- Missatges: 661
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Molt be Oriol!
Jo segueixo entrenant. Diumenge que ve vaig a Begur a fer la travessia de 3500m. No els he nedat mai, pero no crec que em suposi un problema.
Per cert, respecte a aixo que dieu del drafting mireu el que escriu el bó del Marcelo Zamora al seu blog:
marcelzamora.blogspot.com.br/2014/05/que...a-distancia.html?m=1
recordo aquell dia.... :rofl: :rofl: :rofl:Pero és que Banyoles ja feia molts anys que era una vergonya... jo al 2011 ja vaig dir que no hi tornaria mai a fer el B. L'olímpic cap problema.
recordo aquell dia.... :rofl: :rofl: :rofl:Pero és que Banyoles ja feia molts anys que era una vergonya... jo al 2011 ja vaig dir que no hi tornaria mai a fer el B. L'olímpic cap problema.
allà ens veurem Oscar.... a patir la calor com cabrons....recordo aquell dia.... :rofl: :rofl: :rofl:Pero és que Banyoles ja feia molts anys que era una vergonya... jo al 2011 ja vaig dir que no hi tornaria mai a fer el B. L'olímpic cap problema.
Jo també el recordo aquell dia.
La veritat es que és patétic el que va passar, el grupet aquest de la foto s'ha fet famós.
Jo vaig ser a Banyoles, val a dir que si no volies fer drafting no en feies, no era obligatori encara que si permés en un tram :oh:
I durant el recorregut, el que feia drafting ho feia a consciencia, és vergonyós, no hi havia excuses del circuit.
Si que és veritat que Banyoles va perdre el encant quant van pujar el doble el preu de les inscripcions i van donar el doble de dorsals.
Banyoles molava amb 250 tios. És la merda d'estar de moda i de la massificació.
El recorregut de la bici molt xulo, trencacames, pero amb trams molt ràpids.
La setmana que vinent a Flumen, allà si que no hi ha drafting de moment, massa calor pels Merdatris
Pues jo estic fent deures a corre-cuita!! :beurk:
El proper diumenge dia 29 la blanca trenas i jo tenim un nou IRONMAN el 6 per ella i jo el 8.
Aquest any toca Austria.
El nostre company correcat EDUARD barba tambe competire al IRONMAN de niza.:yipi:
lo de les pulsacions és que et vas cagar quan em vas veure tan a prop.... :rofl: :rofl: :rofl:Oscar, a mi molt be. El dia abans parlant amb Cabrix i Stone ja els vaig dir que l'objectiu eren 4h. i ja que la bici va sortir un parell de km més llarg de l'anunciat, ho vaig clavar gairebé amb 4h06'36" (crec recordar).
L'Stone 1'40" més que jo i Cabrix va patir de valent amb pajaron per no poder menjar. Ja explicarà
la veritat es que en cap moment he tingut la sensació d'estar fent un Mig IM (No només per les distancies que no ho eren) sinó que he mantingut un nivell alt de pulsacions tota l'estona que en mi no es habitual (sempre pico avall al final)
lo de les pulsacions és que et vas cagar quan em vas veure tan a prop.... :rofl: :rofl: :rofl:Oscar, a mi molt be. El dia abans parlant amb Cabrix i Stone ja els vaig dir que l'objectiu eren 4h. i ja que la bici va sortir un parell de km més llarg de l'anunciat, ho vaig clavar gairebé amb 4h06'36" (crec recordar).
L'Stone 1'40" més que jo i Cabrix va patir de valent amb pajaron per no poder menjar. Ja explicarà
la veritat es que en cap moment he tingut la sensació d'estar fent un Mig IM (No només per les distancies que no ho eren) sinó que he mantingut un nivell alt de pulsacions tota l'estona que en mi no es habitual (sempre pico avall al final)