Belenka

Belenka

04 Abr 2007 21:57 #1 per Belenka (Associat/da)
Bé, trobo que ha arribat el moment de fer la meva presentació formal, ja que fins fa ben poc se'm coneixia com "la dona d'en danistal" i he estat una mica apartada d'aquest món dels fórums... (tot i que de tant en tant llegia algunes cosetes aprofitant que en Dani tenia la pàgina oberta...) :whistle:

El meu nom és Belén, tinc 33 anys i sóc del Masnou de tota la vida. Sóc arquitecta tot i que no em dedico a projectar.
Com a corredora us diré que ho sóc des de fa gairebé un any i mig: fins aleshores ni practicava cap esport ni m'havia passat pel cap sortir a córrer només pel plaer de fer-ho. Va ser en danistal qui em va convèncer regalant-me unes sabatilles. :love:

Al començament va ser dur perquè no havia corregut mai i com que generalment tinc les polsacions molt altes m'ofegava de seguida. El que em va enganxar i animar a continuar (a part del gran suport i ànims d'en Dani) va ser controlar els meus progressos: passava els resultats del pulsòmetre i les distàncies del GPS a un full d'Excel. Era brutal com anava millorant. S'ha de dir que corria molt a poc a poc i que això és fàcil de millorar... :winktongue:
El fet és que vaig començar a agafar-li el gust a això de sortir a rodar i amb un mini pla d'entrenament em vaig apuntar a la meva primera cursa de 10 km.
Ja fa gairebé un any d'això i si algú m'hagués dit que un any després ja hauria fet 2 mitges maratons no m'ho hagués cregut!
Tinc unes marques molt discretes però estic molt orgullosa d'haver progressat en resistència: la meva assignatura pendent ara és millorar la velocitat, ja que pràcticament corro al mateix ritme una cursa de 10 que una mitja. :surprised:

Estic encantada de pertànyer a aquest grup que heu muntat (en breu seré una associada més :he:). A qui us conec haig de dir que en qualsevol entorn és impossible trobar gent tan maca i agradable en un percentatge del 100%. Això em fa pensar que tots aquells a qui encara no conec no fareu trencar l'estadística.
Espero poder treuré temps per estar una mica més al corrent de tot el que es comenta als fils i ser partícip habitual.

Fins aviat!

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2007 22:08 #2 per esther (Visitant)

Benvinguda al món de les curses!!!!!

04 Abr 2007 22:09 #3 per Dani (Associat/da)
Hauriem de poder posat la teva presentació al inici de la pàgina web com un exemple del que es pot aconseguir partint de zero, amb esforç i constancia. Dos mitges fetes, millorant espectacularment, i sobretot sempre que t'hem vist estas rient, encara li faras la competència al ManoloM en aquest sentit.  :party:
Segueix els consell del teu "míster" que també està que es surt.

I a sobre t'agraden els puzzles  :great: :great:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

04 Abr 2007 22:11 #4 per GAMO (Visitant)
Belenka, benvinguda a Corredors.Cat :great:

Marca 10 Km: 40:02

04 Abr 2007 22:15 #5 per Xavier (Associat/da)
Hola Belen,

Va ser fantastic veure´t arribar a la meta a Montornés animada pel "teu" Dani i em va agradar molt poder parlar amb tu al final de Bombers.

Esta clar que amb un superclase com el Danistal a casa els teus progresos son i seran sempre a més.

Amb tu, em passa com amb el ManoloM, sempre us veig amb un sonriure a la cara, i això es sempre d´agrair.

A veure si un dia t´animas i vens a fer una sortida amb el APOCAPOC TEAM, bé, tu i el Danistal. Passat pel fil del APOCAPOC TEAM i veuras que fem sortides setmanalment, aquesta setmana divendres i diumenge. :wink2:

Ens anem veient.

Salut 8)

04 Abr 2007 22:16 #6 per pepnaus (Associat/da)
Benvinguda, i felicitats per la teva constáncia i esforç

coneixement per a entendre, paciéncia per acceptar el que no entenc

04 Abr 2007 22:24 #7 per Alèxia (Associat/da)
Hola guapa!!  ;)

Em sembla que ja som unes quantes a les que els nostres respectius ens han iniciat en aquest esport. I no ens va gens malament oi?  :winktongue: La veritat és que la teva progressió és espectacular i encara anirà a més, ja ho veuràs  :yes: I a sobre sempre amb aquest somriure d'orella a orella  :great:

A més, també ets una gran supporter  :yipi: Recordo com tú i els teus amics animàveu en Danistal a la Marató. I quines pancantes més originals i divertides  :rofl:

Espero que ens veiem a moltes curses. Endavant campiona  :great:

Si t'agraden els animals el millor que pots fer és adoptar! I mai de la vida maltractar-los ni abandonar-los!

05 Abr 2007 08:18 #8 per Debutante (Associat/da)
Hola Belén!!

Un placer que formes parte de esta gran familia. Como dice Dani eres un ejemplo perfecto de la progresión que puede alcanzar un corredor si se lo propone. 8)

Y seguro que aun te queda mucho por mejorar, en velocidad (marcas) como en resistencia (maratón tal vez??). :whistle:

Eso sí, por favor, no pierdas nunca esa bella sonrisa. :love:

Puedes estar seguro que danistal está orgulloso de ti. Así nos sentimos todos los maridos que hemos iniciado a nuestras mujeres!!!

05 Abr 2007 08:52 #9 per jolourds (Associat/da)
Felicitats Belenka per haver trencat la barrera del No Còrrer. Has tigut sort de tenir a casa un fenòmen tan gran (metafòrica i realment) com el Dani, per poder fer el pas. I ara que has consolidat el còrrer, es tracta de millorar-lo. Segur que les curses t'estan servint de gran estímul...i els ja teus companys CoRReC@TS t'animarem... endavant!!!! :great: :great:

05 Abr 2007 09:26 #10 per Cris (Associat/da)
Moltes Felicitats Belen!!!
...i tu dic jo que m'hi acabo de posar  :whistle: :whistle:
El dia que ens vam conèixer ala carretera de les Aigues amb els nostres respectius i el Mestres Pucurull vaig pensar: tela marinera aquesta noia!! I vas donar peu a que l'Arcadi em digués: veus ja farà una mitja, tu també ho podràs fer!! Ufff! Ja suava abans de còrrer...
Doncs res, felicitats per aquests progressos i per aquest somriure perpetu que tens!!
Per cert, ens veiem a Rotterdam animant als nostres maratonians i compartint unes quantes horetes. Serà un plaer...
Fins aviat!!!

05 Abr 2007 11:06 #11 per gorka (Associat/da)
Benvinguda al club, belenka!

Per poc que t' hi posis ben aviat t' atreviràs amb distàncies més llargues que la Mitja Marató. El fet que et costi anar més depressa en distàncies curtes pot ser un indici de que les teves caratterístiques són de fondista-fondista.

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

05 Abr 2007 11:36 #12 per agusti (Visitant)
Enhorabona Belen,

Llegint la teva presentació ja veig que has estat captada per aquesta secta dels runners. Sense ajud extern et serà impossible sortir-ne.
T'encarrego una missió impossible per Venècia: captar a la meva dona.

En fi, felicitats i kilometres.
Danistal :party:

05 Abr 2007 11:42 #13 per Debutante (Associat/da)

T'encarrego una missió impossible per Venècia: captar a la meva dona.

La comissió caliu se tomará esto como un nuevo reto!!!

05 Abr 2007 12:51 #14 per ManoloM (Associat/da)
Belenka Guapísima, bienvenida a este mundillo (aunque se que llevas un tiempo en él, detrás del gran Danistal y buen amigo).
Está claro que ya te han bautizado como la bonita sonrisa femenina. Nos seguiremos viendo en muchas cursas y si puede ser iremos juntos a la Maratón de Venecia  :whistle: (que romántico), bueno con nuestras parejas  :yes:.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

05 Abr 2007 13:35 #15 per Debutante (Associat/da)
Vuestras parejas y algunas más. :rofl: :rofl: :rofl:

05 Abr 2007 15:14 #16 per Belenka (Associat/da)
Gràcies per les vostres felicitacions.  :love: Realment son afalagadores.

Podeu comptar amb mi per participar amb la comissió caliu i enrolar qui calgui per incrementar el nombre d'aficionats a aquest esport que ens ha unit.

M'ofereixo voluntària per mirar de convèncer les dones de tots aquells que teniu a casa una parella que es nega rotundament a provar això de córrer. Crec que sóc el millor exemple per demostrar que algú que no té interès ni es veu capaç de sortir ni que siguin 5 minuts pot enganxar-se i fer que anar a córrer formi part de la seva vida quotidiana. Intentaré "vendre el producte" perquè jo era la definició de la paraula "sedentària" i ara si estic tres dies sense sortir el cos m'ho demana... (per cert, avui toca, que des de Bombers no m'hi he posat... :whistle:)

Una tasca que crec que és més fàcil és convèncer-les per fer d'acompanyants...
ManoloM, Agustí, (i d'altres que ja m'anireu dient), només cal que deixeu llegir de tant en tant els fils on s'hi parla del tema (o crear-ne un de nou que parli d'això exclusivament! :yes:)

Bé, ja anirem perfilant l'assumpte.

Adéu!

07 Mar 2008 20:43 #17 per Belenka (Associat/da)
Bé, farà gairebé un any que em vaig presentar en aquest fòrum. Com passa el temps!
Tot i que em feia una mica de vergonya :oops:, vaig obrir aquest fil per a presentar-me.
No he tornat a fer-lo servir fins ara, ja que no ho havia considerat necessari.

És avui quan, després de prendre la decisió de fer la meva primera marató, veig especial de dir-vos-ho a tots aquí.
Vaig viure de manera molt emocionant la marató de diumenge passat. Des d'aleshores li he estat donant voltes a la idea i m'he decidit per fer Berlin el proper 28 de setembre.
No sé si em precipito amb la decisió, però intentaré entrenar el màxim que pugui. Per les paraules de molts de vosaltres sé que és una experiència que tot corredor ha de viure. Ja ho tinc decidit!

Així que, maratonian@s, estaré encantada de rebre consells de tota mena! :great:

07 Mar 2008 20:45 #18 per Didi (Associat/da)
Eeei Belenka!
Moltes felicitats per la decisió! Només això ja és una victòria!  :great: Sort que a Berlin ja no hi ha mur... :he: :intello:

Salut!  :jap:

07 Mar 2008 20:52 #19 per Belenka (Associat/da)
Gràcies, Didi!

Avui pensava en com de bé ens ho vam passar recorrent Rotterdam per animar els nostres maratonians (tu solet en companyia d'unes quantes noies cridaneres... Quin fart de riure!)

No ens hem vist des d'aleshores. A veure si coincidim en alguna cursa!

07 Mar 2008 22:32 #20 per Dani (Associat/da)
Molt bé Belenka: Ens veurem a Berlin devorant kilometres i sessions tècniques  :party: :party: :party: Pensa que ens posarem molt i molt morenus amb la preparació torrefacta de Juliol, Agost i Setembre. Segur que no perds el somriure que et caracteritza.

I res de baixar de tres hores en la primera, eh ?  ;) ;)

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats