Cris

Cris

19 Abr 2008 21:49 #121 per XaviPapell (Associat/da)
Em posposat la sortida de demà amb la Cris per dilluns a primera hora

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Abr 2008 17:29 #122 per carme (Visitant)
Cris, estic molt contenta que tot hagi anat bé, aviat ja tornarà a còrrer i a fer reportatges. Un petó molt fort i anims. :love: :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2008 08:26 #123 per cristina (Associat/da)
Hola Cris  ;)
Me acabo de enterar ahora de que te habían operado. Me alegro mucho de que todo haya salido bien. Ahora a recuperarse.
Animos Cris  :great:




Cris

19´40"  5 kms. Cursa de la dona 2007
43´01"  10 kms. Cursa de la Merce 2008
1h35´56"  media de gava 2005
4h00´41" maratón de Barcelona 2008

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Abr 2008 09:18 #124 per caloreta (Visitant)
Què tal millorant poc a poc oi ?

Has vist el nou recorregut proposat pel Papell per la cursa  Vallhonesta  :whistle: Hem sembla que els del repte o tindran complicat.
:rofl: :rofl:

Caloreta  :love:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2008 21:56 #125 per Cris (Associat/da)
Hola!!

Com que en diferents fils us interesseu per a mi i a mi em posa molt contenta  :love: :love: aquí us explico.
Avui he tornat al cirurgià i m'ha tret aquells puntets de paper de les ferides excepte d'una que divendres em va donar un ensurt de por a l'obrir-se i ara ha quedat enrrera i farà que em quedi una mica de marca...(No m'importa ja que així quan un dia ho expliqui al néts em creuran...jejeje)
De moment he de continuar menjant coses tovetes i poc però sovint...però ja puc beure vi (aquesta pregunta li ha fet l'Arcadi!!!)I la maricada... fins d'aquí a 3 mesos!!
Ja veieu la recuperació va lenta peró bé. Pel que fa a córrer també haurà d'esperar ja que m'ha dit que en una temporadeta no faci esforços. I amb les ganes que en tinc!!!!! :grrrrrr: :grrrrrr:
Si tot va bé tornaré a entrar en escena per la cursa de Sant Quirze fent de voluntària!! L'Arcadi ja m'havia apuntat de fotògrafa al Papiol però ho trobo precipitat ja que encara em sento una mica dèbil.
Trobo a faltar les curses dels diumenges i compartir xerrades, rialles i moments!! Fins aviat  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2008 22:37 #126 per XaviPapell (Associat/da)
Cris
Punto uno. Tens que escriure com et troves el matí quan et lleves, al migdia i al vespre  :grrrrrr:
Punto dos. L'Arcadi que ni te toque  :mdr:
Punto tres. El vi ni en foto
Punto cuatro. D'aquí 6 setmanes anem a fer uns kms, els metges es curen en salut i sempre es la meitat del que diuen i
Punto cinco ostres!!!1 no se que posar, ho tinc que pensar  :mdr:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2008 22:40 - 28 Abr 2008 22:42 #127 per RunnerSantBoi (Visitant)
Hola! Cris, lo primero que hice después de saludar a Arcadi en la milla de la Sagrada Familia fue preguntar por tu estado de salud y me informó muy bien, espero que regreses pronto , lo de la mariscada tambien tengo una pendiente con Paqui el día 2 de Mayo hace tres meses de su lesión y la rehabilitación va para largo quizás coincidamos en fecha de mariscada, Dile a Arcadi que venga a la milla de Cornellá tenemos una cuenta pendiente del sub 6´

un abrazo

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2008 23:06 #128 per Hansi (Associat/da)
Cris, ànims i paciència amb la recuperació, que el que importa és que després estiguis molt millor de l'estómac!

El dia que puguis anar a una cursa a fer fotos hem de fer una bona sessió tècnica celebrant-ho!! :yes: :yes:

Cuida't molt! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2008 23:12 #129 per XaviPapell (Associat/da)
RunnerSantboi me gustabas más con gafas  :love: :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Abr 2008 23:32 #130 per RunnerSantBoi (Visitant)
De joven mi apodo con gafas era Albano por el parecido pero ahora el pelo se ha ido alejando de mi cabeza y tengo más entradas que el Camp Nou, pero bueno ya te pondré una con gafas que este menos feo de lo que soy, esta la he puesto para impactar al forista

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mai 2008 18:15 #131 per Hansi (Associat/da)
Cris, avui l'Arcadi m'ha dit que ja vindràs a SQV a veure'ns!! :party:

Ara només cal una mica de paciència perquè l'estómac vagi funcionant totalment bé, mica en mica. Ànims! 8)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2008 15:37 #132 per Cris (Associat/da)
Hola a tots/es!!

Ara feia dies que no deia res però com que ja he tornat a treballar anava una mica més enfeinada...

Ahir ja vaig començar a córrer!!!! Aquest cap de setmana un metge em va dir que al mes de l'operació podia començar a fer alguna coseta i com la majoria de vosaltres ja coneixeu l'Arcadi, ahir em va convèncer per provar de córrer una miqueta. Ufffff!!! Si abans de l'operació el meu estat de forma era pobre ara és pobríssim  :beurk: :beurk:!!! Crec que no anava tan lenta ni quan vaig començar. Vaig fer 2 kms en 15 minuts!!! El millor de tot, però, va ser tornar a posar-me les sabatilles i sortir a córrer i comprobar que els problemes que tenia abans ja no els tinc!!! Estic molt contenta però ara m'espera una feina molt dura, tornar a agafar la forma dins les meves possibilitats!!  :party: :party: Tot i que em vaig trobar bé (encara que em semblava que se'm movia alguna cosa per dins...) no vull precipitar-me i aniré fent progressiu. Dijous intentaré fer-ne 3 tota sola i al meu ritme i a veure què passa!!

Fins aviat,

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2008 15:45 #133 per Debutante (Associat/da)
Enhorabuena Cris!!

Si te pusiste en forma una vez, seguro que ahora lo vuelves a conseguir y mucho antes de lo que te esperas. Ya lo verás!!

No te preocupes ahora por los ritmos sino por las buenas sensaciones: volver a sentirte bien tras un entreno, una ducha merecida tras el esfuerzo anterior, esa mejora en el crono desde el entreno anterior, esa respiración fatigada pero feliz,...

Nos veremos entonces pronto en alguna cursa. Ya lo verás!!

Salu2 y kms!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2008 22:59 #134 per XaviPapell (Associat/da)
Crissssssssssss si es que tu estas més bona que l'Arcadi (a veure com l'interpreteu  :whistle:) Em vols fer de llebre Diumenge ?? ja saps que yo voy más lento que un morrocoy

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2008 23:00 #135 per XaviPapell (Associat/da)
NOOOOOOOOOOOOO!!!!!! diumenge no pot ser que l'Arcadi va a Pineda, ho sento

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2008 23:02 #136 per arcadi42 (Associat/da)
Qui t'ha dit que vaig a Pineda?
Jo corro dissabte a Sallent i diumenge a Nou Barris...

160 maratons (99 diferents, 44 països), 193 mitges, 284 deumils, 978 curses
www.arcadi42.cat

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Mai 2008 23:17 #137 per XaviPapell (Associat/da)
Aiiiiiiiiiiii!!!!! Voste perdoni

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2008 10:49 #138 per massa (Visitant)
Felicitats Cris que passis un bon dia!!!! :party:  :party:  :party:  :party:.

salut,república i independència ara més que mai

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2008 11:28 #139 per sioux (Associat/da)
Cris, no ens coneixem, pero que passis un bon dia, felicitats  :party:  :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Jul 2008 11:48 #140 per jauteras (Associat/da)
MOLTES FELICITATS, CRIS!!!!!!!!!!!!!   :great: :great: :party: :party:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.