Belenka

Belenka

10 Mar 2008 22:52 #61 per Cabrix (Visitant)
Ara, exercint de pilota oficial, diria que el millor seria respectar el fil de la teniente BLNK...  :whistle:  :mdr:

Però com a maruxot... merder per tot arreu !!  :666:

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2008 23:08 #62 per Alex (Visitant)

Ara, exercint de pilota oficial, diria que el millor seria respectar el fil de la teniente BLNK...  :whistle:  :mdr:

Però com a maruxot... merder per tot arreu !!  :666:

:rofl:  :rofl:

10 Mar 2008 23:39 #63 per Darth Vader (Associat/da)
Belenka, felicitats per la decisió, per a mí la marató és "la cursa"... amb el teu permís, li explico a la Mònica el que has fet, a veure si s'anima  :666:!

May the force be with you!

11 Mar 2008 07:19 #64 per gemmota (Visitant)
Ostres, Belenka, molt bé!

Si vols que et digui la veritat no em sorprèn el més mínim la teva decisió. Sempre has estat molt valenta. De seguida et vas atrevir a fer mitges maratons i ara......molt bé, noia!

Pots estar segura que des d'aquí t'anirem animant!!

Aerodinàmicament el cos d'una abella no està fet per volar, el bo és que l'abella no ho sap

11 Mar 2008 08:38 #65 per XaviPapell (Associat/da)
I si no pot fer marca sempre li queda l'opció de fer 5h43'  :mdr: :mdr:

11 Mar 2008 09:29 #66 per joansan (Visitant)
belenka,  visca!!! visca!!  :party: :party: :party:, ja veuras com gaudeixes tu també, visca!!! visca!!! un altre maratoniana compulsiva, que be, quants més serem mes riurem.  :party: :party: :party:

10 Qm's: 43'33" Nassos 10
Mitja  : 1h 37 31" Vilanova 10
Marató : 3H 38 14" Barcelona 10

11 Mar 2008 09:33 #67 per Alex72 (Visitant)
teniente, encara que m'hagués encantat veure el teu debut  :'(. Ja m'agrada saber que seràs la primera maduixota maratoniana   ;)

Potser t'haurem de pujar de graduació i tot  :mdr:

Molts ànims i quan volguis compartir rodatge ja saps on sóc  :great:

Congressista maduixot

11 Mar 2008 13:19 #68 per Belenka (Associat/da)
Vaja, a la que em despisto, es munta un enrenou maduixot de pronòstic. :intello: Ja farem comptes al maruxat, colla d'indisciplinats. :666:

En primer lloc, gràcies pel ànims als meus maduixots i jordi42, Alex, Calvino.pf, Darth Vader, gemmota i joansan  :love:
Avui he anat a entrenar al matí i he passat molta calor. :beurk: Crec que m'espera un estiu molt dur, però sé que ho faré amb il·lusió i ganes. I si no, ja s'encarregarà el mister de posar-me a ratlla!

Darth Vader, anima a la Mònica: tot és posar-s'hi, i sobretot que s'ho prengui amb calma, que si s'agobia de seguida no hi voldrà tornar. :great: Una cursa de 5 km és ideal per a debutar!

gemmota, ara en davidgi t'ha de passar el testimoni! Us podríeu apuntar també a Berlin!

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

11 Mar 2008 13:51 #69 per danistal (Associat/da)
Al marge de felicitar un cop més a la meva Belenka :love: per la seva decisió vull rentar la imatge de míster implacable que m'estàs posant!!

Plantejarem un entrenament per acabar dignament la marató i poder gaudir-la el màxim possible, res d'objectius impossibles. De tota manera ja està bé que entre tots i totes l'animeu, a veure si aquest rebombori mediàtic fa que no es deixi absorbir pel sofà tan fàcilment com succeeix alguns dies :whistle: :he:

11 Mar 2008 13:54 #70 per Alex (Visitant)
:rofl:  :rofl:

"Cachundeju" apart, ja m'agradaria mi que la meva parella deixés anar el sofà tant sovint com la Belenka...  :whistle:

Encara riu quan li vaig dir que podria fer com ella... jajaja  :sarcastic:

11 Mar 2008 13:59 #71 per Belenka (Associat/da)
A ver, a ver...
Ejem, els plats bruts, a casa, carinyu...  :mdr:

Alex, sempre ho dic: si jo ho vaig poder fer, qualsevol n'és capaç! Tot és començar de mica en mica, sense pressions...
Jo vaig trigar més de 2 mesos per poder fer 5 km seguits i em vaig apuntar a la curta de Montornès. Si aconsegueixes que la teva parella corri una cursa i conegui l'ambient correcat, ja la tindràs enganxada! 8)

11 Mar 2008 14:09 #72 per Alex (Visitant)
No, si jo no li poso cap pressió!!

Ja la vaig portar al sopar de l'aniversari d'en Curat, i per més que li veu dir tu, la caloreta, la bcnrosie, etc... res de res!!

Ja et dic jo que el sofà tira molt...  :sarcastic:  :sarcastic:

A veure si aconsegueixo com a mínim que vagi a fer una mica d'aeròbic o algu semblant... serà un inici...

13 Mar 2008 15:21 #73 per Luigi (Visitant)
Belenukissssssssssss  :glasses:

Òndia, sóc l'últim  :he: I ara què et dic, si ja t'ho han dit tot?  :clown:

Que no canviiiiiiis  :party:

(suggeriment: fer la marató sota pali, no faltaran mans per portar-lo)  :wink2:

13 Mar 2008 15:40 #74 per Alèxia (Associat/da)
Ostres, que dolent que és això d'estar desconnectat del foro :no: :whip: :whip:

Si em descuido m'assabento del teu debut a Berlín el mateix dia de la Marató :mdr:

M'alegro que hagis près aquesta decisió, segur que t'anirà molt i molt bé :yes: I ho gaudiràs molt, ja ho veuràs!! Jo mentre corria tenia molt clar que una i no més, però un cop n'has vincut una i ets conscient de la fita que has aconseguit, ja estàs pensant en la següent  :winktongue:

A més, estic segura que no perdràs el somriure que et caracteritza en cap moment i la sabràs guadir al 100% :yes:

Veig que sou molts els que correreu a Berlín :surprised: Els pocs que quedem per animar farem el que podrem perquè se'ns vegi i se'ns senti :intello:

Ànims Belen i compta amb tot el nostre suport, campiona :love: :love:

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

13 Mar 2008 16:09 #75 per Belenka (Associat/da)
Luigi, guapu, gràcies pels ànims. :love: Al final m'he deixat enredar... bé, m'hi he enredat tota sola! :he:

Alèxia, en veure que a Barcelona totes havíeu acabat em vaig encomanar de l'eufòria i vaig pensar que jo també volia viure la marató. :oops:
Com que l'expedició de Venècia aquest any era a Berlin, ho vaig veure clar: una marató multitudinària sense la calor de Barcelona. Perfecte!
Em tocarà suar la preparació a l'estiu, però ara per ara tinc tanta il·lusió que no em fa res...

Com he dit en algun altre post: jo també trobaré a faltar ser del grup d'animació correcat. :'(

13 Mar 2008 16:53 #76 per tianenc (Associat/da)
mmm home.. sempre podem ser malespersones i fer una porra sobre quin temps fara, pq no es senti presionada... ni amb tensió...  :666: :whistle:

13 Mar 2008 17:48 #77 per Belenka (Associat/da)
A tu si que et donaré amb una porra! :whip: :rofl:

13 Mar 2008 17:52 #78 per rubens (Associat/da)
Belenka, enhorabona per la teva decisió. Segur que no t´empenedeixes. Primer per la il.lusió de fer-la i segon per com et sentiràs una vegada l´hagis fet. Ara.........mentres siguis dintre del "meollo".... buffff! Ja m´explicaràs, ja.  :intello:   Aixó sí, no li preguntis res a Alèxia  :whistle:

Debutar a Berlín.... quina passada!   :party:
Ens ho passarem de coooooooooonya!!

:intello:

13 Mar 2008 20:11 #79 per Belenka (Associat/da)
De tot el que dius, rubens, del que estic segura és que ens ho passarem de coooooonya! :mdr:

Confio que tot vagi bé, i com que l'objectiu és acabar-la, la viuré d'una altra manera, o això és el que crec... :oops:

13 Mar 2008 20:48 #80 per esther (Visitant)
Enhorabona per la decisió Belenka. Ho aconseguiràs, n'estic convençuda. Impregna't de cada instant, de cada emoció, de cada moment. Segur que no et penediràs. És la il·lusió de preparar-la, de fer-la i de recordar-la.

Felicitats.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats