pau el Dr. Balius me'l va recomanar en Roger Roca com ha traumatòleg esportiu i muscular i es veu que es un fora de serie llegint ecografies. Et tindràs que esperar uns dies per dir-te el que hi ha perquè tinc hora el dia 1
El Dr. Arquer, paraules textuals el dia que em va visitar: " Clar, es que aquí tens una sobrecarrega muscular molt gran, tens que canviar de feina " i san se acabó, sense comentaris
El temps del Cros va ser de 1h4'52" segons el crono del 305, championship diu que va ser de 1h06'05" i això que quan vaig entrar i desprès de passar per la catifa em vaig girar i posava 1h05'36" i no falla, els 40/45" més que el meu crono es perquè vaig sortir dels últims, fins a la catifa de sortida ..... . Però clar, el garmin em marca 10.442 metres :surprised:, però be, els 3'15" dels 10.000 metres ja m'està be, es que si no seria un ritme promig de 3'06" :mdr: