16a Mitja marató de Terrassa. 18/01/2015

16a Mitja marató de Terrassa. 18/01/2015

17 Gen 2015 17:12 #181 per jaume86 (Associat/da)
A part de la pancarta, es poden portar mantes??? Entre 2-5 graus a l'hora de sortida :'(  :beurk:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Gen 2015 18:56 #182 per mario.cat (Associat/da)

Hola a tots!!

he estat buscant a la web i no he vist o no he sapigut trobar , si el mateix diumenge hi ha entrega dorsals.

si n'hi ha hem podeu dir l'horari i el lloc?

per una altra banda, al fer la inscripció  vaig posar el parking , desde quina hora estarà obert?

gràcies

Doncs no ho se.  :neutral: :neutral: :neutral:
Els associats si que ho tenim ja que tenim una carpa propia on es reparteixen els dorsals nostres, però pels no associats, no tinc ni idea.
(T'ho diu un de Ripollet)  :glasses: :glasses: :glasses:

17 Gen 2015 19:50 #183 per socanna (Associat/da)
ripollet si que hi haurà una carpa situada prop de la sortida, al parc on hi ha tarima, botifarra i carpes, on donen dorsals pels que no l'hagin recollit 8)  L'horari....no el sé però intueixo que serà a partir de 2/4 de 9h i fins abans de començar......

Mai més caminarem sols

17 Gen 2015 19:52 #184 per socanna (Associat/da)
Fred però si el matí és com el d'avui amb solet, serà agradable  :yes: :yes:
Ens veiem demà a la carpa correcat :yipi: :yipi:
Quan el korfbaler m'enviï excel amb noms i dorsals....ho imprimeixo i tot apunt per demà :party: :party:

Mai més caminarem sols

17 Gen 2015 19:58 #185 per ripollet (Visitant)
moltes gràcies mario.cat i socanna  :great:

fins demà

17 Gen 2015 20:29 #186 per korfbaler (Associat/da)

moltes gràcies mario.cat i socanna   :great:

fins demà

ripollet, els no associats i que heu fet la isncripció per la via normal, heu de recollir el dorsal demà diumenge dins el gismnás de l'escola. Suposo que estarà indicat. A la carpa de corredors.cat només el associats que van fer la inscripció pel nostre TPV

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

17 Gen 2015 20:31 #187 per korfbaler (Associat/da)
IMPORTANT !!!!

Els associats que heu anat avui a recollir el dorsal, teniu el tiquet per la butifarra, pel que no us la podrem agafar i haureu d'anar directament vosaltres al lloc on les reparteixen

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

17 Gen 2015 20:53 #188 per Raf@ (Visitant)
Ens veiem demà!!

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

17 Gen 2015 22:10 #189 per pinelli (Associat/da)
estic una mica mes cagat que dimecres..  :he: , bona nit i bona mitja a tots..

17 Gen 2015 22:25 #190 per mario.cat (Associat/da)

estic una mica mes cagat que dimecres..  :he: , bona nit i bona mitja a tots..

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

17 Gen 2015 22:57 #191 per krlos (Associat/da)

IMPORTANT !!!!

Els associats que heu anat avui a recollir el dorsal, teniu el tiquet per la butifarra, pel que no us la podrem agafar i haureu d'anar directament vosaltres al lloc on les reparteixen

No ho entenc. Estàs dient que els que hem anat avui a recollir el dorsal no tindrem botifarra  a l'arribar? A mi no m'han donat cap tiquet

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

18 Gen 2015 14:28 #192 per mario.cat (Associat/da)
Correcats a Terrassa.

18 Gen 2015 16:07 - 18 Gen 2015 16:38 #193 per Biel54 (Associat/da)
Mitja Marató de Terrassa acabada dignament !!!!
He començat com sempre al final del pilot, al pocs metres hem fet un trio de correcats, Teresa57, Maria, i jo, hem anat junts fins el km 7, aqui la Teresa57 amb problemas de respiració pel encostipat hagut d'abandonar i la Maria ha plegat també per acompanyar-la a la sortida.
He continuat sol fins el final, els meus parcials de cada 5000 m, han sigut constants de 32:xx, menys el segon pels problemes de la Teresa57.
Mica en mica he anat adelantan alguns corredors, sobretot en els últims 6-7km.
El final 2h 21' 11", molt satisfet, no puc demanar més sense entrenar.

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

18 Gen 2015 17:16 #194 per pinelli (Associat/da)
diuen que la primera vegada mai s'oblida...  suposso que aixo em passara a mi... per molts de vosaltres es una mitja mes,pero per mi era la primera.., i com a tal era molt especial..
be,despres de donar-li voltes al cap per el ritme de cursa, decideixo sortir a la meva bola deixant 50 m a la barqueta de 2h comandada per la socanna , es dona la sortida i vaig a un ritme massa lent al principi.., pero quan agafo la baixada ja veig a la socanna i em poso darrere seu.. erem uns quants correcats a la barqueta..  :party: , el ritme era molt comode i jo em trobava be,
a la pujada de av valles em començat a despenjar-nos en mario.cat i jo.., portavem un ritme una mica superior a la barqueta i arribem al qm  10 i la socanna cada vegada mes lluny.. a partir d'ara era mantenir aquest ritme creuer lo millor possible.. fent-li cas al meu nou llebre mario.cat jo volia anar mes rapid ,pero ell amb la seva experiencia no m'ho recomanava.. (gracies mario hi hages petat) arribat el qm 16 m'esperava la meva dona,filla i germana.. :love: , que m'han donat una empenta per la pujada a la rambla,que ja notava les cames cansades pero tenia força per pujar.. gir cap a l'estacio i encara em trobo millor .. mario.cat em parlava, animava,cridava per que no defalleixi.. jo no parlava per estalviar energia, ultim qm i ja veig gent amb la buti..  :grrrrrr: aixo em mata.. es aqui quan estic molt cansat.. tunnel llarg i fosc.. gir.. tunel.. i ara si moment inoblidable...
entrada triunfal abraçar d'un bon company que des del qm 8 no s'ha separat de mi.. gracies mario.cat : :love:
al final 1:57:51 , que per mi es  :party: :party: :party:
voldria agrair el trevall que fan les llebres , sobretot a terrassa,que per el seu desnivell ,no es gens facil.. i com no a la llebre de 2h socanna  :love: ,que amb la xuleta al braç lo has brodat...
ara a per la mitja de barcelona.. ja no et tinc por...

18 Gen 2015 18:37 #195 per mario.cat (Associat/da)

diuen que la primera vegada mai s'oblida...  suposso que aixo em passara a mi... per molts de vosaltres es una mitja mes,pero per mi era la primera.., i com a tal era molt especial..
be,despres de donar-li voltes al cap per el ritme de cursa, decideixo sortir a la meva bola deixant 50 m a la barqueta de 2h comandada per la socanna , es dona la sortida i vaig a un ritme massa lent al principi.., pero quan agafo la baixada ja veig a la socanna i em poso darrere seu.. erem uns quants correcats a la barqueta..  :party: , el ritme era molt comode i jo em trobava be,
a la pujada de av valles em començat a despenjar-nos en mario.cat i jo.., portavem un ritme una mica superior a la barqueta i arribem al qm  10 i la socanna cada vegada mes lluny.. a partir d'ara era mantenir aquest ritme creuer lo millor possible.. fent-li cas al meu nou llebre mario.cat jo volia anar mes rapid ,pero ell amb la seva experiencia no m'ho recomanava.. (gracies mario hi hages petat) arribat el qm 16 m'esperava la meva dona,filla i germana.. :love: , que m'han donat una empenta per la pujada a la rambla,que ja notava les cames cansades pero tenia força per pujar.. gir cap a l'estacio i encara em trobo millor .. mario.cat em parlava, animava,cridava per que no defalleixi.. jo no parlava per estalviar energia, ultim qm i ja veig gent amb la buti..  :grrrrrr: aixo em mata.. es aqui quan estic molt cansat.. tunnel llarg i fosc.. gir.. tunel.. i ara si moment inoblidable...
entrada triunfal abraçar d'un bon company que des del qm 8 no s'ha separat de mi.. gracies mario.cat : :love:
al final 1:57:51 , que per mi es  :party: :party: :party:
voldria agrair el trevall que fan les llebres , sobretot a terrassa,que per el seu desnivell ,no es gens facil.. i com no a la llebre de 2h socanna  :love: ,que amb la xuleta al braç lo has brodat...
ara a per la mitja de barcelona.. ja no et tinc por...

:party: :party: :party: :party: :party: :party:

L'esforç a estat teu. Jo només t'he assesorat per que no petessis (jo ho vaig fer l'any passat) !!!!!!! El meu objectiu avui no era fer temps, sino fer quilòmetres, i si ademés he pogut ajudar a un company ple de pors i inquietuts al ser la seva primera mitja, doncs millor.  :yes: :yes: :yes:

Objectiu: Març 2015, LA SENYORA
Propera parada: Mitja del Prat. Correspondencia amb entrenaments i esforç.

:whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

18 Gen 2015 18:41 #196 per ergofo (Visitant)
Molt bon matí, en el meu debut en aquesta mitja que m'ha servit com a bon entrenament. Sortida amb la barqueta del krlos, força massificada pel que en rubens, l'ecopac i jo ens hem quedat una mica enrere. A partir de l'avinguda Vallés en progressió, fins que he agafat en joan carles, per acabar en 1:41 i sumar més kms de cara la marató.

Us deixo algunes fotos: plus.google.com/photos/10071659562259478...thkey=CNK52IH_uZ-MFA

Cursa RAC1 (5 km) 2015 - 19:24
Cursa Nou Barris(10 km) 2015 - 40:34
Mitja de Barcelona 2015- 1:27:52
Marató Sevilla 2016 - 3:10:46

18 Gen 2015 18:55 - 18 Gen 2015 18:57 #197 per socanna (Associat/da)
Felicitats a tots els que heu corregut avui a Terrassa 8)
Menció especial per pinelli31  :party: :party: :party: Me'n alegro molt per tu, i que bé m'he sentit quan us veia allunyar-vos de la meva barqueta. sabia que ho podies fer,i la gran sort que t'hagi acompanyat el gran mario.cat :party: :party:

Jo he disfrutat, tot i que era un ritme al que no estic gaire acostumada...i tenia molta por.... Aquesta nit em despertava en somnis...pensant que havia de parar a l'arribada perquè no era el temps  :rofl: :rofl: Al final ajudada per la meva xuleta  i molt ben acompanyada també pel JoanDeGracia al qui li agreeixo molt :love: he clavat el temps!!!

Mai més caminarem sols

18 Gen 2015 18:55 #198 per ivanlazaro (Visitant)
Molt content de com ha anat aquest matí la mitja i de conèixer a cada cursa a més correcats.

L'objectiu avui era millorar el temps de l'última mitja, la de Castelldefels, que va ser MMP de 2013 i 2014 amb 1h35min29seg. Era difícil doncs el perfil de Terrassa no és gens favorable per portar un ritme continu i has de jugar amb l'avantatge que pots guanyar a les baixades i amb el que perdràs en pujades. Però és una mitja que s'em sol donar bé. He començat molt malament, no avançava gens i fins el km 3-4 no he atrapat en ManoloM, tenia dubtes d'aguantar ja que he forçat molt per arribar al grup, però bé, he estat 1 km amb ells i he decidit posicionar-me uns metres per davant, les pujades a bon ritme amb passes curtes i a les baixades avançava a molts, m'he anat trobant molt fort conforme passaven els km i al final 1h33min14seg , quasi 5 minuts menys que a la mitja de Terrassa de l'any passat i per primera vegada en la meva vida aconsegueixo córrer la segona part d'una cursa més ràpid que la primera. Amb la d'avui tinc els ànims molt alts per aconseguir el sub3:20 a la marató de Sevilla.

Espero que us hagi anat molt bé i com deia en pinelli31 quan ha acabat la cursa, sense dubte que el millor de les curses sou vosaltres, corredors.cat

Ens veiem a la propera  :party:

10 km - Cursa Can Mercader 2012 - 40'12''
Mitja - Mitja Marató de Girona 2012 - 1h 31'04''
Marató - Barcelona 2012 - 3h 12'31''

9 maratons i sumant
Generació del 90.

18 Gen 2015 19:26 #199 per bebop (Associat/da)
Hola a tothom. Ha estat, com sempre, una bona cursa a Terrassa. Era un bon test per comprovar el meu estat de forma de cara a la Marató de Sevilla. A la Mitja de Vilanova em va costar molt i vaig fer 1:38 i avui Terrassa he acabat en 1:32:14 i amb bones sensacions. Pensava que podria baixar d´1:32 (que era el meu objectiu inicial) però l´últim km. se m´ha fet molt llarg (i això que he apretat). Sempre em passa igual amb aquest últim km, de la Mitja de Terrassa. Tot i així, estic molt content. La propera serà la Mitja de Granollers on penso millorar una mica més.

18 Gen 2015 20:24 #200 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats