Llàstima que no m'agafessis fent l'sprint que vaig fer a meta amb un altre noi. Deuria quedar brutal a càmera lenta. En fi, el que que t'he dit abans, que n'hauràs de fer més :yes: :yes:
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Me lo he bajado de YouTube en formato avi pero pierde callidad en la TV
Se puede bajar de algún sitio con mejor resolucion ? seria genial
Como se ve mejor en Youtube es con resolución HD 1080p (en "Configuración") y a "Pantalla completa".
Lo subí en formato mov (el del Mac), pero Youtube lo transformó a mp4.
No sé como lo has bajado, pero te puedo hacer una copia del original (2,42 GB).
Mi duda venía porque me interesaría cogerme un estabilizador pero quiero probar con mi cámara nueva, la HDR-AS100V de Sony. Tengo claro que la que llevaba antes (una baratilla) lo necesitaría, pero he visto que con el estabilizador de serie que trae la Sony a un ritmo de 4:30-4:40 no iría mal. Lo que pasa es que el estabilizador que tu llevas, profe, si es el que creo que es, es una cucada... y solo vale para GoPros o cámaras que lo lleven.
Para subir cosas de calidad máxima y no preocuparte de copyrights ni nada está Vimeo.
profe, quin gran video. Em sembla que ara et demanarem que en facis més.
Llàstima que no m'agafessis fent l'sprint que vaig fer a meta amb un altre noi. Deuria quedar brutal a càmera lenta. En fi, el que que t'he dit abans, que n'hauràs de fer més :yes: :yes:
Podem quedar per la propera vegada, pero també podem quedar per fer algunes proves entrenant.
L'objectiu de la GoPro és ull de peix (gran angular), i per treure bé a un que corre cal seguir-lo fent travelling.
Em costa una mica seguir als que van per sota de 4 minuts/km!
En segundo lugar felicitar a las liebres porque a pesar de lo difícil del recorrido por el perfil, lo hicieron muy bien. Y mención especial a Grinta porque creo, que además debutaba como liebre en esta prueba y estaba un poco nerviosilla. Pues genial.
gracies juanjokiokushin lo de la mola ,a veure si aconseguim que siguem uns quants..Bueno he trigat a dir la meva, però el primer de tot, felicitar el gran treball de les llebres, ja que no és gens fàcil fer-ho amb recorregut de la fisonomia que té Terrassa.
Felicitar per als que han debutat amb la distància dels 21 kilòmetres, un aplaudiment per ells, ja que estrenar-se en una mitja tan dura com aquesta té molt de mèrit a l'igual per aquells que hagin fet MMP.
Pinelli31 a Barcelona baixaràs moltíssim temps i tenim pendent una sortida per la Mola.
Manu 1.1 una mica més i m'atrapes!!! Llastima que coincideixi Santako i el Prat.
Jorfer i Albert Randé vau passar davant meu com una gasela
Bebop gràcies a tu per compartir els últims quilòmetres i entrar junts a meta, necessitava un company al costat per motivar-me i donar-me aquesta petita embranzida per recuperar el meu ritme inicial que havia perdut prèviament en Egara i alguna altra pujada.
Profe gràcies pel vídeo amb la GoPro, ja que em vas gravar a mi i en Bebop abans i després del túnel del tren abans de l'arribada a meta.
ManoloM un placer siempre saludarte, tienes mas fiabilidad que un reloj suizo, felicidades por tu gran trabajo como liebre y como persona.
Ivan Lazaro ja no només et conec per Strava, sinó ara també en persona.
I gràcies per a tots aquells que han penjat fotos i han fet la seva aportació.