16a Mitja marató de Terrassa. 18/01/2015

16a Mitja marató de Terrassa. 18/01/2015

18 Gen 2015 20:52 #201 per jaume86 (Associat/da)
Doncs després de tot haig de dir que no feia tant de fred  :whistle: un cop començats a correr clar!!!

Un 10 per l'organització correcat i tal vegada no sigui la millor mitja de Catalunya però a mi m'ha agradat i l'organització és oposada a la de Sitges diguem...  8) 8)

La trobada de bon matí amb moltíssims correcats que no goso començar a anomenar perquè em deixaria a molts/es. No em cansaré de dir que fa molt goig trobar tanta i tanta (bona) gent diumenge rere diumenge  :love:

Pel que fa la cursa, de feia dies que havíem parlat amb en Joan33 i en Jorfer que aniríem junts a la barqueta d'1h 30', d'on en Joan n'era la llebre. Com que desconeixia aquesta mitja i moltíssima gent m'havia dit que era dureta doncs va pensar de fer un bon entrenament de qualitat, intentant seguir el ritme de 4:15. I així ha estat, molt content d'haver pogut conèixer aquesta mitja en 1:29:46 i amb bones sensacions després d'una dura setmana de preparació de marató.

Propera parada: 8 de febrer, Mitja del Prat, amb males intencions de fer-la grossa  :oops:, dins les meves humils possibilitats, clar!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 Gen 2015 21:50 #202 per ERIC (Associat/da)
Bona nit, quatres ratlles escric

en primer lloc, felicitar a la carpa correcat, tot molt ben organitzat, i moltes graciès, alas voluntaris, que han estat vetllant per les nostres bosses, i liuran pitralls, ¡¡ gràcies'¡¡¡

Respecte  a la meva cursa, he seguit a la llebre sub 1h 30 ben liderada, pel joan 3, jaume 86, i amb el cop de ma de ESRAFIKI, ALS ULTIMS KM, ha sigut la primera mitja de la temporada en que les sensacions han sigut mes o menys bones, del inici fins a la fi; haviem si seguim en aquesta dinámica,

Fins la propera,

Gràcies per les fotos

18 Gen 2015 22:46 - 18 Gen 2015 22:48 #203 per JoanDeGracia (Associat/da)

Felicitats a tots els que heu corregut avui a Terrassa 8)
Menció especial per pinelli31  :party: :party: :party: Me'n alegro molt per tu, i que bé m'he sentit quan us veia allunyar-vos de la meva barqueta. sabia que ho podies fer,i la gran sort que t'hagi acompanyat el gran mario.cat :party: :party:

Jo he disfrutat, tot i que era un ritme al que no estic gaire acostumada...i tenia molta por.... Aquesta nit em despertava en somnis...pensant que havia de parar a l'arribada perquè no era el temps  :rofl: :rofl: Al final ajudada per la meva xuleta  i molt ben acompanyada també pel JoanDeGracia al qui li agreeixo molt :love: he clavat el temps!!!

socanna, que una persona tant experimentada com tu i que has portat la barqueta super-bé, em doni les gràcies com acabes de fer, hem treu els colors!!!   :love:
Gràcies a tu, que has portat la barqueta al ritme que tocava en tot moment. Si portaves xuleta i tot!!!  ;)
Hem de tenir en compte els desnivells del circuit, que fan més meritòria la tasca de les llebres  8)
Per cert, a tu a Terrassa no et coneix ningú, oi??   :mdr: :mdr: Estic segur que si corre l'alcalde de la ciutat, no el saluden tant com a tu.   :rofl:

Respecte la meva cursa, m'he trobat molt molt còmode durant gairebé tot el circuit, només he patit una mica a una llarga pujada, pero tot i així sense despenjar-me del grup tant maco que s'ha format.
He entrat en 1h59m23s, segona millor mitja que he fet mai i millor temps a Terrassa (2 minuts menys que al 2014  :great:). Per no anar a buscar marca, només a sumar km's de cara a la preparació de la marató de Bcn, no està gens malament   :party:

Un plaer saludar a tants i tants correcats, cada cop dona més gust anar a les curses per poder saludar i parlar amb tanta bona gent.

Salut a tots!!!    :party:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

18 Gen 2015 22:52 #204 per Jorfer (Associat/da)
Un nou any hem passat el matí per Terrassa envoltat de corredors per tot arreu  :yes: :yes:
Primer fent el cafetó, després ajudant a les llebres, xerrant amb els companys i companyes, escalfant, corrent i rematant la jornada amb una bona butifarrada. Moltes gràcies a les persones voluntàries de la carpa i de mimar-nos  :love: :love:

En quan a la meva cursa he sortit massa relaxat fet que ha provocat que passés el primer llm a 4.30 amb la llebre Joan33 una mica lluny, però he vist que en Jaume86 estava amb ell i m'he relaxat entre cometes intentant tancar la barqueta durant tota la cursa i a uns segons de distància. No sé si per què porto dues mitges seguides a un ritme fortet  o que encara tinc restes del constipat de la setmana passada ,però avui no he pogut aconseguir baixar de 1h30. Tot i així he fet una progressió durant tota la cursa doncs no he parat d'avançar a gent com ho demostren les posicions als diferents parcials (316/292/273/258/254).

Mario.Cat i ergofo  moltes gràcies per les fotos.  :yes: :yes:
Biel54 felicitats per aquesta nova mitja, amb més mèrit doncs l'has fet sense entrenar.  :yes: :yes:
Pinelli31 felicitats pel teu debut migmaratonià.  :great: :great:
Ergofo bon rodatge maratonià.  :yes: :yes:
Socanna, al igual que totes les llebres, heu fet una gran feina en un recorregut difícil on costa portar un ritme constant.  :great:
:great:
Ivan Lázaro i Bebop esteu agafant un molt bon moment de forma. A Sevilla ho bordareu.  :yes: :yes:
Jaume86, ja m'han dit que tu has passat bomba amb la banderola eh?  :wink2: Al Prat destrossaràs el crono, segur i a Barcelona pulveritzaràs el sub3  :great: :great:
Eric, com les formiguetes, a poc a poc, millorant i, any darrera any.  :yes: :yes:
Esrafiki, moltes gràcies per oferir-te a ajudar a la llebre ferida  :wink2: :great: Ets una gran persona  :yes: :yes:
JoandeGracia, vas pel bon camí i a la marató ho faràs molt bé, segur  :yes: :yes:

Propera parada: Mitja del Prat fent de llebre oficial de 1h35  :wink2:

18 Gen 2015 23:10 #205 per ManoloM (Associat/da)
La verdad que se nota el trato a los corredores en esta cursa, en especial a corredors.cat. Muchas gracias Toni (korfbaler), Anna (Socanna) y a todos los voluntarios y organización de esta Mitja  8).

hoy tocaba liebre de 1h35' y la verdad que ,aunque me ha costado un poco, lo he pasado genial intentando cuadar en todo momento los ritmos, dependiendo de las bajadas y subidas del circuito.
Espero haber ayudado a algún corredor/a a conseguir su objetivo. al final he entrado en 1h34'55".

Agradecer especialmente a to@s l@s liebres por su buen y difícil trabajo realizado en esta mitja  :love:.

Nos vemos el año siguiente seguro en Terrassa  ;).

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

19 Gen 2015 09:18 #206 per grimi (Associat/da)
Bon dia i bon mal de cames!!!!
Jo em vaig proposar seguir al xavi nad a 1h25 tot i que la meva marca a terrassa era de 1h27:58 l'any passat  :surprised: :surprised:
La veritat es que el xavi ha estat un crac i ha marcat un ritme comodissim fins la rambla he estat perfecte alla he patit una mica i m'han faltat els 17segons per fer sub 25
al final 1:25:17 pero estic molt satisfet i agrait al xavi que no li he pogut dir en persona al final!!
Gracies tb al profe que tot i que no el coneixia l'he vist filmant al meu costat en un moment de baixada de forces i m'ha donat molta empenta!!!
salut i cames ens veiem a granollers!!!!

grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

19 Gen 2015 11:21 #207 per OriolPA34 (Visitant)
Una edició més de la mitja de Terrassa a les cames! (i n'he fet 5 des del 2006)
La vaig disfrutar molt com totes les altres, l'organització molt bona, va fer un dia genial per córrer i personalment vaig fer marca personal tot i sortir massa ràpid el principi, vaig desinflar-me però vaig sobreposar-me i ser capaç de recuperar el ritme acabant amb 1:17:38 amb les cames calentetes!

Bon ambient i festa per Terrassa, agrair a tothom, coneguts i desconeguts, que van animar a tots els corredors que anàvem passant arreu del recorregut :yipi:

19 Gen 2015 12:52 #208 per profe (Associat/da)
Una notícia bona i una dolenta:
La bona: Ja tenim video  :party:
La dolenta: Surto ara mateix de viatje i no tindré temps de carregar-ho a YouTube fins demà a la nit. :whistle:

19 Gen 2015 15:09 #209 per solteron (Associat/da)
Hola, cinquena vegada seguida que faig aquesta mitja, jo bastant content del resultat, vaig sortir amb krlos llebre de sub 1h45' però ràpidament vaig perdre contacte no per que anés molt ràpid si no perquè hi havia molta gent als primers quilometres  :ouch:  desprès he estat tota la cursa veient la llebre uns 150-200m per davant, al final he fet 1h46'17" que son uns 6 minuts menys que el millor temps que havia fet a la mateixa cursa les 4 edicions anteriors.
Una cursa ben organitzada i més encara amb l'atenció personalitzada per els correcats  :great:  :great: i amb molt de public i animació !!

També volia fer una proposta, no es podria eliminar el pas per sota de la plaça de la dona al final ? per exemple allargant el circuit per algun altre lloc ? amb el gran ambient que hi ha a la zona d'arribada crec estaria bé que tot el tram final es fes allà on està la gent.

Gracies a organitzadors, companys correcats i fotògrafs !!

19 Gen 2015 19:01 #210 per Dani (Associat/da)
Que coincideixi Terrassa i Sant Antoni és una putada.

Perdoneu, però algú ho havia de dir.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

19 Gen 2015 19:05 #211 per jorditogores (Associat/da)
Bueno, lo primero de todo felicitar a los compañeros en la carpa, su tarea  es genial, hace que uno se sienta como en su casa :great:
A continuación, también agradecer el comportamiento de las liebres, tiene que ser muy dificil, y con mas mérito en esta Mitja con constantes cambios de perfil, y encima tener que aguantar al listo de turno haciendo comentarios, que si vamos rápido, que si vamos lentos :grrrrrr:.
Como ya dije antes de la carrera , me gusta la Mitja de Terrassa por su trazado exigente y si encima hace frio, pues ya tenemos todos los ingredientes. Salí con el grupo de Jorfer,Joan33,AMIC,Jaume 86, y mi compañero de club,cursas,entrenos Carlos, la idea era ir con Joan33, y luego hacer un progresivo, ya nada mas empezar me percato que hay mucha gente alrededor de la liebre, y decidimos ir un poco mas atras, pero como veo que mi compañero va fino, y el quiere intentar mejorar su mejor marca en Media, decido apretar un poco el ritmo y ponernos 50 metros por delante de Joan33(moltes felicitacions Joan per la teva gran tasca :yes:) para evitar tener problemas en los avituallamientos etc, y tengo la grata sensacion al pasar el km10 en 42:28 de que ya tengo el body en posición "on" para cambiar el ritmo, ademas hay 5 kms con terreno favorable,en la dura subida por la ronda del Valles, he tenido que ir frenando a mi compañero. En el Km 14, se me plantea el dilema  de tirar hacia adelante, voy fenomenal de sensaciones, hablando, saludando o quedarme con Carlos, y decido esta ùltima opción, ya que me doy cuenta que hoy era su gran oportunidad de MMp despues de 3 años, los ùltimos 5 kms vamos pasando a gente pero cada vez vamos perdiendo pistonada, yo intento motivarlo al estilo Manolo M, y finalmente lo conseguimos 1 ;28 39, incluso 50 sg mejor que en Sitges, pero con un sabor de boca diferente,y lo mismo  que dije que en Sitges fui empanado, se me hicieron eternos los primeros 17 kms, aqui me quedé con la sensación muy  buena , con un colchón de margen de alrededor de 2 minutos, y con la satisfacción de haber ayudado a mi compi Carlos.
Bones Mitges tant al Jaume 86, com en Jorfer i Amic :party:, el que té de fer la Mitja de Puigcerdà, la resta de Mitjes es bufar i fer ampolles :mdr:
Fins la propera.

19 Gen 2015 19:06 - 19 Gen 2015 19:10 #212 per Raf@ (Visitant)

en primer lloc, felicitar a la carpa correcat, tot molt ben organitzat, i moltes graciès, alas voluntaris, que han estat vetllant per les nostres bosses, i liuran pitralls, ¡¡ gràcies'¡¡¡

+1  :yipi:

Primera Cursa amb la samarreta de Correcat, i la veritat que m'ha donat ales.

He sortit conservador amb la barqueta del Krlos (molt bona feina company!!), però em notava bé, a més que hi havia una ambientazo que no em deixava còrrer a gust. La seva barqueta semblava l'Ikea un dissabte a la tarda.
L'he passat i m'he deixat anar per sensacions, sapiguent que se'm podria fer molt llarg. No obstant els quilòmetres anàven caient i em trobava prou bé, tot i que els últims dos quilòmetres se'n van fer llarguets

He acabat amb un 1h40m38s i prou content

Salutacions

43'36''    10 Km del Prat 2015
1h37'59" Mitja del Prat 2015
3h39'48" Marató de Barcelona 2015

19 Gen 2015 19:26 #213 per korfbaler (Associat/da)
La veritat que el fet de treballar una mica, però que després el resultat i els vostres comentaris siguin positius, ja ben val la feina feta  ;) La tasca dels membres de la Comissió de la Mitja: anaral, socanna, piri, Joan33, bebop (tenia feina doblada) per donar aquest servei, impagable  :yes: Com heu dit, aixó fa tot que tots ens pòdem sentir com "a casa".
A la cursa tocava fer tasca de "llebre" de 1h40min, així que vaig xerrar i animar  :party: Com heu dit, penso que la Mitja, junt amb la Mitja de Tossa, més complicada de llebrejar, però ens vem sortit tots molt be. 1h39'43segs. La gent mostrava la seva incertesa de com afrontaria les pujades de la Av. del Vallés i Ctra. Matadepera.

Les propostes fetes de les la Comissió han donat resultat. Continuarem treballant per buscar millorar-la encara més. Sabem que no es una Mitja per fer marca, però si un bon entrenament amb un bon tracte i molt bon ambient. Quina Mitja te més gent al carrer que aquesta? (a part de Granollers)

Ens veiem....... a la Campana???  :he:

La voluntat pot modificar al nostre favor les circumstàncies

19 Gen 2015 20:10 #214 per sandmannn (Associat/da)

Lo veo y subo una Marató de Tarragona

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

19 Gen 2015 20:32 - 19 Gen 2015 20:48 #215 per Antirco (Associat/da)
En general he quedat molt satisfet del meu rendiment, amb uns parcials molt regulars, i per el que veig avançant sempre posicions tant generals com de categoria.  :yipi:
Una mitja que me agrada molt, i a nivell organitzatiu, i privat de corredors.cat un 10  :great:
Fins el any que be si deu vol.  :party:
Per cert el meu temps 1:50:00 , clavat, era el que esperava.  :yes:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

19 Gen 2015 20:37 #216 per Jorfer (Associat/da)

+ 1

ManoloM l'alma mater de les llebres, un crack gestionant i dirigint el cotarro. Ets gran  :great: :great:
Grimi molt bon temps i millora de marca en un recorregut exigent. Faràs un gran debut maratonià  :yes: :yes:
Oriol sensacional marcón en un circuit trecacames. M'imagino que vas gaudir amb el puja i baixa continu  :yes:
Profe, estarem expectants per a veure el video  :great: :great:
Solteron, estàs agafant un gran moment de forma. Moltes felicitats
Jorditogores, com es nota que estaven fresquets eh? Gran feina de llebre.  :great: :great:
Raf@ molt bona progressió en cursa doncs quasi agafes en Korfbaler.  :great: :great:  ;)
Antirco, quina precisió d'objectiu: temps desitjat i temps realitzat  :yes: :great:

Korfbaler, gran feina de tota la comissió i a banda ens faciliteu tots els serveis addicionals.  :great: :great: L'any proper tornarem si les lesions ens respecten.  :yes: :yes:

20 Gen 2015 00:39 - 20 Gen 2015 00:56 #217 per Pko Schz (Visitant)
Felicitar a todos los que participaron en la cursa. Un circuito rompepiernas!!!
Estuve haciendo fotos a unos amigos que corrian y de paso tambien, a todos los correcats que pude cazar.
Os dejo el enlace para que podais verlas. Un saludo.

plus.google.com/photos/10757613964820869.../6106183212584895313

20 Gen 2015 09:31 #218 per MIGUEL SBD (Associat/da)

una gran putada peró ens repartim més  i a mi personalment m'ageadar la mitja de Terrasa va ser la primera mitja que vaig fer

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

20 Gen 2015 11:46 #219 per pinelli (Associat/da)
quines fotos mes guapes pko schz  :yes: , ja tinc un record del meu patiment.. per que no s'oblidi.. :mdr:

20 Gen 2015 12:36 #220 per bebop (Associat/da)
Gràcies per les fotos i gràcies també a en  Jorfer pels teus ànims de cara a la Marató de Sevilla. Com sempre m´has avançat a mitja cursa. Aquest any no he pogut ser present a la carpa corre.cat però com deia enkorfbaler tenia feina amb una associació d´ajuda als drogodependents i he estat pendent d´aquesta tasca. Per a molts d´ells era la primera vegada que feien una cursa i han acabat molt contents.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats