eDreams Mitja Marató de Barcelona (14/02/2016 8:45)

eDreams Mitja Marató de Barcelona (14/02/2016 8:45)

15 febrer 2016 13:49 #201 per Dabit (Associat/da)

Bona tarda,

Definitivamente, la Mitja de casa no se me da nada bien: mi peor marca en Granollers es casi mi mejor marca en Barcelona...

He pogut compartir km amb el gran Oscar, Atleta Visible, i coincidir en diferents punts amb alguns correcats com Koldo, Aurelian, carles 22 o Dani però a mitja cursa no tenia ni ritme ni capacitat per aguantar lallebre de 1h25' i he defallit. Per sort als últims kms he anat recuperant arribant a meta amb 1h26'21". Mal temps i males sensacions de cara a la Marató. Encara i així serà kamikaze: sub3h-

Us deixo fotos, encara estan pujant perquè m'han sortit tantes que tindran que anar en dos links.

goo.gl/photos/vM9CDMsmvAwwHLZM8

Salut

Us deixo un segon álbum de fotos, són unes 1.200 + les 2.000 del primer álbum (d'aquest encara faltan per pujar 500)... Em vaig fer un embolic amb Picasa i Google Photos i per això tot va més lent...

goo.gl/photos/fAo3VG1D9Ns1UgNY7

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2016 14:44 #202 per darkfenris (Associat/da)
Arribo tard per fer la crónica, que puc dir que no hagin dit ja en Pineli i l'Ergofo.

Però no hi ha més, han descrit la cursa perfectament. Jo només afegiria una cosa: Pinelli, tu molt dir que jo estic fort, però has fet dues MMP en dues setmanes consecutives. Alguna cosa voldrà dir. I si, ahir em vaig trobar molt bé, espero que el dia de la marató em trobi igual.

Moltes gràcies a tots/es els que estàveu a l'avituallament donant aigua i molts ànims i als que també ens heu animat durant el recorregut.

Un plaer haver pogut compartir tots els kms amb en Pinelli i l'Ergofo, per cert Eric, molta sort a Sevilla!!

Salut i kms.

MMP's
5k - 23'48" Tossa 2017
10k - 47'38" Malgrat 2014
Mitja - 1h44'17" Barcelona 2016
30k - 2h48'48" Maratest 2017
Marató - 3h57'13" Barcelona 2016

15 febrer 2016 14:48 - 15 febrer 2016 15:11 #203 per Manu 1.1 (Visitant)
Molt bé nois!!!!!.encara que la mitja d'ahir no va deixar contents a tot,s ja que el vent i la calor a la part final va fer la punyeta bastant. En general veig que ha hagut una gran quantitat de MMP que recompensan l'esforç i el bon fer que es fa setmana a setmana i es veu molts companys que estan progressant molt, molt bé, ràpid i a més gaudint que es lo més important
Moltes felicitats a tots...... i molt especialment als que vau fer MMP.
Me n'alegro molt si els nostres crits d'ànim (meus i de Xavher) al km. 17´5 aprox. van servir per donar una mica d'empenta final a algú de vosaltres com heu comentat alguns al vostre post  :party: :party:

Obadia, Aurelian, Pinelli31, G3mma, Kanu, Rutxi ( a més el tiu al 18 i amb bona cara), JRDI69, Anguru, estanis13 i tota la resta........... (si us plau perdoneu si no anomeno a tots, de veritat). Moltes felicitats  :yes: :yes:
Francesc recuperat aviat i bona feina amb la G3mma, Carsobe bona feina amb Obadia i Ergofo també bona feina amb Pinelli31 i Darkfenris
Fins la propera nois/noies

:yipi: :yipi: :yipi:

15 febrer 2016 14:54 #204 per estanis13 (Associat/da)
Jorge sobre les llebres, tot i que no volia fer polèmica, de les 4 de 1h20 dues van arribar bastant per darrera meu, o sigui que devien fer més de 1:22, ja no considero un temps assumible com a bo com el teu. Un company meu d'olot que corre sense rellotge, es pensava que anava bé quan les va atrapar i fins a la meta no va veure l'error (tot i que no podia donar més tampoc). En casos així crec que haurien de parar o treure's la banderola.
De les llebres de 1h15 en va arribar 1 de 4 segons tinc entès i de les de 1h25 i 1h30 més o menys pel que sembla.

Que consti que aviat debutaré com a llebre i ho faré com a 1h25 i seré el primer a criticar-me i enfadar-me amb mi mateix si no ho faig bé, sempre entenent que és voluntari i altruista però si s'agafa una responsabilitat s'ha de cumplir

Gràcies per la feina!

15 febrer 2016 15:11 #205 per rutxi (Associat/da)
Ostres que me n'havia oblidat de vosaltres!!! :whistle:
manu, xavher, què grans que sou, no us podeu imaginar el que és anar patint com un gos en una zona molt gossa, concentrat mirant a terra i capficat en no defallir, i de cop i volta un contacte amb l'entusiasme i alegria que em vau fer arribar a cop de crits q fins i tot el company q tenia al davant va flipar! :yipi:
Em vau fotre tal subidón que ni un gel de cafeïna :party:
Seguiu així q sou una colla de benparits (i cridaners :mdr: si a mi em vau animar així, m'imagino q amb el pinelli31 i l'obadia devia ser bestial)
Molta sort a Sevilla nois, us seguirem des de la distància!

15 febrer 2016 15:26 - 15 febrer 2016 15:40 #206 per Manu 1.1 (Visitant)

Ostres que me n'havia oblidat de vosaltres!!! :whistle:
manu, xavher, què grans que sou, no us podeu imaginar el que és anar patint com un gos en una zona molt gossa, concentrat mirant a terra i capficat en no defallir, i de cop i volta un contacte amb l'entusiasme i alegria que em vau fer arribar a cop de crits q fins i tot el company q tenia al davant va flipar! :yipi:
Em vau fotre tal subidón que ni un gel de cafeïna :party:
Seguiu així q sou una colla de benparits (i cridaners :mdr: si a mi em vau animar així, m'imagino q amb el pinelli31 i l'obadia devia ser bestial)
Molta sort a Sevilla nois, us seguirem des de la distància!

Moltes gràcies rutxi, JRDI69, g3mma, Francesc..................., ja que no corríem, els nostres esforços per vosaltres i la resta de corredors. Es molt d'agrair estar allà sense fer res i que la gent t'agraeixi que hi siguis amb un somriure o picant-te les mans  :love: fins i tot va pasar Pinelli31 i no ens va donar temps de fer la foto que ens havia encarregat de l'emoció  :666:
Gràcies a vosaltres

15 febrer 2016 16:40 #207 per dani75 (Visitant)
Hola!

Doncs si! la Mitja de Bcn és cara. I la samarreta una caca. I no té dutxes, i no et donen caldo! Però l'ambient, trobar-te amics i coneguts al pas dels carrers, pastanagues per tot arreu, circuit ràpid, a mi em compensa.

El primer agraïr a tots els fotogràfs, Carlescat, Ratadesants, Dabit! I a tota la claca animant! Així de memòria recordo a MAnolom, Danili, en Manu i Xavierh al litoral,... i tots els companys que vas trobant pel cami.

I el més divertit, i que he de fer més sovint, la birra postcusa, riure de tot, i pensar en la propera cusa.

Dit això una crònica no?

No m'enrotllo gaire. L'objectiu era baixar de 1,35 i no acabar tocat com l'any passat per no hipotecar el treball per la marató.
Així que vaig sortir conservador. Fer cas al que  tantes vegades m'he dit i mai faig, i recuperar la segona meitat de cursa.

El primer parcial 23,20, el segon 22,25, i va ser al km 11 on vaig trobar un angelet salvador, en Barceruel, que anava com una apisonadora passant a tothom portant un amic seu amb l'objectiu de 1,35. Em va dir que l'acompanyés i no vaig dubtar. Anva una mica més ràpid del ritme però em notava bé i vaig decidir aguantar tot el que pogués. I enganxadet a ell i la seva gorra vaig estar fins el km 16, lo just per no haver baixat els braços i seguir els temps previstos. Tercer parcial 22,27, Quart 22, i un últim sprint a tope per aconseguir l'objectiu. 1,34,57 . Marca, i el que és més important, les sensacions de no haver patit ni la meitat de l'any passat i només tenir algunes molèsties habituals.

Mirant la classificació veig que en cada tram he avançat gent, un 600 en total. 250 en el tercer parcial,(on anava amb el Victor) i que per a a mi és el més tediós (puja i baixa de diagonal).

Total, unes birres per celebar-ho i a seguir pencant , que al Villalobos aquestes batalletes li fan molta gracia i ja tenim nous deures!

Un plaer companys!

15 febrer 2016 16:50 #208 per obadia (Visitant)
Bé dons repte superat!!!

L’any passat després d’acabar la mitja de bcn (2:11:03) vaig posar-me com a repte baixar de 1:55 a la mateixa mitja, després de “currar” molt durant aquest any, alimentació, entrenaments, entrenament creuat, peses, etc. puc dir que estic “super” orgullós de haver acabat aquesta mitja amb 1:54:35.

La setmana passada vaig poder convèncer al gran Carsobe que em fes de llebre, ell tenia unes molèsties al genoll i no volia anar a tope així que l’hi vaig demanar de que m’acompanyes, enseguida em va dir que si QUE GRAN ETS!!

Abans de la cursa quedem a fer un cafè i cap a la foto arribem justos com sempre  :he:, xerrada amb molts de vosaltres i cap a la sortida.

Sortim, al primer minut el rellotge s'apaga  :grrrrrr:, 400 metres després se'm descorden els cordons de les sabatilles  :grrrrrr:, no pot ser, avui tot surt malament…., em recupero dels mals pensament, comencem agafar ritme tant que el Carsobe m'ha de frenar diversos cops, arribem a l'arc de triomf quin ambient  :yipi:, la XiK3ta donant ànims.  :great: :great:
Les sensacions boníssimes anem una mica ràpids però sembla que les forces estan intactes, creuem el 10km, increïble el avituallament Correcat, quin "subidon".  :love:
Passen els KM's i les sensacions son igual de bones, Carsobe sempre enganxat amb mi, informant del temps i donant consells.
KM15 passem per l'ultim avituallament i decideixo prendre Powergate, error!!!  :grrrrrr:, em deixa la boca pastosa i juntament amb el vent que comença a fer, perdo forces no puc respirar bé.
KM17,5 passem per davant del Bar de les ST després de les tirades llargues pel litoral, aquí el Manu1.1 i el Xavher donant ànims com a bojos  :love: :love:, un altre "subidon".
KM18,5 les forces s'acaben ho passo molt malament veig molt lluny la meta, girem cap a Marina em dic a mi mateix que haig de recuperar el temps que he perdut els km's anterior, així que faig l'ultim esforç per encarar la interminable recta de meta. Al final 1:54:35, entro a meta desfet però molt i molt feliç. :party:

Agraïment etern Carsobe!!

Felicitar a tots el que heu corregut aquesta mitja, i felicitar a tots els que heu fer MMP,  :party:

Aurelian un altre que aconseguit superar un repte
Gemma avui has trencat el crono
Pinelli que fort que estàs tiu!! MMP carrera rere carrera,
Francesc recuperat aviat que hem de donar molta guerra a la Maratest!!

Manu1.1 i Xavher molt ànims però la cervesa que havieu promès?  :rofl:

15 febrer 2016 17:49 #209 per Jorfer (Associat/da)
Obadia moltes felicitats per aquest repte assolit fruit de la constància i la perseverança en el treball diari
Sense entrenaments i treball no n'hi ha èxit i, el teu cas, és un clar exemple
Bona feina carsobe :yes:

15 febrer 2016 17:59 #210 per JosepJaipur (Visitant)
Per Ánimo, de todo se aprende.  La próxima irá mejor y en el maratón seguro que te sale un carrerón.  Go for it!

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

15 febrer 2016 18:20 #211 per JosepJaipur (Visitant)
Gran notícia Jorfer.    A veure si deixes enrera els problemes definitivament i aviat estaràs a tope.

38'21" - Cursa de Can Mercader 2016
1h 24' 04" - Mitja marató Frankfurt 2015
2 h 58' 58" - Marató de Donosti 2015
www.jaipur.es

15 febrer 2016 18:38 #212 per Lucius (Visitant)
Per cert, algú li ha donat més distància de l'habitual? El meu rellotge em marcava 21.500m!!

És molt més del normal en mitjes... de vegades 21,3 - 21,25 etc.
Però aquesta vegada em sembla excesiu! I em costa creure que s'hagin equivocat ni que siguin 50m.

JDFT

15 febrer 2016 18:43 - 15 febrer 2016 18:47 #213 per pinelli (Associat/da)

Per cert, algú li ha donat més distància de l'habitual? El meu rellotge em marcava 21.500m!!

Però aquesta vegada em sembla excesiu! I em costa creure que s'hagin equivocat ni que siguin 50m.

el meu , 21,55 .. pot ser que a bcn ciutat vagi com el cul .. a la grafica  es veu mogut el recorregut  :neutral:                      garmin 610

15 febrer 2016 18:44 #214 per guissona (Visitant)

A mi 21,36 kms  :great: :great: :great:

15 febrer 2016 18:56 #215 per jordi mas (Associat/da)
A una mitja on es vol batre el rècord del món no penso que hi hagi errades en la mesura de la distància.

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

15 febrer 2016 19:02 #216 per cachirulo (Associat/da)
Habian vendido lo del record pero estaba claro que era publicidad.
Vi a Kiplagat mas pesada que el año pasado. Y ademas ya salio mas tranquila(16,31 el primer 5 cuando el año pasado 15,47)

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

15 febrer 2016 19:09 #217 per DortCe (Associat/da)

A mi m'ha mesurat el Garmin 21,44 kms.

Jo per la meva experiència, em fio més de la medició de l'organització, que del que em diu el Garmin.

No sé si es cosa dels satèl·lits de Garmin, o amb els Polar i Suunto també passa, però si fas zoom al recorregut que marca el Garmin, no marca ben bé per on vas molts cops, i suposo que això va sumant metres.

10km - 39:03 - La Sansi Mataró 2016
21km - 1h28'39'' - Mitja Marató BCN 2016
42km - 3h26'11'' - Marató BCN 2015

15 febrer 2016 19:25 - 15 febrer 2016 21:18 #218 per Terbet (Visitant)
Ya en Huesca, es muy agradable pasar un rato leyendo vuestras crónicas.

JRDI69 y Jordi mas - gracias por el rato de conversación y los metros recorridos juntos, que aunque fueron pocos he de reconocer que me hicisteis de “liebres a distancia”.

En la salida me vi un poco frenado por la multitud, y me quede algo atrás, luego vi que vuestro ritmo era superior al previsto y preferí no forzarlo todavía más para pillaros, así que hice la mayoría de la cursa en solitario. Eso sí, os tuve de referencia visual en algunos momentos.

Supongo que teniendo ritmos tan similares no tardaremos en coincidir en otra carrera, probablemente compartiendo kilómetros en la Maratón.

JRDI69 – estuvimos hablando al final y no me entere de que habías hecho MPP, ¡¡¡ENHORABUENA!!! :party: :party:

Saludos a todos.

15 febrer 2016 19:35 #219 per butanitoforever (Visitant)

A mi em donava 21.590m amb Polar. Pero suposso que en gran part es que a les curses multitudinaries, la traçada que et toca fer quan no ets elite, es força dolenta i si no ets un retallador professional et dona un grapat de metres de mes. 

5 km         21´32"     Sansi Masnouv(2014)
10 km         44´45"     Sant Antoni  (2015) 
21 km     1h 43´00"      Mitja Marató Granollers (2015)
42 km    3h 58, 18"      Marato de Barcelona (2015)
    www.cicloturismecatala.cat

15 febrer 2016 19:39 #220 per jordi mas (Associat/da)
Un placer Terbet.  Acabaste como una moto!!  8) 8)

10 k : 38:51 Bombers 2018
Mitja Marató: 1:28 28 Logroño 2018
Marató: 3:23: 07 Berlin 2017

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats