- Missatges: 635
Què t'han portat els reis?
No pateixis. El circuit és massa complicat per que les llebres puguin planejar una cursa perfecta.
Qui triï la teva barqueta, més que clavar 1h 55, el que vol és assegurar fer sub-2 h.
Això vol dir que el ritme mitjà és un xic per sota de 5:30.
Surt a aquest ritme, afluixa a la pujada (del km 5 al 10) i ves recuperant a la baixada (del km 10 al 16). :intello:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
No pateixis. El circuit és massa complicat per que les llebres puguin planejar una cursa perfecta.
Qui triï la teva barqueta, més que clavar 1h 55, el que vol és assegurar fer sub-2 h.
Surt a aquest ritme, afluixa a la pujada (del km 5 al 10) i ves recuperant a la baixada (del km 10 al 16). :intello:
Greu error !!!! A la part més alta de Terrassa, que suposo ara serà sobre el km 12, s'ha de portar la mitjana del ritme, pelq ue s'ha de sortir un pel més ràpid, i baixar ritme a la pujada de la riera.
si hi ha algú que vulgui fer Terrassa com a entrenament per a la Marató i ajudar-me a marcar el ritme, serà molt benvingut/da a la meva barqueta. Qui s'anima?
M'apunto amb el KRLOS
Depenent com vagi la mitja, de meitat en endavant potser apreto.
M'apunto amb el KRLOS
Depenent com vagi la mitja, de meitat en endavant potser apreto.
La quarta, més aviat...
Per cert, ves en compte, que Krlos és un expert en ritmes i també apretarà a la baixada.
jo voldria saber si a la barqueta del xavinad hi haura força penya o serem nomes dos
avui preparant la mitja hem fet les series a 3:40 :-0
salut i cames
grimi
Inscrit ja a aquesta mitja, que serà el tercer any consecutiu
Després de dubtar entre barqueta 1h55 o 2h, m'en vaig a la de 2h, m'interessa anar còmode dins la preparació per la marató.
A la seguent mitja que faci (El Prat) ja aniré per totes
Mitja de Terrassa
18/01/2015
2h socanna, JoanDeGracia,
jajaja no ho deia de broma...perquè és un mindundio i no s'havia adonat... :rofl:Com vols que el Toni vagi amb tu mindundio si fa de llebre com tu.... :rofl: :rofl: :rofl:Korfbaler, si ten por del ritme vina amb mi i anem petant la xerrada :wink2:
Què no veus que ho diu de broma? :wink2:
En aquesta Mitja debuto com a llebre i la veritat és que em fa molt de respecte. Normalment corro sense rellotge o, com a molt, amb el Polar que va amb podòmetre. Sí, companys, del pleistocè!!!
Li he demanat als Reis un trastet millor però no sé si m'he portat prou bé aquest any
Així que si hi ha algú que vulgui fer Terrassa com a entrenament per a la Marató i ajudar-me a marcar el ritme, serà molt benvingut/da a la meva barqueta. Qui s'anima?
M'han portat un Garmin Forerunner 610 :yipi: :yipi: :yipi: No sé ni com funciona encara.
Sí, Profe i Krlos, la idea era anar a 5'30"-5'35" en pujades i a 5'15"-5'20" en baixades, ja m'ho havia comentat en Jorfer. Clar que correré amb rellotge, sinó, impossible quadrar res! :beurk:
I què? Ningú s'apunta a la meva barqueta? Va, que és una passejadeta. Pels que vulguin fer-la com a entrenament de la Marató a 5'25" i acabar en 3h50' és perfecta!
Encara no us he convençut? :rofl:
Moltes ganes d'aquesta mitja!!!
Grinta hi ha més diferència entre pujades i baixades, a menys que es vagi a ritme "còmode" hi ha 45 segons o casi un minut de diferència entre els kms que piquen o que fan baixada, jo poso gas a fons i surti el que surti