16a Mitja marató de Terrassa. 18/01/2015

16a Mitja marató de Terrassa. 18/01/2015

22 Gen 2015 21:18 #261 per profe (Associat/da)

Llàstima que no m'agafessis fent l'sprint que vaig fer a meta amb un altre noi. Deuria quedar brutal a càmera lenta. En fi, el que que t'he dit abans, que n'hauràs de fer més   :yes: :yes:

Podem quedar per la propera vegada, pero també podem quedar per fer algunes proves entrenant.
L'objectiu de la GoPro és ull de peix (gran angular), i per treure bé a un que corre cal seguir-lo fent travelling.
Em costa una mica seguir als que van per sota de 4 minuts/km!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Gen 2015 21:42 #262 per Mattu (Visitant)

Me lo he bajado de YouTube en formato avi pero pierde callidad en la TV
Se puede bajar de algún sitio con mejor resolucion ? seria genial

Como se ve mejor en Youtube es con resolución HD 1080p (en "Configuración") y a "Pantalla completa".
Lo subí en formato mov (el del Mac), pero Youtube lo transformó a mp4.
No sé como lo has bajado, pero te puedo hacer una copia del original (2,42 GB).

El gran problema de Youtube es que convierte a su formato. Es como una cinta de cromo (salvando las distancias): da igual que tu grabes directamente desde un LP, un CD o que seas el que originalmente graba con tu mesa de mezclas y la banda en vivo; el formato final es el de la cinta de cromo y la calidad, la de la cinta de cromo. Para subir cosas de calidad máxima y no preocuparte de copyrights ni nada está Vimeo. Si quieres difusión, Youtube.

Mi duda venía porque me interesaría cogerme un estabilizador pero quiero probar con mi cámara nueva, la HDR-AS100V de Sony. Tengo claro que la que llevaba antes (una baratilla) lo necesitaría, pero he visto que con el estabilizador de serie que trae la Sony a un ritmo de 4:30-4:40 no iría mal. Lo que pasa es que el estabilizador que tu llevas, profe, si es el que creo que es, es una cucada... y solo vale para GoPros o cámaras que lo lleven.

MMP

5K: 18:41 (La Maquinista 2013)
10K: 37:44 (Sant Antoni 2013)
Mitja: 1:27:47 (Santako 2015)
Marató: 3:13:26 (Berlín 2014)

I ara QUE? EING?

22 Gen 2015 22:32 #263 per profe (Associat/da)

Mi duda venía porque me interesaría cogerme un estabilizador pero quiero probar con mi cámara nueva, la HDR-AS100V de Sony. Tengo claro que la que llevaba antes (una baratilla) lo necesitaría, pero he visto que con el estabilizador de serie que trae la Sony a un ritmo de 4:30-4:40 no iría mal. Lo que pasa es que el estabilizador que tu llevas, profe, si es el que creo que es, es una cucada... y solo vale para GoPros o cámaras que lo lleven.

La HDR-AS100V de Sony es ligerísima, como la GoPro, pero no se puede usar con el estabilizador Feiyu G4.
Filmando desde una moto o bici casi no hace falta estabilizador.

22 Gen 2015 22:43 #264 per profe (Associat/da)

Para subir cosas de calidad máxima y no preocuparte de copyrights ni nada está Vimeo.

Ya, pero no me animo a pagar 50 € al año por la suscripción Plus...

23 Gen 2015 00:25 #265 per grimi (Associat/da)
moltes gracies deigo!!!!
r

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

23 Gen 2015 12:58 #266 per Joan33 (Associat/da)
Gran vídeo Profe!!! Moltes gràcies

Marató: 3:01'45''(Sevilla 2014)
Mitja: 1:24'00" (Barcelona 2015)
10 Km: 39'19'' (Can Mercader 2013)

23 Gen 2015 13:35 #267 per jaume86 (Associat/da)

profe, quin gran video. Em sembla que ara et demanarem que en facis més.

Enorme Profe un cop més, i tant que en demanarem més!!

Gràcies Ergorfo, Pko i Diego per les fotos!!! :rofl: :rofl:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

23 Gen 2015 14:20 #268 per kilometer (Associat/da)

Llàstima que no m'agafessis fent l'sprint que vaig fer a meta amb un altre noi. Deuria quedar brutal a càmera lenta. En fi, el que que t'he dit abans, que n'hauràs de fer més   :yes: :yes:

Podem quedar per la propera vegada, pero també podem quedar per fer algunes proves entrenant.
L'objectiu de la GoPro és ull de peix (gran angular), i per treure bé a un que corre cal seguir-lo fent travelling.
Em costa una mica seguir als que van per sota de 4 minuts/km!

Potser si que podríem quedar, ja ja  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

23 Gen 2015 16:08 #269 per Grinta (Associat/da)

En segundo lugar felicitar a las liebres porque a pesar de lo difícil del recorrido por el perfil, lo hicieron muy bien. Y mención especial  a Grinta porque creo, que además  debutaba como liebre en esta prueba y estaba un poco nerviosilla. Pues genial.

Moltes gràcies!  :love:
M'ho vaig passar genial. Em va encantar l'experiència.
Gràcies per les fotos. A veure si veig el vídeo...

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

23 Gen 2015 16:38 - 23 Gen 2015 16:44 #270 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Bueno he trigat a dir la meva, però el primer de tot, felicitar el gran treball de les llebres, ja que no és gens fàcil fer-ho amb recorregut de la fisonomia que té Terrassa.

Felicitar per als que han debutat amb la distància dels 21 kilòmetres, un aplaudiment per ells, ja que estrenar-se en una mitja tan dura com aquesta té molt de mèrit a l'igual per aquells que hagin fet MMP.

Pinelli31 a Barcelona baixaràs moltíssim temps i tenim pendent una sortida per la Mola.

Manu 1.1 una mica més i m'atrapes!!! Llastima que coincideixi Santako i el Prat.

Jorfer i Albert Randé vau passar davant meu com una gasela

Bebop gràcies a tu per compartir els últims quilòmetres i entrar junts a meta, necessitava un company al costat per motivar-me i donar-me aquesta petita embranzida per recuperar el meu ritme inicial que havia perdut prèviament en Egara i alguna altra pujada.

Profe gràcies pel vídeo amb la GoPro, ja que em vas gravar a mi i en Bebop abans i després del túnel del tren abans de l'arribada a meta.

ManoloM un placer siempre saludarte, tienes mas fiabilidad que un reloj suizo, felicidades por tu gran trabajo como liebre y como persona.

Ivan Lazaro ja no només et conec per Strava, sinó ara també en persona.

I gràcies per a tots aquells que han penjat fotos i han fet la seva aportació.

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

23 Gen 2015 16:40 #271 per Grinta (Associat/da)

Uala, profe, és xulísim  :surprised: I sortim tots  :love:
Moltes gràcies!

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

23 Gen 2015 22:47 #272 per pinelli (Associat/da)

Bueno he trigat a dir la meva, però el primer de tot, felicitar el gran treball de les llebres, ja que no és gens fàcil fer-ho amb recorregut de la fisonomia que té Terrassa.

Felicitar per als que han debutat amb la distància dels 21 kilòmetres, un aplaudiment per ells, ja que estrenar-se en una mitja tan dura com aquesta té molt de mèrit a l'igual per aquells que hagin fet MMP.

Pinelli31 a Barcelona baixaràs moltíssim temps i tenim pendent una sortida per la Mola.

Manu 1.1 una mica més i m'atrapes!!! Llastima que coincideixi Santako i el Prat.

Jorfer i Albert Randé vau passar davant meu com una gasela

Bebop gràcies a tu per compartir els últims quilòmetres i entrar junts a meta, necessitava un company al costat per motivar-me i donar-me aquesta petita embranzida per recuperar el meu ritme inicial que havia perdut prèviament en Egara i alguna altra pujada.

Profe gràcies pel vídeo amb la GoPro, ja que em vas gravar a mi i en Bebop abans i després del túnel del tren abans de l'arribada a meta.

ManoloM un placer siempre saludarte, tienes mas fiabilidad que un reloj suizo, felicidades por tu gran trabajo como liebre y como persona.

Ivan Lazaro ja no només et conec per Strava, sinó ara també en persona.

I gràcies per a tots aquells que han penjat fotos i han fet la seva aportació.

gracies juanjokiokushin lo de la mola ,a veure si aconseguim que siguem uns quants.. :whistle:

24 Gen 2015 12:41 #273 per Biel54 (Associat/da)
DIEGOLH moltes gràcies per les fotos  :great:

Milla: Milla Urbana de Ripollet 2011 (7' 45")
5 Km: 24 h d'Atletisme Corredors.cat 2012 (25' 39")
10 Km : Jean Bouin 2009 (52' 31")
Mitja:   Mediterrani 2009 (1h 58' 15")
Marató: Barcelona 2012 (4h 43' 33")

24 Gen 2015 14:43 #274 per Jorfer (Associat/da)
DiegoLH moltes gràcies per les fotografies.
Juanjo, Terrassa no acompanya amb el perfil per a fer una marca bona. D'aquí et breu tornaràs a millorar, ja veuràs.  :yes: :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats