- Missatges: 498
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Company si ets molt irregular ja saps el que et toca, coneix correcats del teu ritme de cursa i enganxar-te com una lapa
Benvingut
Benvingut Alfons. Has fet una bona presentació, eh? Ara només ens falta posar cara al teu nom. Si t'agrada í estàs motivat, surt a córrer quan et vingui de gust i disfruta corrent a un ritme còmode. Ja veurpas com mica a mica t'enganxa més i més :yes: :yes: a mi això de fer sèries i canvis..... :whistle:tampoc ho he fet mai, i en canvi fa molts anys que corro i disfruto sortint a córrer. En una cursa, tots i totes acabem anant a tope i més o menys tots patim, però només acabar ja pensem en quina serà la propera
![]()
Ja som ben raros, ja aquests que correm
![]()
Benvingut Alfons, t´esperem a la cursa Vila de Sant Boi
solo son 10 kms.
saludos
Benvingut Alfons. Presentat a les fotos que fem sempre abans de les curses
Ja m'hje fet dues fotos amb vosaltres (Nassos i St Antoni) però hi vaig tímid pq no conec ningú. A Sant Antoni vaig presentar-me i vaig parlar amb la Nurita. A la propera arribaré fent veus :rofl:
Benvingut Alfons99
Jo sóc gasosa per excel.lència. Igual que tú, acostumo a fer ràpids els primers 5k que els últims, però es la costum que tinc des de sempre.
Jo vaig debutar la primera cursa l'any 1994 amb la Cursa de la Mercè. L'itinerari de la cursa d'abans era força complicada (a meitat del recorregut puja-baixa a Montjuïc). A més, combinava les curses amb l'Educació Física obligatòria quan era estudiant d'FP. Així fins ara.
Ja ens anirem veient i parlant del tema, sobretot de les curses d'antany. M'agrada recordar vells temps.
Salutacions
Benvingut Alfons. Has fet una bona presentació, eh? Ara només ens falta posar cara al teu nom. Si t'agrada í estàs motivat, surt a córrer quan et vingui de gust i disfruta corrent a un ritme còmode. Ja veurpas com mica a mica t'enganxa més i més :yes: :yes: a mi això de fer sèries i canvis..... :whistle:tampoc ho he fet mai, i en canvi fa molts anys que corro i disfruto sortint a córrer. En una cursa, tots i totes acabem anant a tope i més o menys tots patim, però només acabar ja pensem en quina serà la propera
![]()
Ja som ben raros, ja aquests que correm
![]()
Hola Alfons, jo fa poc que corro, desde març 2009, i la meva primera mitja va ser la del Mediterrani 2009, els teus ritmes son semblants els meus i vaig fer 1h 58'. Segur que tu tambe pots fer un temps com aquest. Espero coneixer a alguna cursa i compartir-la.