Belenka

Belenka

08 Mar 2010 23:11 #141 per Zenon (Visitant)
Belén (Belenka), tus comentarios seguro que animarán a mas de uno a lanzarse ha hacer una maratón. Yo creo que a una maratón hay que tenerla respeto y prepararla pero nunca miedo.

Maratón: 03h 14' 36''  ==>  Barcelona'10      ///  1/2 Maratón: 01h 28' 21''  ==>  Barcelona'09
10 km:  39' 31''  ==>  cursa de BOMBERS '09   ///   Milla: 6' 07''  ==>  Ripollet'08...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2010 00:52 - 09 Mar 2010 00:56 #142 per Belenka (Associat/da)
Gràcies, Jordis! Jag, pensava que et mataves quan ens vas veure!  :he:
Nurita, Nurito ( :rofl: ) sou una parella bestial! A veure si tenim més oportunitats de coincidir en alguna cursa on vosaltres també hi participeu!

Zenon, ese es uno de mis propósitos durante este año: hacer campaña para que a la gente se le quite el miedo de hacer una maratón. Vamos, que si quieres, puedes!  :yes:

Hoy estaba muy emocionada porque el Periódico dedicaba dos páginas a todo color sobre la maratón de Barcelona de ayer. He leído entusiasmada lo que el periodista explicaba pero en la frase final, donde se supone que tiene que haber una gran sentencia y la conclusión final, el colofón, literalmente la ha cagado.
Está hablando de los africanos que llegan los primeros en algo más de dos horas y a continuación, cito textualmente: "... Pero no verán las escenas de emoción. Corredores que lloran después de acelerar los últimos metros para cumplir el objetivo de bajar de tres horas. O lo que es lo mismo, consagrarse como maratonianos."

Vamos, que yo he corrido 4 veces la distancia pero como no he bajado de tres horas, ni soy maratoniana, ni me emociono, ni soy digna de que se reconozca el mérito de estar más rato corriendo.  :mdr:
Lamentable. Con este tipo de periodismo no vamos por el buen camino...  :arf:

Nadie es perfecto... pero ¿quién quiere ser nadie?

09 Mar 2010 07:19 #143 per Nurita (Visitant)
Belenka al fil esporàdic estan les fotos. Hi han 2 on surts tu de lluny, ojala haguéssim pogut fer mes pero bé amb el repertori que teniu de fotos crec que ja en teniu prou  ;)

Doncs si, a veure si ens veiem a la próxima cursa. El Jose s'estrena diumenge i em fa molta ilu córrer amb ell, la seguent la dels bombers i jo, si tot va bé, començo ja a preparar mitja per aquest any i marató pel vinent  :party: :party:

Un petó  :love:

La forma más cobarde de matar a un animal es abandonarle.

No compres, ADOPTA!

www.protectoraconejos.com/

28 Mar 2010 23:29 #144 per jag75 (Visitant)
Belén!

aquí al meu blog  tens una foto xula de la mitja de montornès:
run4yourbrain.blogspot.com/2010/03/mitja...er-sota-de-4min.html

felicitats per la marca  :party:

28 Mar 2010 23:30 #145 per XaviPapell (Associat/da)
Belennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Felicitats per el tallavent, nooooooooooo

[move]Felicitats per la teva marca personal [/move]

29 Mar 2010 09:05 #146 per Belenka (Associat/da)
jag, quin honor sortir al teu blog!  :party:  Gràcies pels ànims a la cursa (com sempre!)  :love:

XP, gràcies, machote!  :love: A veure si coincidim, que fa temps que no ens veiem!  :no:

29 Mar 2010 09:31 #147 per Oriol_TBID (Associat/da)
Belen!!! Moltes felicitats pel marcote!!!!! 8) :love:

29 Mar 2010 09:32 #148 per dekard (Associat/da)
Belenka,
felicitats per la marcar d'ahir a Montornés.  :party:

Estàs q et surts, ara pel sub-50 als 10 km  :whistle:

29 Mar 2010 09:39 #149 per Belenka (Associat/da)
Gràcies, Uriolet!  :love: Felicitats a tu també per la bona feina de llebre.  ;) I sobretot a la Mei!  :love: :love:

dekard, faltaves tu a la barqueta...
Sub 50' en 10.000, dius? A La Llagosta ho intentaré, sí...  :666:

29 Mar 2010 10:55 #150 per Upe (Visitant)
Belenka, felicitats per la marca!
Jo, com que continuava amb el peu malament -fascitis-, doncs al final vaig fer 5 km. Bones sensacions i sembla que el peu comença a respondre al tractament encara que és lent. Ens veurem a La Llagosta. A veure si puc anar amb vosaltres! :smile:

29 Mar 2010 11:12 #151 per Enric59 (Visitant)
Ai... ara no sé si t'he felicitat o no. Tu i jo portem una vida social tan intensa que ja no sé si t'he felicitat per això o per allò  :whistle:

En tot cas, felicitats per la marca, Belenka  :party:

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

29 Mar 2010 11:34 #152 per Belenka (Associat/da)
Upe, si a La Llagosta et decideixes fer sub 50 estaré encantada de compartir km amb una crack com tu, i intentar seguir-te!  :love:

Dot59, no, no m'havies felicitat per la marca.  :whistle: Diguem que hem estat per altres històries.  :666:
Per cert, gràcies!  :love:

29 Mar 2010 12:44 #153 per Mei (Associat/da)
Belenka moltes felicitats per la teva marca  :party: :party:

I, sobretot, moltes gràcies per ajudar-me en el meu pre de la cursa!!! :love: :love:

29 Mar 2010 13:08 #154 per DaniTub (Associat/da)
Belenka moltes felicitats.

La proxima sera ja sub 1.50¨ :he: :he: :he:

29 Mar 2010 13:19 #155 per Belenka (Associat/da)
Mei, ja et vaig dir que just fa 4 anys jo també vaig debutar en aquesta cursa, i ahir m'hi sentia molt identificada amb tu. Encantada d'acompanyar-te en la pre-cursa, i les vegades que vulguis, que ja veuràs com d'aquí a no res estaràs corrent de valent!  :great:

hermanotubo, un placer compartir contigo la media de ayer! Es lo "bueno" que tiene para el resto de mortales que los más rápidos no estéis al 100%  :whistle:

29 Mar 2010 13:26 #156 per antonimg (Visitant)
Moltes felicitats per la teva MMP

Toni.

Quan no puguis córrer trota, quan no puguis trotar camina, quan no puguis caminar utilitza el bastó però mai t'aturis.

29 Mar 2010 14:05 #157 per DaniTub (Associat/da)

Mei, ja et vaig dir que just fa 4 anys jo també vaig debutar en aquesta cursa, i ahir m'hi sentia molt identificada amb tu. Encantada d'acompanyar-te en la pre-cursa, i les vegades que vulguis, que ja veuràs com d'aquí a no res estaràs corrent de valent!  :great:

hermanotubo, un placer compartir contigo la media de ayer! Es lo "bueno" que tiene para el resto de mortales que los más rápidos no estéis al 100%  :whistle:

Nada, todo el merito es tuyo. :he: :he:

29 Mar 2010 14:15 #158 per Serju16 (Visitant)
Moltes Felicitats per la MMP Belenka bona cursa de menys a mes  :great: , llastima de la calor , si no , no se de quina marca estariem parlant  :whistle:

Sergi  :great:

10 Km       44'57'' Cursa dels Nassos 2008       Triatlo Sprint 1h17'05'' Barcelona 2010
1/2 Marato  1h38'28'' Gava 2009                     Triatlo olimpic 2h42'16'' Gava 2010
Marato      3h45'21''...

29 Mar 2010 18:53 #159 per jag75 (Visitant)

jag, quin honor sortir al teu blog!  :party:  Gràcies pels ànims a la cursa (com sempre!)   :love:

XP, gràcies, machote!  :love: A veure si coincidim, que fa temps que no ens veiem!  :no:

honor el meu de compartir tantes curses i post-curses amb tu i el Dani.
Per cert, la mitja de Montornès i tu ja sou un clàssic del blog. Em sembla que l´any passat ja sortíeu -tu i l´Olga- i us dedicava un comentari.

Ah, i felicitats de nou. Ara ja saps, el proper repte és 1h49?  :whistle: després d´un sub50 en 10mil...

24 Mai 2011 09:14 #160 per nyef (Associat/da)
Buenasssssssssssssssssssss!  :666: :666:

Com que avui es el cumple de l'abuelica Belenka, la felicitarem una mica!  :winktongue:

Felicitats bandarrilla!  :party:  :party:

bla bla bla bla ....

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats