Alfons 99

Alfons 99

26 Gen 2010 22:20 #1 per Alfons 99 (Visitant)
Bona nit a tothom

Sóc alfons 99, nou membre del club corredors.cat (orgullosament pasatanaga). Acabo d'associar-me i vull compartir amb vosaltres l'experiència de córrer. Aquesta vegada ho faré en multitud tot i que, generalment, ho faig en solitari.

El meu nick incorpora el meu nom més l'any que vaig córrer la primera cursa (no tinc 10 anys, jejeje). Jo era un animal sedentari 100% quan un germà meu va començar a córrer per prescripció facultativa. Encara recordo la cara que vaig fer el primer dia quan va sortir a córrer i jo em vaig quedar al sofà :neutral: Des d'aleshores vaig fent poquet a poquet.
La meva distància són els 10 km tot i que he fet una mitja quan vivia a Colòmbia (Bogotá 2003). Anava curtament preparat i el record que em queda és que vaig acabar  :clown: i com vaig acabar  :ouch: Em feien mal fins i tot les pestanyes  :oh:
Des d'aleshores he anat fent competint sobretot a la Cursa de Bombers omn vaig debutar (1999).

Tinc 45 anys i acabo de fer la meva MMP, o sigui que estic motivant per seguir i buscar altres fites (torno a plantejar-me fer la preparació per una altra mitja).

Personalment, m'agrada córrer, però no m'agrada gaire entrenar. Molts cops em proposo fer séries o pujades i acabo rodant uns 50', tot sovint pel front marítim, un o dos cops per setmana. Faig uns 5'25 per km però sóc força gasós i irregular (a Sant Antoni vaig fer el primer km en 4'48" i el 8è en 5'44). Sempre faig els primers 5 més ràpids que els últims, amb aquella sensació d'anar amb la llengua fora i de "trote cotxineru".

Apa crec que ja he dit moltes coses de mí.

Salut a tothom

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2010 22:24 #2 per XaviPapell (Associat/da)
Company si ets molt irregular ja saps el que et toca, coneix correcats del teu ritme de cursa i enganxar-te com una lapa
Benvingut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2010 22:30 #3 per Alfons 99 (Visitant)

Company si ets molt irregular ja saps el que et toca, coneix correcats del teu ritme de cursa i enganxar-te com una lapa
Benvingut


Jejejeje. A partir d'ara em diran "paparra" 8)

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2010 23:40 #4 per Enric59 (Visitant)
Benvingut, Alfons.

Bereshit

[url=http://www.bx3.com/BannerAnimSBR.gif[/url]

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2010 23:56 #5 per RunnerSantBoi (Visitant)
Benvingut Alfons, t´esperem a la cursa Vila de Sant Boi
solo son 10 kms.
saludos

334 curses 1994-2016
www.facebook.com/runnersantboi       www.runnersantboi.com  
www.fisonomies.blogspot.com/   

104 deumils - 49 mitges - 9 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2010 08:35 #6 per socanna (Associat/da)
Benvingut Alfons. Has fet una bona presentació, eh? Ara només ens falta posar cara al teu nom. Si t'agrada í estàs motivat, surt a córrer quan et vingui de gust i disfruta corrent a un ritme còmode. Ja veurpas com mica a mica t'enganxa més i més  :yes: :yes: a mi això de fer sèries i canvis..... :whistle:tampoc ho he fet mai, i en canvi fa molts anys que corro i disfruto sortint a córrer. En una cursa, tots i totes acabem anant a tope i més o menys tots patim, però només acabar ja pensem en quina serà la propera  :party: :party: Ja som ben raros, ja aquests que correm  :neutral:  ;)

Mai més caminarem sols

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2010 10:00 #7 per krlos (Associat/da)
Benvingut Alfons. Presentat a les fotos que fem sempre abans de les curses  :great:


45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2010 10:04 #8 per Alfons 99 (Visitant)

Benvingut Alfons. Has fet una bona presentació, eh? Ara només ens falta posar cara al teu nom. Si t'agrada í estàs motivat, surt a córrer quan et vingui de gust i disfruta corrent a un ritme còmode. Ja veurpas com mica a mica t'enganxa més i més  :yes: :yes: a mi això de fer sèries i canvis..... :whistle:tampoc ho he fet mai, i en canvi fa molts anys que corro i disfruto sortint a córrer. En una cursa, tots i totes acabem anant a tope i més o menys tots patim, però només acabar ja pensem en quina serà la propera  :party: :party: Ja som ben raros, ja aquests que correm  :neutral:   ;)


Estic amb tu Socanna, surto simplement per plaer  :yes: I no me'n surto a la foto. He penjat una foto al perfil però no apareix  :grrrrrr:
Sí, som una mica estranys, potser, però cadascú té la seva "droga". Per mi, el "running"  :mdr:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2010 10:06 #9 per Alfons 99 (Visitant)

Benvingut Alfons, t´esperem a la cursa Vila de Sant Boi
solo son 10 kms.
saludos


La tinc en compte, runnersantboi, estic esperant veure el circuit i mirar com arribar-hi però vull presentar-me. Un debut més al sac  :great:

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2010 10:09 #10 per Alfons 99 (Visitant)

Benvingut Alfons. Presentat a les fotos que fem sempre abans de les curses  :great:


Ja m'hje fet dues fotos amb vosaltres (Nassos i St Antoni) però hi vaig tímid pq no conec ningú. A Sant Antoni vaig presentar-me i vaig parlar amb la Nurita. A la propera arribaré fent veus  :rofl:

Gràcies

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Gen 2010 20:30 #11 per Buff! (Associat/da)

Ja m'hje fet dues fotos amb vosaltres (Nassos i St Antoni) però hi vaig tímid pq no conec ningú. A Sant Antoni vaig presentar-me i vaig parlar amb la Nurita. A la propera arribaré fent veus  :rofl:


Tots hem passat per això d'anar a la "primera trobada" sense ser-hi convidats, i hom no sap massa per qui començar amb tanta camiseta pastanaga.  :neutral: Després d'un temps al forum es coneixen diversos associats i aquell dia és divertit posar-hi cares als nicks que s'ha anat fent familiars, encara que ells (nosaltres) no en tenim ni ideia de qui ens està parlant. Però només cal fer una cosa tan simple com presentar-se, igual que vas fer amb la Nurita8) La resta ja és cosa de temps.
Benvingut.
  :yipi:

Milers de kilòmetres

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2010 20:59 #12 per canferreir (Visitant)
Benvingut Alfons99

Jo sóc gasosa per excel.lència. Igual que tú, acostumo a fer ràpids els primers 5k que els últims, però es la costum que tinc des de sempre.

Jo vaig debutar la primera cursa l'any 1994 amb la Cursa de la Mercè. L'itinerari de la cursa d'abans era força complicada (a meitat del recorregut puja-baixa a Montjuïc). A més, combinava les curses amb l'Educació Física obligatòria quan era estudiant d'FP. Així fins ara.

Ja ens anirem veient i parlant del tema, sobretot de les curses d'antany. M'agrada recordar vells temps.

Salutacions

1000m:4'22".20-Olimpic per 1 dia BCN 2007
Milla:7'33-Montcada i Reixac 2011
10k:56'09"-Clot-Camp de l'Arpa-Verneda 2006
1/2 Marato:2h05'54"-Ripoll 2006
Marató:5h24'57"-Barcelona 2016
6h:37,21k (88laps)-Can Dragó 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2010 08:24 #13 per Alfons 99 (Visitant)

Benvingut Alfons99

Jo sóc gasosa per excel.lència. Igual que tú, acostumo a fer ràpids els primers 5k que els últims, però es la costum que tinc des de sempre.

Jo vaig debutar la primera cursa l'any 1994 amb la Cursa de la Mercè. L'itinerari de la cursa d'abans era força complicada (a meitat del recorregut puja-baixa a Montjuïc). A més, combinava les curses amb l'Educació Física obligatòria quan era estudiant d'FP. Així fins ara.

Ja ens anirem veient i parlant del tema, sobretot de les curses d'antany. M'agrada recordar vells temps.

Salutacions


Hola, company. Pel que veig, tenim coses en comú, i els temps que fem són semblants.

Podem córrer plgats, potser t'ajudaré en els 10000 i quan prepari la mitja, m'enganxo a tu jejejeje

Personalment, les curses que agafen Montjuïc (com la del Corte Inglés) no són sant de la meva devoció perquè et trenquen el ritme i et matxaquen determinades pujades com la que porta a l'Estadi Olímpic. No m'importa pujar una mica (Paral.lel i companyia) però suaus i no trenca-cames.

Jo he començat a córrer després que tu, però miro de mantenir-me.

Salut, company; et buscaré a la propera cursa per presentar-me

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 febrer 2010 22:45 #14 per Alfons 99 (Visitant)

Benvingut Alfons. Has fet una bona presentació, eh? Ara només ens falta posar cara al teu nom. Si t'agrada í estàs motivat, surt a córrer quan et vingui de gust i disfruta corrent a un ritme còmode. Ja veurpas com mica a mica t'enganxa més i més  :yes: :yes: a mi això de fer sèries i canvis..... :whistle:tampoc ho he fet mai, i en canvi fa molts anys que corro i disfruto sortint a córrer. En una cursa, tots i totes acabem anant a tope i més o menys tots patim, però només acabar ja pensem en quina serà la propera  :party: :party: Ja som ben raros, ja aquests que correm  :neutral:   ;)


Òndia tu, per fi¡¡¡¡  :great: Finalment, he pogut pujar una foto. La mare del Tano, com m'ha costat. Vingar a pujar fotos al perfil i res de res. Ara sí  :yipi:

Apa, penya, doncs ja em coneixeu. Sóc el barbut de les ulleres  :jap: :glasses:

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2010 21:59 #15 per Alfons 99 (Visitant)
Hola a tothom

A la propera cursa de Sant Quirze del Vallès debutaré com a llebre sub-65. No he fet de llebre en ma vida però en fa molta il.lusió poder arrossegar a un grupet de persones amb la finalitat que faci el temps que volen. El temps no és cap meravella, però ja he vist a les fotos de l'any passat que les llebres van amb globus (como los buenos  :clown: ). espero que les sujeccions dels globus siguin més resistents que les que duien les llebres de la Cursa dels Bombers (en vaig veure salta dos  :intello:)
El company Krlos ja s'ha ofert a prestarme la samarreta pasatanaga  :yes: per poder fer honor al nostre grup (jo tinc demanada una per la comanda 5.0 però encara no ha arribat) :frown:
Serà tot un repte mirar de mantenir un ritme constant per no cascar als qui et segueixen ( i més per a mí, que sóc bastant irregular a les meves curses, vaig una mica a estrabades, sobre tot al principi, que surto com una moto  :mdr: ). Ja m'he mirat el circui i com són dues voltes de 5 km, la primera serà de control (i vigilant el rellotge) i la segona - si enganxo el ritme adequat- de gaudir de la Cursa i animar a la penya.

Estic molt content per la oportunitat que se'm dóna i espero cobrir les expectatives  :jap:

Si algú està interessat a fer sub 65 que s'apunti a la cursa de SQV. Amb molt de gust el portarem cap a la meta

Salutacions a tothom

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Jun 2010 23:20 #16 per Alfons 99 (Visitant)
Hola, penya.

Ara feia dies que no reprenia aquest fil, el meu fil.

A la fi, a la cursa de SQV vaig debutar com a llebre amb un resultat molt inspirador. Era llebre sub-65 i vaig fer 64'44" oficials o sigui que dono la prova per superada. Vaig anar acompanyat d'un amic els primers 5 km fins que va plegar i a la segona volta vaig enganxar la meva dona que corria per davant. La vaig ajudar en les pujades i vam arribar junts a meta. Llàstima que ningú més s'apuntés a la barqueta però vaig sortir molt content de l'experiència (i de la botifarra, també). La única pega és que se'm va punxar el globus al km.4, però ho compenso pel fet que vaig poder felicitar l'Arcadi pel seu triplet de centenars en plena cursa. El vaig avançar a la primera volta quan anava amb la seva dona i em va passar com un coet a la segona quan corria tot sol.

He passat un maig tranquil on només he participat a la Cursa del Corte Inglés amb la família (la Deyis, la meva dona, i el David, el meu fill de 13 anys que cada any la corre amb nosaltres). Vam mig-caminar-mig-còrrer i vam acabar amb un temps d'1h46'

Ara, he estat preparant una planificació per la mitja marató i -si tot va bé- correré la Mitja marató del Mediterrani a l'octubre.
Acabaré la temporada amb unes setmanes d'entranament fins a finals de juliol, descansaré a l'agost i m'hi tornaré a posar al setembre. He fet un plànning a la meva mida amb competicions (Maquinista, la Mercè, Cornellà) i mirar de combinar tirades llargues, cursa continua, alguna sèrie i fartleks.

El meu objectiu principal és còrrer la mitja i arribar "bé". Serà la meva segona mitja ja que vaig debutar a la distància a Bogotà al 2003. Vaig fer un temps de 2h 09' però vaig acabar molt tocat. Em feien mal fins i tot les pestanyes, però no l'havia preparat gaire bé. El segon objectiu és baixar de 2h05' objectiu que està al meu abast (tinc 53'45 en 10 km). Si aconsegueixo preparar-la bé (12 setmanes té el meu plànning) penso que puc baixar de les dues hores. Però miro de ser raonable i no obsesionar-me.

Em fa una mica de por l'estiu i les altes temperatures perquè -tot i que hem començat suaus i fa bons dies per còrrer- quan comenci la calda, patirem. Com treballo al torn de tarda, acostumo a sortir a còrrer als matins, a l'estiu toca matinejar i com me'n vaig a dormir tard, doncs, costa molt. Penso fer alguna tirada nocturna, fins i tot, tornar de treballar corrent. Ja veurem com va; de moment és una idea.

Salut a tothom

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Jun 2010 19:28 #17 per Biel54 (Associat/da)
Hola Alfons, jo fa poc que corro, desde març 2009, i la meva primera mitja va ser la del Mediterrani 2009, els teus ritmes son semblants els meus i vaig fer 1h 58'. Segur que tu tambe pots fer un temps com aquest. Espero coneixer a alguna cursa i compartir-la.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jun 2010 09:35 #18 per Alfons 99 (Visitant)

Hola Alfons, jo fa poc que corro, desde març 2009, i la meva primera mitja va ser la del Mediterrani 2009, els teus ritmes son semblants els meus i vaig fer 1h 58'. Segur que tu tambe pots fer un temps com aquest. Espero coneixer a alguna cursa i compartir-la.


Hola Biel54. Tens raó que tenim ritmes semblants tot i que tu vas un pèl més ràpid. M'encantarà saludar-te si coincidim a alguna cursa. Podem compartir fins i tot kilòmetres si t'aguanto el ritme. Fas la Maquinista diumenge 4/07/10?

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Jul 2010 21:59 #19 per Alfons 99 (Visitant)
Bé, diumenge passat vaig córrer la Cursa Popular del Poble-Sec amb molt bones sensacions. Només són cinc kilòmetres però els primers 1.300 són força durs ja que es passa del nivel Paral.lel a nivell Passeig de l'Exposició amb una pujada molt forta al parc de la Primavera. Després de la Maquinista on la calor ens va aixafar una mica a tots  :^^:, anava amb compte per no petar abans d'hora però només eren 5 km i s'havia d'anar ràpid. Vaig pensar que estaria content si baixava dels 27'  :mdr:
El dia va néixer ennuvolat i no gaire calurós però sí molt humit  :yipi:. Al contrari del que tenia previst vaig sortir com una moto i vaig encarar les pujades amb força i sense conservar res. Després de la forta baixada de Nou de la Rambla, vaig encarar el recorregut més pla amb empenta i mirant de seguir dos o tres corredors que anavn davant meu. Com no hi ha punts kilomètrics marcats anava parant el crono una mica de memòria, segons el plànol que havia vist del recorregut. Va començar a ploure  :surprised: i anava animat i ràpid. Quan passàvem perl Elkano vaig mirar d'agafar un corredor amb la samarreta de Gatusso que portava al meu davant sense èxit  :arf: . Quan encaràvem Vila i Vilà vaig començar un llarg sprint amb què vaig superar "el Gatusso" :bad: però vaig perdre la posició a l'entrada del poliesportiu, desfondat  :grrrrrr: . A la fi 25'08" i molt content tant per la marca com per les sensacions. :party: MMP en 5 km

Sembla que les sèries i els fartleks comencen a donar fruits.  :yes:

Després d'acabar estava tant content que vaig cometre una errrada de principiant  :whip:; no vaig descalfar ni estirar. A la tarda, que em tocava treballar, ho vaig pagar amb rampes i cames pesades.

Amb aquesta cursa dono per tancades les primeres 5 setmanes de preparació per la Mitja i em prenc un mes llarg de "vacances". Sortiré a fer alguna estona de trot suau i miraré de fer altres coses (bici, nedar, passejar, fer el mandra) per reprendre les setmanes d'entrenament a finals d'agost. Acabo aquest periode molt content per sensacions i -sembla- resultats tot i que amb un petit dolor al tendó d'aquiles de la cama esquerra. Suposo que amb descans millorarà.

Salut

M'agrada perdre la dimensió temporal quan corro
1000 m: Mar Bella/15       4'02"05
Milla: StaEulàlia/12       7'13"
5k: Poble-sec/14       24:12
10k: La Sagrera/15   49:49
1/2 Marató BCN/11       1:53:33
Marató BCN/12             4:38:42
B/SS 13     ...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Ago 2010 21:19 #20 per Biel54 (Associat/da)
Hola Alfons, et dono resposta al teu fil.
La recuperació de la Hernia segueix al seu curs, surto a correr 3 dies a la setmana i faig 6-7 Km cada día.
El diumenge vaig correr per la Carretera de les aigües i vaig fer 10 Km.
De moment vaig a un ritme lent 6'30" - 7' .
Espero anar incrementant els Kms el Setembre i veure si puc acabar la Mitja del Mediterrani al Octubre.
Ens veiem. 

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

Please Entra or Crear compte to join the conversation.