Cris

Cris

14 Mai 2007 20:56 #41 per Jorfer (Associat/da)
Felicitats per aquest esperit de superació. A poc a poc van caient fites.

Vigilarem la teva progressió companya.

Ànims i a continuar gaudint.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Jun 2007 13:32 #42 per Cris (Associat/da)
Hola!!

Avui ja estic més contenta que dilluns passat.
Ahir vam anar amb l'Arcadi a fer la cursa de Salou i la vaig poder acabar!! Tot i que al Km 2 l'estòmac em va començar a molestar no em vaig deixar vèncer i...cursa acabada!! (si voleu llegir la crònica extensa, la trobareu al fil de Salou)
Al final 1:01:20, no puc fer marca cada cursa... però la veritat és que vaig acabar contenta i pensant que l'important és acabar i estar contenta amb mi mateixa.  :great: :great:
Per mi va ser una cursa diferent ja que és la primera de 2 voltes al mateix circuit i perquè no hi va haver foto de Correcats!!! Èrem poquets...

11 Jun 2007 13:51 #43 per Pucurull (Visitant)

Hola!!

Avui ja estic més contenta que dilluns passat.
Ahir vam anar amb l'Arcadi a fer la cursa de Salou i la vaig poder acabar!! Tot i que al Km 2 l'estòmac em va començar a molestar no em vaig deixar vèncer i...cursa acabada!! (si voleu llegir la crònica extensa, la trobareu al fil de Salou)
Al final 1:01:20, no puc fer marca cada cursa... però la veritat és que vaig acabar contenta i pensant que l'important és acabar i estar contenta amb mi mateixa.  :great: :great:
Per mi va ser una cursa diferent ja que és la primera de 2 voltes al mateix circuit i perquè no hi va haver foto de Correcats!!! Èrem poquets...

L'enhorabona, Cris.

T'ho mereixes!

Pucu

11 Jun 2007 14:46 #44 per gorka (Associat/da)
Bé, cris!

El tema de les 2 voltes, opino que no hi ha veritats absolutes. M' explico:
Si vas "sobrada" al final de la primera volta, la segona et resulta molt fàcil, coneixes el circuit, saps si hi ha algun punt difícil i també on has d' apretar. Per tant millor 2 voltes de 5 Km que 10 Km en una volta.
Si vas "apurada" al final de la primera volta, és justament tot el contrari. Penses que qui et mana fer una altra volta poden plegar ara mateix.

O sigui que dificilment es pot dir que sigui millor o pitjor una cursa d' una volta o de diverses voltes.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (5): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

11 Jun 2007 15:22 #45 per Zenon (Visitant)
Cris, no te preocupes por la marca, ahora, lo importante era que te encontrases bien o al menos que todas tus molestias vaya terminando, me alegro de que sea así y a por la próxima.

Sobre el comentario de gorka1, qué razón tiene, yo he pasado los dos casos.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

11 Jun 2007 16:22 #46 per mgear (Visitant)
Felicitats Cris bona cursa vas fer,et veig molt preparada mentalment,
nos vemos.

20 Jun 2007 12:16 #47 per Debutante (Associat/da)
Enhorabuena Cris!!

Pronto conseguirás bajar de la hora, ya lo verás.

Y si te gustan las cursas con 2 vueltas de 5 kms ves preparándote para finales de Agosto. En Ripollet estamos montando la cursa de Festa Major y tenemos intención de que sea así.

Salu2 y kms!!

20 Jun 2007 13:19 #48 per arcadi42 (Associat/da)
Debutante, la Cris ja ha baixat de l'hora. Va fer 58:52 a Perpinyà. El què passa és que últimament se li han agreujat els problemes estomacals i en les curses següents no li ha anat tan bé. A Pineda va haver d'abandonar al km 3, a Salou va fer 1:01:20 i a Lleida finalment no va sortir.
Aquesta setmana anirem a veure un digestòleg, a veure si solucionem el problema.
De tota manera, no vull que s'obsessioni amb el cronòmetre. El més important és que vagi corrent i que disfruti de les curses. Quan agafi el "tranquillo" amb el ritmes ja veurem fins on pot arribar.
De moment, el dia 30 farà la distància més llarga de la seva vida: 12 kms a la Marató de Santa Claus, a la Lapònia finlandesa.

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

20 Jun 2007 13:32 #49 per Debutante (Associat/da)
Uppsss!!! Lo siento. Menudo patinazo!!

Estoy completamente de acuerdo con tus comentarios. Es más importante que vaya corriendo sin preocuparse por las marcas. Además, viajando contigo y corriendo en sitios tan bonitos como lo haceis vosotros siempre es más fácil engancharse.

Que vaya bien y recuerdos a Santa que últimamente le trae muchas cosas a mi sobrino pero a mi me tiene algo olvidado...

20 Jun 2007 13:49 #50 per Cris (Associat/da)
No passa res Debutante però no em vulguis treure aquest mèrit que prou em va costar!!!
Ara no em vull obsessionar amb els temps perquè amb això de l'estòmac tampoc puc. Em conformo en poder sortir a córrer trobant-me el millor possible... A veure si demà en treiem l'entrellat.  :great: :great:
De moment aniré entrenant pels 12 Kms de Santa Claus i ja li donarem records de part teva...

25 Jun 2007 15:58 #51 per Zenon (Visitant)
Cris, el sábado nos quedamos un poco con la palabra en la boca cuando me felicitaste por mi santo, cuando iba a explicarte vino alguien y nos cortó y luego ya no seguimos el tema.

GRACIAS por tu recuerdo, pero te explico. Aquí en Catalunya hay mucha tradición en celebrar el santo y nosotros (me refiera en Santander y parte del resto de España) no celebramos tanto el santo a no ser que sea uno muy señalado como Juan, José... y yo particularmente no celebro el santo sino el cumpleaños (en septiembre), aunque cualquier escusa es buena para celebrar algo.

Otra particularidad es que San Zenón a lo largo del año hay varios son de esos santos que no figuran en ningún sitio y hay varios debe ser porque con ese nombre ya eran mártires, pero hay un San Zenón que es el patron de Arenys de Mar que es el día 9 de julio y es el que he cogido para celebrar mi santo, ya sabéis ese día estáis todos invitados.

GRACIAS de nuevo.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

24 Jul 2007 19:39 #52 per caloreta (Visitant)
MOLTES FELICITATS !!!  :party: :party:

A veure quan ens veiem que tinc la teva samarreta medalla i diploma de la Floresta  :yes:

Muak
Caloreta

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

24 Jul 2007 23:08 #53 per Zenon (Visitant)
Cris, tu me felicitaste en mi santo ya ves que yo también me he acordado.

FELICEDADES

De parte de Maite, repite la felicitación.

25 Jul 2007 19:07 #54 per XaviPapell (Associat/da)
Cris moltes felicitatssssssssssssssssssssssssssss

26 Jul 2007 15:04 #55 per Debutante (Associat/da)
FELICIDADES CRIS!!!

(Más vale tarde que nunca!!)

26 Jul 2007 16:17 #56 per caloreta (Visitant)
Cris he vist el teu sms.
Moltes gràcies !!!!  :party:
Ens veiem !!!

Muak  :love:

Caloreta  :mdr:

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

10 Abr 2008 21:07 #57 per Cris (Associat/da)
Per fi veig el final del meu calvari de l’estómac!!!

Avui m’han trucat per dir-me que dijous dia 17 m’operaran. Ja en tinc ganes però també estic una mica espantada.
L’operació és molt senzilla. Es tracta d’una laparoscòpia que consisteix en 2 foradets: un per posar-hi una càmera i l’altre per posar-hi els estris i treballar. Segons el cirurgià em faran una “bufanda” que servirà de vàlvula per tal que l’àcid no baixi i pugi. Si tot va bé seran 2 o 3 dies a l’hospital ´(m’operen a Sant Pau)i després un parell de setmanes de post-operatori. Ja tinc ganes que passin aquests dies i poder tornar a córrer. La veritat és que al principi no em feia res però ara ja començo a tenir mono i més després de veure l’ambient de la Cursa dels Bombers i la progressió d’algunes persones que van començar quan jo.

Diumenge acompanyaré a l’Arcadi a La Llagosta i així podré saludar-vos i en quan pugui ja em tornareu a veure a les curses. Espero que tot em vagi molt bé tot i que com ja he dit estic una mica espantada doncs no he estat mai en un hospital de pacient i molt menys he entrat en un quiròfan.

Ja us anirem explicant com va tot. Petotnets  :love: :love: :love:

10 Abr 2008 21:23 #58 per Pau (Associat/da)
Cris,

Que vagi molt bé! I tranquila, que això no és res ;)

Per molta gana que passi, que faci règim o que mengi equilibrat i dietètic, un hipopòtam mai serà una gasela

10 Abr 2008 21:34 #59 per Jim (Associat/da)
Cris:

Tranquil·la que segur que això anirà la mar de bé. :great:   La recuperació serà tan immediata que l'Arcadi no tindrà ocasió de susbstituir-te ni un dia per una ronyonera,  :grrrrrr: com va dir que havia fet a la seva crònica de la marató de Saint Louis.

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

10 Abr 2008 21:50 #60 per Raimon (Associat/da)
  Cris tot anirà molt bé. Quant t'en vulguis adonar ja estaràs a casa, i en quatre dies tornant a correr.  8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats