Belenka

Belenka

06 Abr 2009 13:06 #121 per caloreta (Visitant)
Belenka !!!

Ja he vist l'article que han publicat a atletisme.com !!!  :mdr: :mdr: :mdr:

www.atletisme.com

;) ;) ;) ;)

Caloreta  8)

www.ceac.cat
Pueyo Power !!
OIO Power !!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Abr 2009 13:44 #122 per Juan (Associat/da)
Un artículo muy bueno, es un orgullo pertenecer a este grupo de personas.
Danistal que chollo tienes, guapa, maratoniana y escritora.

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

06 Abr 2009 14:19 #123 per Jim (Associat/da)
Fa pocs dies, al fil de la cursa de Bombers, en Danistal deia " .. ja sóc famós " perquè va descobrir que sortia a una foto del fulletó que hi havia a la bossa dels corredors.

Que n'és d'il·lús aquest jove ! Ja fa molt temps que és famós: Tothom sap que és l'home de la Belenka

Ànims lesionats !... i els que no ho  esteu a entrenar i    menys xerrar    

07 Abr 2009 09:56 #124 per Júlia (Visitant)

Que n'és d'il·lús aquest jove ! Ja fa molt temps que és famós: Tothom sap que és l'home de la Belenka

:great:
:mdr:

07 Abr 2009 10:18 - 07 Abr 2009 22:09 #125 per Belenka (Associat/da)
:surprised: :surprised: :surprised:

No havia mirat aquest fil... :oops:

caloreta, ets la ***ia! :he:
Agraeixo les felicitacions però el mèrit és 100% de la caloreta: ella ha promogut aquesta iniciativa i ha fet un esbós del text. Jo només he fet 4 arranjaments. Ella s'ha ocupat de tot. :yes:

Molts de vosaltres en sabeu moltíssim més d'això d'escriure... Jo no m'hi guanyaria gaire la vida redactant, però m'ha fet il·lusió fer-ho. :intello:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

07 Abr 2009 11:39 #126 per Upe (Visitant)
Jo no he trobat l'article de la Belenka. He entrat a atletisme.com i em surt la pàgina com sempre: en quin apartat hi és? Caloreta, potser tu ho saps?. Gràcies! :smile:

07 Abr 2009 11:46 #127 per Upe (Visitant)

Jo no he trobat l'article de la Belenka. He entrat a atletisme.com i em surt la pàgina com sempre: en quin apartat hi és? Caloreta, potser tu ho saps?. Gràcies! :smile:

Ja l'he trobat. Si a algú més le passa, que vagi a la web d'atletisme.com i busqui el comentari sobre la mitja de Montornès.

Belenka, és el salt a la fama!

07 Abr 2009 21:56 #128 per gemm@ (Visitant)
Belenka, molt bé  :great: :love:

07 Abr 2009 22:12 #129 per Belenka (Associat/da)
Upe, gemm@  :love:

Abans m'he oblidat de dir que la gemmota també hi ha col·laborat, fent alguna correcció gramatical. :yes:

07 Abr 2009 22:20 #130 per meep (Associat/da)
Molt xulo!
Felicitats a la Belenka & col.laboradores 8)

...i de pas he après que vambes s'escriu amb "v"! :oops:

08 Mar 2010 00:25 #131 per Belenka (Associat/da)
Trec aquest fil del fons de l'armari. Tenia unes quantes teranyines perquè l'he fet servir ben poc...
Però és que avui ha estat un dia molt especial i volia deixar-ho escrit aquí, en el meu raconet de coses especials.  ;)

He corregut per primera vegada la marató de Barcelona i he gaudit de veritat. Vull agrair als meus companys de barqueta i a tots els que m'heu animat en mil llocs diferents el fet d'haver viscut un dia inoblidable.  :love:
Va ser a la marató de Barcelona de 2008 quan vaig decidir, després de veure arribar a tantíssims correcats, que jo també volia córrer una marató!
Després de 2 anys i 3 maratons, he corregut a casa i gràcies a tots vosaltres he gaudit com si fos la primera.
Moltes gràcies de tot cor!  :love:

08 Mar 2010 00:32 #132 per nyef (Associat/da)
Belensita, em permeto la lliçència d'invair per un moment el teu racó de coses especials, per treure'm el barret i felicitar-te.
Enhorabona per la Marató i per gaudir-la com ho has fet.

Ets una crack  :love:

bla bla bla bla ....

08 Mar 2010 00:34 #133 per bego (Visitant)
I jo em pregunto ... què fan dos maratonians encara desperts? nyef, belenka, vinga, al llit!  :he:

Per cert, felicitats als dos. M'ha agradat molt veure'us passar a la catedral  :love:

bego

Bienaventurados los que creen en semanas blancas porque de ellos es el reino de los cielos

08 Mar 2010 00:48 #134 per Belenka (Associat/da)
Ostres, quina grata sorpresa: l' ovelleta felicitant-me, quan és ell qui ha fet una marató collonuda  :great: (me n'alegro moltíssim que t'hagi anat tan bé!  :love:) i la pàjara (amb tot el cariñu  :he: ) enviant-me al llit. De fet, bego, estic al llit des que he arribat a casa, a quarts de 8 després d'una comilona de olé. No estic cansada i fins que has insinuat que era tard no he mirat l'hora.  :surprised: Jo també m'he alegrat moltíssim de veure't a l'avituallament!  :love:
nyefitu, tu pots envair el meu raconet especial quan et vingui de gust.  ;)

08 Mar 2010 00:50 #135 per Enric59 (Visitant)
Estic gelós  :oops:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

08 Mar 2010 01:12 #136 per Belenka (Associat/da)
Dorothy, no siguis dolenta!  :he: No tens cap motiu per estar-ho. Avui hem tingut un momentassu únic a l'avituallament!  :love: M'ha donat les ales que em vas prometre (i ja t'he dit que gairebé es converteix en un petó mortífer...  :rofl: )

08 Mar 2010 01:42 #137 per jag75 (Visitant)
Moltes Felicitats Belén!!!
mare meva, entre tu i el Dani quin matí de marató avui: FELICTATS!!!!
aH, Segur que ningú t´animat com jo entre el km 2 i el 8,eh? Gairebé em mato en baixar d´aquella "maceta" de ctar sants  :intello:
vinga, a disfrutar-ho!

08 Mar 2010 14:04 #138 per gorka (Associat/da)
Felicitats belenka, per la teva primera Marató a Barcelona (que no primera Marató)  :biggrin:

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

08 Mar 2010 14:21 #139 per Nurita (Visitant)
Belenka tinc 2 fotetes teves, ves pasant pel nostre fil que les penjare tant bon punt pugi. Sino ja t'avisaré amb mp.

Felicitats simpatica!  :great:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

08 Mar 2010 20:41 #140 per Nurito (Visitant)

Trec aquest fil del fons de l'armari. Tenia unes quantes teranyines perquè l'he fet servir ben poc...
Però és que avui ha estat un dia molt especial i volia deixar-ho escrit aquí, en el meu raconet de coses especials.  ;)

He corregut per primera vegada la marató de Barcelona i he gaudit de veritat. Vull agrair als meus companys de barqueta i a tots els que m'heu animat en mil llocs diferents el fet d'haver viscut un dia inoblidable.  :love:
Va ser a la marató de Barcelona de 2008 quan vaig decidir, després de veure arribar a tantíssims correcats, que jo també volia córrer una marató!
Després de 2 anys i 3 maratons, he corregut a casa i gràcies a tots vosaltres he gaudit com si fos la primera.
Moltes gràcies de tot cor!  :love:

dona molt de gust llegir cosas com aquestes i explicades aixi,transmets molt bon rotllo,ets una pasada,enhorabona belenka per hever-lo aconseguit  8)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats