- Missatges: 3329
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Hola a tots!!
he estat buscant a la web i no he vist o no he sapigut trobar , si el mateix diumenge hi ha entrega dorsals.
si n'hi ha hem podeu dir l'horari i el lloc?
per una altra banda, al fer la inscripció vaig posar el parking , desde quina hora estarà obert?
gràcies
moltes gràcies mario.cat i socanna
fins demà
estic una mica mes cagat que dimecres.. :he: , bona nit i bona mitja a tots..
IMPORTANT !!!!
Els associats que heu anat avui a recollir el dorsal, teniu el tiquet per la butifarra, pel que no us la podrem agafar i haureu d'anar directament vosaltres al lloc on les reparteixen
diuen que la primera vegada mai s'oblida... suposso que aixo em passara a mi... per molts de vosaltres es una mitja mes,pero per mi era la primera.., i com a tal era molt especial..
be,despres de donar-li voltes al cap per el ritme de cursa, decideixo sortir a la meva bola deixant 50 m a la barqueta de 2h comandada per la socanna , es dona la sortida i vaig a un ritme massa lent al principi.., pero quan agafo la baixada ja veig a la socanna i em poso darrere seu.. erem uns quants correcats a la barqueta.., el ritme era molt comode i jo em trobava be,
a la pujada de av valles em començat a despenjar-nos en mario.cat i jo.., portavem un ritme una mica superior a la barqueta i arribem al qm 10 i la socanna cada vegada mes lluny.. a partir d'ara era mantenir aquest ritme creuer lo millor possible.. fent-li cas al meu nou llebre mario.cat jo volia anar mes rapid ,pero ell amb la seva experiencia no m'ho recomanava.. (gracies mario hi hages petat) arribat el qm 16 m'esperava la meva dona,filla i germana.. :love: , que m'han donat una empenta per la pujada a la rambla,que ja notava les cames cansades pero tenia força per pujar.. gir cap a l'estacio i encara em trobo millor .. mario.cat em parlava, animava,cridava per que no defalleixi.. jo no parlava per estalviar energia, ultim qm i ja veig gent amb la buti.. :grrrrrr: aixo em mata.. es aqui quan estic molt cansat.. tunnel llarg i fosc.. gir.. tunel.. i ara si moment inoblidable...
entrada triunfal abraçar d'un bon company que des del qm 8 no s'ha separat de mi.. gracies mario.cat : :love:
al final 1:57:51 , que per mi es![]()
![]()
voldria agrair el trevall que fan les llebres , sobretot a terrassa,que per el seu desnivell ,no es gens facil.. i com no a la llebre de 2h socanna :love: ,que amb la xuleta al braç lo has brodat...
ara a per la mitja de barcelona.. ja no et tinc por...