21a. Mitja marató de la Garrotxa (26-4-15)

21a. Mitja marató de la Garrotxa (26-4-15)

16 Mar 2015 18:52 #1 per Hansi (Associat/da)
La mitja d'Olot :love:, la mitja de la Garrotxa, probablement una de les més boniques de Catalunya pels paratges que recorre i a més, una de les que ofereixen millor tracte al corredor amb ambient de cursa popular. L'obsequi, com ja deveu saber :whistle:, és un pernil per cada corredor ("paletilla"). També hi ha una cursa de 10 km que ja es va començar a celebrar l'any passat.

En aquesta pàgina web trobareu la informació general i els enllaços per entrar a les inscripcions i el fulletó informatiu .

Com no, espero poder-hi ser per gaudir un altre cop de la cursa, d'Olot, la Garrotxa i la companyia de molts amics i companys :party:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Mar 2015 19:16 #2 per AndreuRunner (Associat/da)
Després miro calendari i segurament també caurà aquest any, molt recomenable!!!

Per cert Hansi: felicitats per la marató d'ahir!!!  :party: Vas disfrutar. Ara recupera i l'anciat sub3h el tens aprop!!! :yes:

5'07"      Milla Montcada i Reixac 2019
16'52"    La Nostra 2012
35'01"    Can Mercader 2019
1h20'06" Barcelona 2019
2h54'54" Barcelona 2019

16 Mar 2015 23:38 #3 per estanis13 (Associat/da)
Ja em sap greu però no sé si podré correr la cursa de casa... :ouch:

Farà tot just dues setmanes de la marató de París i no sé si em veuré recuperat per córrer una mitja, a més no sé què passa per aquí que he comptat mínim una cursa per cap de setmana desde el 26 d'abril fins a la última setmana de Maig i tot no pot ser.

Veurem a la tornada de París... en tot cas si algú necessita algo d'Olot només ha de fer que demanar!

18 Mar 2015 19:42 #4 per polaco (Visitant)
hay alguien que tenga la altimetría de esta Media ?

19 Mar 2015 13:53 #5 per curat (Associat/da)

En el 1r missatge del Hansi tens diversos links. El de fulletó informatiu té inclosa l'altimetria  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

19 Mar 2015 20:31 #6 per Guiri (Associat/da)
Inscrit!

Prometo que no es només pel pernil!

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

22 Mar 2015 09:18 #7 per polaco (Visitant)
alguien que la haya corrido puede dar características de como es esta Media ?
es buena para hacer marca ?    que tal el trazado ?      donde se puede apretar y donde hay que guardar fuerzas ?
etc , etc , etc
gracias

07 Abr 2015 19:24 #8 per Jaume Baraut (Visitant)
26 /04 allà estarem ..

3a mitja del 2015

som-hi  a per el pernil,... pel caldo !

Salut

Jaume

12 Abr 2015 20:37 #9 per sandmannn (Associat/da)
Inscrit!

A veure que tal el pernil  :he:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

15 Abr 2015 11:44 #10 per josecarnero (Associat/da)

La mitja d'Olot :love:, la mitja de la Garrotxa, probablement una de les més boniques de Catalunya pels paratges que recorre i a més, una de les que ofereixen millor tracte al corredor amb ambient de cursa popular. L'obsequi, com ja deveu saber :whistle:, és un pernil per cada corredor ("paletilla"). També hi ha una cursa de 10 km que ja es va començar a celebrar l'any passat.

En aquesta pàgina web trobareu la informació general i els enllaços per entrar a les inscripcions i el fulletó informatiu .

Com no, espero poder-hi ser per gaudir un altre cop de la cursa, d'Olot, la Garrotxa i la companyia de molts amics i companys :party:.

Jaume, et vaig veure caminant per Canovelles el dilluns de Pasqua i no em va agradar la cara que feies... Com et trobes?
Espero que vinguis a carregar pernils a Olot el proper diumenge i no hagi sigut res.
Per cert... allà estarem!!!

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

16 Abr 2015 17:32 - 16 Abr 2015 17:34 #11 per Hansi (Associat/da)

Jaume, et vaig veure caminant per Canovelles el dilluns de Pasqua i no em va agradar la cara que feies... Com et trobes?
Espero que vinguis a carregar pernils a Olot el proper diumenge i no hagi sigut res.

Gràcies, Jose :smile:. La meva lesió muscular de Canovelles va ser petita gràcies a la prudènca de retirar-me, i sembla que va curant bé. Diumenge vaig a La Llagosta (si no hi ha contratemps), crec que també ens veurem allà, no? I a Olot, per suposat, si el cos està per fer la mitja :yes:.
Per cert, pots dir-me Hansi, que és com em diu tothom en la vida real (no és només un nick del fòrum) 8).

17 Abr 2015 00:32 #12 per josecarnero (Associat/da)

Gràcies, Jose :smile:. La meva lesió muscular de Canovelles va ser petita gràcies a la prudènca de retirar-me, i sembla que va curant bé. Diumenge vaig a La Llagosta (si no hi ha contratemps), crec que també ens veurem allà, no? I a Olot, per suposat, si el cos està per fer la mitja :yes:.
Per cert, pots dir-me Hansi, que és com em diu tothom en la vida real (no és només un nick del fòrum) 8).

I tant que ens veurem!!! Encantat de saludar-te per partida doble. :great: :great: :yipi: :yipi:

1000 m.ll.: 3'19.7" 1000 en pista Corredors.Cat 27/06/15
Milla: 6'10" Santa Eulàlia 01/05/11
5 km: 19'37" Transplant Run 15/11/15
10 km: 40'17" BDN Running 20/03/16
Mitja: 1º30'55" Santa Coloma 31/01/16
Marató: 3º28'36" Barcelona 12/03/17

17 Abr 2015 01:21 #13 per solteron (Associat/da)
Avui he vist al BonArea , "paletilla curada" per 16€ tu, 4€ menys que l'inscripció a aquesta mitja, no em fan còrrer 21km i no tinc que anar a Olot !  :mdr:  :rofl:

17 Abr 2015 18:56 #14 per polaco (Visitant)
alguien que la haya corrido , puede dar alguna información del recorrido ?
gracias

17 Abr 2015 19:38 #15 per jramon (Associat/da)
Inscrit!!! Ens veiem

1.000 m: 3:24,9 (Gava 2011)
Milla (1.609 m): 00:05:58 (Milla Canal Olímpic 2010)
10Km:  00:41:12 (San Silvestre Vallecana 2011) ; 00:44:29,3 (Vilafranca 2022)
Mitja Marató:  01:29:34 (Mediterrani 2011); 01:38:25 (Sant Cugat 2019)
Marató:  03:22:09 (Empuries 2010); 03:32:03 (Barcelona 2019)

18 Abr 2015 11:19 - 18 Abr 2015 13:27 #16 per Hansi (Associat/da)

alguien que la haya corrido , puede dar alguna información del recorrido ?
gracias

En el 1r missatge del Hansi tens diversos links. El de fulletó informatiu té inclosa l'altimetria  :yes:

fulletó informatiu

18 Abr 2015 13:10 #17 per polaco (Visitant)
muy amable
no es lo que pedía y lo sabes , pero de todos modos muy amable
gracias

18 Abr 2015 13:35 - 18 Abr 2015 13:58 #18 per Hansi (Associat/da)

muy amable
gracias

Pues te pido disculpas, porque he creído que hacías como abundantes registrados de este foro que no leen nada de los temas, aparte de lo que ellos escriben, y realmente estaba convencido de que simplemente no habías leído la información que ya te habíamos dado. Por ese motivo, citaba los mensajes correlacionados y ponía el link en letras que te llamaran la atención, para que notaras que sí habíamos atendido tu petición. O eso pensaba yo. Si nos haces la pregunta con un poco más de concreción, quizá unos cuantos podremos contestarte mejor.

Si me conocieras mínimamente, sabrías que está totalmente fuera de lugar la apostilla "y lo sabes" dirigida hacia mí, igual que el tono que supongo irónico y ofendido de la repetición del "muy amable", pues me atribuyen una malicia que yo no tengo ni pretendía transmitir. Soy una persona con nula mala intención hacia mis compañeros/as, incluso cuando no los conozco en persona, como he demostrado muy claramente en los ocho años que llevo escribiendo aquí.

Te invito a presentarnos personalmente en Olot, si acabas corriendo allí, para que podamos sonreirnos arreglando el que supongo que ha sido un malentendido :smile:.

18 Abr 2015 14:03 #19 per estanis13 (Associat/da)
Hansi tan de rollo i encara no li has contestat ;)

Polanco, no, si busques una bona mitja per fer marca, no vinguis perquè no ho és. Si no es dóna el cas que tens una marca desfassada per les teves capacitats actuals no ho intentis. Sóc d'olot, la sortida ja és amb tendència a pujar i es manté així amb pujades fortetes fins a la meitat i després tornada. Tipus Montornès diria jo o tipus granollers però potser menys favorable i sobretot amb menys gent que allà animant. Això si, escombro cap a casa i 1000 vegades més bonica :)@

18 Abr 2015 15:24 #20 per guissona (Visitant)

muy amable
gracias

Cursa rapidíssima. Ideal per fer marca. L'organització és bastant justeta però els que busquem fer bones marques només ens interessa el circuit.
Per tant, cap a La Garrotxa.
Hi vaig cada any i sempre, marca personal.
Enguany, preparada específicament, espero guanyar.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats