Ironman 2014

Ironman 2014

02 Jun 2014 10:09 #281 per Cabrix (Visitant)
Jo continuo entrenant "en silencio" i lluny d'aquests espectacles vergonyosos que s'estan muntant.

Si Banyoles, considerat una de les Meca's del triatló català ja s'ha embrutat amb la merda del drafting, es que estem malalts. Començant pels jutges, que ho permeten i acabant per aquells que es diuen "triatletes" perque porten una cabra de 3.000€ i mitges compresives, quan son uns MERDES. I despres preguntes i ningú xupava...

Mira que competeixo poc, però encara competiré menys. El que vaig gaudir dissabte en l'entreno de bici no ho trobo rodejat de tramposos de MERDA. 

Y otra de gambas !!!
No stress

Santaco's Road Runners and Mountain Cafre's Super Team

Archer of the Night

TODOS CON MAYKA : www.facebook.com/todosconmayca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Jun 2014 10:19 #282 per nyef (Associat/da)
Yeahhhh ... toma llarga distància divina de la muerte ...  :surprised:

Ahir a Banyoles ...

bla bla bla bla ....

02 Jun 2014 10:21 #283 per nyef (Associat/da)

Molt be Oriol!

Jo segueixo entrenant. Diumenge que ve vaig a Begur a fer la travessia de 3500m. No els he nedat mai, pero no crec que em suposi un problema.

Per cert, respecte a aixo que dieu del drafting mireu el que escriu el bó del Marcelo Zamora al seu blog:

marcelzamora.blogspot.com.br/2014/05/que...a-distancia.html?m=1

Em sembla genial la rajada del Marcel, coincideixo amb molt del que diu. Però per arreglar tot això, els personatges com ell, han de rajar quan guanyen, com a Salou l'altre dia on no va dir res. No quan perden i es la rabia de no guanyar el que els porta a escriure així.

Salut

bla bla bla bla ....

02 Jun 2014 10:23 #284 per Cabrix (Visitant)
Es que mola decir que "haces ironmanes (sic)", ir en una bici cantona y haciendo el arlequín, pero eso no es, para nada, ser triatleta. Siendo benévolo, eso es "hacer triatlones".

Si no respetas la distancia en la LD, ERES UN MIERDATLETA. Punto, no hay discusión posible.

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

02 Jun 2014 10:53 #285 per Oriol_TBID (Associat/da)
Pero és que Banyoles ja feia molts anys que era una vergonya... jo al 2011 ja vaig dir que no hi tornaria mai a fer el B. L'olímpic cap problema.

02 Jun 2014 18:33 #286 per stone_apo (Visitant)

Pero és que Banyoles ja feia molts anys que era una vergonya... jo al 2011 ja vaig dir que no hi tornaria mai a fer el B. L'olímpic cap problema.

recordo aquell dia.... :rofl: :rofl: :rofl:

12 Jun 2014 10:50 #287 per Oscar (Visitant)

Jo també el recordo aquell dia.
La veritat es que és patétic el que va passar, el grupet aquest de la foto s'ha fet famós.
Jo vaig ser a Banyoles, val a dir que si no volies fer drafting no en feies, no era obligatori encara que si permés en un tram  :oh:
I durant el recorregut, el que feia drafting ho feia a consciencia, és vergonyós, no hi havia excuses del circuit.
Si que és veritat que Banyoles va perdre el encant quant van pujar el doble el preu de les inscripcions i van donar el doble de dorsals.
Banyoles molava amb 250 tios. És la merda d'estar de moda i de la massificació.

El recorregut de la bici molt xulo, trencacames, pero amb trams molt ràpids.

La setmana que vinent a Flumen, allà si que no hi ha drafting de moment, massa calor pels Merdatris

... Nada, Bici i Corre ... Aigua, Vent i Terra...
Trioscatlo

12 Jun 2014 11:20 #288 per stone_apo (Visitant)

Jo també el recordo aquell dia.
La veritat es que és patétic el que va passar, el grupet aquest de la foto s'ha fet famós.
Jo vaig ser a Banyoles, val a dir que si no volies fer drafting no en feies, no era obligatori encara que si permés en un tram  :oh:
I durant el recorregut, el que feia drafting ho feia a consciencia, és vergonyós, no hi havia excuses del circuit.
Si que és veritat que Banyoles va perdre el encant quant van pujar el doble el preu de les inscripcions i van donar el doble de dorsals.
Banyoles molava amb 250 tios. És la merda d'estar de moda i de la massificació.

El recorregut de la bici molt xulo, trencacames, pero amb trams molt ràpids.

La setmana que vinent a Flumen, allà si que no hi ha drafting de moment, massa calor pels Merdatris

allà ens veurem Oscar.... a patir la calor com cabrons.... :666: però em preocupa més la que farà el primer finde de juliol....

16 Jun 2014 12:10 #289 per Oriol_TBID (Associat/da)
Com va això? Setmanes dures aquestes últimes eh  :666:

ja està gairebé tot fet! Vinga ànims!  ;)

16 Jun 2014 14:13 #290 per Cabrix (Visitant)
Pues jo estic fent deures a corre-cuita!!  :beurk:

Y otra de gambas !!!
No stress

Archer of the Night

16 Jun 2014 15:24 #291 per TriDani (Visitant)
Jo vaig fer la Olímpica de Cambrils i em va anar prou be com mini-test. Vaig a escriure els meus comments al post de la prova. Els hi dedico al cabrix que sé que t´encantarà! No te'ls perdis!

5  km -19'36'' Lloret 2012  //  10 km - 41'37'' St.Antoni 2015 // Mitja      - 1:39'03'' Mitja Granollers 2015  //  Marató   - 3:54'28'' Marató València 2012
TriSprint - 1:18'40'' Mataró 2013  //  TriOlímpica...

16 Jun 2014 23:36 #292 per krlos (Associat/da)

Pues jo estic fent deures a corre-cuita!!  :beurk:

Doncs fa 4 sermanes vaig començar a empitjorar a l'aigua. Dia si, dia també, rampes abans de 1500m. No estava per fer ni un half. Vaig començar a fer estiraments de dits i tormell fins al dolor. Res! Finalment la setmana pasada vaig decidir deixar de fer bici i cursa i centrarme en l'aigua. Resultat perfecte. 3 sesions de 3800, 4000 i 5500 (aquesta darrera en 2h). Ara més tranquil. Dimecres i divendres tornaré a nedar per activarme de cara a diumenge, així que arribaré al minihalf sense descansar cap dia  :wink2:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

21 Jun 2014 09:10 #293 per sir (Associat/da)
El proper diumenge dia 29 la blanca trenas i jo tenim un nou IRONMAN el 6 per ella  i jo el 8.
Aquest any toca Austria.
El nostre company correcat EDUARD barba tambe competire al IRONMAN de niza. ;)  :yipi:

21 Jun 2014 09:58 #294 per R_3 (Visitant)

El proper diumenge dia 29 la blanca trenas i jo tenim un nou IRONMAN el 6 per ella  i jo el 8.
Aquest any toca Austria.
El nostre company correcat EDUARD barba tambe competire al IRONMAN de niza. ;)  :yipi:

Gràcies Sir! Segur que fareu un gran paper, com ens teniu acostumats. Per part meva després de l'experiència de Calella al 2012 serà el meu 2n Ironman. Avui ja última sortideta de bici de 60 km pujant la creu d'Aregall.

Ara una setmaneta mooooooooolt light i a disfrutar el que ens hem guanyat entrenant.  :party: :party: :party:

Ens veiem!

21 Jun 2014 18:01 #295 per krlos (Associat/da)
Nosaltres (Stone, Cabrix i servidora) a punt de fer la passejada demà del quart d'IM  :he:
Avui al sortir de dinar fotia tal ostia de temperatura que ens hem adonat que en 2 setmanes haurem de portar sombrilla per còrrer. Impressionant el que cau ara (i per termómetre no ho sembla)

301 Dorsals!

23 Jun 2014 19:45 #296 per Oscar (Visitant)
Com us va anar per Monegros?
Jo, a part de perdre el garmin al aigua, bé, molt bones sensacions per Frankfurt.
Nedant una merda, però es el nivell que tinc.
Disfrutant en la bici, volant tot el que podia.
I corrent constant sense ensurts i acabant fort. 
posició 60 8)

Trioscatlo

23 Jun 2014 20:02 #297 per krlos (Associat/da)
Oscar, a mi molt be. El dia abans parlant amb Cabrix i Stone ja els vaig dir que l'objectiu eren 4h. i ja que la bici va sortir un parell de km més llarg de l'anunciat, ho vaig clavar gairebé amb 4h06'36" (crec recordar).

L'Stone 1'40" més que jo i Cabrix va patir de valent amb pajaron per no poder menjar. Ja explicarà

la veritat es que en cap moment he tingut la sensació d'estar fent un Mig IM (No només per les distancies que no ho eren) sinó que he mantingut un nivell alt de pulsacions tota l'estona que en mi no es habitual (sempre pico avall al final)

301 Dorsals!

23 Jun 2014 23:43 #298 per stone_apo (Visitant)

Oscar, a mi molt be. El dia abans parlant amb Cabrix i Stone ja els vaig dir que l'objectiu eren 4h. i ja que la bici va sortir un parell de km més llarg de l'anunciat, ho vaig clavar gairebé amb 4h06'36" (crec recordar).

L'Stone 1'40" més que jo i Cabrix va patir de valent amb pajaron per no poder menjar. Ja explicarà

la veritat es que en cap moment he tingut la sensació d'estar fent un Mig IM (No només per les distancies que no ho eren) sinó que he mantingut un nivell alt de pulsacions tota l'estona que en mi no es habitual (sempre pico avall al final)

lo de les pulsacions és que et vas cagar quan em vas veure tan a prop.... :rofl: :rofl: :rofl:

24 Jun 2014 11:31 #299 per krlos (Associat/da)

lo de les pulsacions és que et vas cagar quan em vas veure tan a prop.... :rofl: :rofl: :rofl:

Jojojo. Ja en parlarem dintre de 10 dies  :666:

A la cursa, et trec una volta mínim, mindundio  :rofl:

301 Dorsals!

25 Jun 2014 10:45 #300 per Oscar (Visitant)

I el Cabrix? Que es va oblidar l'entrepà de xoriço a la T1???  :whistle:

Trioscatlo

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats