Belenka

Belenka

13 Mar 2008 21:38 #81 per Jorfer (Associat/da)
Ja veuràs com mai, però mai a la teva vida t'enpanadiràs de la decisió que has prés Belenka.

Benvinguda al meravellós món de les maratons des de dins que des de fora ja el coneixes sobradament.

Ets gran, molt gran!!!!  8) 8) 8) 8) 8) :yes: :yes: :yipi: :yipi: :yipi:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Mar 2008 13:16 #82 per Belenka (Associat/da)
esther, Jorfer, al final m'hi he decidit :party:, i com tots dos dieu, sé que no em penediré. :yes: (bé, potser al mes d'agost, una miqueta... :winktongue:)

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

14 Mar 2008 15:12 #83 per carme (Visitant)
Hola Belen,

Jo fà un any tampoc m'hagues cregut que sería capaç de fer 5 mitjes seguides i rematar amb una Marató. I crec que quan ho proves i t'agrada ja no es pot deixar. Fins i tot et diría que vaig disfrutar molt més fent la Marató, que en altres curses més curtes.

Jo a Berlin, ja serà la segona Marató que faré, això vol dir que correrem juntes, l'any passat a Venecia varem fer de animadores, aquest any estarem dintra, i seràn altres els que ens animaran.

Felicitats per pendre aquesta decisiò, cada cop, som més.  8) 8) 8) 8) 8)

14 Mar 2008 15:30 #84 per Belenka (Associat/da)
carme, maca, part de la decisió de fer-la va ser gràcies a les noies debutants que us vau animar a fer Barcelona.

I precisament vull viure això que dius de disfrutar més que a cap altra cursa.
Crec que si Barcelona et va agradar, Berlin t'agradarà més: anirem acompanyades per molta gent durant tot el recorregut! Tu i jo, que estem acostumades córrer les mitges una mica soletes... :mdr:

14 Mar 2008 16:55 #85 per XaviPapell (Associat/da)
Belenka ja t'ho vaig comentar de fer la marató en la cursa del Clot però tu ni flowers al XP  :whip: :whip:

carme, maca, part de la decisió de fer-la va ser gràcies a les noies debutants que us vau animar a fer Barcelona.
Tu i jo, que estem acostumades córrer les mitges una mica soletes... :mdr:

EPPPPP!!!!! això de soleta res de res , si no que t'ho digui la Reina Carme  :mdr:

14 Mar 2008 17:53 #86 per Belenka (Associat/da)
Ni flowers al XP ni a ningú... :mdr:

Jo acostumo a donar-li voltes a les coses abans de prendre una decisió, però això de Berlin ho he decidit d'un dia per l'altre, sense meditar gaire.

D'acord, rectifico lo de "soletes..." :oops:

20 Mar 2008 20:22 #87 per O´Neill (Visitant)
Enhorabuena Belenka, yo aún estoy emocionada de la experiencia vivida en Barcelona, no te arrepentirás, es algo que debes vivirlo y disfrutarlo.
Estoy convencida que lo conseguiras y que como poco te lo pasarás igual de bién que yo, que un poco más y paso por la maratón sin haberla sufrido en absoluto.

23 Mar 2008 09:58 #88 per Belenka (Associat/da)
Yolanda, eso es precisamente lo que quiero: hacerla sufriendo lo justo.
Como he dicho varias veces, vuestro debut me ha ayudado mucho en la decisión. Fuisteis muy valientes, entrenasteis duro y constante y os salió una maratón estupenda, así que allá voy yo! :party:

16 Mai 2008 09:32 #89 per ecopac (Associat/da)
Belenka, Danistal;

Ahir quan ens vam creuar per allà a l'alçada del Caprabo anava un pèl just de temps. De fet m'esperaven a casa per sopar a dos quarts de nou i ja els eren!!! :whistle:

Si ens tornem a trobar en alguna altra ocasió m'afageixo una estona als vostres km i xerrem una mica. No us penseu que sigui una mica mal educat o que vagi al meu rotllo, és que ahir tenia pressa, eh!

Apa, siau i a cuidar-se!

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

16 Mai 2008 09:46 #90 per XAVI-NAD (Associat/da)
Belenka, bona decisió , clar que si :great:
Ara a entrenar molt, competir lo just i molt de cap a Berlín. Segur que ho faràs molt bé tenint al Dani al costat, i tota la família Correcat.
Fan falta més noies  a les maratons, i sobretot a la d ecasa nostra, encara que any rera any el número va aumentant.
Em sembla que els propers mesos estaràs més hores pel Passeig Marítim que a cap lloc... :mdr:

A pels 42,195 km.  :yipi:

100 Km. 9h35min TRAILWALKER 2015
Marató: 2h38'40" BCN 2003
Marató de Muntanya: 7h46'  Marató de l´Emmona 2013
Mitja: 1h13'45"  BCN 1999 i GAVÀ 2003
10Km: 34'19" Sant Antoni 2003

16 Mai 2008 11:03 #91 per Belenka (Associat/da)

Si ens tornem a trobar en alguna altra ocasió m'afageixo una estona als vostres km i xerrem una mica. No us penseu que sigui una mica mal educat o que vagi al meu rotllo, és que ahir tenia pressa, eh!

Francesc, no et preocupis, home! A més, tu portaves un ritme més animat que el nostre: jo el meu habitual i en Dani el seu de "convalescència" després de Berga... :he:

Com diu en XAVI-NAD, ja tindrem ocasions de trobar-nos pel passeig!

Xavi, moltes gràcies pels ànims!  :love: M'espera un estiu ben guapo a la vora del mar... :glasses:

16 Mai 2008 11:20 #92 per llança (Associat/da)

Xavi, moltes gràcies pels ànims!  :love: M'espera un estiu ben guapo a la vora del mar... :glasses:

Puc deixar-te crema solar de pastanaga.  :mdr:

16 Mai 2008 11:28 #93 per Belenka (Associat/da)
T'ho agraeixo, llança, però intentaré fugir dels raigs de sol. Faré horari de vampir tot i que encara no he decidit si entrenaré al matí o al vespre. :yes:

19 Mai 2008 14:46 #94 per XaviPapell (Associat/da)
Belen com va el pernil ??  :whistle: :whistle:

19 Mai 2008 15:05 #95 per Belenka (Associat/da)
Encara no l'hem començat... :sarcastic:

Si vens a la cursa de Pineda tu mateix podràs comprovar si ha sortit salat o no. :he:
Vam dir amb en Sergi que ell portaria el formatge i nosaltres el pernil. :great:

19 Mai 2008 23:28 #96 per XaviPapell (Associat/da)
Belen el dia abans vaig a fer la cursa del riu Cornet a Sallent arribarem tard a Barcelona per fer l'inscripció i córrer a pineda como que no i .
Tinc la plena confiança amb vosaltres de que donareu les observacions oportunes del pernil i el formatge  8)

01 Oct 2008 18:51 #97 per Belenka (Associat/da)
Doncs sí... JA SÓC MARATONIANA! :yipi:
De la mateixa manera que fa uns sis mesos vaig fer pública aquí la decisió de córrer la marató de Berlin, ara que ja ho he aconseguit, volia dir-vos que estic molt contenta de l'experiència.
Han estat 4 mesos de preparació disciplinada amb calor i esforç, però ha valgut la pena. :yes:
He rebut molts ànims de molts de vosaltres i això a la cursa ho he tingut ben present. :great:

De moment no tinc clar si faré o no alguna altra marató. Sé que a Barcelona '09 estaré als carrers cridant com una boja donant ànims als correcats que la corrin i felicitant a la meta tots els arribats. Com cada any.  ;)

01 Oct 2008 18:59 #98 per dragan (Visitant)
Hola !

Belen !!  moltes felicitats guapa !  :party: :party:

Salut !

Eduard.

You don't care about music, do you ?

01 Oct 2008 19:04 #99 per squash (Associat/da)
Hola

clap, clap, clap, clap,... !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Això són aplaudiments per la teva gran Marató del passat diumenge  :great:

Els petonets vindran en directe  :oops: Podràs esperar?  :whistle:

Fins ara.

Jordi

01 Oct 2008 19:06 #100 per Serju16 (Visitant)
Enorabona belen  :great: :great: :great: :great:

Sergi

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats