Belenka

Belenka

07 Mar 2008 22:35 #21 per Raimon (Associat/da)
Enhorabona Belenka!
Aixó ja és un éxit!  :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2008 23:00 #22 per ManoloM (Associat/da)
Belenka muchas felicidades por tu decisión. Hoy precisamente había oido algo  :whistle:.
Que envida sana me dais pareja, hace un año no te gustaba esto y ahora piensas en correr una Maratón.
  Yo quiero un Belenka en mi vida (aunque a mi niña Mary :love: la quiero muchísimo), pero si le gustara esto como a mí ya sería  el no va más.

Belenka, guapa, guapa más que guapa.

P.D. Esto último que no lo lea Danistal que es muy grande y no quiero problemas  :whistle:.

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

07 Mar 2008 23:17 #23 per ivanko (Associat/da)
Belenka..... Enhorabona.
Les reserves de la força interior les tens a tope, la base també; el suport també. A entrenar i a l'ataqueee :yipi:

07 Mar 2008 23:51 #24 per squash (Associat/da)
Hola

belenka, et "queixaves" de que la teva crònica seria poqueta cosa. Fals. És una gran crònica  :great:

A més a més he pogut "veure" la Marató des de fora através de les teves ratlles. I constato que això de la Martaó demana una implicació molt gran en tots els aspectes.

Celebro que hagis pres la decisió per Berlín. Aviat sabràs que l'has "cagat"  :rofl:

Fins ara.

Jordi

07 Mar 2008 23:57 #25 per Belenka (Associat/da)
Gràcies a tots! Tant de bo el potencial atlètic s'encomanés... Tots vosaltres faríeu de mi una gran corredora!
Ara, en calent, estic molt entusiasmada, però sé que patiré als entrenaments a ple estiu...

Tinc ganes de posar-me a prova. La marató és tot un repte, però sé que tindré tot el vostre recolzament. :yes:
A banda del danistal, sé que puc comptar amb vosaltres perquè em doneu ànims quan em senti destrossada a nivell anímic i de cames! :love:

De moment queden uns mesos per començar els entrenaments, però creieu-me: tinc moltes ganes que arribi el juny! :mdr:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

08 Mar 2008 03:04 #26 per Juan Ma (Visitant)

Eeei Belenka!
Moltes felicitats per la decisió! Només això ja és una victòria!  :great: Sort que a Berlin ja no hi ha mur... :he: :intello:

Salut!  :jap:

Didi,

No hi ha mur, on hi era abans, pero hi és a la mayoria de les botigues de

Berlin, a un mòdic preu de uns cuants € per cmt. :yes:

El millor lloc, per ser-hi!! :party:

Eres lo que corres, ups!! o era lo que comes?? continuaré haciendo las 2 cosas y alguna que otra más!!

08 Mar 2008 14:55 #27 per gorka (Associat/da)
Doncs espero veure' t a Berlín en calça curta! (o malla llarga, que la longitud no fa la cosa). Bona decisió!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

08 Mar 2008 15:01 #28 per Zenon (Visitant)
Belenka, enhorabuena por tu maratón y ya veo que esto no para, ¡estas mujeres!... venga a conquistar Berlín.

Sobre los consejos, los tienes muy cerca  ;).

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

08 Mar 2008 15:41 #29 per Belenka (Associat/da)
Ostres, amb molts de vosaltres correré a Berlin!

gorka, tu vindràs i et treuràs l'espina de Barcelona?
Zenon, tu te animas? Maite seguro que iría encantada, no?

Serà una expedició correcat realment èpica!

08 Mar 2008 16:30 #30 per danili (Associat/da)
belenka,

Enhorabona per la decisió!
Al llarg de la preparació veuràs com sobtadament, mentre treballes o estàs fent qualsevol altra bajanada et venen flaixos d'emoció! I és que quan debutes en marató vius la preparació amb la il·lusió d'un nen!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

08 Mar 2008 17:58 #31 per pinetell (Visitant)

Felicitats belenka, ja em diras que tal es la marató de Berlin per ser la primera..... jo vaig decidir al gener q lany 09 faria la meva primera marató i en quimcots em portara a fer la de Berlin, donçs diu que es un recorregut molt maco!!!! (encara que jo pensi q el recorregut pot ser tant maco com vulgui que prou feines tindre per arribar!!! je je je)
Molta sort i molts kilometres..........

09 Mar 2008 11:37 #32 per Belenka (Associat/da)
De moment he tingut opinions contrastades...
Tots m'animeu i em feliciteu per la decisió, de la qual no em penedeixo, i us ho agraeixo de tot cor, :love: perquè em fa pensar que no m'equivoco.

També alguns m'heu fet veure que entrenar a l'estiu pot ser molt dur, i que seran 4 mesos molt sacrificats. Tant de bo comencés ja els entrenaments, perquè estic molt motivada. Entrenar amb calor també és un repte que tinc pendent... :sarcastic:

El que dius, danili, segur que em passa. La il·lusió no me la treurà ningú i el fet de no tenir pressions per fer cap temps concret em farà gaudir més, tant la preparació com el dia D...

pinetell, però faràs Berlin el 2009 o aquest any? Si et passes pel fil que hi ha obert veuràs que som un munt de correcats ja apuntats. Encara tens uns mesos per acabar-ho de decidir. ;)

09 Mar 2008 11:57 #33 per Rivendel (Visitant)
Belenka, guapissima, decisió encertadissima,  :great:
jo de tu tampoc em capficaria amb els entrenos si només vols acabar-la, be en Danistal segur que t'ajudará i molt.
A l'estiu si et lleves d'horeta tampoc fa tanta calor i tens tooooot el dia per fer el ganso sense haver de treballar  :he:
i només dir que si jo puc tu pots i mes, ja quedarem per fer tiradetes llargues si es que segueixo el teu ritme..vingaaaaa  :party: :party:

Vivir en la Tierra es caro pero  incluye un viaje gratis alrededor del sol cada año.

La lente de primer orden

09 Mar 2008 12:04 #34 per Belenka (Associat/da)
Rivendel, el ritme m'és igual. ;)
Quan et vaig veure girar al Km 42 em va donar la sensació que anaves molt bé i molt fresca (almenys és el que transmeties!) Vaig pensar que si mai feia una marató volia acabar-la així, com tu. :yes:
Felicitats de nou, campiona!

09 Mar 2008 12:24 #35 per Jaumet (Associat/da)
Felicitats Belenka per la decisió!!! Me’n alegro molt.
L´unic es que a Berlín trobarem a faltar els teus ànims pel recorregut però que hi farem... ja ja ja.  

A mes a mes pensa que a Berlín amb mes de 35.000 participants i amb molta animació serà una marató ideal per debutar.
Te raó en Danili la preparació estarà plena d emocions.

Ànim valenta

09 Mar 2008 12:43 #36 per Belenka (Associat/da)
Jaumet, gràcies, maco. Jo això de no poder animar-vos, també ho he pensat!  :mdr:

Tinc ganes d'experimentar allò que sempre expliques dels sentiments vers la marató. Ja t'aniré posant al dia!

09 Mar 2008 13:05 #37 per XaviPapell (Associat/da)
Belenka na Rivendel es una màquina diesel de molts cavalls. Jo la conec i se del que es capaç, no més te un fallo molt gran, que ella mateixa no s'ho creu.

Belen no et pots ni imaginar el que se sent quan arribes al km 42, per més que tots el companys t'expliquin es impossible trobar paraules per fer-ho. Però quan llegim a les hores la teva crònica, nosaltres si que sabrem del que parles  :mdr:

09 Mar 2008 13:11 #38 per Belenka (Associat/da)
XP, he vist la foto de la teva arribada i estic segura que el que vas sentir en aquells moments ningú és capaç de descriure-ho (potser inclús a tu et costa expressar-ho amb paraules).

El millor d'aquest foro és que vaig aprenent una mica de tots! I de tu hem d'aprendre molts! :great:

10 Mar 2008 14:16 #39 per mònica (Visitant)
Belenka!!! ja vec que t'ha costat poc decidir-te a debutar!!! ja veuràs com t'anirà molt bé a Berlín, no farà massa calor i és ben plana, així que només has d'anar a disfrutar-la!! Sobre els entrenaments, pensa que l'agost fa uns anys que és molt més suau que el juliol...caldrà sortir ben aviat o ben tard, hidratar-se i rehidratar-se molt bé i pendre algun suplement de minerals (sobretot si éts molt de suar ;)). Nosaltres potser també vindrem a Berlín (ens ho estem pensant!!! :yes:)

03:37:00 Marató de Barcelona, 2008

01:35:21 Mitja de Barcelona 2012

00:42:56 10K Sant Antoni

10 Mar 2008 14:24 #40 per Belenka (Associat/da)
Ostres, mònica, és veritat. Ho vam parlar el dia de la marató! Em va costar ben poc decidir-me. :he:

Va, animeu-vos, que serem una bona colla! :party:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats